Ja gaat goed hoor, in de combimagnetron lukte het nooit in de hete lucht over. Nooit kreeg ik iets gaar,quote:Op woensdag 27 november 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Taarten bakken in de airfryer?![]()
Daar ben ik denk ik toch te ouderwets voor
Wat ontzettend leuk!! Geniet in de tijd er naar toe en vooral daarna!!!!quote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! Ik word omaMijn dochter krijgt begin juni 2025 een kindje, ik vind het zo leuk!
Ah zoquote:Op woensdag 27 november 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor, in de combimagnetron lukte het nooit in de hete lucht over. Nooit kreeg ik iets gaar,
Ik heb geen gas meer in de keuken dus een echte gasoven kan helaas niet meer.
Net dagelijkse rondje gewandeld. Bietje regen.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag storm, ik wil daar wel graag naar buitenMaar alleen als het droog is dan
Proficiatquote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! Ik word omaMijn dochter krijgt begin juni 2025 een kindje, ik vind het zo leuk!
Wat ontzettend leuk! Geniet ervan. Lekker haken en breien en leuke schattige spulletjes maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Birdiequote:
Ja, de ochtend is weer bijna voorbij. De dag vliegt voorbijquote:Op woensdag 27 november 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
Kan nog net![]()
De weerapp zegt dat het droog is en blijft voorlopig maar als ik naar buiten kijk giet het nog behoorlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net dagelijkse rondje gewandeld. Bietje regen.
Niet te vertrouwenquote:Op woensdag 27 november 2024 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
De weerapp zegt dat het droog is en blijft voorlopig maar als ik naar buiten kijk giet het nog behoorlijk
Mijn eigen ogen nog steeds wel gelukkigquote:
Gelukkig niet nee..quote:Op woensdag 27 november 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn we niet van suiker.
En ook geen sneeuwvlokjes.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn we niet van suiker.
Scoor ze..quote:Op woensdag 27 november 2024 12:12 schreef pullup het volgende:
Door de posts van gisteren met sinterklaas snackies ga ik nu op pad om wat taaitaai te scoren
True , maar ik ben weer thuis , lekker weer aan het opdrogenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wordt er alleen wel nat van en koud..
Dat is wel vaak een ding jaquote:Op woensdag 27 november 2024 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scoor ze..![]()
Ik vind het wel lekker maar hoef er nooit zoveel van..
Onder een dekentje?quote:Op woensdag 27 november 2024 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True , maar ik ben weer thuis , lekker weer aan het opdrogen
Ik heb ook een nieuw setje kleren aangetrokken ondertussenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True , maar ik ben weer thuis , lekker weer aan het opdrogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |