Het vleesch heeft 11uur op de bbq gelegen. Dus volgens mijn berekeningen ben ik 22x naar de bbq gelopen om het vlees in te sprayen met een mengsel appelsap / witte wijnazijn. Het kookavontuur begon overigens donderdag al waar ik het vlees het gekruid met rub en ingespoten met een mengseltje van vanallesquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
HELD![]()
![]()
![]()
En ja PP is kutveel werk, daarom heb ik toen een pelletsmoker met wifi aangeschaft toen ik dat nog zelf maakte. Easy peasy danMaar die is inmiddels ook al weggedaan
Het eerstequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen, of ik ga reageren hoe ik dat soms doe. Of ik ga wat anders doen. Jullie mogen kiezen lieve users
dat eerstequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen, of ik ga reageren hoe ik dat soms doe. Of ik ga wat anders doen. Jullie mogen kiezen lieve users
Het ziet er gewoon fantastisch lekker uit! Maar begrijp dat 't veel gedoe is jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het vleesch heeft 11uur op de bbq gelegen. Dus volgens mijn berekeningen ben ik 22x naar de bbq gelopen om het vlees in te sprayen met een mengsel appelsap / witte wijnazijn. Het kookavontuur begon overigens donderdag al waar ik het vlees het gekruid met rub en ingespoten met een mengseltje van vanallesDus eigenlijk 3 dagen werk
Gast dat sprayen is heel niet nodig als je bakje water met eventueel wat kruiden erin erbij zet op het roosterquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het vleesch heeft 11uur op de bbq gelegen. Dus volgens mijn berekeningen ben ik 22x naar de bbq gelopen om het vlees in te sprayen met een mengsel appelsap / witte wijnazijn. Het kookavontuur begon overigens donderdag al waar ik het vlees het gekruid met rub en ingespoten met een mengseltje van vanallesDus eigenlijk 3 dagen werk
Bolkquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een dag niet gebolkt is een dag niet geleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |