Ze mag wel komen logeren hoor, heb wel vaker logeer beestjesquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Als hont de koelkast hoort opengaan![]()
Ligt grootste deel vd avond onder een dekbed....totdat ik eten ga pakken![]()
[ link | afbeelding ]
Mijn hond is echt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:51 schreef Mikeytt het volgende:
Mariah is mooier dan die hond
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze mag wel komen logeren hoor, heb wel vaker logeer beestjesAlleen verwen ik wel teveel met hapjes enzo
HELDquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat smaakte prima![]()
Voorafje: Toastjes gemaakt met van alles en nog wat. Smaakexplosie!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoofdgerecht: Hasselback aardappelen (Frieslanders van de boer) met Old Amsterdam kaas, Bacon en knoflookolie
[ afbeelding ]
Broodje pulled pork met ijsbergsla en coleslaw
[ afbeelding ]
Laatste keer dat ik pulled pork maak. Extreem smakelijk enzo, maar veel te veel werk. Ben gisteren om 10.00u begonnen, en heb gisteren tot 2.30u 's nachts nog in de keuken gestaan. Vanmorgen en vanmiddag nog de bereiding. Effectief 2 dagen bezig geweest![]()
Maargoe, de gasten vonden het lekker, dat is wat belangrijk is
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat smaakte prima![]()
Voorafje: Toastjes gemaakt met van alles en nog wat. Smaakexplosie!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoofdgerecht: Hasselback aardappelen (Frieslanders van de boer) met Old Amsterdam kaas, Bacon en knoflookolie
[ afbeelding ]
Broodje pulled pork met ijsbergsla en coleslaw
[ afbeelding ]
Laatste keer dat ik pulled pork maak. Extreem smakelijk enzo, maar veel te veel werk. Ben gisteren om 10.00u begonnen, en heb gisteren tot 2.30u 's nachts nog in de keuken gestaan. Vanmorgen en vanmiddag nog de bereiding. Effectief 2 dagen bezig geweest![]()
Maargoe, de gasten vonden het lekker, dat is wat belangrijk is
Jouw hond tipt niet aan de bekendheid van Careyquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn hond is echt.
Jij en Mariah zijn fake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |