En ook voor ontheemde badeendjes.quote:Op maandag 25 november 2024 22:53 schreef sly-nl het volgende:
O ja, nog een monument voor zwerfkatten gaerne. En rap!@
Daar zijn dan weer speciale ziekenhuizen voorquote:Op maandag 25 november 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ook voor ontheemde badeendjes.
Ook al zou discriminerend geweld stoppen, als men er niet aan herinnerd wordt kan het zo weer gebeuren.quote:Op maandag 25 november 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
Verder: Fuck off met al die monumenten![]()
De wet aanpassen en veel harder straffen bij iedere vorm van discriminerend geweld. Of het nu homo's zijn of joden of huisdieren.Actie
Zeik niet.quote:
Cocktail met parapluutje erin erbij?quote:
Goed idee welquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cocktail met parapluutje erin erbij?
Geen idee wat het is maar doe mij er ook maar eentje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Goed idee welnee heb een echt argentijnse Stella artois
Bierquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar doe mij er ook maar eentje.
Op dit moment kijken we naar die herhaling als ik zo om me heen kijk.quote:Op maandag 25 november 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al zou discriminerend geweld stoppen, als men er niet aan herinnerd wordt kan het zo weer gebeuren.
True storyquote:
De ttquote:
Regenbroek al klaargelegdquote:
Een watersnip ... wat zonde ... hoezo hebben ze veel stress?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:59 schreef drakin het volgende:
Dit vogeltje sterft momenteel in grote getale, ze vliegen vooral tegen ramen en sterven letterlijk van de stress.
Zo stierf 1 vanmorgen in mijn bijzijn![]()
[ afbeelding ]
Zielig, waarom hebben ze nu meer stress?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:59 schreef drakin het volgende:
Dit vogeltje sterft momenteel in grote getale, ze vliegen vooral tegen ramen en sterven letterlijk van de stress.
Zo stierf 1 vanmorgen in mijn bijzijn![]()
[ afbeelding ]
Een houtsnip, ze schijnen letterlijk te kunnen sterven van de stress. Deze vloog eerst keihard tegen een raam en is later meegenomen door de dierenambulance. Beestje redde het niet, maar ik leerde wel dat je er absoluut af moet blijven van ze, rust geven en dan duimen of ze het uberhaupt nog overleven, meestal overleven ze de klap alleen al niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Een watersnip ... wat zonde ... hoezo hebben ze veel stress?
Anders vind iedereen die dingenquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:16 schreef engine het volgende:
Ik zit in een treintjeprobeer watervallen te vinden maar ze hebben er een beetje een puzzel van gemaakt.
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:16 schreef engine het volgende:
Ik zit in een treintjeprobeer watervallen te vinden maar ze hebben er een beetje een puzzel van gemaakt.
Dat is een andere watervalquote:
En waar is die dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een van de grootste die er besaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |