SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Middagraces beste races.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig wel de laatste ochtend race van dit seizoen volgens de Nederlandse tijd"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh sorry, de kat zat te typen toen ik van de wc terug kwamquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit je ze hier nu op te stoken
Lach met een schone bips![]()
Ik had Gourmetten als TTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zo rolt loveyoulongtimequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:28 schreef greysbones het volgende: [..] Zit je ze hier nu op te stoken
![]()
![]()
![]()
7 uur is wel heel vroeg jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig wel de laatste ochtend race van dit seizoen volgens de Nederlandse tijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
You snooze you losequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Welke katquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh sorry, de kat zat te typen toen ik van de wc terug kwamThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
14:00 uur genot @Nattekatquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Echt hè, de wekker om 6:00 hebben staan op een zondagquote:![]()
De vorige keer dat ik dat deed was ook toen Max 's ochtends kampioen werd.
En of ik het dáár ooit nog een keer voor heb gedaan kan ik me eigenlijk niet heugen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Liegbeestquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ehhhh... ja.. ehhh... pffff... Die van de buren! Die was het.
Beter dan die zandbak races daarnaquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die race vanochtend was ook niet mijn favo iddFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Hier net zoquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè, de wekker om 6:00 hebben staan op een zondag![]()
En of ik het dáár ooit nog een keer voor heb gedaan kan ik me eigenlijk niet heugen.
Vooral ook om dat het dan ook nog nat, koud en donker is.... Deprimerend rotweer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En of ik het dáár ooit nog een keer voor heb gedaan kan ik me eigenlijk niet heugen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik had laatst een echte nachtrace. Vonnik ook heul niet jottem......quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die race vanochtend was ook niet mijn favo idd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hij bedoelt racekakquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan die zandbak races daarna
Geen last vanquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan die zandbak races daarnaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hij kan morgen weer kampioen wordenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En of ik het dáár ooit nog een keer voor heb gedaan kan ik me eigenlijk niet heugen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Tis een aandacht zuigertquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga weg met je Mariah-spam
Pepi met z'n derde!quote:
Mariah is altijd leuk. Timeless talentquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze Maria Curry is wel nog leuk.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Nee ze was leuk voor ze een real doll werd van plasticquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mariah is altijd leuk. Timeless talentLach met een schone bips![]()
niks plastics aanquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ze was leuk voor ze een real doll werd van plastic
Revolutions are the locomotives of history.
Dat is ook de enige reden dat ik de wekker heb staan dus. Anders geloofde ik het wel.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij kan morgen weer kampioen worden
Ik denk dat ik het zo ook wel geloof
Met deze dag
En wat specifiek ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
Begin het beetje zat te worden hier momenteel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mariah Carey is de Michael Jackson van onze tijdRevolutions are the locomotives of history.
oooh, meerdere puntjes gepakt
![]()
![]()
Als hont de koelkast hoort opengaan![]()
Ligt grootste deel vd avond onder een dekbed....totdat ik eten ga pakken![]()
![]()
![]()
@Lovely Grunn was niet goed tegen een PSV dat niet de intentie had voluit te gaan.....![]()
Maar Pepinho vaker in de basis dan Luuk.Lach met een schone bips![]()
Mariah is mooier dan die hond
Ze mag wel komen logeren hoor, heb wel vaker logeer beestjesquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Als hont de koelkast hoort opengaan![]()
Ligt grootste deel vd avond onder een dekbed....totdat ik eten ga pakken![]()
[ link | afbeelding ]Alleen verwen ik wel teveel met hapjes enzo
Mijn hond is echt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:51 schreef Mikeytt het volgende:
Mariah is mooier dan die hond
[ afbeelding ]
Jij en Mariah zijn fake.![]()
Dat smaakte prima![]()
Voorafje: Toastjes gemaakt met van alles en nog wat. Smaakexplosie!![]()
![]()
Hoofdgerecht: Hasselback aardappelen (Frieslanders van de boer) met Old Amsterdam kaas, Bacon en knoflookolie
Broodje pulled pork met ijsbergsla en coleslaw
Laatste keer dat ik pulled pork maak. Extreem smakelijk enzo, maar veel te veel werk. Ben gisteren om 10.00u begonnen, en heb gisteren tot 2.30u 's nachts nog in de keuken gestaan. Vanmorgen en vanmiddag nog de bereiding. Effectief 2 dagen bezig geweest![]()
Maargoe, de gasten vonden het lekker, dat is wat belangrijk is
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze mag wel komen logeren hoor, heb wel vaker logeer beestjesAlleen verwen ik wel teveel met hapjes enzo
![]()
![]()
HELDquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat smaakte prima![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoofdgerecht: Hasselback aardappelen (Frieslanders van de boer) met Old Amsterdam kaas, Bacon en knoflookolie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste keer dat ik pulled pork maak. Extreem smakelijk enzo, maar veel te veel werk. Ben gisteren om 10.00u begonnen, en heb gisteren tot 2.30u 's nachts nog in de keuken gestaan. Vanmorgen en vanmiddag nog de bereiding. Effectief 2 dagen bezig geweest![]()
Maargoe, de gasten vonden het lekker, dat is wat belangrijk is![]()
![]()
![]()
En ja PP is kutveel werk, daarom heb ik toen een pelletsmoker met wifi aangeschaft toen ik dat nog zelf maakte. Easy peasy danMaar die is inmiddels ook al weggedaan
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat smaakte prima![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maargoe, de gasten vonden het lekker, dat is wat belangrijk is![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw hond tipt niet aan de bekendheid van Careyquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn hond is echt.
Jij en Mariah zijn fake.
Ik kan nu 2 dingen doen, of ik ga reageren hoe ik dat soms doe. Of ik ga wat anders doen. Jullie mogen kiezen lieve users
Het vleesch heeft 11uur op de bbq gelegen. Dus volgens mijn berekeningen ben ik 22x naar de bbq gelopen om het vlees in te sprayen met een mengsel appelsap / witte wijnazijn. Het kookavontuur begon overigens donderdag al waar ik het vlees het gekruid met rub en ingespoten met een mengseltje van vanallesquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
HELD![]()
![]()
![]()
En ja PP is kutveel werk, daarom heb ik toen een pelletsmoker met wifi aangeschaft toen ik dat nog zelf maakte. Easy peasy danMaar die is inmiddels ook al weggedaan
Dus eigenlijk 3 dagen werk
Het eerstequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen, of ik ga reageren hoe ik dat soms doe. Of ik ga wat anders doen. Jullie mogen kiezen lieve users![]()
![]()
dat eerstequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen, of ik ga reageren hoe ik dat soms doe. Of ik ga wat anders doen. Jullie mogen kiezen lieve usersRevolutions are the locomotives of history.
Het ziet er gewoon fantastisch lekker uit! Maar begrijp dat 't veel gedoe is jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het vleesch heeft 11uur op de bbq gelegen. Dus volgens mijn berekeningen ben ik 22x naar de bbq gelopen om het vlees in te sprayen met een mengsel appelsap / witte wijnazijn. Het kookavontuur begon overigens donderdag al waar ik het vlees het gekruid met rub en ingespoten met een mengseltje van vanallesDus eigenlijk 3 dagen werk
![]()
![]()
Gast dat sprayen is heel niet nodig als je bakje water met eventueel wat kruiden erin erbij zet op het roosterquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het vleesch heeft 11uur op de bbq gelegen. Dus volgens mijn berekeningen ben ik 22x naar de bbq gelopen om het vlees in te sprayen met een mengsel appelsap / witte wijnazijn. Het kookavontuur begon overigens donderdag al waar ik het vlees het gekruid met rub en ingespoten met een mengseltje van vanallesDus eigenlijk 3 dagen werk
Dan blijft de lucht in de ketel vochtig genoeg.
waarom is er geen wijn emoticon op fok![]()
![]()
Bolkquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een dag niet gebolkt is een dag niet geleefd![]()
![]()
Die toastjes ga ik wel vaker maken. Ook veel werk, maar als je dat in serie maakt valt het wel mee. Dus gewoon zo'n 'batch' van 24 stuks is prima te doen. En die waren verdomd lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon fantastisch lekker uit! Maar begrijp dat 't veel gedoe is ja
Hier het recept. Alles minimaal houden, dus niet kleine beetjes van alles
Toast 1:
- Kruidenkaas (zacht) (paturein)
- Komkommer
- Gerookte zalm
- Verse bieslook
Toast 2:
- Huttenkase
- Komkommer
- Chorizo (gebakken)
- Bieslook (vers)
Toast 3:
- Tonijn
- Tomaat (pitjes weghalen en heel fijnhakken + fijngehakte verse knoflook)
- Augurk (heel fijn gehakt)
- Sjalot (heel fijn gehakt)
- Mayo
- Tabasco (1 drupje)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je zei vochtig. Hihi.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast dat sprayen is heel niet nodig als je bakje water met eventueel wat kruiden erin erbij zet op het roosterDan blijft de lucht in de ketel vochtig genoeg.
![]()
Had je gisteren ookal gepostquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die toastjes ga ik wel vaker maken. Ook veel werk, maar als je dat in serie maakt valt het wel mee. Dus gewoon zo'n 'batch' van 24 stuks is prima te doen. En die waren verdomd lekker
Toast 1:
- Kruidenkaas (zacht)
- Komkommer
- Gerookte zalm
- Verse bieslook
Toast 2:
- Huttenkase
- Komkommer
- Chorizo (gebakken)
- Bieslook (vers)
Toast 3:
- Tonijn
- Mayo
- Tabasco (1 drupje)![]()
![]()
![]()
Onderschat nooit de kracht van herhalingquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had je gisteren ookal gepost![]()
![]()
![]()
Onder het vlees stond een lekbakje met appelsap. Het sprayen is wél nodig. Het vlees is ieder half uur gortdroog aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast dat sprayen is heel niet nodig als je bakje water met eventueel wat kruiden erin erbij zet op het roosterDan blijft de lucht in de ketel vochtig genoeg.
Ik heb de keteltemp 11uur lang tussen de 100 / 130 °C gehouden.
Indirect met alu-folie tussen de kolen en het vlees“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen, of ik ga reageren hoe ik dat soms doe. Of ik ga wat anders doen. Jullie mogen kiezen lieve usersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dit is pas lekker
Ik had er ook speciaalbier bijquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had je gisteren ookal gepost![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had er ook speciaalbier bij![]()
![]()
Weet je wat ook echt super simpel is en lekker erbij, Knoflook poffen, daarna in vijzel fijnstampen. italiaanse kruiden erbij. Beetje half gesmolten roomboter en nog beetje peper. En dat op vers gesneden stokbrood smeren. Kost amper tijd maar echtquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die toastjes ga ik wel vaker maken. Ook veel werk, maar als je dat in serie maakt valt het wel mee. Dus gewoon zo'n 'batch' van 24 stuks is prima te doen. En die waren verdomd lekker
Toast 1:
- Kruidenkaas (zacht)
- Komkommer
- Gerookte zalm
- Verse bieslook
Toast 2:
- Huttenkase
- Komkommer
- Chorizo (gebakken)
- Bieslook (vers)
Toast 3:
- Tonijn
- Mayo
- Tabasco (1 drupje)
Stoortjequote:Op zaterdag 23 november 2024 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga je kijken morgenvroeg?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Onderschat nooit de kracht van herhaling![]()
Vind 't alsof dat hij het resultaat post van zijn dagen werk![]()
![]()
Dat wilde ik ook te doen, maar dat bewaar ik voor het kerstdinerquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je wat ook echt super simpel is en lekker erbij, Knoflook poffen, daarna in vijzel fijnstampen. italiaanse kruiden erbij. Beetje half gesmolten roomboter en nog beetje peper. En dat op vers gesneden stokbrood smeren. Kost amper tijd maar echt
Hahahahah nopequote:Op zaterdag 23 november 2024 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stoortje![]()
Ga je kijken morgenvroeg?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kom je bij mij kokenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook te doen, maar dat bewaar ik voor het kerstdiner
lolquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Het vlees moet gortdroog aan de buitenkant worden, zo maak je de bark. En dat is zo lekker tussen het vlees als je gepulled hebt. Maar ik ben van de old skool BBQ. Ik pak ook geen vlees in alu folie in.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Onder het vlees stond een lekbakje met appelsap. Het sprayen is wél nodig. Het vlees is ieder half uur gortdroog aan de buitenkant.
Ik heb de keteltemp 11uur lang tussen de 100 / 130 °C gehouden.
Indirect met alu-folie tussen de kolen en het vleesLach met een schone bips![]()
kruudmoesquote:Revolutions are the locomotives of history.
En zag ik daar nu stiekem @JustinKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
letterlijk niks op deze aardbol dat een avg'tje kan overtreffen
weet niet hoe ze het doet, maar m'n oma maakt de beste gekookte aardappeltjesRevolutions are the locomotives of history.
De bark heb ik gemaakt met bbq-saus (rooksmaak) nadat de kern 70°C was. Nog 1,5u terug, en daarna in alu-folie tot de kern 94°C was. Prikken totdat het boterzacht was, en daarna nog 1,5u rusten voor het pullenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het vlees moet gortdroog aan de buitenkant worden, zo maak je de bark. En dat is zo lekker tussen het vlees als je gepulled hebt. Maar ik ben van de old skool BBQ. Ik pak ook geen vlees in alu folie in.
Een paar stukjes van de 'bark' heb ik gisteren nog gevoerd aan wat gasten. Daar zit smaak in!
Dat ziet er best prima uitquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:07 schreef Mikeytt het volgende:
letterlijk niks op deze aardbol dat een avg'tje kan overtreffen
[ afbeelding ]
frikandel speciaal lasagne
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
En zag ik daar nu stiekem @:JustinKNee hoor, ik ben hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dat allemaal opgegeten vanavond?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:09 schreef Mikeytt het volgende:
frikandel speciaal lasagne
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
is ook gewoon heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toen ik pulled pork maakte, en dus zonder inpakken vroegen gasten altijd. Uhhh is dat wel goed? Want pikzwarte bark altijdquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De bark heb ik gemaakt met bbq-saus (rooksmaak) nadat de kern 70°C was. Nog 1,5u terug, en daarna in alu-folie tot de kern 94°C was. Prikken totdat het boterzacht was, en daarna nog 1,5u rusten voor het pullen
Een paar stukjes van de 'bark' heb ik gisteren nog gevoerd aan wat gasten. Daar zit smaak in!Maar dat is puur de suiker die in de rub zat
En zo lekker om het zachte vlees wat bite en extra smaak te geven.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]MoppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vanavond alleen een boerenkoolandijvie stamppot en pizzaquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal opgegeten vanavond?maar moet nog de nacht door, dus wil wat maken
Serieus kun je nu een keer opbokken met je Mariah geneuk! Niemand geeft er een neuk om.quote:Lach met een schone bips![]()
Idem. Dit was toen ik 'm gisteren van de bbq haalde. In de zwarte stukken zit veel suiker. zijn ook de lekkerste stukkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toen ik pulled pork maakte, en dus zonder inpakken vroegen gasten altijd. Uhhh is dat wel goed? Want pikzwarte bark altijdMaar dat is puur de suiker die in de rub zat
En zo lekker om het zachte vlees wat bite en extra smaak te geven.
![]()
Na het pullen zit dat dus door het vlees heen.
Ik heb het vandaag opnieuw opgewarmd met een scheut Cola / appelsap
Je woont zeker niet in Brabantquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Idem. Dit was toen ik 'm gisteren van de bbq haalde. In de zwarte stukken zit veel suiker. zijn ook de lekkerste stukken![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor ingepakt stuk heb je mooie bark gemaakt wel, respect welquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Idem. Dit was toen ik 'm gisteren van de bbq haalde. In de zwarte stukken zit veel suiker. zijn ook de lekkerste stukken![]()
[ afbeelding ]Maar zonder inpakken is het alsof je een verkoold stuk vlees van de BBQ haalt wat het niet is. Maar dit heb je met inpakken wel heel netjes gedaan man, is mij met inpakken nooit gelukt zo mooi
Ik heb je tips trouwens ten harte genomen die je me toen gaf. Was een verrukkelijk stukkie vleesch. En ik heb nog een beetje over over!quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus kun je nu een keer opbokken met je Mariah geneuk! Niemand geeft er een neuk om.Maandag op de boterham denk ik
Zekers wel!quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je woont zeker niet in Brabant
Dat vlees smaakt overal op of tussenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb je tips trouwens ten harte genomen die je me toen gaf. Was een verrukkelijk stukkie vleesch. En ik heb nog een beetje over over!Maandag op de boterham denk ik
Oostquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zeker aan de andere kant. Brabant is groot“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
West is nep Brabant. Meer zuid-Hollandquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zeker aan de andere kant. Brabant is groot“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nou ik versta alleen de Anti hier in het portiek, de rest van de buren versta ik niet hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
West is nep Brabant. Meer zuid-Holland![]()
Jij hebt een ketel BBQ toch? Probeer eens een goede Cote du Beouf. Op temperatuur brengen en dan affakkelen boven de hete kolenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb je tips trouwens ten harte genomen die je me toen gaf. Was een verrukkelijk stukkie vleesch. En ik heb nog een beetje over over!Maandag op de boterham denk ik
Prachtig stukje vlees, leuk voor de gasten ook omdat bij affakkelen de vlammen meters boven de BBQ uitslaan. En dan op tafel op een plank aansnijden en eten. Prachtig vlees.
Kattenplaatjes ritsen smileys en gaap smiley's ook niet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus kun je nu een keer opbokken met je Mariah geneuk! Niemand geeft er een neuk om.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja zo'n Weber compact kettle. Eigenlijk te klein voor zo'n stuk vlees, maar het ging.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt een ketel BBQ toch? Probeer eens een goede Cote du Beouf. Op temperatuur brengen en dan affakkelen boven de hete kolenPrachtig stukje vlees, leuk voor de gasten ook omdat bij affakkelen de vlammen meters boven de BBQ uitslaan. En dan op tafel op een plank aansnijden en eten. Prachtig vlees.
Ga ik eens proberen, thanks voor de tip
Dat is ook fijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bijnaen dat na 35 jaar Randstad lol.
Maar het is fijn hier. Heb mijn draai gevonden.
Zijn er rits-smileys?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Kattenplaatjes ritsen smileys en gaap smiley's ook niet.![]()
![]()
Ow dat gaat daar weer prima opquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja zo'n Weber compact kettle. Eigenlijk te klein voor zo'n stuk vlees, maar het ging.
Ga ik eens proberen, thanks voor de tipEn serieus bedank me later maar voor de tip. En je hoeft het vlees alleen maar even op temperatuur te laten komen. Zout erop en gaan op die ketel. als ie klaar is ff onder folie laten rusten. Dan nog wat vers gemalen peper erover en aansnijden maar
Een CdB is zo simpel. op lage temperatuur naar 48 graden laten garen, daarna alle luchtsluizen in de BBQ open. Deksel eraf en om en om draaien boven de echt gloeiende kolen tot 53 graden. Dan 10 minuten laten rusten onder folie en je hebt serieus perfect rundvlees. Kan een biefstukje niet tegenop.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja zo'n Weber compact kettle. Eigenlijk te klein voor zo'n stuk vlees, maar het ging.
Ga ik eens proberen, thanks voor de tipLach met een schone bips![]()
Thanks maat!quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dat gaat daar weer prima opEn serieus bedank me later maar voor de tip. En je hoeft het vlees alleen maar even op temperatuur te laten komen. Zout erop en gaan op die ketel. als ie klaar is ff onder folie laten rusten. Dan nog wat vers gemalen peper erover en aansnijden maar
![]()
Ik vond de temperatuur wat lastig regelen, moest wel regelmatig even met de schuiven draaien, maar heb het redelijk stabiel kunnen houden. Verwacht dat dat met een iets grotere bbq wat makkelijker is. Maargoed, uiteindelijk gaat daar dezelfde kolen op![]()
Ik had overigens kokosbriketten van een bbq-site (vuurenzo geloof ik) en appelhout snipper“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik noteer dit evenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een CdB is zo simpel. op lage temperatuur naar 48 graden laten garen, daarna alle luchtsluizen in de BBQ open. Deksel eraf en om en om draaien boven de echt gloeiende kolen tot 53 graden. Dan 10 minuten laten rusten onder folie en je hebt serieus perfect rundvlees. Kan een biefstukje niet tegenop.
Ik kook vaker voor gasten. Met de kerst sta ik ook weer een dag in de keuken. En het meest 'vervelende' is, dat ik bij het eten eigenlijk helemaal geen honger meer hebquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou nieteens het geduld ervoor hebbenKan door het bier komen tijdens het koken of door alle vetdampen en het proeven van alles wat je maakt. Maar meestal pak ik zelf maar een klein bordje
![]()
Mij gaat het vooral om de presentatie en het zien en horen dat de gasten het lekker vinden
Ja die had ik je ook aangeraden vuurenzoquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks maat!![]()
Ik vond de temperatuur wat lastig regelen, moest wel regelmatig even met de schuiven draaien, maar heb het redelijk stabiel kunnen houden. Verwacht dat dat met een iets grotere bbq wat makkelijker is. Maargoed, uiteindelijk gaat daar dezelfde kolen op![]()
Ik had overigens kokosbriketten van een bbq-site (vuurenzo geloof ik) en appelhout snipperDie kleine weber is prima, maar een 54cm weber maakt het wel wat makkelijker. Maar als je er lol in hebt. Ga ff lekker door met je huidige ketel en beslis dan of je wat anders wil. Ik kocht na kleine weber een grotere en toch spijt van. Daarna een pellet smoker gekocht en dat was echt super. Had ik veel eerder moeten doen. Maar ja, woon nu alleen dus is weer te groot
Dus die gebruiken de buren nu (gezin van 5).
Dit is zoooooo herkenbaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kook vaker voor gasten. Met de kerst sta ik ook weer een dag in de keuken. En het meest 'vervelende' is, dat ik bij het eten eigenlijk helemaal geen honger meer hebKan door het bier komen tijdens het koken of door alle vetdampen en het proeven van alles wat je maakt. Maar meestal pak ik zelf maar een klein bordje
![]()
Mij gaat het vooral om de presentatie en het zien en horen dat de gasten het lekker vinden
Dat klopt inderdaad! die tip kwam van jou. Thanks nogmaalsquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja die had ik je ook aangeraden vuurenzoDie kleine weber is prima, maar een 54cm weber maakt het wel wat makkelijker. Maar als je er lol in hebt. Ga ff lekker door met je huidige ketel en beslis dan of je wat anders wil. Ik kocht na kleine weber een grotere en toch spijt van. Daarna een pellet smoker gekocht en dat was echt super. Had ik veel eerder moeten doen. Maar ja, woon nu alleen dus is weer te groot
Dus die gebruiken de buren nu (gezin van 5).
Kan ik ook allemaal prima.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kook vaker voor gasten. Met de kerst sta ik ook weer een dag in de keuken. En het meest 'vervelende' is, dat ik bij het eten eigenlijk helemaal geen honger meer hebKan door het bier komen tijdens het koken of door alle vetdampen en het proeven van alles wat je maakt. Maar meestal pak ik zelf maar een klein bordje
![]()
Maar dat pietje precies met temperaturen etc etc.
Dat hou ik 5 minuten vol en dan ben ik alweer afgeleid![]()
![]()
Daarom waren wij mannen vroeger ook verantwoordelijk voor het vlees vangen en roosterenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan ik ook allemaal prima.
Dat hou ik 5 minuten vol en dan ben ik alweer afgeleidofzo Weet ik veel
Omdat me dit uitkomt ben ik het gewoon met je eensquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom waren wij mannen vroeger ook verantwoordelijk voor het vlees vangen en roosterenofzo Weet ik veel
![]()
![]()
Ik heb zelfs de toastjes getest voordat ik een hele batch maakte. Eerst 3 stuks voor mezelf, daarna voor mijn vrouw, en daarna pas 24 stuks.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan ik ook allemaal prima.
Dat hou ik 5 minuten vol en dan ben ik alweer afgeleid
3 stuks kost een half uur werk![]()
24 daarentegen gaat vrij vlot omdat je gewoon 8 stuks op rij maakt per recept
Dus 24 stuks gaat net zo snel als 3 zeg maar
Happy mequote:Op zaterdag 23 november 2024 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat me dit uitkomt ben ik het gewoon met je eensFf geen gezeik van een vrouw ook al is het online
I know. Ik kan zelf best een behoorlijk potje koken/eten bereiden/creatief zijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de toastjes getest voordat ik een hele batch maakte. Eerst 3 stuks voor mezelf, daarna voor mijn vrouw, en daarna pas 24 stuks.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Had je mijn tip half uurtje eerder gelezen voor toast en de spread? Zo makkelijk en kun je alles op donderenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de toastjes getest voordat ik een hele batch maakte. Eerst 3 stuks voor mezelf, daarna voor mijn vrouw, en daarna pas 24 stuks.
[ afbeelding ]
Ohhhhhh heb je irl gezeik met vrouwen dan?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Happy meFf geen gezeik van een vrouw ook al is het online
![]()
Klopt wel, zag vaker je creaties in het wat eten we vandaag topicquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
I know. Ik kan zelf best een behoorlijk potje koken/eten bereiden/creatief zijn
Nee maar iedereen in mijn omgeving zeurt altijd om hun vrouwen dus dacht ik volg die weg gewoonquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhhhh heb je irl gezeik met vrouwen dan?
Ben al een aantal jaren redelijk gemakzuchtig hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt wel, zag vaker je creaties in het wat eten we vandaag topic
Maar ga je jaren terug dan is er genoeg te vinden van mij.![]()
Nope?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had je mijn tip half uurtje eerder gelezen voor toast en de spread? Zo makkelijk en kun je alles op donderen![]()
Dit was overigens erg lekker hoor. Vrij simpel te maken (wel wat werk), maar complexe smaken. Dat ken je wel. Zoals bij Whisky dat smaken elkaar opvolgen
Ohhhh. Nou lekker dan voor die vrouwen dat ze een man hebben die alleen maar over ze zeurenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maar iedereen in mijn omgeving zeurt altijd om hun vrouwen dus dacht ik volg die weg gewoon
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 23:44:09 ]![]()
Haha was simpel, knoflook poffen op de bbq en daarna fijnmalen in vijzel. Italiaanse kruiden en peper erdoor. Echte roomboter half laten smelten in pannetje. Dat erbij mikken en mengen. Ff in de koelkast en weer voor gebruik wat zachter laten worden. Dat op vers gesneden stokbrood. Wat gerookte zalm erop of wat dan ook. Heerlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope?![]()
Dit was overigens erg lekker hoor. Vrij simpel te maken (wel wat werk), maar complexe smaken. Dat ken je wel. Zoals bij Whisky dat smaken elkaar opvolgenLach met een schone bips![]()
Not my problemo amigaquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh. Nou lekker dan voor die vrouwen dat ze een man hebben die alleen maar over ze zeuren
Owja, die tip welquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha was simpel, knoflook poffen op de bbq en daarna fijnmalen in vijzel. Italiaanse kruiden en peper erdoor. Echte roomboter half laten smelten in pannetje. Dat erbij mikken en mengen. Ff in de koelkast en weer voor gebruik wat zachter laten worden. Dat op vers gesneden stokbrood. Wat gerookte zalm erop of wat dan ook. Heerlijk.Ook opgeschreven voor de volgende.
Ik dacht dat je bedoelde hoe ik deze toastjes moest maken
Ik kookte toen iedereen om me heen nog leefde best groot voor kerst, en toen was wild, gevogelte en ook rund wat er op tafel kwam. En dus veel knoflook, ook sjalotjes maar ook rode wijn voor het wild. Maar met port heb ik nog nooit gekookt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Knoflook en sjalot in port in de oven is ookLach met een schone bips![]()
Volgende keer BBQ bij loveyoulongtimequote:Op zaterdag 23 november 2024 23:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owja, die tip welOok opgeschreven voor de volgende.
Ik dacht dat je bedoelde hoe ik deze toastjes moest maken![]()
![]()
Lijkt me een goed plan!quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgende keer BBQ bij loveyoulongtime
Stoofpeertjes in portquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kookte toen iedereen om me heen nog leefde best groot voor kerst, en toen was wild, gevogelte en ook rund wat er op tafel kwam. En dus veel knoflook, ook sjalotjes maar ook rode wijn voor het wild. Maar met port heb ik nog nooit gekookt.
En die knoflook en sjalot was gewoon om lekker te snoepen 's avonds![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgende keer BBQ bij loveyoulongtimeIk denk gezien de situatie nu, dat gaat niet meer gebeuren.quote:Lach met een schone bips![]()
roomboter smelten in een pannetje en daarna weer hard laten worden is super ranzig, beter de boter zacht laten worden en dan mengen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha was simpel, knoflook poffen op de bbq en daarna fijnmalen in vijzel. Italiaanse kruiden en peper erdoor. Echte roomboter half laten smelten in pannetje. Dat erbij mikken en mengen. Ff in de koelkast en weer voor gebruik wat zachter laten worden. Dat op vers gesneden stokbrood. Wat gerookte zalm erop of wat dan ook. Heerlijk.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik heb nergens gezegd helemaal laten smeltenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gesmolten roomboter smelten in een pannetje en daarna weer hard laten worden is super ranzig, beter de boter zacht laten worden en dan mengen.
Een FOK! bbq lijkt me wel wat, waar we hele speenvarkens aan het spit bakken
Hadden vorige jaar BBQ-meet van CULquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Een FOK! bbq lijkt me wel wat, waar we hele speenvarkens aan het spit bakken![]()
![]()
Gewoon niet doen boter in een pannetje opwarmen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd helemaal laten smeltenIedereen is een kutlultrut
Mijn afgelopen verjaardag in Thailand had ik speenvarken op bbq besteldquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Een FOK! bbq lijkt me wel wat, waar we hele speenvarkens aan het spit bakken
Waarom heb ik dat gemist?!quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hadden vorige jaar BBQ-meet van CUL
Ik heb dat ooit een keer gegeten bij een feestje van een rijke knakker. Chefkok en alles erbij. Appel in de bek van dat varkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn afgelopen verjaardag in Thailand had ik speenvarken op bbq besteldWerd zo van het het varken gesneden voor je.
Mijn vrouw wil dat niet thuis. Vind het vlees dan te herkenbaar enzo
Ik ga ff checken of ik die foto's nog heb, dan stuur ik die wel ff naar @mascara-klodder om te posten. Ik en plaatjes posten op deze computer is geen goede combinatie.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit een keer gegeten bij een feestje van een rijke knakker. Chefkok en alles erbij. Appel in de bek van dat varkenWerd zo van het het varken gesneden voor je.
Mijn vrouw wil dat niet thuis. Vind het vlees dan te herkenbaar enzoLach met een schone bips![]()
Ik zal eens wat beter opletten daar danquote:
Das wel beste vleesconsumptie wat je kunt krijgen hoor zo van het spit afquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit een keer gegeten bij een feestje van een rijke knakker. Chefkok en alles erbij. Appel in de bek van dat varkenWerd zo van het het varken gesneden voor je.
Mijn vrouw wil dat niet thuis. Vind het vlees dan te herkenbaar enzo![]()
Paar keer zo'n festijn mee mogen maken![]()
![]()
Bepaalde 'vibe' dan ook. Was een buitenfeest bij een grote villa van de eigenaar waar ik mee bevriend was, en dan wordt er ineens zo'n spit buiten neergezet met een speenvarken eraanquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Das wel beste vleesconsumptie wat je kunt krijgen hoor zo van het spit af![]()
Paar keer zo'n festijn mee mogen makenHeel prof geregeld ook. Chef met zo'n muts op enzo
Ik ga voor je posten. Niet teveel hoorquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga ff checken of ik die foto's nog heb, dan stuur ik die wel ff naar @:mascara-klodder om te posten. Ik en plaatjes posten op deze computer is geen goede combinatie.![]()
![]()
Het is ook echt een festijn he.quote:Op zondag 24 november 2024 00:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bepaalde 'vibe' dan ook. Was een buitenfeest bij een grote villa van de eigenaar waar ik mee bevriend was, en dan wordt er ineens zo'n spit buiten neergezet met een speenvarken eraanHeel prof geregeld ook. Chef met zo'n muts op enzo
![]()
Bij mij was heel simpel, was paar dagen in Pattaya omdat mijn maat daar een bar heeft. En ik was daar met de vriendin voor mijn verjaardag. Piggie on bbq heerlijk!quote:Op zondag 24 november 2024 00:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bepaalde 'vibe' dan ook. Was een buitenfeest bij een grote villa van de eigenaar waar ik mee bevriend was, en dan wordt er ineens zo'n spit buiten neergezet met een speenvarken eraanHeel prof geregeld ook. Chef met zo'n muts op enzo
Dat wel. Beetje overdreven allemaal welquote:Op zondag 24 november 2024 00:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is ook echt een festijn he.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Als goed is heb je de foto's in Whatsappquote:Op zondag 24 november 2024 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga voor je posten. Niet teveel hoor
quote:Op zondag 24 november 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als goed is heb je de foto's in Whatsapp
Iedereen is een kutlultrut
Pattayaquote:Op zondag 24 november 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij mij was heel simpel, was paar dagen in Pattaya omdat mijn maat daar een bar heeft. En ik was daar met de vriendin voor mijn verjaardag. Piggie on bbq heerlijk!Jaar of 15 geleden geweest. Een oom van een maat van mij heeft daar een huis (getrouwd met een Thaise). Wat een tijd heb ik daar gehad
![]()
Vast al wel verteld; maar ook het eten is daar inderdaad geweldigHele tafel vol met vanalles en nog wat, vis die je aanwijst in een aquarium die je op je bord wil
![]()
Vervelende daar vond ik wel dat zodra je zo'n restaurant uitliep je veel armoede zagMensen zonder eten. Gaf mij een naar gevoel als je net tonnetjerond gegeten hebt
Noicequote:Op zondag 24 november 2024 00:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto's van @:loveyoulongtime voor @:Stoorzendert![]()
![]()
Zo na het stappen ff wat streetfood halenPoh, dat zouden ze hier ook moeten doen. Zo'n stokje vleesch, hete peper en ananas om te koelen, daarna de pickup truck taxi in in de achterbak
Dank aan Mascaraquote:![]()
Gekke is wel, de thai vreten al het vel op. Waar ik dan weer liever gewoon het vlees eetMaar geloof 20 man/vrouw gegeten van dat beestje en de rest nam het personeel van mijn maats bar mee voor in de soep
Of achterop een scootertaxi als je honger hebt of nog even naar de kroeg wilt
Ik heb daar de tijd van mijn leven gehad.quote:Op zondag 24 november 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank aan Mascara![]()
Gekke is wel, de thai vreten al het vel op. Waar ik dan weer liever gewoon het vlees eetMaar geloof 20 man/vrouw gegeten van dat beestje en de rest nam het personeel van mijn maats bar mee voor in de soep
En ik ben ook een groot vuurwerkliefhebber (zie vuurwerktopic, ben 3 weken terug naar de UK geweest zelfs), maar toen ik in Thailand was, was er ook een vuurwerkfestival. En bohhhhh, die Thai's kunnen er wel wat vanWas in Pattaya, 12 boten vol met vuurwerk
Ik hou niet van vuurwerk, en niet van Pattaya. Maar heb er vrienden wonen dus ga altijd wel paar dagen daarheen.quote:Op zondag 24 november 2024 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb daar de tijd van mijn leven gehad.
En ik ben ook een groot vuurwerkliefhebber (zie vuurwerktopic, ben 3 weken terug naar de UK geweest zelfs), maar toen ik in Thailand was, was er ook een vuurwerkfestival. En bohhhhh, die Thai's kunnen er wel wat vanWas in Pattaya, 12 boten vol met vuurwerk
Werkt goed tegen pittig eten.quote:
En mijn vrouw wil ook graag dat ik ananas eet
quote:Op zondag 24 november 2024 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Werkt goed tegen pittig eten.
En mijn vrouw wil ook graag dat ik ananas eet
Pyromusicals ook niet? Dat is toch gewoon kunst?quote:Op zondag 24 november 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou niet van vuurwerk, en niet van Pattaya. Maar heb er vrienden wonen dus ga altijd wel paar dagen daarheen.
en Pattaya moet je een beetje liggen. Zou er nu ook niet meer naartoe gaanMaar destijds vond ik het geweldig. Ben daarna nog een met mijn vrouw naar Vietnam geweest. Zelfde soort volk, maar iets ingetogener als Pattaya / Bangkok
![]()
Prachtige natuur daar
wtfquote:Op zondag 24 november 2024 00:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto's van @:loveyoulongtime voor @:StoorzendertOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
wat is hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is uhhhh raar?quote:Op zondag 24 november 2024 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Werkt goed tegen pittig eten.
En mijn vrouw wil ook graag dat ik ananas eet![]()
Nee, maar die maten van mij hebben daar gewoon hun leven. Dus ja ik ga er altijd wel ff heen, is makkelijker dan dat zij van hun bedrijf weg moeten om mij te zienquote:Op zondag 24 november 2024 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pyromusicals ook niet? Dat is toch gewoon kunst?
en Pattaya moet je een beetje liggen. Zou er nu ook niet meer naartoe gaanMaar destijds vond ik het geweldig. Ben daarna nog een met mijn vrouw naar Vietnam geweest. Zelfde soort volk, maar iets ingetogener als Pattaya / Bangkok
![]()
Prachtige natuur daarIk zou er niet kunnen wonen, ik ga toch echt een heel stuk buitenaf wonen daar als die tijd komt.
Hij zegt een varken. Ik zeg platgeslagen gigantische pad met korte pootjes.quote:
Je weet nooit daar in Thailand.![]()
3 aan elkaar gekleefde tekkels kan ook... Maar denk niet aangezien er maar 1 snuit wasquote:Op zondag 24 november 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij zegt een varken. Ik zeg platgeslagen gigantische pad met korte pootjes.
Je weet nooit daar in Thailand.
quote:Op zondag 24 november 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
3 aan elkaar gekleefde tekkels kan ook... Maar denk niet aangezien er maar 1 snuit was![]()
![]()
dat zie ik dus ookquote:Op zondag 24 november 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij zegt een varken. Ik zeg platgeslagen gigantische pad met korte pootjes.
Je weet nooit daar in Thailand.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat snap ik wel. En die drukte is ook maar even leuk. Voor vakantie dan. Als je daar moet leven zou ik ook ver buiten die grote steden gaan wonen.quote:Op zondag 24 november 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, maar die maten van mij hebben daar gewoon hun leven. Dus ja ik ga er altijd wel ff heen, is makkelijker dan dat zij van hun bedrijf weg moeten om mij te zienIk zou er niet kunnen wonen, ik ga toch echt een heel stuk buitenaf wonen daar als die tijd komt.
Bangkok is sowieso te groot, en bij Pattaya staat zelfs een groot bord 'Sin City'![]()
Leuk voor een uitje, maar verder kun je beter ver daar vanaf blijven![]()
Maarja, die oom of eigenlijk tante (want buitenlanders kunnen daar geen grond of huis kopen (weet niet of dat nog steeds zo is)) had daar dus een groot huis op zo'n compound in Pattaya“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Meen dat de regels verandert gaan worden, maar dat boeit me niet echt. Ik wil aantal appartementen aanschaffen voor de verhuur. Ja in Bangkok en Pattaya en zo'n agency regelt alles qua verhuur. Kost per huurder dan 150 euro voor agency en die regelen verder alles. Dus geen omkijken naar. En misschien nog een simpel guesthouse openen ergens in the middle of nowhere om zelf bezig te blijvenquote:Op zondag 24 november 2024 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. En die drukte is ook maar even leuk. Voor vakantie dan. Als je daar moet leven zou ik ook ver buiten die grote steden gaan wonen.
Bangkok is sowieso te groot, en bij Pattaya staat zelfs een groot bord 'Sin City'![]()
Leuk voor een uitje, maar verder kun je beter ver daar vanaf blijven![]()
Maarja, die oom of eigenlijk tante (want buitenlanders kunnen daar geen grond of huis kopen (weet niet of dat nog steeds zo is)) had daar dus een groot huis op zo'n compound in PattayaToeristen komen overal daar.
Ik wil graag terug naar het wilde westen in de VS. Dat vond ik echt zó gaafquote:Op zondag 24 november 2024 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik neem Spanje als besluit
Gaan jullie maar lekker naar ThailandHeb daar een jaar of 10 geleden 3 weken een roadtrip mogen maken
Volgende tripje wordt denk ik een midweekje New York, en daarna een grote vakantie West-Coast“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Noicequote:Op zondag 24 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meen dat de regels verandert gaan worden, maar dat boeit me niet echt. Ik wil aantal appartementen aanschaffen voor de verhuur. Ja in Bangkok en Pattaya en zo'n agency regelt alles qua verhuur. Kost per huurder dan 150 euro voor agency en die regelen verder alles. Dus geen omkijken naar. En misschien nog een simpel guesthouse openen ergens in the middle of nowhere om zelf bezig te blijvenToeristen komen overal daar.
Nice!!!!quote:Op zondag 24 november 2024 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik wil graag terug naar het wilde westen in de VS. Dat vond ik echt zó gaafHeb daar een jaar of 10 geleden 3 weken een roadtrip mogen maken
Volgende tripje wordt denk ik een midweekje New York, en daarna een grote vakantie West-Coast
Heb helaas geen paspoort dus ik kom niet verder dan Europa
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2024 00:30:04 ]![]()
Jezus, die kutdingen zijn serieus duur geworden ook. Paspoort.quote:Op zondag 24 november 2024 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nice!!!!
Heb helaas geen paspoort dus ik om niet verder dan EuropaLach met een schone bips![]()
ik sta gesignaleerd dus paspoort zit er voorlopig niet meer inquote:Op zondag 24 november 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus, die kutdingen zijn serieus duur geworden ook. Paspoort.![]()
![]()
Ow.... Ik ga niet vragen hoe en wat. Maar dat is wel kut johquote:Op zondag 24 november 2024 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik sta gesignaleerd dus paspoort zit er voorlopig niet meer in
Passief inkomen moet je gewoon hebben daar, anders ga je als zovelen berooid weer terug naar huis. Mensen denken vaak niet na voor ze een stap als dat maken.quote:Lach met een schone bips![]()
Deze man hequote:Op zondag 24 november 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Passief inkomen moet je gewoon hebben daar, anders ga je als zovelen berooid weer terug naar huis. Mensen denken vaak niet na voor ze een stap als dat maken.![]()
1x ID verloren 2x heeft kut-ex het van me afgepakt. Niks bijzonders verder dus. Maar je staat wel gesignaleerd voor 10 jaar.quote:Op zondag 24 november 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow.... Ik ga niet vragen hoe en wat. Maar dat is wel kut joh
December 2028 mag ik weer een paspoort geloof ik.
Maar ik ben blij met Spanje of Italië![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: