Behalve dan voor politici en nog wat clowns.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland heeft geen schuilkelders en dat blijft voorlopig zo
https://nos.nl/artikel/25(...)-blijft-voorlopig-zo
Hier, kan je kiezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou de enige optie zijn.. al moet ik met die klei hier wel minimaal een schep mee nemen ofzo.. Hmm ga er denk ik eentje in de kelder gooien...
Heb weleens gedacht dat ik een soort uitgang naar de achtertuin zou moeten maken.. dat is wel cool . Of nog beter.. naar bosje struiken in het plantsoen
Kruip hier gewoon de grotten/oude mijnen in, zit je primaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland heeft geen schuilkelders en dat blijft voorlopig zo
https://nos.nl/artikel/25(...)-blijft-voorlopig-zo
En dat zijn wij niet dus we moeten zelf maar iets verzinnenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve dan voor politici en nog wat clowns.
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kruip hier gewoon de grotten/oude mijnen in, zit je prima
FTFYquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve dan voor politici en nog wat andere clowns.
Kan je het mooi nog een weekje rekkenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kruip hier gewoon de grotten/oude mijnen in, zit je prima
nee dat doe ik gewoon nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet gekocht nog?![]()
Of je koopt mini zakjes kruidnoten.. wat duurder in verhouding maar dan eet ik alleen dat mini zakje op
T is wel een monsterstorm die je verwacht hequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je het mooi nog een weekje rekken
Enige reden dat je in zo'n duffe grot zou willen zittenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel een monsterstorm die je verwacht he
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige reden dat je in zo'n duffe grot zou willen zitten
Wist niet eens dat dat 'hier' gezeten heeftquote:
Owquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:09 schreef Soury het volgende:
Heerlijk storm, hoef morgen iig de deur niet uit, dat scheelt wel.
Ik vind het wel erg stil.quote:
Had je mooi even tijd om je zwarte Piet outfit aan te trekken.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg stil.
Ik dacht er ineens aan.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Had je mooi even tijd om je zwarte Piet outfit aan te trekken.
Helemaal compleet met videoquote:Op woensdag 27 november 2024 05:02 schreef tonja het volgende:
Een vriendin schreef een Thanksgiving gedichtje en vroeg me om er een liedje van te maken.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |