Yes.. dus blijft de helft weer liggenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel vaak een ding jaHet is net wat minder een door etertje dan pepernoten
Nee johquote:
Het is idd wel nat weerquote:Op woensdag 27 november 2024 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuw setje kleren aangetrokken ondertussen
6 graden, echt warm ook nietquote:Op woensdag 27 november 2024 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Poncho over de verwarming , het is niet koud buiten.
Ik ben net buiten geweest , het is geen handschoenen weer. Het regent , dat welquote:
Had ook een uurtje of drie gefietst, weliswaar in goede regenkleding maar ook dat is dan klamquote:
Capuchon weer dusquote:Op woensdag 27 november 2024 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben net buiten geweest , het is geen handschoenen weer. Het regent , dat wel
Regenkleding is waardeloosquote:Op woensdag 27 november 2024 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ook een uurtje of drie gefietst, weliswaar in goede regenkleding maar ook dat is dan klam
Of je houdt een 40+ taartmeet bij jou.quote:
Zit mij hier even lekker te maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:53 schreef pullup het volgende:
Het zijn bakkers speculaasjes geworden, die Taai komt nog wel eens
Mag je dat wel hebben van de dokter?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit mij hier even lekker te maken.
Bemoei je er niet mee.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:05 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je dat wel hebben van de dokter?
Die was prima in orde totaan jouw reactie.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was prima in orde totaan jouw reactie.![]()
OK, bij deze heb je het weer goedgemaakt.quote:
En toen liep de wekker af 🤣quote:Op woensdag 27 november 2024 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je houdt een 40+ taartmeet bij jou.
Je bedoeld de bel van je voordeur omdat er een badeendje bij jou op de stoep staat.quote:
Ik zou komenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je houdt een 40+ taartmeet bij jou.
Ik ook al moest ik kruipend gaan.quote:
tijd voor een meet dus, wanneer was de laatste?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook al moest ik kruipend gaan.
Even de videobel nagekeken. Geen eend gezienquote:Op woensdag 27 november 2024 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bedoeld de bel van je voordeur omdat er een badeendje bij jou op de stoep staat.
Alweer meer dan een jaar geleden. (15 oktober)quote:Op woensdag 27 november 2024 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
tijd voor een meet dus, wanneer was de laatste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |