En ook voor ontheemde badeendjes.quote:Op maandag 25 november 2024 22:53 schreef sly-nl het volgende:
O ja, nog een monument voor zwerfkatten gaerne. En rap!@
Daar zijn dan weer speciale ziekenhuizen voorquote:Op maandag 25 november 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ook voor ontheemde badeendjes.
Ook al zou discriminerend geweld stoppen, als men er niet aan herinnerd wordt kan het zo weer gebeuren.quote:Op maandag 25 november 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
Verder: Fuck off met al die monumenten![]()
De wet aanpassen en veel harder straffen bij iedere vorm van discriminerend geweld. Of het nu homo's zijn of joden of huisdieren.Actie
Zeik niet.quote:
Cocktail met parapluutje erin erbij?quote:
Goed idee welquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cocktail met parapluutje erin erbij?
Geen idee wat het is maar doe mij er ook maar eentje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Goed idee welnee heb een echt argentijnse Stella artois
Bierquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar doe mij er ook maar eentje.
Op dit moment kijken we naar die herhaling als ik zo om me heen kijk.quote:Op maandag 25 november 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al zou discriminerend geweld stoppen, als men er niet aan herinnerd wordt kan het zo weer gebeuren.
True storyquote:
De ttquote:
Regenbroek al klaargelegdquote:
Een watersnip ... wat zonde ... hoezo hebben ze veel stress?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:59 schreef drakin het volgende:
Dit vogeltje sterft momenteel in grote getale, ze vliegen vooral tegen ramen en sterven letterlijk van de stress.
Zo stierf 1 vanmorgen in mijn bijzijn![]()
[ afbeelding ]
Zielig, waarom hebben ze nu meer stress?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:59 schreef drakin het volgende:
Dit vogeltje sterft momenteel in grote getale, ze vliegen vooral tegen ramen en sterven letterlijk van de stress.
Zo stierf 1 vanmorgen in mijn bijzijn![]()
[ afbeelding ]
Een houtsnip, ze schijnen letterlijk te kunnen sterven van de stress. Deze vloog eerst keihard tegen een raam en is later meegenomen door de dierenambulance. Beestje redde het niet, maar ik leerde wel dat je er absoluut af moet blijven van ze, rust geven en dan duimen of ze het uberhaupt nog overleven, meestal overleven ze de klap alleen al niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Een watersnip ... wat zonde ... hoezo hebben ze veel stress?
Anders vind iedereen die dingenquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:16 schreef engine het volgende:
Ik zit in een treintjeprobeer watervallen te vinden maar ze hebben er een beetje een puzzel van gemaakt.
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:16 schreef engine het volgende:
Ik zit in een treintjeprobeer watervallen te vinden maar ze hebben er een beetje een puzzel van gemaakt.
Dat is een andere watervalquote:
En waar is die dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een van de grootste die er besaan
Lijkt mij wel mooi om te zien.quote:
Dat sowieso.. alleen ook wel veel lawaai denk ik..quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi om te zien.
Oordopjes mee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso.. alleen ook wel veel lawaai denk ik..
De Tokkies hier op de hoek maken meer lawaaiquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso.. alleen ook wel veel lawaai denk ik..
Met schreeuwen vloeken en tieren zeker?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Tokkies hier op de hoek maken meer lawaai
Dat jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met schreeuwen vloeken en tieren zeker?
Ja daar loop je ook wel per ongeluk een paar keer voorbijquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:54 schreef engine het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
Een stukje dan. Andere stuk niet gevonden. Eigenlijk viel het ook een beetje tegen. Teveel mensen en teveel wachten om er te komen. Morgen de Braziliaanse kant proberen.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Tokkies hier op de hoek maken meer lawaai
Tiny en Lauquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met schreeuwen vloeken en tieren zeker?
Als je nou stroomafwaarts per kano'tje gaat.. Heb je geen last van toeristen en een goede close up view! En dat zonder te roeienquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:54 schreef engine het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
Een stukje dan. Andere stuk niet gevonden. Eigenlijk viel het ook een beetje tegen. Teveel mensen en teveel wachten om er te komen. Morgen de Braziliaanse kant proberen.
Misschien heeft @pullup nog tipsquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je nou stroomafwaarts per kano'tje gaat.. Heb je geen last van toeristen en een goede close up view! En dat zonder te roeien
Nooit kanoën in een waterval is mijn tipquote:
En volgende keer als je er een zoekt op het geluid af gaanquote:
Rondo's zijn ook lekkerquote:
Nee maar ze zijn wel lekkerquote:
Gevaarlijk!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel lekker![]()
Vooral als de zak net open dus, dus die moet snel leeg.
Dat maakt t wel weer Hollands idd met die ballen er doorquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevaarlijk!
Ik ga voor Hollandse Bami met daar doorheen twee gehaktballen in stukjes die ik nog had
Bami Met Ballenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat maakt t wel weer Hollands idd met die ballen er door
D'r is altijd een bal boven balquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Bamiballen kan je hier uit de muur trekken
Hier heb je die niet, want hier zijn ze platquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Creatief met gehaktballenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevaarlijk!
Ik ga voor Hollandse Bami met daar doorheen twee gehaktballen in stukjes die ik nog had
Merciquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Creatief met gehaktballen
Eet smakelijk!
Hier bakstenenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Als je heeeeel veeeeel ervan eet welquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je zakt als een baksteen naar de bodem.
*bak weer uit de kast paktquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je heeeeel veeeeel ervan eet wel![]()
Hoorde laatste ergens op tv dat je 1.5 kg ervan moet eten wil je 1kg ervan aankomen
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je heeeeel veeeeel ervan eet wel![]()
Hoorde laatste ergens op tv dat je 1.5 kg ervan moet eten wil je 1kg ervan aankomen
quote:
Vast en zeker alleen als je 1.5 kg ineens eetquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of dat tijdelijk is totdat je de volgende dag een grote boodschap doet... of permanent?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel lekker![]()
Vooral als de zak net open dus, dus die moet snel leeg.
Niet gekocht nog?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Jij snapt het
Daarom heb ik ze ook niet gekocht.
Vorig jaar die met witte chocola/frambozen-smaak![]()
Ik vind al die smaakjes juist smerig, doe mij maar gewoon plain kruidnootjesquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Jij snapt het
Daarom heb ik ze ook niet gekocht.
Vorig jaar die met witte chocola/frambozen-smaak![]()
Eensch!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind al die smaakjes juist smerig, doe mij maar gewoon plain kruidnootjes
Echt wel hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind al die smaakjes juist smerig, doe mij maar gewoon plain kruidnootjes
Ook prima te nassenquote:
Ja die schuimpjes zijn ook lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik belangrijk vind is dat er de juiste schuimpjes bijgemengd zijn
• Niet die harde suiker dingen
• Niet iets wat ik nauwelijks herken
Nee, die heerlijk zachte schuimpjes... met de koppen van Sint en de Roetveger, samen met de kruidnoten in een verhouding van 3:1
Op het strand ligt vaak schuim genoeg, ga dat maar halen,quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nee, die heerlijk zachte schuimpjes... met de koppen van Sint en de Roetveger, samen met de kruidnoten in een verhouding van 3:1
Die van AH vind ik ook lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker!![]()
Wel van de bakker dan.
Ik pakte eens een roze bolletje uit een schaaltjes, in de veronderstelling dat het een schuimpje was. Was het een kruidnootje in een aardbeienyoghurt. GATVERDAMME! Het is dat ik in een winkel stond, anders had ik het meteen uitgespuugdquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt wel hoor![]()
Leave the kruidnoten alone
meh vind die niet lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Goed, nu niet meer zeuren hier
https://peppernutsholland.nl/
Dan vul je je mond maar wat wat anders jaquote:
Net klaar met eten. Nu even geen honger meerquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan vul je je mond maar wat wat anders ja
Zijn er ook een hoop met een drank smaak, dan wil je ineens wel natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Net klaar met eten. Nu even geen honger meer![]()
Aantal geproefd van peppernuts maar vond ze allemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er ook een hoop met een drank smaak, dan wil je ineens wel natuurlijk
Zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Goed, nu niet meer zeuren hier
https://peppernutsholland.nl/
Ik heb mijn quotum voor dit jaar al gehad, dus neequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aantal geproefd van peppernuts maar vond ze allemaal niet lekker![]()
Drank = dranken kruidnoten hoeft geen ander smaakje aan toegevoegd te worden
![]()
Vind jij dat wel lekker?
Das goed, ga wel uitzoeken hoe ik jou verbied.quote:
Geen idee waarom jij mij wil verbiedenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das goed, ga wel uitzoeken hoe ik jou verbied.
Waarom eigenlijk?
quote:
Daar vraag je om?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom jij mij wil verbieden
Jij bent wel heel goed in dingen uit zijn verband halen he.quote:
Als hij dan maar niet naar Egypte gaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent wel heel goed in dingen uit zijn verband halen he.
Krabbel je nu terug ja?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent wel heel goed in dingen uit zijn verband halen he.
Best ingewikkeld.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als hij dan maar niet naar Egypte gaat
Ik kan nog net morgenochtend wat coachen, s'middags zal het wel allemaal niet doorgaanquote:
Tegen de storm in trainen... ziet het als hoogtestagequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan nog net morgenochtend wat coachen, s'middags zal het wel allemaal niet doorgaan
Moet zeggen dat ik een echte storm altijd wel cool vind, niet zo'n halfbakken windkrachtje 7 of zo maar een echtequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tegen de storm in trainen... ziet het als hoogtestage
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
#MeTooquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik een echte storm altijd wel cool vind, niet zo'n halfbakken windkrachtje 7 of zo maar een echte
Waar zou ik dat voor nodig hebben?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb jij geen kelder of een bunker?
Graven naar buiten toe..quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een kruipruimte... en een stukje verdiept.. maar wat ik dan altijd denk ...is als mijn huis in stort... Kom ik met geen mogelijkheid die kruipruimte meer uit
Voor de storm die komtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar zou ik dat voor nodig hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Met wind mee ben je bijtijds klaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan nog net morgenochtend wat coachen, s'middags zal het wel allemaal niet doorgaan
Mijn kruipruimte is volgespoten met isolatiemateriaal. Ik kom er geen eens inquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een kruipruimte... en een stukje verdiept.. maar wat ik dan altijd denk ...is als mijn huis in stort... Kom ik met geen mogelijkheid die kruipruimte meer uit
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor de storm die komtDie komt niet hier heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westen en noorden alleen
stupidity has become as common as common sense was before
Dat zou de enige optie zijn.. al moet ik met die klei hier wel minimaal een schep mee nemen ofzo.. Hmm ga er denk ik eentje in de kelder gooien...quote:
Ik ook, ik hou ervan, vaak gaan we dan even op de landtong naar de golven en boten kijken, en wandelen we daar een stuk. Heerlijk!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik een echte storm altijd wel cool vind, niet zo'n halfbakken windkrachtje 7 of zo maar een echte
Heb jij weer geluk danquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar zou ik dat voor nodig hebben?
[..]
Die komt niet hier he
Westen en noorden alleen
Vergeet een rugzak met eten en drinken etc niet danquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou de enige optie zijn.. al moet ik met die klei hier wel minimaal een schep mee nemen ofzo.. Hmm ga er denk ik eentje in de kelder gooien...
Heb weleens gedacht dat ik een soort uitgang naar de achtertuin zou moeten maken.. dat is wel cool . Of nog beter.. naar bosje struiken in het plantsoen
RIPquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb al jaren een grote plastic box met daarin een zooi houdbaar spul waar ik het wel een weekje of twee mee kan volhouden als je voorzichtig eetquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vergeet een rugzak met eten en drinken etc niet dan
Oh echt.dat heb ik eigenlijk dan weer nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een grote plastic box met daarin een zooi houdbaar spul waar ik het wel een weekje of twee mee kan volhouden als je voorzichtig eetAL is er wel het een en ander al uit.. hmm moet die weer eens updaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |