Ik heb mijn tekst veranderd naar online iemand vinden. Daar gaat dit echt over. De kroeg is niet mijn ding, voor het vinden van een FWB, dus nee niet geprobeerd.quote:
Je moet gewoon op Facebook een paar vrijgezelle dames toevoegen en dan is de kans groot dat je er die avond op 1 ligt.quote:Op maandag 11 november 2024 00:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
Je kent het wel apps als Badoo en Tinder worden misschien wel vaker genoemd voor het vinden van een FWB, maar veel vrouwen hebben al in hun profiel staan geen ONS of FWB te willen. De meeste andere willen het ook niet. Verdere problemen zijn dat je al vaak moet matchen wil je überhaupt een bericht kunnen sturen (in het geval van Badoo, kun je hier ook voor betalen met credits, maar dit is een groot risico wegens bovenstaande redenen. In de praktijk gooi je dan mogelijk veel geld weg). Als iemand een topic opent worden er vaak nog andere sites of apps genoemd, maar als je deze gaat googelen dan lees je een hoop verhalen over nep profielen, betalen per bericht wat je verstuurd en dat soort zaken. De vraag blijft dan: Wat moet je wel doen om een FWB te krijgen (via internet)? Wel naast de benefits iemand waarmee je een super fijne en warme vriendschap mee kunt hebben, maar die simpelweg geen relatie wil.
Ja, en FWB = Friend with benefits.quote:Op maandag 11 november 2024 08:15 schreef Cupfighter het volgende:
Wat is ONS en FWB?
ONS one night stand?
Ah oke dank je welquote:Op maandag 11 november 2024 08:28 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, en FWB = Friend with benefits.
Ik heb een soort gelijk bericht eerder gezien. Is dit BS of mag dat hier echt? Want 9 van de 10 sites of topics hebben hier strenge eisen op tegen.quote:Op maandag 11 november 2024 11:55 schreef SemperLibertas het volgende:
Gewoon gaan FOK!ken natuurlijk, hoogste winkans
Ja, sorry maar dat gaf ik in mijn tekst al aan dat ik dat geen goede optie vind. Je geeft in jouw tekst ook al precies 1 reden aan waarom het geen goede optie is. De andere reden (dat ze vaak geen ONS of FWB zoeken) gaf ik al aan.quote:Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
Is lastig gezien de 80/20 ratio van vrouw/man op dat soort sites kunnen vrouwen zeer selectief zijn.
En die azen vervolgens vrijwel zonder uitzondering op de top-tier mannen. Dus aantrekkelijk, welgesteld etc. Wat je kansen heel klein maken als je niet zelf tot de groep alpha's behoort.
Wat je kan doen is Tinder en dan swipen tot je een ons weegt en hopen dat je zo wat tegen het lijf loopt.
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Zou jij met je gezicht op een site willen staan en vragen om een FWB, terwijl bekenden je daar kunnen vinden? Eigenlijk moet het iets zijn waar je enkel profielen tegenkomt die ook een FWB of iets casuals zoeken.quote:Op maandag 11 november 2024 11:45 schreef bijdehand het volgende:
Open een profiel op een willekeurige datingsite met daarin je wensen... er is niet een app waarin allemaal dames zichzelf gratis aanbieden.
In welke fantasiewereld lopen vrouwen warm voor een creep die willekeurige dames op Facebook toevoegt?quote:Op maandag 11 november 2024 08:08 schreef hoechst het volgende:
[..]
Je moet gewoon op Facebook een paar vrijgezelle dames toevoegen en dan is de kans groot dat je er die avond op 1 ligt.
De kans groot? Sorry, maar geloof je het zelf?quote:Op maandag 11 november 2024 08:08 schreef hoechst het volgende:
[..]
Je moet gewoon op Facebook een paar vrijgezelle dames toevoegen en dan is de kans groot dat je er die avond op 1 ligt.
Ik moest dat even googelen maar ik denk dat dit in NL erg klein is. Vrouwen die niks van mannen willen toch? Sorry hoor, maar hoor jij daar ook maar iets over op je werk of in je persoonlijke kringen?quote:Op maandag 11 november 2024 12:54 schreef Stepperoller het volgende:
Ik schat je kansen minimaal in TS, zeker nu met de 4B movement zullen er ook bijna geen vrouwen zijn die trek hebben in een FWB.
Secondlove.quote:Op maandag 11 november 2024 12:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Zou jij met je gezicht op een site willen staan en vragen om een FWB, terwijl bekenden je daar kunnen vinden? Eigenlijk moet het iets zijn waar je enkel profielen tegenkomt die ook een FWB of iets casuals zoeken.
Vrees toch dat wat jij zoekt niet bestaat.quote:Op maandag 11 november 2024 12:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ja, sorry maar dat gaf ik in mijn tekst al aan dat ik dat geen goede optie vind. Je geeft in jouw tekst ook al precies 1 reden aan waarom het geen goede optie is. De andere reden (dat ze vaak geen ONS of FWB zoeken) gaf ik al aan.
Dat is een vooroordeel. Mogelijk heb ik het ook niet goed uitgelegd. Maar ik bedoel ook specifiek iemand waar je bijv. eerst mee gaat uiteten of iets anders leuks mee gaat ondernemen. Dus samen een vriendschap opbouwen en daarna de benefits. Dus als einddoel de benefits maar als basis de vriendschap. Niet gelijk er boven op springen nee.quote:Op maandag 11 november 2024 13:06 schreef Document1 het volgende:
Moet je niet eerst vrienden zijn met iemand voor je FWB kan worden? Jij zoekt gewoon een neukertje en daar gaat het al fout denk ik.
Bedankt voor je hulp, maar die site zou ik al niet heen gaan. Kijk maar eens op trustpilot, dan weet je al genoeg. Waar staan de positieve recenties waar je het over hebt?quote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrees toch dat wat jij zoekt niet bestaat.
Je kunt wat exclusievere datingsites gericht op jouw specifieke wensen zoeken maar ook daar ga je tegen dezelfde problemen aanlopen. Google is je vriend. Ik kwam deze site tegen die voldoet aan wat jij zoekt en tevens wel aardige recensies krijgt:
https://friendswithbenefit.nl/friends-with-benefits-zoeken/
Ik heb niet eens een firstlove op dit moment XD Maar even zonder gekheid is dit een goede optie? Iemand ervaringen of ook weer vol scam profielen en betalen per bericht?quote:
Vriendschap + benefits = een relatie.quote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Mogelijk heb ik het ook niet goed uitgelegd. Maar ik bedoel ook specifiek iemand waar je bijv. eerst mee gaat uiteten of iets anders leuks mee gaat ondernemen. Dus samen een vriendschap opbouwen en daarna de benefits. Dus als einddoel de benefits maar als basis de vriendschap. Niet gelijk er boven op springen nee.
Weer een vooroordeel. Wat je schetst kan inderdaad, maar hoeft niet. Heb je dit zelf zo letterlijk meegemaakt? Want ik hoor wel een stukje frustratie, sorry dat ik het zeg, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 11 november 2024 13:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vriendschap + benefits = een relatie.
Beter neuk je gewoon en bespaar je jezelf dat hele gezeik eromheen. Het begint allemaal leuk en ongedwongen, maar uiteindelijk komen de verwachtingen en dan wordt het niet zo vrijblijvend meer
quote:Op maandag 11 november 2024 13:14 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Bedankt voor je hulp, maar die site zou ik al niet heen gaan. Kijk maar eens op trustpilot, dan weet je al genoeg. Waar staan de positieve recenties waar je het over hebt?
Dat gaat uiteindelijk bijna altijd foutquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Mogelijk heb ik het ook niet goed uitgelegd. Maar ik bedoel ook specifiek iemand waar je bijv. eerst mee gaat uiteten of iets anders leuks mee gaat ondernemen. Dus samen een vriendschap opbouwen en daarna de benefits. Dus als einddoel de benefits maar als basis de vriendschap. Niet gelijk er boven op springen nee.
Klopt. Zeker vrouwen zijn hier over het algemeen heel slecht in.quote:Op maandag 11 november 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat uiteindelijk bijna altijd fout
Precies.quote:Op maandag 11 november 2024 13:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vriendschap + benefits = een relatie.
Beter neuk je gewoon en bespaar je jezelf dat hele gezeik eromheen. Het begint allemaal leuk en ongedwongen, maar uiteindelijk komen de verwachtingen en dan wordt het niet zo vrijblijvend meer
Oké. Dit ziet er inderdaad al beter uit. Ik kan er eens naar kijken inderdaad! Dankjewel!quote:Op maandag 11 november 2024 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo te zien is die app weer van wat anders, ik lees nu ook de Trutpilot en dat riekt inderdaad heel erg naar een scam.
Al scoren bekendere sites als SecondLove en zo niet veel beter, je kunt je ook afvragen wie die reviews schrijft.
Allemaal goede opties, maar dan nog moet je dames vinden die dit willen. Niemand of bijna niemand schrijft dit in haar profiel. Ik ben gewoon eerlijk en wil vrouwen niet voorliegen. Kijk ik zou gewoon kunnen daten, dan meerdere keren seks kunnen hebben en het uiteindelijk kunnen uitmaken, maar dan gedraag je je echt als een klootzak en laat je haar gebroken achter. Dat vind ik veel erger.quote:Op maandag 11 november 2024 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Je kan verder ook best vrijblijvende (open) relaties aan gaan en/of latten dat komt in grote lijnen neer op een FWB.
Als mannen dit kunnen scheiden, waarom zouden vrouwen dit niet kunnen? Ik denk wellicht dat een vrouw met liefdesverdriet om een ander, dit juist zou kunnen helpen in de verwerking.quote:Op maandag 11 november 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat uiteindelijk bijna altijd fout
,quote:Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Allemaal goede opties, maar dan nog moet je dames vinden die dit willen. Niemand of bijna niemand schrijft dit in haar profiel. Ik ben gewoon eerlijk en wil vrouwen niet voorliegen. Kijk ik zou gewoon kunnen daten, dan meerdere keren seks kunnen hebben en het uiteindelijk kunnen uitmaken, maar dan gedraag je je echt als een klootzak en laat je haar gebroken achter. Dat vind ik veel erger.
Daar gaat het niet om, ik zei dat dat uiteindelijk bijna altijd fout gaatquote:Op maandag 11 november 2024 13:43 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Als mannen dit kunnen scheiden, waarom zouden vrouwen dit niet kunnen? Ik denk wellicht dat een vrouw met liefdesverdriet om een ander, dit juist zou kunnen helpen in de verwerking.
Maar als je zou afspreken dat als er verliefde gevoelens bij komen dat je het stop zet, dan zou het toch wel kunnen?quote:Op maandag 11 november 2024 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zei dat dat uiteindelijk bijna altijd fout gaat
Lees je wel wat ik zeg?quote:Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Maar als je zou afspreken dat als er verliefde gevoelens bij komen dat je het stop zet, dan zou het toch wel kunnen?
Geloof jij dat het hun datingervaring ten goede komt als vrouwen dat in hun profiel vermelden of hoe denk je dat het ongeveer gaat wanneer ze dat doen?quote:Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Allemaal goede opties, maar dan nog moet je dames vinden die dit willen. Niemand of bijna niemand schrijft dit in haar profiel. Ik ben gewoon eerlijk en wil vrouwen niet voorliegen. Kijk ik zou gewoon kunnen daten, dan meerdere keren seks kunnen hebben en het uiteindelijk kunnen uitmaken, maar dan gedraag je je echt als een klootzak en laat je haar gebroken achter. Dat vind ik veel erger.
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik dit wel vaker hoor maar het zelf nooit meemaak. Komt dit zo vaak voor? En zo ja, binnen welke setting? Afspreken de eerste keer bij iemand thuis ofzo?quote:Op maandag 11 november 2024 13:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
,
De meeste wijven zijn van 'ja, ik neuk nooit op de eerste date' en het vervolgens toch doen met een 'dit doe ik normaal echt nooit' achteraf.
Mannen en vrouwen willen hetzelfde, maar bij wijven ligt dit toch iets gecompliceerder, dat is het probleem
Ik snap wat je zegt. Het loopt bijna altijd fout, omdat er gevoelens bij komen kijken toch? Maar dat is nu juist wat mij niet uitmaakt. Want dan kun je het contact samen gaan bekijken. Of stoppen (1 van de 2 partijen heeft gevoelens) of doorgaan of een relatie proberen. Dat het lekker gecompliceerd word zie ik eerder als compliment, indien zij gevoelens krijgt voor mij. Als ik gevoelens krijg voor haar wil ik wel nog steeds seks en zet ik het door, al ben ik helemaal verliefd. Juist super leuk als ik haar zo leuk vind en het zo lastig wordt.quote:
Dat is gewoon niet realistisch wat je zegt.quote:Op maandag 11 november 2024 13:53 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Het loopt bijna altijd fout, omdat er gevoelens bij komen kijken toch? Maar dat is nu juist wat mij niet uitmaakt. Want dan kun je het contact samen gaan bekijken. Of stoppen (1 van de 2 partijen heeft gevoelens) of doorgaan of een relatie proberen. Dat het lekker gecompliceerd word zie ik eerder als compliment, indien zij gevoelens krijgt voor mij. Als ik gevoelens krijg voor haar wil ik wel nog steeds seks en zet ik het door, al ben ik helemaal verliefd. Juist super leuk als ik haar zo leuk vind en het zo lastig wordt.
Met alle respect maar dat is jouw mening, ik vind het wel realistisch dat het zo kan gaan (misschien bij jou niet, maar dat neemt niet weg dat er wel mensen zijn waarbij dit wel zo kan gaan). Daarbij komt ook nog dat je die verliefdheid misschien beter niet kunt uitspreken, omdat ze dan mogelijk niet meer wilt.quote:Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet realistisch wat je zegt.
Dit heeft niets te maken met mijn mening, ik geef gewoon aan wat de realiteit is ,en dat in 'één zin.quote:Op maandag 11 november 2024 14:00 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat is jouw mening, ik vind het wel realistisch dat het zo kan gaan (misschien bij jou niet, maar dat neemt niet weg dat er wel mensen zijn waarbij dit wel zo kan gaan). Daarbij komt ook nog dat je die verliefdheid misschien beter niet kunt uitspreken, omdat ze dan niet meer wilt.
Onzin. Als alles zo binnen de hokjes zou zijn, dan zou polygamie en dat soort zaken niet bestaan. Het is dus wel degelijk jouw mening en jij vult juist voor een ander in, niet ik.quote:Op maandag 11 november 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met mijn mening, ik geef gewoon aan wat de realiteit is ,. en dat in 'één zin.
Je bent gigantisch aan het invullen.
Je praat poep.quote:Op maandag 11 november 2024 14:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Onzin. Als alles zo binnen de hokjes zou zijn, dan zou polygamie en dat soort zaken niet bestaan. Het is dus wel degelijk jouw mening en jij vult juist voor een ander in, niet ik.
Wat is daar leuk aan? Nee joh, dan wordt het juist vervelend.quote:Op maandag 11 november 2024 13:53 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Het loopt bijna altijd fout, omdat er gevoelens bij komen kijken toch? Maar dat is nu juist wat mij niet uitmaakt. Want dan kun je het contact samen gaan bekijken. Of stoppen (1 van de 2 partijen heeft gevoelens) of doorgaan of een relatie proberen. Dat het lekker gecompliceerd word zie ik eerder als compliment, indien zij gevoelens krijgt voor mij. Als ik gevoelens krijg voor haar wil ik wel nog steeds seks en zet ik het door, al ben ik helemaal verliefd. Juist super leuk als ik haar zo leuk vind en het zo lastig wordt.
Ik ga je nu rapporteren want ik ga niet in discussie met iemand die zich gedraagt als een 12 jarige. Sorry dat ik het zeg.quote:
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 11 november 2024 14:05 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik ga je nu rapporteren want ik ga niet in discussie met iemand die zich gedraagt als een 12 jarige.
Rustig, rustig. Puzzie is een lieverd, maar ze vindt andere meningen gewoon heel vervelend. Respecteer dat a.u.b.quote:Op maandag 11 november 2024 14:05 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik ga je nu rapporteren want ik ga niet in discussie met iemand die zich gedraagt als een 12 jarige. Sorry dat ik het zeg.
jij moet ook eens ophouden met dat gestook van jequote:Op maandag 11 november 2024 14:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Puzzie is een lieverd, maar ze vindt andere meningen gewoon heel vervelend. Respecteer dat a.u.b.
Misschien moet je beter lezenquote:Op maandag 11 november 2024 14:11 schreef Nederlander1234 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat vrouwen zich hier mengen in de discussie met negatieve meningen hierover. Dit laat wel precies mijn punt zien uit de eerste post. Er heerst een soort van taboe op, terwijl seks ooit iets was waar veel vrijer over werd gedacht. Dit is dus precies waar je tegen aan loopt, als je eerlijk en oprecht wilt zijn. Veel liegen om het te kunnen krijgen en dat vind ik veel erger. Jammer dat op deze site veel topics weer moet uitlopen op dit soort onvolwassen gedoe. Graag vanaf nu alleen nog tips en geen meningen meer, want ik denk dat wel meer mannen willen weten hoe ze dit moeten aanpakken en vooral waar ze moeten kijken.
Niet net nu het winter gaat wordenquote:Op maandag 11 november 2024 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
jij moet ook eens ophouden met dat gestook van je
quote:Op maandag 11 november 2024 14:11 schreef Nederlander1234 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat vrouwen zich hier mengen in de discussie met negatieve meningen hierover. Dit laat wel precies mijn punt zien uit de eerste post. Er heerst een soort van taboe op, terwijl seks ooit iets was waar veel vrijer over werd gedacht. Dit is dus precies waar je tegen aan loopt, als je eerlijk en oprecht wilt zijn. Veel liegen om het te kunnen krijgen en dat vind ik veel erger. Jammer dat op deze site veel topics weer moet uitlopen op dit soort onvolwassen gedoe. Graag vanaf nu alleen nog tips en geen meningen meer, want ik denk dat wel meer mannen willen weten hoe ze dit moeten aanpakken en vooral waar ze moeten kijken.
Ik zou nog even je intenties goed bij jezelf onder de loep nemen.quote:Op maandag 11 november 2024 14:00 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Daarbij komt ook nog dat je die verliefdheid misschien beter niet kunt uitspreken, omdat ze dan mogelijk niet meer wilt.
Onzin. Dat laatste zou mij alleen schaden. Dat eerste schaad de ander en dat is veel erger. Dat laatste kom ik wel overheen. Ik heb hoe dan ook niet gelogen over mijn originele intenties. En de intenties op dat moment blijven FWB of zij moet daar een andere mening over hebben. Ik lieg dus over niks maar hou alleen dat stukje achter, zodat het wel een FWB blijft en niet een geblokkeerd nummer.quote:Op maandag 11 november 2024 14:32 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Ik zou nog even je intenties goed bij jezelf onder de loep nemen.
Het blijft "liegen om het te kunnen krijgen." Dus "eerlijk en oprecht" is het niet.quote:Op maandag 11 november 2024 14:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Onzin. Dat laatste zou mij alleen schaden. Dat eerste schaad de ander en dat is veel erger. Dat laatste kom ik wel overheen.
Klinkt goed doordacht!quote:Op maandag 11 november 2024 14:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik heb hoe dan ook niet gelogen over mijn originele intenties. En de intenties op dat moment blijven FWB of zij moet daar een andere mening over hebben. Ik lieg dus over niks maar hou alleen dat stukje achter, zodat het wel een FWB blijft en niet een geblokkeerd nummer.
Nee! Ik lieg niet over dat ik een FWB wil. Want dat wil ik nog steeds en pas als zij meer wilt, dan hap ik toe. Ik bespeel haar op geen enkele manier. Doe trouwens maar niet zo schijnheilig want iedereen houdt weleens iets achter, als je weet dat het veel problemen kan opleveren. Of zit ik hier met allemaal heilige boontjes? Het feit is en blijft dat je niet haar voorliegt en een relatie begint, terwijl je alleen seks wilt, wat veel erger is.quote:Op maandag 11 november 2024 14:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Het blijft "liegen om het te kunnen krijgen." Dus "eerlijk en oprecht" is het niet.
Je post wordt vast als 'onzin' weggezetquote:Op maandag 11 november 2024 14:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt goed doordacht!
"Eerlijk en oprecht" wel.
Nou ik geef nogmaals aan dat ik on-topic weer graag wil gaan. Met goede tips en adviezen. Dit soort kleutergedrag ga ik rapporteren, dus doe maar je best en blijf maar rotzooi sturen, dan rapporteer ik het keer op keer. Een lieverd ben je sowieso niet (wat een andere gebruiker aangaf), als je altijd het laatste woord wilt hebben, al reageer ik niet meer op je en steeds de noodzaak voelt om de ander te beledigen. Dat is gedrag van iemand die nog niet helemaal volwassen is. Iedereen weet dat die een beetje ouder is. In principe gewoon onzekerheden van nog niet je plek gevonden hebben in het leven. Dus jij denkt misschien ¨te winnen¨ maar je bent gewoon een zielig geval, sorry dat ik het zeg.quote:
Misschien moet je eerst naar jezelf kijken voordat je allerlei aannames doet die nergens op slaan.quote:Op maandag 11 november 2024 14:44 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou ik geef nogmaals aan dat ik on-topic weer graag wil gaan. Met goede tips en adviezen. Dit soort kleutergedrag ga ik rapporteren, dus doe maar je best en blijf maar rotzooi sturen, dan rapporteer ik het keer op keer. Een lieverd ben je sowieso niet (wat een andere gebruiker aangaf), als je altijd het laatste woord wilt hebben, al reageer ik niet meer op je en steeds de noodzaak voelt om de ander te beledigen. Dat is gedrag van iemand die nog niet helemaal volwassen is. Iedereen weet dat die een beetje ouder is. In principe gewoon onzekerheden van nog niet je plek gevonden hebben in het leven. Dus jij denkt misschien ¨te winnen¨ maar je bent gewoon een zielig geval, sorry dat ik het zeg.
Dit is een discussie forum, geen google met enkel een zoekopdracht.quote:Op maandag 11 november 2024 14:44 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou ik geef nogmaals aan dat ik on-topic weer graag wil gaan. Met goede tips en adviezen. Dit soort kleutergedrag ga ik rapporteren, dus doe maar je best en blijf maar rotzooi sturen, dan rapporteer ik het keer op keer.
Dat jij een moderator bent is veelzeggend voor deze site, sorry dat ik het zeg. Ga jij maar eens wat beter je werk doen en reacties verwijderen als je praat poep en dat een ander een bord voor zijn kop heeft. Dagelijks wordt deze site vervuild met deze ¨meningen¨, die enkel bedoelt zijn om de ander te beledigen. De reden dat mensen Fok zo laag hebben staan is doordat deze site eerder Dumpert is dan wat anders en dat kan en mag jij jezelf en alle andere moderators kwalijk nemen. Mijn punt is veel berichten hebben niks meer met meningen te maken, maar worden puur gepost om te provoceren. Maar goed verwijder deze post en mijn profiel maar, want je zal er waarschijnlijk wel niks van mogen zeggen.quote:Op maandag 11 november 2024 14:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is een discussie forum, geen google met enkel een zoekopdracht.
Meningen ga je krijgen, willen of niet.
Hier krijg je er nog eentje: veel vrouwen zitten helemaal niet te wachten op een vreemde voor een fwb want (ja ja) dan moet deze persoon eerst een friend zijn. En laten wij vrouwen die nu eens niet online zoeken.
Een ONS moet dan weer ongecompliceerd zijn en dat ben jij zo te lezen ook niet? (En ik vermoed dat de ONS al hoog moet scoren qua uiterlijk want voor iets anders heb je hem niet nodig...) Voor een relatie liggen de wensen anders.
Hetgeen jij wil zal je dus hoogstwaarschijnlijk niet online vinden, misschien wel IRL.
Oh en als je toch online blijft zoeken: ga maar in de rij staan bij alle andere mannen die enkel seks willen maar geen gedoe. Voor dat bestaan thans meisjes maar he.. daar moet je voor betalen.
WTF !! DOE NORMAAL!quote:Op maandag 11 november 2024 15:05 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dat jij een moderator bent is veelzeggend voor deze site, sorry dat ik het zeg. Ga jij maar eens wat beter je werk doen en reacties verwijderen als je praat poep en dat een ander een bord voor zijn kop heeft. Dagelijks wordt deze site vervuild met deze ¨meningen¨, die enkel bedoelt zijn om de ander te beledigen. De reden dat mensen Fok zo laag hebben staan is doordat deze site eerder Dumpert is dan wat anders en dat kan en mag jij jezelf en alle andere moderators kwalijk nemen. Mijn punt is veel berichten hebben niks meer met meningen te maken, maar worden puur gepost om te provoceren. Maar goed verwijder deze post en mijn profiel maar, want je zal er waarschijnlijk wel niks van mogen zeggen.
Dankjewel voor de tips verder.
Jij bent de boel lekker aan het verdraaien , een beetje treurig ditquote:Op maandag 11 november 2024 15:15 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel....
Ik denk dat jij eerder niet kan verdragen dat er andere meningen komen en jij gaat dan in de aanval.quote:Op maandag 11 november 2024 15:05 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dat jij een moderator bent is veelzeggend voor deze site, sorry dat ik het zeg. Ga jij maar eens wat beter je werk doen en reacties verwijderen als je praat poep en dat een ander een bord voor zijn kop heeft. Dagelijks wordt deze site vervuild met deze ¨meningen¨, die enkel bedoelt zijn om de ander te beledigen. De reden dat mensen Fok zo laag hebben staan is doordat deze site eerder Dumpert is dan wat anders en dat kan en mag jij jezelf en alle andere moderators kwalijk nemen. Mijn punt is veel berichten hebben niks meer met meningen te maken, maar worden puur gepost om te provoceren. Maar goed verwijder deze post en mijn profiel maar, want je zal er waarschijnlijk wel niks van mogen zeggen.
Ik heb wel een tip voor je, een serieuze:quote:Op maandag 11 november 2024 15:05 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wow... Ik geef letterlijk aan dat een mening iets anders is dan provocerende en beledigende comments en dit is wat je krijgt. Van een moderator die letterlijk 77 in de naam heeft staan. Ik mag toch niet hopen dat je echt uit 1977 komt want dan is er toch wel iets goed misgegaan in de opvoeding, als dit allemaal zomaar kan hier en gewoon als mening wordt afgedaan. Het is wel duidelijk dat je hier moderator bent en niet op een site die wel duidelijke gedragsregels heeft. Iets dat waarschijnlijk ook ontbrak in je opvoeding, sorry dat ik het zeg.quote:Op maandag 11 november 2024 15:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder niet kan verdragen dat er andere meningen komen en jij gaat dan in de aanval.
Er zijn trouwens genoeg tips gekomen van de heren hier maar die waren ook niet goed genoeg voor jou.
Dusss....
Veel succes met het vinden van een meisje dat het je wel moeilijk maakt maar toch lekker in bed bij jou kruipt als je hier de meningen van de meisjes niet eens kan handelen.
Kijk en dat kan ik wel waarderen, dus dank je wel. Uiteraard een goede tip en zeker iets wat ik aan het uittesten ben maar zonder resultaat nogquote:Op maandag 11 november 2024 15:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb wel een tip voor je, een serieuze:
Probeer eerst eens gewoon vriendschap met het geslacht van je keuze op te bouwen. Liefst met meerdere mensen. In real life. In het echt, buiten de deur. Niet online.
Hoever ben je daar al in gekomen?
Het is tenslotte FWB. En niet BWF.
Even serieuze vraag, want dan weten we ook gewoon waarmee we te maken hebben: Wat is jouw mening over de Tel-Aviv fans die donderdag in elkaar werden geslagen? Gezien je # in je naam.quote:
Wat een kleutergedrag heb jij zeg!quote:Op maandag 11 november 2024 15:33 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, want dan weten we ook gewoon waarmee we te maken hebben: Wat is jouw mening over de Tel-Aviv fans die donderdag in elkaar werden geslagen? Gezien je # in je naam.
Nee, voor kleutergedrag, het laatste woord steeds moeten hebben en onbeschofte beledigingen hebben we jou al voor. Maar ik durf te wedden dat je die vraag niet eens durft te beantwoorden gezien je reactie.quote:Op maandag 11 november 2024 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een kleutergedrag heb jij zeg!
Je Zit in SEX , ga je andere vragen maar elders stellen
Doe gewoon normaal hier , ipv dit kinderachtige gedrag wat je laat zienquote:Op maandag 11 november 2024 15:36 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nee, voor kleutergedrag, het laatste woord steeds moeten hebben en onbeschofte beledigingen hebben we jou al voor. Maar ik durf te wedden dat je die vraag niet eens durft te beantwoorden gezien je reactie.
Jij laat kinderachtig gedrag zien. Wij weten diep van binnen beiden wat je mening daarover is, anders had je je wel gelijk uitgesproken. Als het echt zo is... dan moet ik van je kotsen. Zo niet dan neem ik het terug. Maar mensen die dit soort shit goed praten, die horen niet in dit land thuis.quote:Op maandag 11 november 2024 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal hier , ipv dit kinderachtige gedrag wat je laat zien
Mie mie miequote:Op maandag 11 november 2024 15:43 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Jij laat kinderachtig gedrag zien. Wij weten diep van binnen beiden wat je mening daarover is, anders had je je wel gelijk uitgesproken. Als het echt zo is... dan moet ik van je kotsen. Zo niet dan neem ik het terug. Maar mensen die dit soort shit goed praten, die horen niet in dit land thuis.
Ik denk namelijk dat je dit niet online gaat vinden. Maar weinig vrouwen zullen dit online aan het zoeken zijn. En vraag en aanbod is niet echt op elkaar afgestemd, zeg maar.quote:Op maandag 11 november 2024 15:27 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Kijk en dat kan ik wel waarderen, dus dank je wel. Uiteraard een goede tip en zeker iets wat ik aan het uittesten ben maar zonder resultaat nog
Zonder het daadwerkelijk toe te geven is dit ook al veelzeggend, maar dit bewijst ook wel mijn punt dat hier letterlijk maar alles kan. Ik vraag me oprecht af waar je moderators voor nodig hebt op deze site? In mijn beleving waren dat altijd mensen die er o.a. voor zorgden dat de regels werden nageleeft op een forum. Of er zijn geen regels of het boeit ze niet. Zowat elk topic is daar het bewijs van.quote:
Ja, ik ook. Dat of ervoor betalen. Maar dat wil ik niet. Je wilt namelijk wel dat het wederzijds leuk is.quote:Op maandag 11 november 2024 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk namelijk dat je dit niet online gaat vinden. Maar weinig vrouwen zullen dit online aan het zoeken zijn. En vraag en aanbod is niet echt op elkaar afgestemd, zeg maar.
Ik schat de kans op succes IRL hoger in.
Wat jij hier iig laat zien is wel het beeld van iemand die geen idee heeft en niet zo goed om kan gaan met wat mensen hier zeggen.quote:Op maandag 11 november 2024 15:54 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Zonder het daadwerkelijk toe te geven is dit ook al veelzeggend, maar dit bewijst ook wel mijn punt dat hier letterlijk maar alles kan. Ik vraag me oprecht af waar je moderators voor nodig hebt op deze site? In mijn beleving waren dat altijd mensen die ervoor zorgden dat de regels werden nageleeft op een forum. Of er zijn geen regels of het boeit ze niet. Zowat elk topic is daar het bewijs van.
Niks raars gezegd? Wow... Beledigingen, provocerende berichten, mogelijke joden haat en als klap op de vuurpijl een moderator die het een normale maandagmiddag vindt..... Ik denk dat er eerder iets mis is met jou en deze site in het algemeen, dan een ander, sorry dat ik het zeg. Misschien moeten ze je eens leren opvoeden? Of misschien is dit je opvoeding?quote:Op maandag 11 november 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij hier iig laat zien is wel het beeld van iemand die geen idee heeft en niet zo goed om kan gaan met wat mensen hier zeggen.
En dan wordt hier eigenlijk helemaal niets raars gezegd maar toch kan je het niet handelen.
Dat wild om je heen slaan omdat mensen niet zeggen wat jij wil horen:Wat zegt dit over jou?
??quote:Op maandag 11 november 2024 16:07 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Niks raars gezegd? Wow... Beledigingen, provocerende berichten, mogelijke joden haat en als klap op de vuurpijl een moderator die het een normale maandagmiddag vindt..... Ik denk dat er eerder iets mis is met jou en deze site in het algemeen, dan een ander, sorry dat ik het zeg. Misschien moeten ze je eens leren opvoeden? Of misschien is dit je opvoeding?
Ja sorry maar ik was vroeger zo'n "creep". En het werkte echt af en toe.quote:Op maandag 11 november 2024 12:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
In welke fantasiewereld lopen vrouwen warm voor een creep die willekeurige dames op Facebook toevoegt?
Nogmaals dit is SEX , ga nu niet hier huilen over iets wat niet in dit topic thuishoortquote:Op maandag 11 november 2024 16:07 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Niks raars gezegd? Wow... Beledigingen, provocerende berichten, mogelijke joden haat en als klap op de vuurpijl een moderator die het een normale maandagmiddag vindt..... Ik denk dat er eerder iets mis is met jou en deze site in het algemeen, dan een ander, sorry dat ik het zeg. Misschien moeten ze je eens leren opvoeden? Of misschien is dit je opvoeding?
Lees maar terug. Ik stelde de vraag verschillende keren en de reacties die ik kreeg waren veelzeggend (vooral de laatste). Daarom ook mogelijk en niet 100% zeker.quote:
Hoe pakte je dat aan? Zonder het gelijk te vragen zeg maar.quote:Op maandag 11 november 2024 16:19 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik was vroeger zo'n "creep". En het werkte echt af en toe.
Ik zie gewoon echt niet waar jij iets van Jodenhaat kunt zien. Hier in dit topic?quote:Op maandag 11 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Lees maar terug. Ik stelde de vraag verschillende keren en de reacties die ik kreeg waren veelzeggend (vooral de laatste). Daarom ook mogelijk en niet 100% zeker.
Ik werd net beschuldigd van niet goed lezen. Maar dan moet je echt even de hele discussie teruglezen en ook mijn comments waarin ik mogelijk zeg en niet 100% zeker. Mogelijk als in het vermoeden is er, gezien de uitwijkende reacties die ik terug kreeg en vooral de laatste reactie daarop.quote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gewoon echt niet waar jij iets van Jodenhaat kunt zien. Hier in dit topic?
Dat is ook helemaal niet zo. Staat hier nergens wat over , TS haalt gewoon mijn tekst bij mijn UI aan met een aanname over Jodenhaat.quote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gewoon echt niet waar jij iets van Jodenhaat kunt zien. Hier in dit topic?
Vertel dan gewoon waar jij mogelijke Jodenhaat in dit topic ziet. Quote die post gewoon eens.quote:Op maandag 11 november 2024 16:27 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik werd net beschuldigd van niet goed lezen. Maar dan moet je echt even de hele discussie teruglezen en ook mijn comments waarin ik mogelijk zeg en niet 100% zeker. Mogelijk als in het vermoeden is er, gezien de uitwijkende reacties die ik terug kreeg en vooral de laatste reactie daarop.
Lees je reacties maar eens terug, dan begrijp je heel goed mijn vermoeden. Als iemand dat aan mij vroeg dan zou ik het gelijk tegenspreken en niet van onderwerp veranderen. De laatste reactie van jou daarover liet me helemaal twijfelen. Vandaar mogelijk en niet 100% zeker.quote:Op maandag 11 november 2024 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet zo. Staat hier nergens wat over , TS haalt gewoon mijn tekst bij mijn UI aan met een aanname over Jodenhaat.
Wow, nu doe je eindelijk je werk. Chapeau.quote:Op maandag 11 november 2024 16:31 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Klaar ermee.
Ofwel OT ofwel gaan het topic dicht. TS: blijft zelf ook OT en haal niet vanalles erbij wat niets met je eigen topic heeft te maken... [/modbreak]
Okay, nou dan heb ik vraagje voor jou. In neem nu dus zomaar aan dat je joods bent.quote:Op maandag 11 november 2024 16:33 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Lees je reacties maar eens terug, dan begrijp je heel goed mijn vermoeden. Als iemand dat tegen mij zei dan zou ik het gelijk tegenspreken en niet van onderwerp veranderen. De laatste reactie van jou daarover liet me helemaal twijfelen. Vandaar mogelijk en niet 100% zeker.
Dat je er een bericht bij stuurde? Dat heb ik ook weleens gehad vroeger. Maar dan was er altijd wel sprake van gemeenschappelijke vrienden, of elkaar ergens al een soort van van kennen. En dan is het niet zo gek idd. Dus dat zou je kunnen doen bij gemeenschappelijke mensen en dat je iemand al soort van interessant vindt?quote:Op maandag 11 november 2024 16:19 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik was vroeger zo'n "creep". En het werkte echt af en toe.
Ik denk het wel en dat ben ik niet.quote:Op maandag 11 november 2024 16:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay, nou dan heb ik vraagje voor jou. In neem nu dus zomaar aan dat je joods bent.
Hebben die geen datingsites dan?
Nee nee nee , wat je nu doet vind ik nogal kwalijk.quote:Op maandag 11 november 2024 16:33 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Lees je reacties maar eens terug, dan begrijp je heel goed mijn vermoeden. Als iemand dat aan mij vroeg dan zou ik het gelijk tegenspreken en niet van onderwerp veranderen. De laatste reactie van jou daarover liet me helemaal twijfelen. Vandaar mogelijk en niet 100% zeker.
2 dingen. Zojuist is gezegd om OT te blijven, dus deze discussie ga ik niet meer verder op in na dit bericht + dat er daarna wel heel veel shit door jou gezegd is waardoor je nu niet hier zo schijnheilig hoeft te doen. Als mijn vermoedens niet kloppen dan spijt me dat, maar ik vind het wel nogal twijfelachtig allemaal.quote:Op maandag 11 november 2024 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee nee nee , wat je nu doet vind ik nogal kwalijk.
Wat ik heb gezegd is dat de realiteit is van een FWB wat uiteindelijk vaak fout gaat. Niet meer en niet minder.
Ik denk dat het tijd wordt voor wat zelfreflectie van jouw kant. Sterkte verder.quote:Op maandag 11 november 2024 16:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
2 dingen. Zojuist is gezegd om OT te blijven + dat er daarna wel heel veel shit door jou gezegd is waardoor je nu niet hier zo schijnheilig hoeft te doen. Als mijn vermoedens niet kloppen dan spijt me dat, maar ik vind het wel nogal twijfelachtig allemaal.
Maar als dat niet zo was zou je er niet op reageren? Dus als je de man niet kende verder en ook geen gemeenschappelijke vrienden had.quote:Op maandag 11 november 2024 16:35 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Dat je er een bericht bij stuurde? Dat heb ik ook weleens gehad vroeger. Maar dan was er altijd wel sprake van gemeenschappelijke vrienden, of elkaar ergens al een soort van van kennen. En dan is het niet zo gek idd. Dus dat zou je kunnen doen bij gemeenschappelijke mensen en dat je iemand al soort van interessant vindt?
Nee. Maar komt via bijvoorbeeld Instagram vaak genoeg voor dat mensen wel reageren hoor! Volgens mij kennen genoeg mensen elkaar via Instagram.quote:Op maandag 11 november 2024 16:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Maar als dat niet zo was zou je er niet op reageren? Dus als je de man niet kende verder en ook geen gemeenschappelijke vrienden had.
Okay. Jammer. Want daar zou ik benieuwd naar zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 16:36 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik denk het wel en dat ben ik niet.
Insta is een goede ja.quote:Op maandag 11 november 2024 16:47 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Nee. Maar komt via bijvoorbeeld Instagram vaak genoeg voor dat mensen wel reageren hoor! Volgens mij kennen genoeg mensen elkaar via Instagram.
Maar waarom ben je zo hard op zoek?
Heel lief dankjewel. Lees ook vooral even mijn vorige bericht voor een wat beter beeld over mezelf. Ik sta altijd open voor contact. Maar wil niks aandringenquote:Op maandag 11 november 2024 16:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay. Jammer. Want daar zou ik benieuwd naar zijn.
Ontopic maar verder. En ieg heel veel succes.
Heel goede comment en heel goede vraag. Dat heeft 1 specifieke reden. Iets heel normaals, dus niet een trauma of wat dan ook, maar dat heb ik specifiek niet gedeeld in dit topic. Dat zou ik wel in een pb delen, maar ik ben nog niet lang genoeg lid om deze te versturen. Maar daar wil ik wel bij zeggen dat het waarom ik dit wil, voorbij gaat aan de vraag in algemene zin, wat daarin handig is als man. Ik denk niet dat ik de enige ben die dit wilt namelijk en iedereen heeft zijn eigen redenen daarvoor. Kijk ik zoek wat persoonlijks, maar dat betekend niet dat ik totaal niet open sta voor een ONS of een keer een leuke date. Ik sta voor alles open op dat gebied, maar het liefst wat ik beschrijf.quote:Op maandag 11 november 2024 16:59 schreef Elan het volgende:
Ik vermoed eigenlijk dat je voordeliger en discreter uit bent als je zo nu en dan een escort neemt voor de seks en daarnaast gewoon wat (al dan niet vrouwelijke) vriendschappen waarvan je minder verwacht op gebied van seks.
Als je echt geen relatie wil zeg maar. Je legt jezelf wel een hele hoop druk op op deze manier door zo specifiek te zoeken. De groep vrouwen op datingsites is al klein en dan wil je ook nog eens de exemplaren die voor vrijblijvende seks zijn zonder verdere verplichtingen en je moet een leuke klik met haar hebben.
Waarom wil je eigenlijk per se geen relatie? Je geeft aan wel behoefte te hebben aan een maatje en een leuke klik en aan seks. Dat zijn allemaal componenten van een relatie.
Er is gevraagd alleen voor OT comments, dus ik ga je rapporteren. Zielig he?quote:Op maandag 11 november 2024 18:32 schreef Stepperoller het volgende:
Goh echt vreemd dat geen enkele vrouw FWB's wil zijn met deze drammer
Ga gerust je gang. Maar @Stepperoller heeft hier toch een punt? In dit topic kom je op mij ook niet heel erg charmant over. Terwijl je als man al je charme nodig zult hebben om jouw doel te bereiken. En als je online een FWB of ONS wilt vinden, zul je bovendien ook wat meer incasseringsvermogen moeten kweken. Want dat je daarbij het deksel een paar keer op de neus zult krijgen lijkt mij onvermijdelijk. Vergelijk alleen al het aantal advertenties in de gratis rubrieken "man zoekt vrouw" en "vrouw zoekt man" van een willekeurige marktplaats voor seksadvertenties en je weet genoeg. Het aanbod is veel beperkter dan de vraag. Zeker online. Sterkte. Je zult het nodig hebben.quote:Op maandag 11 november 2024 18:36 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Er is gevraagd alleen voor OT comments, dus ik ga je rapporteren. Zielig he?
Oké, toegegeven daar heb je een punt en ik hoef ook niet overal op of op veel dingen te reageren. Vraag aan jou is, heb je voorbeelden van marktplaatsen voor seks advertenties? Heb je zelf tips? Want het lijkt erop dat je hier meer van weet. Zou het me bijvoorbeeld helpen als ik aanbied om uiteten en nachtjes weg te vergoeden? Dus dat ik er niet voor betaal, maar dat de ander er wel, buiten de seks om, ook nog een ander voordeel uit kan halen. Zeker als ik bijv. aanbied om een luxere kamer te nemen.quote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ga gerust je gang. Maar @:stepperoller heeft hier toch een punt? In dit topic kom je op mij ook niet heel erg charmant over. Terwijl je als man al je charme nodig zult hebben om jouw doel te bereiken. En als je online een FWB of ONS wilt vinden, zul je bovendien ook wat meer incasseringsvermogen moeten kweken. Want dat je daarbij het deksel een paar keer op de neus zult krijgen lijkt mij onvermijdelijk. Vergelijk alleen al het aantal advertenties in de gratis rubrieken "man zoekt vrouw" en "vrouw zoekt man" van een willekeurige marktplaats voor seksadvertenties en je weet genoeg. Het aanbod is veel beperkter dan de vraag. Zeker online. Sterkte. Je zult het nodig hebben.
Er staan wel advertenties op Marktplaats.nl. 6 in de rubriek "vrouw zoekt man" en 41 in de rubriek "man zoekt vrouw". Vroeger had je CU en Dating.nu. Beide zijn gestopt. Tegenwoordig zou jij jouw geluk op Sexjobs.nl kunnen beproeven. De rubrik 'vrouw zoekt man' voor gratis seks telt vanavond 9 advertenties. De rubriek 'man zoekt vrouw' telt er 5.084. Just saying.quote:Op maandag 11 november 2024 19:04 schreef Nederlander1234 het volgende:
Vraag aan jou is, heb je voorbeelden van marktplaatsen voor seks advertenties?
Ik heb de optie wel eens overwogen, maar het nooit geprobeerd. @Lenny77 gaf de hint om een prostituee te overwegen. Dat wil jij niet. Je geeft aan het belangrijk te vinden dat het wederzijds leuk is. Maar dat is een valse tegenstelling. Waarom zou seks met een prostituee niet wederzijds leuk kunnen zijn? Zij zal niet verliefd op je zijn, maar een ONS/FWB is dat ook niet. Dat wil niet zeggen dat je het samen niet leuk kunt hebben tussne de lakens. Als jij haar met respect behandeld, dan kom je al een heel eind. Of ben je bang mee te werken aan gedwongen prostitutie? In Nederland worden aan legale bordelen strenge eisen gesteld. De kans dat je daar ongewild meewerkt aan uitbuiting en mensenhandel is kleiner dan wanneer je van achter jouw computer een relatief goedkope excort bij jou thuis laat komen of haar 'thuis' opzoekt. Nog los van de andere risico's die daaraan kunnen kleven.quote:Heb je zelf tips? Want het lijkt erop dat je hier meer van weet.
Als ik de advertenties van mannen lees, dan vind ik ze vaak nogal creepy. Ik denk dat je slagingskans toeneemt, als je jouw advertentietekst ook al laat zien dat je het belangrijk vindt dat jullie het beide leuk hebben. Een 'gratis' hotelovernachting? Nope. Want wat nu als jullie geen klik hebben. Dring jij dan niet aan? Durft zij dan nog een oog dicht te doen? Een avondje dineren in een sterrenrestaurant en wie weet wat de avond ons brengt? Klinkt veel minder dwingend. Maar de keerzijde is dan wel: ben jij bereidt om, nadat jij de rekening hebt gelapt, te accepteren dat zij 'de klik' niet voelt en gewoon lekker alleen naar huis wil? Dank voor de gezellige avond, maar ... nee, liever niet. Gelet op hoe jij in dit topic op anderen reageert, denk ik dat jij dat heel moeilijk gaat vinden.quote:Zou het me bijvoorbeeld helpen als ik aanbied om uiteten en nachtjes weg te vergoeden? Dus dat ik er niet voor betaal, maar dat de ander er wel, buiten de seks om, ook nog een ander voordeel uit kan halen.
Weet je wat nu grappig is? Ik zou een bepaald gedrag hebben, waardoor niks me lukt op dit gebied, maar als je dit topic doorleest zijn het met name dit soort onvolwassen beledigingen en opmerkingen die ik naar mijn hoofd krijg geslingerd. Ik ben niet de enige, maar ook anderen krijgen hiermee te maken als hun denkwijze ook maar iets afwijkt van de norm. Zie je waar je mee bezig bent? De pot verwijt de ketel.... Zoals ik al eerder aangaf. Bovendien is al eerder gezegd OT te blijven. Ik denk oprecht dat wel meer hier iets aan hun gedrag mogen doen. Toetsenbord ridders.quote:Op maandag 11 november 2024 19:55 schreef Cupfighter het volgende:
Gezien het gedrag van TS raad ik hem de Wallen aan verder gaat hij niet raken
Bepaal jij hier de regels klojoquote:Op maandag 11 november 2024 22:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Weet je wat nu grappig is? Ik zou een bepaald gedrag hebben, waardoor niks me lukt op dit gebied, maar als je dit topic doorleest zijn het met name dit soort onvolwassen beledigingen en opmerkingen die ik naar mijn hoofd krijg geslingerd. Ik ben niet de enige, maar ook anderen krijgen hiermee te maken als hun denkwijze ook maar iets afwijkt van de norm. Zie je waar je mee bezig bent? De pot verwijt de ketel.... Zoals ik al eerder aangaf. Bovendien is al eerder gezegd OT te blijven. Ik denk oprecht dat wel meer hier iets aan hun gedrag mogen doen. Toetsenbord ridders.
Ow wow... Gedraag je eens 5 seconden volwassen ipv iemand zo te noemen. En jij zegt wat over mijn gedrag? Als je op deze manier vrouwen benaderd dan blijf je alleen achter. Als antwoord op je vraag (Bepaal jij hier de regels, klojo? hoort het te zijn): Nee, maar als je dit topic goed doorleest is er letterlijk een moderator die dit gezegd heeft.quote:Op maandag 11 november 2024 22:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bepaal jij hier de regels klojo
Ik ga niet off topic, want ik geef mijn mening en dat is dat je het niet gaat lukken op basis van wat je hier laat zienquote:Op maandag 11 november 2024 22:14 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ow wow... Gedraag je eens 5 seconden volwassen ipv iemand zo te noemen. En jij zegt wat over mijn gedrag? Als je op deze manier vrouwen benaderd dan blijf je alleen achter. Als antwoord op je vraag (Bepaal jij hier de regels, klojo? hoort het te zijn): Nee, maar als je dit topic goed doorleest is er letterlijk een moderator die dit gezegd heeft.
Feeld is inderdaad een optie en meer dan bijvoorbeeld Tinder en Bumble gericht op seksdating. Mijn vrouw en ik hebben daar allebei een profiel (ook op SDC) en we hebben verschillende dates gehad met andere stelletjes en trio's met een extra man of vrouw. Echter, zoals iemand hierboven al opmerkte, voor elke vrouw op dit soort apps heb je minstens honderd mannen. Je moet dus wel een beetje moeite stoppen in je profiel; goede (gezicht)foto's en een beetje aansprekende profieltekst. Ik zie regelmatig profielen voorbij komen van mannen zonder gezichtfoto's, maar met random foto's van landschappen, motors, etc. Ik kan mij niet voorstellen dat dit soort profielen veel aandacht trekken. Voor elke tien "likes" die ik ontvang als man met een normaal profiel, ontvangt mijn vrouw er meer dan honderd. Vrouwen hebben dus de luxe heel selectief te zijn als ze op zoek zijn naar een man. Volgens mij schreef @Nederlander1234 hierboven dat hij geen foto's van zichzelf in zo'n app wil zetten, maar dan zou ik er niet eens aan beginnen. Tenzij je heel veel geluk hebt, kom je dan toch nooit in contact met een serieus iemand. Maar mocht je eenmaal met iemand connecten en in gesprek gaan, dan moet je ook wel in staat zijn om een beetje een stimulerend gesprek te onderhouden, interesse tonen, beetje te flirten. Als @Nederlander1234 met anderen communiceert zoals hierboven gebeurt, dan heb ik er echter een nog harder hoofd in.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
Heb je al aan Feeld gedacht? (niet alleen maar voor Kinky-gestemden overigens).
Nee, dat heb je denk ik niet goed begrepen (of ik heb het niet goed uitgelegd). Maar ik zou zeg maar niet op een gewone dating app of site gaan met een verhaal dat ik een FWB zoek. Puur omdat de meeste mensen dat niet zoeken en bekenden je profiel al snel kunnen vinden, met dus die tekst erbij (wat je niet aan de grote klok wilt hangen). Feeld is een goede tip en wat mij betreft een app waar ik dat sneller wel op zou melden (maar dan misschien niet eens in mijn profiel, maar bijv. als 1 van de mogelijke opties die je kunt selecteren). De kans dat een bekende je daar tegenkomt, in tegen stelling tot een Tinder of Badoo, is kleiner + het feit dat die persoon dan ook op Feeld moet zitten en mogelijk ook een spannend contact zoekt. Snap je het verschil?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:45 schreef Joppe het volgende:
[..]
Feeld is inderdaad een optie en meer dan bijvoorbeeld Tinder en Bumble gericht op seksdating. Mijn vrouw en ik hebben daar allebei een profiel (ook op SDC) en we hebben verschillende dates gehad met andere stelletjes en trio's met een extra man of vrouw. Echter, zoals iemand hierboven al opmerkte, voor elke vrouw op dit soort apps heb je minstens honderd mannen. Je moet dus wel een beetje moeite stoppen in je profiel; goede (gezicht)foto's en een beetje aansprekende profieltekst. Ik zie regelmatig profielen voorbij komen van mannen zonder gezichtfoto's, maar met random foto's van landschappen, motors, etc. Ik kan mij niet voorstellen dat dit soort profielen veel aandacht trekken. Voor elke tien "likes" die ik ontvang als man met een normaal profiel, ontvangt mijn vrouw er meer dan honderd. Vrouwen hebben dus de luxe heel selectief te zijn als ze op zoek zijn naar een man. Volgens mij schreef @:Nederlander1234 hierboven dat hij geen foto's van zichzelf in zo'n app wil zetten, maar dan zou ik er niet eens aan beginnen. Tenzij je heel veel geluk hebt, kom je dan toch nooit in contact met een serieus iemand. Maar mocht je eenmaal met iemand connecten en in gesprek gaan, dan moet je ook wel in staat zijn om een beetje een stimulerend gesprek te onderhouden, interesse tonen, beetje te flirten. Als @:Nederlander1234 met anderen communiceert zoals hierboven gebeurt, dan heb ik er echter een nog harder hoofd in.
Goede tip. Heb jij daar ervaringen mee of ken je mensen die daar ervaring mee hebben?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
Tsja, het idee dat een bekende jouw profiel vindt, zou ik een beetje los proberen te laten. Voor ons was dat in het begin ook een klein drempeltje--ik ben bijvoorbeeld wel eens een collega tegen gekomen op Feeld. Maar uiteindelijk ben ik aan niemand verantwoording schuldig over wat (of wiequote:Op dinsdag 12 november 2024 14:09 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nee, dat heb je denk ik niet goed begrepen (of ik heb het niet goed uitgelegd). Maar ik zou zeg maar niet op een gewone dating app of site gaan met een verhaal dat ik een FWB zoek. Puur omdat de meeste mensen dat niet zoeken en bekenden je profiel al snel kunnen vinden, met dus die tekst erbij (wat je niet aan de grote klok wilt hangen). Feeld is een goede tip en wat mij betreft een app waar ik dat sneller wel op zou melden (maar dan misschien niet eens in mijn profiel, maar bijv. als 1 van de mogelijke opties die je kunt selecteren). De kans dat een bekende je daar tegenkomt, in tegen stelling tot een Tinder of Badoo, is kleiner + het feit dat die persoon dan ook op Feeld moet zitten en mogelijk ook een spannend contact zoekt. Snap je het verschil?
Verder wil ik wel even in gaan op die communicatie. Ik vind het nogal wat dat ik de persoon ben die steeds opmerking daarover krijgt, terwijl ik niet ben begonnen met vuren op anderen (maar hun deden en doen dat op mij). Daarom laat ik mijn mening horen, omdat ik niet over me heen laat lopen. Buiten dat is het (zoals wel vaker op Fok) op een hele kinderachtige manier gegaan. Met mensen die niet tegen een andere mening kunnen en steeds het laatste woord willen hebben. Maar ook mensen die dan met beledigingen komen waar iemand van 12 mee komt. Als ik in een leuk contact zit met een meid, dan heb ik meestal al iemand die zich 10x volwassener gedraagt en dan ben ik ook niks dan lief en aardig voor haar. Dus wat je hier ziet is puur door het gedrag van anderen op deze site, waar ik dan tegenin ga (ja en ik weet dat ik het lekker zou moeten laten gaan, maar soms word je toch getriggerd). Daar zit ook mijn fout in, maar dit heb je dus niet met een leuke volwassen dame, die zich hier ook naar gedraagt. De laatste jaren zijn er voor mij ook nooit meer problemen op dates ofzo.
Nee, maar van horen zeggen. En je hebt hier al @Joppe die er wel ervaring mee heeft.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:18 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Goede tip. Heb jij daar ervaringen mee of ken je mensen die daar ervaring mee hebben?
Maar Feeld werkt dus echt? Of zijn er veel nepprofielen? Moest je net als bij Badoo eerst matchen voordat je tegen de ander kan praten of kan dit ook van te voren? Mocht dit van te voren kunnen, is dit dan vaak tegen betaling zoals op Badoo?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:48 schreef Joppe het volgende:
[..]
Tsja, het idee dat een bekende jouw profiel vindt, zou ik een beetje los proberen te laten. Voor ons was dat in het begin ook een klein drempeltje--ik ben bijvoorbeeld wel eens een collega tegen gekomen op Feeld. Maar uiteindelijk ben ik aan niemand verantwoording schuldig over wat (of wie) ik doe in mijn vrije tijd, behalve aan mijn partner, natuurlijk. Ik heb het gevoel dat er de laatste tijd heel wat nieuwe profielen zijn bijgekomen op Feeld, dus ik weet niet of die app meer of minder wordt gebruikt dan bijvoorbeeld Badoo. Maar nogmaals, als je niet bereid bent om gezichtsfoto's te publiceren, dan zou ik er niet aan beginnen.
Wat betreft communicatie. Ik ben ook wel eens in contact gekomen via Feeld met een "leuke volwassen dame" die blijkbaar helemaal klaar was met mannen op dating apps en zonder reden van leer trok tegen arme, onschuldige ik. Dan kan je daar meteen hard tegen in gaan zoals jij hierboven doet, maar je kan ook een normaal gesprek hebben en zodoende aantonen dat je geen slechte intenties etc. hebt. Als ik voor jouw methode had gekozen, dan had ik deze vrouw nooit meer gesproken of uberhaupt gezien. Mijn methode resulteerde in een leuke avond en verschillende orgasmes voor iedereen.
Mijn vrouw houdt wel van een lange, fitte, knappe man, maar ze kunnen nog zo knap zijn, als ze geen normaal, eerlijk gesprek kunnen voeren, dan is ze verder niet geinteresseerd. Onze leukste dates waren ook met mensen met wie je ook een beetje kan lachen en een fijn gesprek kan hebben. Goed, iedereen zoekt natuurlijk iets anders, maar ik heb het gevoel dat veel mannen zich focussen op de "benefits" en niet zo zeer het "friend"-gedeelte van FWB. Dus mijn advies is, werk aan/let op de communicatie!
Zelf niet op zoek?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, maar van horen zeggen. En je hebt hier al @:Joppe die er wel ervaring mee heeft.
Is dit een slechte versiertruc/-poging?quote:
Wat verwacht je anders van een horkquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dit een slechte versiertruc/-poging?
Jouw reactie zegt al genoeg. Als je iemand gelijk moet beledigen, terwijl je ook vriendelijk kan blijven, dan zegt dit mij al zat. Iedereen die hier wat meer ervaring met vrouwen heeft ziet gelijk de red flags. Een mentaal volwassen dame reageert anders. Sorry dat ik het zeg!quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dit een slechte versiertruc/-poging?
Sorry, maar dit was wel erg doorzichtig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:38 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Jouw reactie zegt al genoeg. Als je iemand gelijk moet beledigen, terwijl je ook vriendelijk kan blijven, dan zegt dit mij al zat. Iedereen die hier wat meer ervaring met vrouwen heeft ziet gelijk de red flags. Een mentaal volwassen dame reageert anders. Sorry dat ik het zeg!
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dit een slechte versiertruc/-poging?![]()
![]()
Zoals ik al zeg. Red Flag alert bij jou. Iemand die dat is, heeft het zelf vaak toch niet door. Dus al zou ik interesse hebben, dan ben ik blij dat je zo reageert, dan weet ik gelijk genoeg. In het verleden te vaak dit soort onvolwassen types meegemaakt. Als ik je daarmee beledig dan spijt het me, maar het is wel hoe het op me overkomt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry, maar dit was wel erg doorzichtig.
In die zin: zeg dan gewoon wat je wil? Want wilde je idd contact - met mij?
Dan is dit in mijn ogen gewoon geen goede openingszin. Zeker niet gezien het onderwerp van het topic (nog afgezien van de toon die er af en toe is.)
En ik ben echt heus volwassen. Maar ik ben niet op die manier 'te veroveren'.
Nee, ik ben niet op zoek.
Graag gedaan hoor, de tip van de app Feeld. Helaas kan ik je niet vertellen over ervaringen daarmee.
Nou, bedankt dat je me even zo wegzet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:49 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg. Red Flag alert bij jou. Iemand die dat is, heeft het zelf vaak toch niet door. Dus al zou ik interesse hebben, dan ben ik blij dat je zo reageert, dan weet ik gelijk genoeg. In het verleden te vaak dit soort onvolwassen types meegemaakt. Als ik je daarmee beledig dan spijt het me, maar het is wel hoe het op me overkomt.
Ik dacht eerst nog 'ach het valt wel mee'?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:54 schreef Puzzie het volgende:
Éen eenzaam vat vol tegenstrijdigheden en waar de wanhoop vanaf druipt
Yepquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog 'ach het valt wel mee'?
Tegendeel was toch weer waar.
En over Red Flags gesproken, dit is de grootste hier. Ga je dit topic nog meer vervuilen of was dit alles????? Ik probeer hier een serieus topic te doen, waar anderen ook wat aan kunnen hebben en het enige wat jij kunt is mij beledigen, zoals een 12 jarige dit zou doen?! Heb je niks anders te doen? Zielig geval dat je bent.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Wat een kleuter![]()
'Ik wil een FWB' ...![]()
Maar als het meer wordt dan hapt hij meteen toe
Dit is gewoon wanhopig gedoe van iemand die niet aan de vrouw komt
Lees je eigen wanhopige topic vol tegenstrijdigheden anders nog eens terug.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:56 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
En over Red Flags gesproken, dit is de grootste hier. Ga je dit topic nog meer vervuilen of was dit alles????? Ik probeer hier een serieus topic te doen, waar anderen ook wat aan kunnen hebben en het enige wat jij kunt is mij beledigen, zoals een 12 jarige dit zou doen?! Heb je niks anders te doen? Zielig geval dat je bent.
Ik had een groot deel gelezen van je topic voor ik mijn 1e reactie plaatste. Ik heb je nergens beledigd of kinderachtig genoemd en in mijn hoofd jouw vraag (uit de OP) steeds als serieus genomen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:56 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
En over Red Flags gesproken, dit is de grootste hier. Ga je dit topic nog meer vervuilen of was dit alles????? Ik probeer hier een serieus topic te doen, waar anderen ook wat aan kunnen hebben en het enige wat jij kunt is mij beledigen, zoals een 12 jarige dit zou doen?! Heb je niks anders te doen? Zielig geval dat je bent.
Wat denk je zelf? Heb jij ooit die Youtube video's gezien van mannen die het gelijk vragen? 99 van de 100 vrouwen zeggen nee. Dus dat is wel de meest domme techniek die je kunt toepassen. Alle mannen met een IQ hoger dan 10 begrijpen dit nog. Meiden happen alleen toe als het zo subtiel mogelijk allemaal is, met 1001 dingen waar je aan moet denken. Eigenlijk zijn bijna alle berichten van vrouwen op dit topic totaal zonder enige toegevoegde waarde. Sorry dat ik het zeg. Voortaan graag alleen mannen hier, want vrouwen zorgen met name voor ruis hier en onvolwassen beledigingen. Als jullie een FWB willen is dat in 1 seconde geregeld, mannen moeten door 1001 hoepels springen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
Waarom zijn veel mannen toch niet meteen duidelijk?
Vraag een directe vraag, in plaats van iets omfloerst....
Goh. Het zal je maar gezegd worden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:04 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Heb jij ooit die Youtube video's gezien van mannen die het gelijk vragen? 99 van de 100 vrouwen zeggen nee. Dus dat is wel de meest domme techniek die je kunt toepassen. Alle mannen met een IQ hoger dan 10 begrijpen dit nog. Meiden happen alleen toe als het zo subtiel mogelijk allemaal is, met 1001 dingen waar je aan moet denken. Eigenlijk zijn bijna alle berichten van vrouwen op dit topic totaal zonder enige toegevoegde waarde. Sorry dat ik het zeg. Voortaan graag alleen mannen hier, want vrouwen zorgen met name voor ruis hier en onvolwassen beledigingen. Als jullie een FWB willen is dat in 1 seconde geregeld, mannen moeten door 1001 hoepels springen.
TS zou dat nog doen ook , zo graag wil hij een vrouwquote:mannen moeten door 1001 hoepels springen.
Haha, dankjewel. Ik wou niet al dit drama, maar goed op Fok kun je dit wel verwachtenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:05 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind dit zo'n heerlijk topic, bedankt TS
Heb je nou bij zo ongeveer iedere vrouw in dit topic een soort passief agressief (of ronduit agressief) toontje?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:56 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Pas op hoor! Hij bijt je hoofd er zo af!!!11!1!11!!!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je nou bij zo ongeveer iedere vrouw in dit topic een soort passief agressief (of ronduit agressief) toontje?
Ik maak dit niet vaak mee hier hoor.
Check jezelf een beetje en leer jezelf wat in te houden.
Ach jij bent er zo een met je tegengas. Iemand die alleen al die term in haar mond neemt is een lopende Red Flag. Geloof je me niet? Het is zowat het meest genoemde ding bij LLDL door vrouwen. Ik denk dat ik niet meer hoef te zeggen. Blij dat ik met meiden gedate heb, waarbij het contact gewoon leuk was, zonder dat iemand ooit TEGENGAS moest geven. Wil je tegengas? Koop dat een auto ofzo....quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh. Het zal je maar gezegd worden.
Over kinderachtig gesproken?![]()
Het wordt met de minuut erger.
En ik hou wel van wat directheid en openheid, en eerlijkheid.
Je had best met wat tegengas kunnen reageren op mijn vraag of het een versierpoging was.
Ik zie gewoon kansen hier met een aantal reageerders compleet afgekapt worden door de TS.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Pas op hoor! Hij bijt je hoofd er zo af!!!11!1!11!!!
Btw.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:04 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Heb jij ooit die Youtube video's gezien van mannen die het gelijk vragen? 99 van de 100 vrouwen zeggen nee. Dus dat is wel de meest domme techniek die je kunt toepassen. Alle mannen met een IQ hoger dan 10 begrijpen dit nog. Meiden happen alleen toe als het zo subtiel mogelijk allemaal is, met 1001 dingen waar je aan moet denken. Eigenlijk zijn bijna alle berichten van vrouwen op dit topic totaal zonder enige toegevoegde waarde. Sorry dat ik het zeg. Voortaan graag alleen mannen hier, want vrouwen zorgen met name voor ruis hier en onvolwassen beledigingen. Als jullie een FWB willen is dat in 1 seconde geregeld, mannen moeten door 1001 hoepels springen.
TS kan gewoon niet zo goed omgaan met vrouwen, alleen online al , hoe zou dat IRL moeten gaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gewoon kansen hier met een aantal reageerders compleet afgekapt worden door de TS.
Zo jammer dit.
Whut?!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:14 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ach jij bent er zo een met je tegengas. Iemand die alleen al die term in haar mond neemt is een lopende Red Flag. Geloof je me niet? Het is zowat het meest genoemde ding bij LLDL door vrouwen. Ik denk dat ik niet meer hoef te zeggen. Blij dat ik met meiden gedate heb, waarbij het contact gewoon leuk was, zonder dat iemand ooit TEGENGAS moest geven. Wil je tegengas? Koop dat een auto ofzo....
Echt hequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gewoon kansen hier met een aantal reageerders compleet afgekapt worden door de TS.
Zo jammer dit.
Een Bad Dragon?quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
Oke, met dit watje zou ik dus al helemaal niet mee door 1 deur kunnen.
Ach ja, ik ben dan ook een Draak(je)![]()
Oeh.quote:
Gezien jouw gedrag verwacht ik dat je weinig reacties gaat krijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
Eigenlijk heb ik al een beetje door hoe het hier werkt. Iets vragen, veel BS negeren en alleen reageren op de personen die er serieus antwoord op geven. Vervolgens weer veel ruis negeren en door. Iedereen die serieus op mijn openingsvraag wilt reageren of een van de andere vragen daarover, ga je gang. Voor de rest mag je laten weten als je interesse hebt als vrouw zijnde, dan heb ik ook interesse. Maar alle andere reacties die niks toevoegen, laat ik lekker gaan. Mogen ze lekker met zichzelf en andere in discussie gaan terwijl ik het negeer XD Heb ik ze het hardste mee.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
Eigenlijk heb ik al een beetje door hoe het hier werkt. Iets vragen, veel BS negeren en alleen reageren op de personen die er serieus antwoord op geven. Vervolgens weer veel ruis negeren en door. Iedereen die serieus op mijn openingsvraag wilt reageren of een van de andere vragen daarover, ga je gang. Voor de rest mag je laten weten als je interesse hebt als vrouw zijnde, dan heb ik ook interesse. Maar alle andere reacties die niks toevoegen, laat ik lekker gaan. Mogen ze lekker met zichzelf en andere in discussie gaan terwijl ik het negeer XD Heb ik ze het hardste mee.
.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
Je ziet het echt niet?quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
SPOILER: Iemand de term...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:30 schreef Sally het volgende:
SPOILER: Iemand de term...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, er was een term voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Een heel hoog Q.E.D.-topic dit. Aan de reacties van TS te merken..............quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, er was een term voor...
En dat is zooooo niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
TS zou dat nog doen ook , zo graag wil hij een vrouw
If I say JUMP! you say......................quote:
Nee maar dat hele topic druipt van de wanhoop , en dat is nooit aantrekkelijkquote:
Nee, want de tactiek van te vuur en te zwaard, met een hoop olie voor op dat vuur, werkt natuurlijk beter dan stroop en honing!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar dat hele topic druipt van de wanhoop , en dat is nooit aantrekkelijk
Diesmooiquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want de tactiek van te vuur en te zwaard, met een hoop olie voor op dat vuur, werkt natuurlijk beter dan stroop en honing!
Op mijn reactie heb je overigens helemaal niet gereageerd. Volgens mij was die wel serieus en inhoudelijk. Maar hoe jij hier op vrouwen reageert ... Man, dat kan gewoon niet. Jij wordt hier in elk geval veel minder verbaal aangevallen dan je doet voorkomen. Of hebben al die vrouwen je via PM's bestookt?quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
Eigenlijk heb ik al een beetje door hoe het hier werkt. Iets vragen, veel BS negeren en alleen reageren op de personen die er serieus antwoord op geven.
Marktplaats.nl mag je volgens mij niks seks gerelateerd op zetten. Buiten dat om heb ik al gezien dat een advertentie in deze categorie best wel wat geld kost. Het risico is dus te groot, omdat je je geld kunt kwijtraken als ze de advertentie verwijderen. Sexjobs.nl lijkt me inderdaad onbegonnen werk, als je er niet voor wilt betalen.quote:Op maandag 11 november 2024 19:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Er staan wel advertenties op Marktplaats.nl. 6 in de rubriek "vrouw zoekt man" en 41 in de rubriek "man zoekt vrouw". Vroeger had je CU en Dating.nu. Beide zijn gestopt. Tegenwoordig zou jij jouw geluk op Sexjobs.nl kunnen beproeven. De rubrik 'vrouw zoekt man' voor gratis seks telt vanavond 9 advertenties. De rubriek 'man zoekt vrouw' telt er 5.084. Just saying.
[..]
Ik heb de optie wel eens overwogen, maar het nooit geprobeerd. @:Lenny77 gaf de hint om een prostituee te overwegen. Dat wil jij niet. Je geeft aan het belangrijk te vinden dat het wederzijds leuk is. Maar dat is een valse tegenstelling. Waarom zou seks met een prostituee niet wederzijds leuk kunnen zijn? Zij zal niet verliefd op je zijn, maar een ONS/FWB is dat ook niet. Dat wil niet zeggen dat je het samen niet leuk kunt hebben tussne de lakens. Als jij haar met respect behandeld, dan kom je al een heel eind. Of ben je bang mee te werken aan gedwongen prostitutie? In Nederland worden aan legale bordelen strenge eisen gesteld. De kans dat je daar ongewild meewerkt aan uitbuiting en mensenhandel is kleiner dan wanneer je van achter jouw computer een relatief goedkope excort bij jou thuis laat komen of haar 'thuis' opzoekt. Nog los van de andere risico's die daaraan kunnen kleven.
[..]
Als ik de advertenties van mannen lees, dan vind ik ze vaak nogal creepy. Ik denk dat je slagingskans toeneemt, als je jouw advertentietekst ook al laat zien dat je het belangrijk vindt dat jullie het beide leuk hebben. Een 'gratis' hotelovernachting? Nope. Want wat nu als jullie geen klik hebben. Dring jij dan niet aan? Durft zij dan nog een oog dicht te doen? Een avondje dineren in een sterrenrestaurant en wie weet wat de avond ons brengt? Klinkt veel minder dwingend. Maar de keerzijde is dan wel: ben jij bereidt om, nadat jij de rekening hebt gelapt, te accepteren dat zij 'de klik' niet voelt en gewoon lekker alleen naar huis wil? Dank voor de gezellige avond, maar ... nee, liever niet. Gelet op hoe jij in dit topic op anderen reageert, denk ik dat jij dat heel moeilijk gaat vinden.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:30 schreef Sally het volgende:
SPOILER: Iemand de term...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom hier voor de vrouwen die TS alle hoeken van de topic laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.....nog een draak!!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
Oke, met dit watje zou ik dus al helemaal niet mee door 1 deur kunnen.
Ach ja, ik ben dan ook een Draak(je)![]()
Neu, dat hoeft echt niet hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:27 schreef cempexo het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn niet geïnteresseerd in een man, maar in een vaste relatie, die klassiek en voorspelbaar moet zijn. Ik doe niet mee...
Dit triggerd me dan wel weer.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, dat hoeft echt niet hoor.
Liever nog LAT'ten dan samenwonen.
Maar een FWB... is nog makkelijker!Je hoeft je voor niemand te verantwoorden.
Als je de strijdbijl wilt begraven, dan ben ik precies de FWB die je wilt dat ik ben. Mag je me vooraf instructies geven hoe je het wilt. Uiteraard zal dit ook wel weer voer zijn om me belachelijk te maken, maar niemand kent me hier dus boeien! XD Je wou direct dus dan ben ik het bij deze.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, dat hoeft echt niet hoor.
Liever nog LAT'ten dan samenwonen.
Maar een FWB... is nog makkelijker!Je hoeft je voor niemand te verantwoorden.
Ja, veel inderdaad wel. Hoe pak jij het dan aan? Helemaal niet daten?quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:27 schreef cempexo het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn niet geïnteresseerd in een man, maar in een vaste relatie, die klassiek en voorspelbaar moet zijn. Ik doe niet mee...
Geen plank voor de kop maar een betonplaatquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:47 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dit triggerd me dan wel weer.
[..]
Als je de strijdbijl wilt begraven, dan ben ik precies de FWB die je wilt dat ik ben. Mag je me vooraf instructies geven hoe je het wilt. Uiteraard zal dit ook wel weer voer zijn om me belachelijk te maken, maar niemand kent me hier dus boeien! XD Je wou direct dus dan ben ik het bij deze.
Ach, hij heeft lef!quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen plank voor de kop maar een betonplaat
Nou echt lef hebben is het een kans geven en echt met zo'n verlanglijstje (instructies) komen. Maar ik durf voor alles te verwedden dat dat niet gebeurd. Prove me wrong...quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, hij heeft lef!
Ik zal eens kijken hoe ik daar een antwoord op formuleer.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:51 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou echt lef hebben is het een kans geven en echt met zo'n verlanglijstje (instructies) komen. Maar ik durf voor alles te verwedden dat dat niet gebeurd. Prove me wrong...
Maar wat bedoel je dan met vooraf instructies?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
<knip>
Nee, ik ben niet op zoek.
<knip>
Nee, ik bedoel dat jij mag aangeven wat je fijn vind en hoe je wilt dat het contact verloopt. Dat soort dingen. Hoe je wilt dat ik me gedraag. Want ik kan lief zijn, maar het kan ook onpersoonlijker. Net wat jij wilt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:55 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Maar wat bedoel je dan met vooraf instructies?
Enne... ik ben mss niet het materiaal wat jij zoekt (of.. verwacht...)
Oh.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:01 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij mag aangeven wat je fijn vind en hoe je wilt dat het contact verloopt. Dat soort dingen. Hoe je wilt dat ik me gedraag. Want ik kan lief zijn, maar het kan ook onpersoonlijker. Net wat jij wilt.
Hoezo zou je dat niet zijn? Je lijkt me wel tof.
BSDM dingen of wat bedoel je? Try me. Ik ben 30 en dat kleuterklas drama van hiervoor moet je niet serieus nemen. Als ik me zo normaal zou gedragen dan had ik nooit relaties gehad. Je weet hopelijk ook dat dit Fok is en niet een serieus forum. Wel grappig dat iedereen toehapt.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh.
Nou ben ik ineens tof?
Laat me dan opnieuw de vraag stellen (en je gaat wel voorbij aan mijn opmerking "ik ben niet op zoek") hoe oud je bent.
En daarnaast zijn er nog wat voorkeuren waarvan ik denk: ik weet niet of jij daar into bent
Lijkt of hij wat adviezen - van vrouwspersonen nota bene... - ter harte neemt.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn God, hoe snel kan iemand draaien zodra die mogelijk iets kan krijgen![]()
Nou - je beet mijn hoofd eraf toen ik een tegenvraag stelde op je (best doorzichtige) versierpoging.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:11 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
BSDM dingen of wat bedoel je? Try me. Ik ben 30 en dat kleuterklas drama van hiervoor moet je niet serieus nemen. Als ik me zo normaal zou gedragen dan had ik nooit relaties gehad. Je weet hopelijk ook dat dit Fok is en niet een serieus forum. Wel grappig dat iedereen toehapt.
Dus ja, tuurlijk ben je tof. En waarom deze vragen als je niet op zoek bent? Is het dan meer, ik sta er voor open, mits....?
Een enorm zielig en wanhopig figuur meer kan ik er niet van makenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn God, hoe snel kan iemand draaien zodra die mogelijk iets kan krijgen![]()
De vraag uit de OP is ook heel serieus en sommige van mijn reacties zijn ook heel serieus (zoals over de tips die gegeven zijn).quote:Op woensdag 13 november 2024 00:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou - je beet mijn hoofd eraf toen ik een tegenvraag stelde op je (best doorzichtige) versierpoging.
Dit deel van FOK! is echter wel serieus. En ik nam je vraag uit de OP ook heus serieus.
Maar wat betreft de voorkeuren: je zit zeker juist in die hoek.
Alleen... je opmerkingen over Red Flags zitten mij nog niet lekker. Over vooroordelen gesproken, en onvolwassen gedrag.
.
Probeer het nog eens als je toegang hebt gekregen tot het KPD-forum.
FB / Aanmelden KPD #3
Oh - en ik ben niet op zoek. Niet naar zoiets.
Ja, dat weten we nu allemaal wel. Ik zei al dat je het niet te serieus moest nemen en je gaat gewoon door. Is jouw naam toevallig Pac-Man? Want daar lijk je zo wel op XDquote:Op woensdag 13 november 2024 00:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een enorm zielig en wanhopig figuur meer kan ik er niet van maken
Kom nog maar eens terugquote:Op woensdag 13 november 2024 00:37 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
De vraag uit de OP is ook heel serieus en sommige van mijn reacties zijn ook heel serieus (zoals over de tips die gegeven zijn).
De Red Flags neem ik terug en sorry daarvoor.
Ik dacht gewoon niet dat jij tof zou zijn en die vooroordelen had ik niet mogen hebben.
Ik moet een maand lid zijn om toegang te krijgen....
Maar je bent niet op zoek naar een FWB? Maar mogelijk wel meer iets BDSM-gerichts, bedoel je dat?
Want in alle eerlijkheid, ik heb dingen daarin die ik leuk vind. Dingen buiten het gewone om (zweepjes, handboeien enz.) Niet extreem ofzo, maar wel dingen die jij denk ik erg leuk gaat vinden.
Maar wel op zoek naar een "slachtoffer"? Een "lijdend" voorwerp?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom nog maar eens terug![]()
En idd - niet op zoek naar zoiets.
Als jij er ook voor in bent, kan je kijken op Fetlife.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:47 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Maar wel op zoek naar een "slachtoffer"? Een "lijdend" voorwerp?
Hoe vind ik je op Fetlife? Dat lijkt me ook wel handig te wetenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij er ook voor in bent, kan je kijken op Fetlife.
Maar let op! Dat is geen datingsite. Het is een soort kinky Facebook.
Meer ga ik er niet over zeggen.
Behalve:![]()
![]()
Midden in de nacht?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:39 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu allemaal wel. Ik zei al dat je het niet te serieus moest nemen en je gaat gewoon door. Is jouw naam toevallig Pac-Man? Want daar lijk je zo wel op XD
Oja en nog wat: Zegt de persoon die hier midden in de nacht zit te posten. Ik ben nog belangrijker dan je slaap. Mic Drop
En toch heb ik een goed punt. Iemand loopt helemaal leeg terwijl ik niet eens meer reageerde op die persoon en ligt zijn kostbare tijd te verdoen aan mij te beledigen midden in de nacht XDquote:Op woensdag 13 november 2024 00:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Midden in de nacht?
Dan ben je nog nooit in het DTS topic geweest,LOL
![]()
En weet je niet wie hier zoal de nachtbrakers zijn.
Jij kende FOK! toch al zo goed?
Dat ga ik echt niet hier neerzetten.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:56 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Hoe vind ik je op Fetlife? Dat lijkt me ook wel handig te weten
Dus dat mag ik je dan wel vragen via PM wanneer het kan? Mag ik je dan ook sturen wat ik fijn vind, zonder dat iedereen het te weten komt hier?quote:Op woensdag 13 november 2024 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet hier neerzetten.![]()
En voorlopig kan jij niet DM'en of PM'en, dus lekker rustig
Forum -> meningen, opinies, visies.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:01 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
En toch heb ik een goed punt. Iemand loopt helemaal leeg terwijl ik niet eens meer reageerde op die persoon en ligt zijn kostbare tijd te verdoen aan mij te beledigen midden in de nacht. Ik hoef toch denk ik niet uit te leggen dat dat een beetje triest is? XD
Nee precies. Is ook beter om ze lekker te laten.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Forum -> meningen, opinies, visies.
Wie wat wanneer post maakt toch niet uit?
En er zijn ook FOK!kers die aan de andere kant van de wereld wonen.
Andere tijdzone.
Maar goed, JIJ hoeft er óók niet op in te haken.
Sterker nog, je zei zelf dat je dat niet meer zou doen.
Tja.
Denk het.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik denk al dat je kan raden welke rol ik het liefste in neem.
Er liggen op deze site zeker kansen, maar verwacht er niet te veel van.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:27 schreef Nederlander1234 het volgende:
Even wat anders. Ik heb dit al eerder gevraagd, maar ik zie in verschillende (waaronder dit) topic, dat er gegrapt wordt dat er op deze site kansen liggen en zelfs dat er leden met elkaar naar bed gaan. Is dit een running gag, vanwege de naam van de site? Of gebeurt het echt?
Want ik wil mijn kansen niet verspeelt hebben (anders overweeg ik een nieuw profiel aan te maken).
Dus bedoel je daarmee te zeggen dat de kans op seks er wel is, maar niet wat ik graag had gewild qua leeftijd of uiterlijk?quote:Op woensdag 13 november 2024 02:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Er liggen op deze site zeker kansen, maar verwacht er niet te veel van.
Leuke, knappe vrouwen hebben geen internet nodig om geneukt te worden.
Daar kan ik geen antwoord op geven, want ik weet niet wat jij wil qua leeftijd en uiterlijk. Het was in elk geval niet wat ik wilde.quote:Op woensdag 13 november 2024 03:18 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus bedoel je daarmee te zeggen dat de kans op seks er wel is, maar niet wat ik graag had gewild qua leeftijd of uiterlijk?
Zou het niet doen.....quote:Op woensdag 13 november 2024 01:09 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Weltrusten. Je ziet me over minder dan 5 dagen in je pm's.
Sindsdien heb je vooral uitgebreid je best gedaan om mijn punt nog eens extra te onderstrepen.quote:Op maandag 11 november 2024 18:32 schreef Stepperoller het volgende:
Goh echt vreemd dat geen enkele vrouw FWB's wil zijn met deze drammer
quote:Op woensdag 13 november 2024 01:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus dat mag ik je dan wel vragen via PM wanneer het kan? Mag ik je dan ook sturen wat ik fijn vind, zonder dat iedereen het te weten komt hier?
Ik denk al dat je kan raden welke rol ik het liefste in neem.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:48 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ja, veel inderdaad wel. Hoe pak jij het dan aan? Helemaal niet daten?
Na een halfjaar of zo eervol ontslaan en een nieuwe vriendin zoeken. Serieus getal: ik heb iets van 60-70 vriendinnen gehadquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:48 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ja, veel inderdaad wel. Hoe pak jij het dan aan? Helemaal niet daten?
Ronzzquote:Op woensdag 13 november 2024 09:16 schreef Ronzz het volgende:
Interessant topic geworden ondertussen.
Het topic is afgegleden naar een persoonlijk mie mie mie dagboek met zielige verhalen.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sindsdien heb je vooral uitgebreid je best gedaan om mijn punt nog eens extra te onderstrepen.
Onder valse voorwenselen bedoel je? Dus dat je normaal gaat daten en een normale relatie begint om dan de meid te dumpen? Niet dat ik dit zou doen, maar hoelang doe je erover voordat het gemiddeld over gaat in seks?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:24 schreef cempexo het volgende:
[..]
[..]
Na een halfjaar of zo eervol ontslaan en een nieuwe vriendin zoeken. Serieus getal: ik heb iets van 60-70 vriendinnen gehad
TS is echt een buitenkansje voor de dames.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het topic is afgegleden naar een persoonlijk mie mie mie dagboek met zielige verhalen.
Bizar jaquote:Op woensdag 13 november 2024 10:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
TS is echt een buitenkansje voor de dames.
Zelden zie ik zo veel doorzettingsvermogen bij iemand met zo weinig zelfreflectie.
Nou ik ben best flexibel in leeftijd en uiterlijk. 10x meer flexibel dan bij een relatie. Maar je hebt dus dates gehad via Fok met dames die buiten jou leeftijdscatagorie vielen en waar je je niet tot voelde aangetrokken?quote:Op woensdag 13 november 2024 03:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar kan ik geen antwoord op geven, want ik weet niet wat jij wil qua leeftijd en uiterlijk. Het was in elk geval niet wat ik wilde.
Ik doe niet/nooit mee hoe iedereen zich moet gedragen in Nederland. Sex vanaf dag/nacht 1quote:Op woensdag 13 november 2024 10:33 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Onder valse voorwenselen bedoel je? Dus dat je normaal gaat daten en een normale relatie begint om dan de meid te dumpen? Niet dat ik dit zou doen, maar hoelang doe je erover voordat het gemiddeld over gaat in seks?
Hoe ben jij Commissaris geworden van er bovenop kruipen? Was de seks na dit ene standje klaar bij jou ofzo XD?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
TS is echt een buitenkansje voor de dames.
Zelden zie ik zo veel doorzettingsvermogen bij iemand met zo weinig zelfreflectie.
Oké.... Maar hoe deed jij het dan? Want je had wel met die NL vrouw te maken. Wat was jouw tactiek?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:39 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik doe niet/nooit mee hoe iedereen zich moet gedragen in Nederland. Sex vanaf dag/nacht 1
De werkelijkheid van de Nederlandse vrouw:
Samenvatting van 3.894 first meeting gesprekken met een Nederlandse juffrouw.Tip: pas op voor Nederlandse juffrouwen die binnenkomen met een handtasje...daar zitten in touwen, kettingen, prikkeldraad en een nietmachine.
zij:
sorry dat ik te laat ben, ik kon het niet vinden.
wat vind je van samenwonen?
wat vind je van trouwen?
welke pensioenregeling heb je?
wat verdien je?
hoeveel geld heb je?
hoe heet je eigenlijk?
oh ja...tweemaal 12 minuten per maand sex, want dat hebben mijn getrouwde vriendinnen ook.
Ziehier een voorbeeld van je gedrag waardoor je nooit meer normaal gaat kunnen neuken.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Hoe ben jij Commissaris geworden van er bovenop kruipen? Was de seks na dit ene standje klaar bij jou ofzo XD?
Dus je spreekt het niet tegen? Moet ik je dan minuteman of secondman noemen?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ziehier een voorbeeld van je gedrag waardoor je nooit meer normaal gaat kunnen neuken.
Hij had tenminste seks.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Hoe ben jij Commissaris geworden van er bovenop kruipen? Was de seks na dit ene standje klaar bij jou ofzo XD?
Niet inhoudelijk erop ingaan, lekker bezig pik.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:50 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus je spreekt het niet tegen? Moet ik je dan minuteman of secondman noemen?
Met je gedrag hier zou ik een opblaaspop kopenquote:Op woensdag 13 november 2024 10:50 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus je spreekt het niet tegen? Moet ik je dan minuteman of secondman noemen?
Juist wel...dames doen graag mee...want binnenkort trouwen als hun hoofdprijsquote:Op woensdag 13 november 2024 10:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ziehier een voorbeeld van je gedrag waardoor je nooit meer normaal gaat kunnen neuken.
Hahaquote:Op woensdag 13 november 2024 10:58 schreef cempexo het volgende:
[..]
Juist wel...dames doen graag mee...want binnenkort trouwen als hun hoofdprijs
Natuurlijk niet, rare vraagquote:Op woensdag 13 november 2024 11:00 schreef Jeo_Boden het volgende:
Heb je nu wel iets van een relatie dan? Of een FWB maar je wilt een ander?
Ik woon al jaren niet meer in Nederland, maar beweeg mij in Noord Europa: Denemarken, Noorwegen, Finland, Zweden etc.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:00 schreef Jeo_Boden het volgende:
Heb je nu wel iets van een relatie dan? Of een FWB maar je wilt een ander?
Is dit ook via internet te krijgen? Inderdaad NL dames zijn erg traditioneel, wat heel goed is, maar niet realistisch voor een FWB. Ik denk dat je ook wel ziet, wat voor reacties het allemaal met zich meebrengt. Veel ruis, veel beledigingen en als ik er tegenin ga dan moet ik mijn gedrag wijzigen? Zie je hoe dit in NL werkt? Dubbele standaart.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:06 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik woon al jaren niet meer in Nederland, maar beweeg mij in Noord Europa: Denemarken, Noorwegen, Finland, Zweden etc.
Daar is de relatie gedachte veel meer op 'let's have fun'. Dat in tegenstelling tot Nederland. Een kwestie van cultuur, mn in Nederland leeft nog steeds het religieuze als basis...Alsmede dat NL vrouwen elkaar kopiëren, iets van mijn vriendinnen doen het ook zo...
Waarbij wij samen van en met elkaar sexfoto' s hebben genomen. Inklusief orgasmes...
NB Ik kreeg zo even een mail van een getrouwde Deense vriendin: Ik kom dit weekend bij je...want tralalalalala
Nee, ik heb niks en zoek het online. Dus NL lijkt dan al geen realistische optie meer.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
Nevermind.
Ik begreep niet of je makkelijkere wegen zocht. Maar irl al wel makkelijk aan een een FWB kwam.
Zulke zaken worden voor het gros van mannen steeds lastiger.
Oja en Scandinavische vrouwen zijn natuurlijk prachtig.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Is dit ook via internet te krijgen? Inderdaad NL dames zijn erg traditioneel, wat heel goed is, maar niet realistisch voor een FWB. Ik denk dat je ook wel ziet, wat voor reacties het allemaal met zich meebrengt. Veel ruis, veel beledigingen en als ik er tegenin ga dan moet ik mijn gedrag wijzigen? Zie je hoe dit in NL werkt? Dubbele standaart.
Maar vertel als ik dit online zou willen aanpakken en dan weekendjes naar het buitenland ga. Is daar goede kans op? Zo ja, waar moet ik kijken?
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Is dit ook via internet te krijgen? Inderdaad NL dames zijn erg traditioneel, wat heel goed is, maar niet realistisch voor een FWB. Ik denk dat je ook wel ziet, wat voor reacties het allemaal met zich meebrengt. Veel ruis, veel beledigingen en als ik er tegenin ga dan moet ik mijn gedrag wijzigen? Zie je hoe dit in NL werkt? Dubbele standaart.
Maar vertel als ik dit online zou willen aanpakken en dan weekendjes naar het buitenland ga. Is daar goede kans op? Zo ja, waar moet ik kijken?
Je moet buitenlandse websites mbt relatievorming opzoeken, dus je taalkennis is belangrijk, ik spreek 6 talen. Een weekend kennismaken en gelijk sex hebben is meer toeval dan logisch...waar je ook bent.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Maar dat snap ik dan weer niet. Waarom dan wel sites waar het einddoel een relatie is, als ze zo vrij erin zijn? Dat valt dan wel mee? Welke sites raad je aan?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:40 schreef cempexo het volgende:
[..]
[..]
Je moet buitenlandse websites mbt relatievorming opzoeken, dus je taalkennis is belangrijk, ik spreek 6 talen. Een weekend kennismaken en gelijk sex hebben is meer toeval dan logisch...waar je ook bent.
Er is een verschil tussen single relatie site en een man/vrouw relatie site. Senior.dk en/of endate.dk bijvoorbeeld. Je moet zelf even zoeken wat bij je pastquote:Op woensdag 13 november 2024 11:46 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Maar dat snap ik dan weer niet. Waarom dan wel sites waar het einddoel een relatie is, als ze zo vrij erin zijn? Dat valt dan wel mee? Welke sites raad je aan?
Bedoel je ook sites net als in NL secondlove? Dus dames die samen blijven met hun relatie maar iets er naast zoeken? Zo ja, aas jij hier op?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:53 schreef cempexo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen single relatie site en een man/vrouw relatie site. Senior.dk en/of endate.dk bijvoorbeeld. Je moet zelf even zoeken wat bij je past
Nederlandse vrouwen houden van drama....ergo ze creëren het zelf, want dan aandacht krijgen van anderenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het topic is afgegleden naar een persoonlijk mie mie mie dagboek met zielige verhalen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:00 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Bedoel je ook sites net als in NL secondlove? Dus dames die samen blijven met hun relatie maar iets er naast zoeken? Zo ja, aas jij hier op?
Ik ken deze site(s) niet. Maar inderdaad zal 'have fun fuck fun' de basis moeten zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:00 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Bedoel je ook sites net als in NL secondlove? Dus dames die samen blijven met hun relatie maar iets er naast zoeken? Zo ja, aas jij hier op?
Ik zag jouw vermakelijk reacties al.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen houden van drama....ergo ze creëren het zelf, want dan aandacht krijgen van anderen
Wow, is dat Nederlands?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag jouw vermakelijk reacties al.
Ik moest lachen.
Daarom vermoed ik idd dat er bij jou iets niet goed zit.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen houden van drama....ergo ze creëren het zelf, want dan aandacht krijgen van anderen
Wow, ik wil wel zo'n mooie Deense met blond haar. Dus je geniet goed zeg maar? Kun jij wat voor me regelen? Iemand die je niet meer hoeft ofzo?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:05 schreef cempexo het volgende:
[..]
[..]
Ik ken deze site(s) niet. Maar inderdaad zal 'have fun fuck fun' de basis moeten zijn.
Omdat jij een zin schreef in niet goed Nederlands en omdat ik je daarop aansprak? Heel logisch hoor....quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik idd dat er bij jou iets niet goed zit.
Ah om het gemis van de e?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:17 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Omdat jij een zin schreef in niet goed Nederlands en omdat ik je daarop aansprak? Heel logisch hoor....
Het is wel goed te zien wat voor een charmeur je bent tegenover vrouwen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:17 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Omdat jij een zin schreef in niet goed Nederlands en omdat ik je daarop aansprak? Heel logisch hoor....
Tip: ga je eigen advies opvolgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:17 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Je hapt gewoon steeds. Goed slachtoffer zo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
Maar alle andere reacties die niks toevoegen, laat ik lekker gaan. Mogen ze lekker met zichzelf en andere in discussie gaan terwijl ik het negeer XD Heb ik ze het hardste mee.
Ik vermoed een incel en dat zegt dan ook al genoeg over het troll gehaltequote:
Je moet wel Fok bovenaan hebben staan in je leven, als je dat soort woorden gebruikt (incel). Geen enkel normaal gesprek wat ik ooit heb gehad, werd dat woord in gebruikt. Dat is echt Fok taal. Vrij vertaald praat van 12 jarige meisjes en jongetjes.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vermoed een incel en dat zegt dan ook al genoeg over het troll gehalte
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Je moet wel Fok bovenaan hebben staan in je leven, als je dat soort woorden gebruikt (incel). Geen enkel normaal gesprek wat ik ooit heb gehad, werd dat woord in gebruikt. Dat is echt Fok taal. Vrij vertaald praat van 12 jarige meisjes en jongetjes.
Echt Fok-taal? Nee hoor:quote:Op woensdag 13 november 2024 12:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Je moet wel Fok bovenaan hebben staan in je leven, als je dat soort woorden gebruikt (incel). Geen enkel normaal gesprek wat ik ooit heb gehad, werd dat woord in gebruikt. Dat is echt Fok taal. Vrij vertaald praat van 12 jarige meisjes en jongetjes.
Wacht.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedacht maar niet genoemd... mysogynie.quote:incel
noun
in·cel 'in-?sel
pluralincels
: a person (usually a man) who regards himself or herself as being involuntarily celibate and typically expresses extreme resentment and hostility toward those who are sexually active
Ga me niet vertellen dat jij dat woord ooit in een normaal gesprek hebt gebruikt buiten deze site om? Want je weet heel goed, dat dit soort woorden nooit in het dagelijks leven (buiten dit soort kansloze forums om) gebruikt worden. Probeer het maar eens te gebruiken en let maar eens op de gezichten die je krijgt. Dus ik heb een heel erg goed punt. Incel is kleutertaal van internet.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht.
Je bent onvrijwillig - involuntary - celibatair - je hebt geen seks (maar wil wel).
Je scheldt vrouwen de huid vol hier.
Dat komt wel aardig overeen met de gemiddelde uitleg op internet bij het woord.... incel....
Ik noem maar een paar websites zoals deze en uiteraard ook het Urban Dictionary kan niet achterblijven.
[..]
Ik heb het wel gedacht maar niet genoemd... mysogynie.
Want het is naar mijn bescheiden mening niet direct vrouwenhaat...
Maar please, reageer toch wat aardiger?
Op deze manier is het echt moeilijk aan een Friend te komen. Laat staan wat je wil... die Benefits.
![]()
Ik vind deze ontkenningsfase zo schattig staan bij jouquote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij dat woord ooit in een normaal gesprek hebt gebruikt buiten deze site om? Want je weet heel goed, dat dit soort woorden nooit in het dagelijks leven (buiten dit soort kansloze forums om) gebruikt worden. Probeer het maar eens te gebruiken en let maar eens op de gezichten die je krijgt. Dus ik heb een heel erg goed punt. Incel is kleutertaal van internet.
Ik schreef toch dat mijn vrouw en ik verschillende dates via Feeld hebben gehad? Ja, natuurlijk zijn er nep profielen zoals op elke datings app, maar daar prik je op een gegeven moment snel doorheen. Je kan Feeld gewoon gratis gebruiken. Als je een betaalde account neemt, dan heb je wat extra functionaliteit; je kan dan bijvoorbeeld zien wie jouw profiel een "like" heeft gegeven en dan meteen connecten. Je kan niemand een bericht sturen zonder dat je elkaar allebei een "like" hebt gegeven, dus meer het Tinder model, denk ik (nooit Tinder of Badoo gebruikt). Je hoeft nooit te betalen voor het versturen van een bericht. Grootste verschil met Tinder is dat je met Feeld profielen kan linken. Het profiel van mijn vrouw is gelinkt aan dat van mij, zodat het duidelijk is dat we een koppel zijn. Je kan zelfs profielen linken met je (verschillende) FWB's.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Maar Feeld werkt dus echt? Of zijn er veel nepprofielen? Moest je net als bij Badoo eerst matchen voordat je tegen de ander kan praten of kan dit ook van te voren? Mocht dit van te voren kunnen, is dit dan vaak tegen betaling zoals op Badoo?
Even Badoo als voorbeeld gebruiken, wat mij tegenstaat is dat je in feite op iedereen of bijna iedereen kan reageren (top!), maar dat dit mits je niet bent gematcht 19 van de 20 keer tegen credits is. Met andere woorden betalen om iemand een berichtje te versturen, met de realistische kans niks terug te krijgen.
Over de communicatie. Nou als het los van Fok zou zijn op een contactsite en als iemand tegen me zou klagen over andere mannen, dan ben ik echt wel het type wat zo'n meid aan zou horen en haar proberen te tonen dat het ook anders kan. Ik gaf ook al eerder in dit topic aan dat ik het vrienden gedeelte als basis heb. Ik snap dat sommigen dan denken dat het meer een relatie is dan een FWB, maar dat zegt ook wat over de manier waarop hun daarin staan. Ik vind het juist fijn als het persoonlijk en fijn voelt. Toch veel beter dan alleen wat onpersoonlijke seks?
Wat je eigenlijk wilt is een site (een contactsite bijv.) waar je zonder extra kosten op iedereen kan reageren zonder dagelijks limiet. Heeft iemand hier een voorbeeld van?
Ik geloof niet dat ik in mijn privéleven mensen tegen ben gekomen die onvrijwillig celibatair leven.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij dat woord ooit in een normaal gesprek hebt gebruikt buiten deze site om? Want je weet heel goed, dat dit soort woorden nooit in het dagelijks leven (buiten dit soort kansloze forums om) gebruikt worden. Probeer het maar eens te gebruiken en let maar eens op de gezichten die je krijgt. Dus ik heb een heel erg goed punt. Incel is kleutertaal van internet.
Bedankt voor je reactie. Kappen met dat gezeur op het einde. Je bent niet naïef en je hebt mij ook meerdere malen serieus zien reageren op mensen die wel de volwassenheid hadden om een serieus gesprek hierover te voeren. Dat weet jij ook, anders had je niet serieus gereageerd. Je hoeft het dan vervolgens niet te ontkrachten, vanwege wat kleuterklas drama, waar ik niet mee ben begonnen. Ik zeg nu al 100x: Dubbele standaard. Mij wel mogen beledigen en onderuit halen, maar als ik er tegenin ga dan is er wat mis met mijn gedrag? Onzin dus.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:58 schreef Joppe het volgende:
[..]
Ik schreef toch dat mijn vrouw en ik verschillende dates via Feeld hebben gehad? Ja, natuurlijk zijn er nep profielen zoals op elke datings app, maar daar prik je op een gegeven moment snel doorheen. Je kan Feeld gewoon gratis gebruiken. Als je een betaalde account neemt, dan heb je wat extra functionaliteit; je kan dan bijvoorbeeld zien wie jouw profiel een "like" heeft gegeven en dan meteen connecten. Je kan niemand een bericht sturen zonder dat je elkaar allebei een "like" hebt gegeven, dus meer het Tinder model, denk ik (nooit Tinder of Badoo gebruikt). Je hoeft nooit te betalen voor het versturen van een bericht. Grootste verschil met Tinder is dat je met Feeld profielen kan linken. Het profiel van mijn vrouw is gelinkt aan dat van mij, zodat het duidelijk is dat we een koppel zijn. Je kan zelfs profielen linken met je (verschillende) FWB's.
Maar goed, zoals ik eerder schreef, ik zou werken aan mijn communicatie als ik jou was. Je komt behoorlijk drammerig en wanhopig over en volgens zijn dat geen karaktereigenschappen die de gemiddelde vrouw (of man) aantrekkelijk vindt. Daarnaast, "op iedereen reageren zonder dagelijkse limiet" lijkt mij ook geen goede optie. Wij ontvangen ook wel eens van die algemene, niet-specifieke, standaardberichtjes waarvan het meteen duidelijk is dat die persoon hetzelfde bericht heeft gestuurd naar weet-ik-hoeveel andere mensen. Als je iemand een bericht stuurt, maak het specifiek en maak duidelijk waarom je geinteresseerd bent in haar (of hem).
Maar goed, wellicht ben ik wat naïef dat ik nog serieus reageer in dit topic...
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Kappen met dat gezeur op het einde. Je bent niet naïef en je hebt mij ook meerdere malen serieus zien reageren op mensen die wel de volwassenheid hadden om een serieus gesprek hierover te voeren. Dat weet jij ook, anders had je niet serieus gereageerd. Je hoeft het dan vervolgens niet te ontkrachten, vanwege wat kleuterklas drama, waar ik niet mee ben begonnen. Ik zeg nu al 100x: Dubbele standaard. Mij wel mogen beledigen en onderuit halen, maar als ik er tegenin ga dan is er wat mis met mijn gedrag? Onzin dus.
Dankjewel over je info over Feeld. Dat is knap waardeloos dat je pas kunt berichten na een wederzijdse like. Want dan kom je in een situatie dat veel dames je profiel nooit gaan zien. Vroeger had je wel eens sites waarbij je onbeperkt op iedereen kon reageren en dat werkte voor mij veel beter.
Lekker makkelijk excuus. Het wordt gewoon in normale omgangsvormen nooit gebruikt. Anders was het wel gebruikt om een bekende mee aan te duiden of iemand die je op tv ofzo ziet. Als het echt binnen normale omgangsvormen gebruikt werd, dan had je het ooit wel gehoord. Enig idee waarom je het nooit hoort? Precies ja, omdat het niet normaal is. Kleuter klas taal voor gootsteen forums zoals deze.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in mijn privéleven mensen tegen ben gekomen die onvrijwillig celibatair leven.
Dus of ik het woord ooit hóéfde te gebruiken....
Binnen mijn leeftijdscatergorie. Maar waren niet echt m'n ding. Wel geneukt, maar had er eigenlijk gewoon spijt van.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:36 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou ik ben best flexibel in leeftijd en uiterlijk. 10x meer flexibel dan bij een relatie. Maar je hebt dus dates gehad via Fok met dames die buiten jou leeftijdscatagorie vielen en waar je je niet tot voelde aangetrokken?
Nou, de volgende met een complex is er. Jij en TS worden vast goede vrienden, misschien wel met benefits?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste de enige 2 (of een van de weinige) die echt zeggen wat ze willen en denken, zonder filter en zonder dubbele standaard.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou, de volgende met een complex is er. Jij en TS worden vast goede vrienden, misschien wel met benefits?
Nou ik zou prima seks kunnen hebben met iemand die niet gelijk mijn ding is qua uiterlijk. Enig idee of deze dames nog benaderbaar zijn?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Binnen mijn leeftijdscatergorie. Maar waren niet echt m'n ding. Wel geneukt, maar had er eigenlijk gewoon spijt van.
Maar is al een hele tijd geleden hoor, dus wellicht niet representatief voor het huidige aanbod.
Ja het ligt natuurlijk ook allemaal aan de Nederlandse vrouw.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste de enige 2 die echt zeggen wat ze willen en denken, zonder filter en zonder dubbele standaard.
Ik ga verder niet meer in op je sneren, want ik heb je al op je plaats gezet.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:36 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja het ligt natuurlijk ook allemaal aan de Nederlandse vrouw.![]()
Ik heb wel eens een fwb gehad. Dat ging eigenlijk heel naturel. Allebei geen relatie maar wel geil. Kwam geen site vol wanhopige mannen voor aan te pas.
Echt, gast, dit komt zo wanhopig over. Dat ruiken zelfs de vrouwen die je dan maar neukt om het neuken. Ergo, die ga je ook niet neuken.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:35 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou ik zou prima seks kunnen hebben met iemand die niet gelijk mijn ding is qua uiterlijk. Enig idee of deze dames nog benaderbaar zijn?
We waren al vrienden.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:37 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer in op je sneren, want ik heb je al op je plaats gezet.
Maar inderdaad er zijn uitzonderingen. Hoe vond je deze dame?
Haha de dames die ik toen had bedoel je? Om te beginnen benaderden ze mij altijd, i.p.v. andersom. En geen van de dames zit nog op fok. Ze zullen trouwens onderhand ook al 40+ zijn, net als ikzelf.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:35 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou ik zou prima seks kunnen hebben met iemand die niet gelijk mijn ding is qua uiterlijk. Enig idee of deze dames nog benaderbaar zijn?
Dus gewoon random berichten posten en 2 keer een dame die vanuit het niks meer wou? Die in jouw dm kwam? 40+ is primaquote:Op woensdag 13 november 2024 13:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Haha de dames die ik toen had bedoel je? Om te beginnen benaderden ze mij altijd, i.p.v. andersom. En geen van de dames zit nog op fok. Ze zullen trouwens onderhand ook al 40+ zijn, net als ikzelf.
Het waren er trouwens maar 2 hier op fok, zo'n player ben ik helemaal niet.
Nee, heul andersquote:
Dat is dus echt niet waar. Nederlandse wijven zijn juist heel nuchter en rationeel, echt voer voor een lange relatie. Wel zijn ze doorgaans heel veeleisend en als je even niet aan de standaard kan voldoen dan neuken ze buiten de deur, zo geëmancipeerd zijn ze ook wel weer, net als mannen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dus gewoon random berichten posten en 2 keer een dame die vanuit het niks meer wou? Die in jouw dm kwam? 40+ is primaquote:Op woensdag 13 november 2024 13:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Haha de dames die ik toen had bedoel je? Om te beginnen benaderden ze mij altijd, i.p.v. andersom. En geen van de dames zit nog op fok. Ze zullen trouwens onderhand ook al 40+ zijn, net als ikzelf.
Het waren er trouwens maar 2 hier op fok, zo'n player ben ik helemaal niet.
-ga weg man-quote:Op woensdag 13 november 2024 13:41 schreef Sally het volgende:
Godverrrr de godverr.
Ik had het moeten laten bij "graag gedaan voor de tip over Feeld."
Het wordt alleen maar erger door iedereen voor kleuter uit te maken, wat een uitermate kinderachtige verdedigingstechniek is.
Beetje wild van zich afslaan.
I give up.
Oh, en die PM's laat vooral zitten.
Ik zei al dat ik niet op zoek was.
Was een klein beetje nieuwsgierig naar waar je dan mee aan zou komen zetten, maar inmiddels ook dát niet meer.
Brat
![]()
![]()
![]()
![]()
Meen je dit serieus?!quote:Op woensdag 13 november 2024 13:41 schreef Sally het volgende:
Oh, en die PM's laat vooral zitten.
Ik zei al dat ik niet op zoek was.
Was een klein beetje nieuwsgierig naar waar je dan mee aan zou komen zetten, maar inmiddels ook dát niet meer.
Ik jaagde ze dan op stang hier op het forum (niet met de bedoeling om ze te versieren, maar gewoon omdat ik het helemaal niet met ze eens was over iets) en blijkbaar werden ze daar dan een soort van geil van ofzo en dan kreeg ik een privé bericht inderdaad en dan spraken we op een gegeven moment af. Zo ging het ongeveer.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:44 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus gewoon random berichten posten en 2 keer een dame die vanuit het niks meer wou? Die in jouw dm kwam? 40+ is prima
Ik denk dat je inmiddels op het punt bent aangekomen waar de appeltaart tevoorschijn komt en de langverwachte daad wordt verricht. Het zal opluchten, have funquote:
Nee, dat is niet waardeloos, dat is zodat mensen als jij niet honderden vrouwen kunnen lastig vallen via dit soort apps zonder dat die vrouwen daar akkoord mee zijn. Als je elkaars profiel "liked" dan kan je met elkaar chatten. Wat jij blijkbaar wilt, is een digitale versie van op straat naar elke vrouw die voorbij komt "neuken?" sissen. Maak een normaal profiel aan met wat leuke foto's en wat tekst over wie je bent/wat je zoekt. Wellicht trek je dan de interesse van een vrouw. Want ik denk niet dat het pad dat je momenteel bewandelt, gaat leiden naar een FWB.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Kappen met dat gezeur op het einde. Je bent niet naïef en je hebt mij ook meerdere malen serieus zien reageren op mensen die wel de volwassenheid hadden om een serieus gesprek hierover te voeren. Dat weet jij ook, anders had je niet serieus gereageerd. Je hoeft het dan vervolgens niet te ontkrachten, vanwege wat kleuterklas drama, waar ik niet mee ben begonnen. Ik zeg nu al 100x: Dubbele standaard. Mij wel mogen beledigen en onderuit halen, maar als ik er tegenin ga dan is er wat mis met mijn gedrag? Onzin dus.
Dankjewel over je info over Feeld. Dat is knap waardeloos dat je pas kunt berichten na een wederzijdse like. Want dan kom je in een situatie dat veel dames je profiel nooit gaan zien. Vroeger had je wel eens sites waarbij je onbeperkt op iedereen kon reageren en dat werkte voor mij veel beter.
Super nice. Niks neukt zo goed als meningsverschillen. Dan neuk je je eigen gelijk er wel uit.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik jaagde ze dan op stang hier op het forum (niet met de bedoeling om ze te versieren, maar gewoon omdat ik het helemaal niet met ze eens was over iets) en blijkbaar werden ze daar dan een soort van geil van ofzo en dan kreeg ik een privé bericht inderdaad en dan spraken we op een gegeven moment af. Zo ging het ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |