Lijkt of hij wat adviezen - van vrouwspersonen nota bene... - ter harte neemt.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn God, hoe snel kan iemand draaien zodra die mogelijk iets kan krijgen![]()
Nou - je beet mijn hoofd eraf toen ik een tegenvraag stelde op je (best doorzichtige) versierpoging.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:11 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
BSDM dingen of wat bedoel je? Try me. Ik ben 30 en dat kleuterklas drama van hiervoor moet je niet serieus nemen. Als ik me zo normaal zou gedragen dan had ik nooit relaties gehad. Je weet hopelijk ook dat dit Fok is en niet een serieus forum. Wel grappig dat iedereen toehapt.
Dus ja, tuurlijk ben je tof. En waarom deze vragen als je niet op zoek bent? Is het dan meer, ik sta er voor open, mits....?
Een enorm zielig en wanhopig figuur meer kan ik er niet van makenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn God, hoe snel kan iemand draaien zodra die mogelijk iets kan krijgen![]()
De vraag uit de OP is ook heel serieus en sommige van mijn reacties zijn ook heel serieus (zoals over de tips die gegeven zijn).quote:Op woensdag 13 november 2024 00:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou - je beet mijn hoofd eraf toen ik een tegenvraag stelde op je (best doorzichtige) versierpoging.
Dit deel van FOK! is echter wel serieus. En ik nam je vraag uit de OP ook heus serieus.
Maar wat betreft de voorkeuren: je zit zeker juist in die hoek.
Alleen... je opmerkingen over Red Flags zitten mij nog niet lekker. Over vooroordelen gesproken, en onvolwassen gedrag.
.
Probeer het nog eens als je toegang hebt gekregen tot het KPD-forum.
FB / Aanmelden KPD #3
Oh - en ik ben niet op zoek. Niet naar zoiets.
Ja, dat weten we nu allemaal wel. Ik zei al dat je het niet te serieus moest nemen en je gaat gewoon door. Is jouw naam toevallig Pac-Man? Want daar lijk je zo wel op XDquote:Op woensdag 13 november 2024 00:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een enorm zielig en wanhopig figuur meer kan ik er niet van maken
Kom nog maar eens terugquote:Op woensdag 13 november 2024 00:37 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
De vraag uit de OP is ook heel serieus en sommige van mijn reacties zijn ook heel serieus (zoals over de tips die gegeven zijn).
De Red Flags neem ik terug en sorry daarvoor.
Ik dacht gewoon niet dat jij tof zou zijn en die vooroordelen had ik niet mogen hebben.
Ik moet een maand lid zijn om toegang te krijgen....
Maar je bent niet op zoek naar een FWB? Maar mogelijk wel meer iets BDSM-gerichts, bedoel je dat?
Want in alle eerlijkheid, ik heb dingen daarin die ik leuk vind. Dingen buiten het gewone om (zweepjes, handboeien enz.) Niet extreem ofzo, maar wel dingen die jij denk ik erg leuk gaat vinden.
Maar wel op zoek naar een "slachtoffer"? Een "lijdend" voorwerp?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom nog maar eens terug![]()
En idd - niet op zoek naar zoiets.
Als jij er ook voor in bent, kan je kijken op Fetlife.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:47 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Maar wel op zoek naar een "slachtoffer"? Een "lijdend" voorwerp?
Hoe vind ik je op Fetlife? Dat lijkt me ook wel handig te wetenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij er ook voor in bent, kan je kijken op Fetlife.
Maar let op! Dat is geen datingsite. Het is een soort kinky Facebook.
Meer ga ik er niet over zeggen.
Behalve:![]()
![]()
Midden in de nacht?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:39 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu allemaal wel. Ik zei al dat je het niet te serieus moest nemen en je gaat gewoon door. Is jouw naam toevallig Pac-Man? Want daar lijk je zo wel op XD
Oja en nog wat: Zegt de persoon die hier midden in de nacht zit te posten. Ik ben nog belangrijker dan je slaap. Mic Drop
En toch heb ik een goed punt. Iemand loopt helemaal leeg terwijl ik niet eens meer reageerde op die persoon en ligt zijn kostbare tijd te verdoen aan mij te beledigen midden in de nacht XDquote:Op woensdag 13 november 2024 00:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Midden in de nacht?
Dan ben je nog nooit in het DTS topic geweest,LOL
![]()
En weet je niet wie hier zoal de nachtbrakers zijn.
Jij kende FOK! toch al zo goed?
Dat ga ik echt niet hier neerzetten.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:56 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Hoe vind ik je op Fetlife? Dat lijkt me ook wel handig te weten
Dus dat mag ik je dan wel vragen via PM wanneer het kan? Mag ik je dan ook sturen wat ik fijn vind, zonder dat iedereen het te weten komt hier?quote:Op woensdag 13 november 2024 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet hier neerzetten.![]()
En voorlopig kan jij niet DM'en of PM'en, dus lekker rustig
Forum -> meningen, opinies, visies.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:01 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
En toch heb ik een goed punt. Iemand loopt helemaal leeg terwijl ik niet eens meer reageerde op die persoon en ligt zijn kostbare tijd te verdoen aan mij te beledigen midden in de nacht. Ik hoef toch denk ik niet uit te leggen dat dat een beetje triest is? XD
Nee precies. Is ook beter om ze lekker te laten.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Forum -> meningen, opinies, visies.
Wie wat wanneer post maakt toch niet uit?
En er zijn ook FOK!kers die aan de andere kant van de wereld wonen.
Andere tijdzone.
Maar goed, JIJ hoeft er óók niet op in te haken.
Sterker nog, je zei zelf dat je dat niet meer zou doen.
Tja.
Denk het.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik denk al dat je kan raden welke rol ik het liefste in neem.
Er liggen op deze site zeker kansen, maar verwacht er niet te veel van.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:27 schreef Nederlander1234 het volgende:
Even wat anders. Ik heb dit al eerder gevraagd, maar ik zie in verschillende (waaronder dit) topic, dat er gegrapt wordt dat er op deze site kansen liggen en zelfs dat er leden met elkaar naar bed gaan. Is dit een running gag, vanwege de naam van de site? Of gebeurt het echt?
Want ik wil mijn kansen niet verspeelt hebben (anders overweeg ik een nieuw profiel aan te maken).
Dus bedoel je daarmee te zeggen dat de kans op seks er wel is, maar niet wat ik graag had gewild qua leeftijd of uiterlijk?quote:Op woensdag 13 november 2024 02:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Er liggen op deze site zeker kansen, maar verwacht er niet te veel van.
Leuke, knappe vrouwen hebben geen internet nodig om geneukt te worden.
Daar kan ik geen antwoord op geven, want ik weet niet wat jij wil qua leeftijd en uiterlijk. Het was in elk geval niet wat ik wilde.quote:Op woensdag 13 november 2024 03:18 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus bedoel je daarmee te zeggen dat de kans op seks er wel is, maar niet wat ik graag had gewild qua leeftijd of uiterlijk?
Zou het niet doen.....quote:Op woensdag 13 november 2024 01:09 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Weltrusten. Je ziet me over minder dan 5 dagen in je pm's.
Sindsdien heb je vooral uitgebreid je best gedaan om mijn punt nog eens extra te onderstrepen.quote:Op maandag 11 november 2024 18:32 schreef Stepperoller het volgende:
Goh echt vreemd dat geen enkele vrouw FWB's wil zijn met deze drammer
quote:Op woensdag 13 november 2024 01:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus dat mag ik je dan wel vragen via PM wanneer het kan? Mag ik je dan ook sturen wat ik fijn vind, zonder dat iedereen het te weten komt hier?
Ik denk al dat je kan raden welke rol ik het liefste in neem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |