Yes.. dus blijft de helft weer liggenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel vaak een ding jaHet is net wat minder een door etertje dan pepernoten
Nee johquote:
Het is idd wel nat weerquote:Op woensdag 27 november 2024 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuw setje kleren aangetrokken ondertussen
6 graden, echt warm ook nietquote:Op woensdag 27 november 2024 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Poncho over de verwarming , het is niet koud buiten.
Ik ben net buiten geweest , het is geen handschoenen weer. Het regent , dat welquote:
Had ook een uurtje of drie gefietst, weliswaar in goede regenkleding maar ook dat is dan klamquote:
Capuchon weer dusquote:Op woensdag 27 november 2024 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben net buiten geweest , het is geen handschoenen weer. Het regent , dat wel
Regenkleding is waardeloosquote:Op woensdag 27 november 2024 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ook een uurtje of drie gefietst, weliswaar in goede regenkleding maar ook dat is dan klam
Of je houdt een 40+ taartmeet bij jou.quote:
Zit mij hier even lekker te maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:53 schreef pullup het volgende:
Het zijn bakkers speculaasjes geworden, die Taai komt nog wel eens
Mag je dat wel hebben van de dokter?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit mij hier even lekker te maken.
Bemoei je er niet mee.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:05 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je dat wel hebben van de dokter?
Die was prima in orde totaan jouw reactie.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was prima in orde totaan jouw reactie.![]()
OK, bij deze heb je het weer goedgemaakt.quote:
En toen liep de wekker af 🤣quote:Op woensdag 27 november 2024 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je houdt een 40+ taartmeet bij jou.
Je bedoeld de bel van je voordeur omdat er een badeendje bij jou op de stoep staat.quote:
Ik zou komenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je houdt een 40+ taartmeet bij jou.
Ik ook al moest ik kruipend gaan.quote:
tijd voor een meet dus, wanneer was de laatste?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook al moest ik kruipend gaan.
Even de videobel nagekeken. Geen eend gezienquote:Op woensdag 27 november 2024 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bedoeld de bel van je voordeur omdat er een badeendje bij jou op de stoep staat.
Alweer meer dan een jaar geleden. (15 oktober)quote:Op woensdag 27 november 2024 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
tijd voor een meet dus, wanneer was de laatste?
over een jaar misschien de volgende meetquote:Op woensdag 27 november 2024 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alweer meer dan een jaar geleden. (15 oktober)
Je weet hoe groot een badeendje is en dat de videobel een stuk hoger hangt?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even de videobel nagekeken. Geen eend gezien
8 december. ik hoop dat ik dan voldoende aangesterkt ben.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
over een jaar misschien de volgende meet
Aangezien we je al langer kennen staan we natuurlijk allemaal aan de achterdeur om binnen te komenquote:Op woensdag 27 november 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even de videobel nagekeken. Geen eend gezien
Had je dat niet even tegen mij kunnen zeggen? Sta ik in mijn eentje bij de voordeur te wachten.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aangezien we je al langer kennen staan we natuurlijk allemaal aan de achterdeur om binnen te komen
Zorriequote:Op woensdag 27 november 2024 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat niet even tegen mij kunnen zeggen? Sta ik in mijn eentje bij de voordeur te wachten.
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zorriebericht was verstuurd toen je een paar daagjes weg was
quote:
We spreken een andere keer wel weer opnieuw af.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Dank je SBE
Maar nu hebben we je nog niet binnen
🤣quote:Op woensdag 27 november 2024 14:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet hoe groot een badeendje is en dat de videobel een stuk hoger hangt?
Ik ga wel weer naar huis hoor.
Lekker blijven staan. De poort is toch op slot 🤣quote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aangezien we je al langer kennen staan we natuurlijk allemaal aan de achterdeur om binnen te komen
Lach niet, straks steek ik je banden nog lek.quote:
Hoe is het nu met je sbe?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We spreken een andere keer wel weer opnieuw af.
Zo zo agressieve eendquote:Op woensdag 27 november 2024 14:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach niet, straks steek ik je banden nog lek.
Vandaag heb ik voor het eerst het idee dat het beter gaat.quote:
Zo dan. Dat heeft even geduurd. Hopelijk zet dit zich voort.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag heb ik voor het eerst het idee dat het beter gaat.
Er waren wat omstandigheden die ineens tegelijk kwamen en dat heeft mij uitgeput.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Dat heeft even geduurd. Hopelijk zet dit zich voort.
Je voelde je al een tijdje niet lekker. Kwam dit allemaal door wat ze gevonden hebben bij je?
Nou hopelijk knap je snel opquote:Op woensdag 27 november 2024 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er waren wat omstandigheden die ineens tegelijk kwamen en dat heeft mij uitgeput.
Dat gaat niet zo goed met hemquote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag heb ik voor het eerst het idee dat het beter gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |