abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215549907
Ik vind het wel grappig dat vrouwen zich hier mengen in de discussie met negatieve meningen hierover. Dit laat wel precies mijn punt zien uit de eerste post. Er heerst een soort van taboe op, terwijl seks ooit iets was waar veel vrijer over werd gedacht. Dit is dus precies waar je tegen aan loopt, als je eerlijk en oprecht wilt zijn. Veel liegen om het te kunnen krijgen en dat vind ik veel erger. Jammer dat op deze site veel topics weer moet uitlopen op dit soort onvolwassen gedoe. Graag vanaf nu alleen nog tips en geen meningen meer, want ik denk dat wel meer mannen willen weten hoe ze dit moeten aanpakken en vooral waar ze moeten kijken.
  maandag 11 november 2024 @ 14:14:23 #52
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549936
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:11 schreef Nederlander1234 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat vrouwen zich hier mengen in de discussie met negatieve meningen hierover. Dit laat wel precies mijn punt zien uit de eerste post. Er heerst een soort van taboe op, terwijl seks ooit iets was waar veel vrijer over werd gedacht. Dit is dus precies waar je tegen aan loopt, als je eerlijk en oprecht wilt zijn. Veel liegen om het te kunnen krijgen en dat vind ik veel erger. Jammer dat op deze site veel topics weer moet uitlopen op dit soort onvolwassen gedoe. Graag vanaf nu alleen nog tips en geen meningen meer, want ik denk dat wel meer mannen willen weten hoe ze dit moeten aanpakken en vooral waar ze moeten kijken.
Misschien moet je beter lezen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215549966
AJB gewoon negeren, er zijn al genoeg topics vervuild. Graag on-topic, nog iemand anders suggesties voor sites?
  maandag 11 november 2024 @ 14:23:12 #54
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215549996
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 14:08 schreef Puzzie het volgende:

[..]
jij moet ook eens ophouden met dat gestook van je
Niet net nu het winter gaat worden ;(
Le Diable
pi_215550061
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:11 schreef Nederlander1234 het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:00 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Daarbij komt ook nog dat je die verliefdheid misschien beter niet kunt uitspreken, omdat ze dan mogelijk niet meer wilt.
Ik zou nog even je intenties goed bij jezelf onder de loep nemen. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215550069
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 14:32 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Ik zou nog even je intenties goed bij jezelf onder de loep nemen. :D
Onzin. Dat laatste zou mij alleen schaden. Dat eerste schaad de ander en dat is veel erger. Dat laatste kom ik wel overheen. Ik heb hoe dan ook niet gelogen over mijn originele intenties. En de intenties op dat moment blijven FWB of zij moet daar een andere mening over hebben. Ik lieg dus over niks maar hou alleen dat stukje achter, zodat het wel een FWB blijft en niet een geblokkeerd nummer.
pi_215550085
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:34 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Onzin. Dat laatste zou mij alleen schaden. Dat eerste schaad de ander en dat is veel erger. Dat laatste kom ik wel overheen.
Het blijft "liegen om het te kunnen krijgen." Dus "eerlijk en oprecht" is het niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 11 november 2024 @ 14:36:40 #58
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550089
TS heeft een bord voor zijn hoofd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550102
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:34 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Ik heb hoe dan ook niet gelogen over mijn originele intenties. En de intenties op dat moment blijven FWB of zij moet daar een andere mening over hebben. Ik lieg dus over niks maar hou alleen dat stukje achter, zodat het wel een FWB blijft en niet een geblokkeerd nummer.
Klinkt goed doordacht! :')
"Eerlijk en oprecht" wel.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215550104
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 14:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Het blijft "liegen om het te kunnen krijgen." Dus "eerlijk en oprecht" is het niet.
Nee! Ik lieg niet over dat ik een FWB wil. Want dat wil ik nog steeds en pas als zij meer wilt, dan hap ik toe. Ik bespeel haar op geen enkele manier. Doe trouwens maar niet zo schijnheilig want iedereen houdt weleens iets achter, als je weet dat het veel problemen kan opleveren. Of zit ik hier met allemaal heilige boontjes? Het feit is en blijft dat je niet haar voorliegt en een relatie begint, terwijl je alleen seks wilt, wat veel erger is.
  maandag 11 november 2024 @ 14:39:37 #61
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550107
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 14:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Klinkt goed doordacht! :')
"Eerlijk en oprecht" wel.
Je post wordt vast als 'onzin' weggezet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550143
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:
TS heeft een bord voor zijn hoofd
Nou ik geef nogmaals aan dat ik on-topic weer graag wil gaan. Met goede tips en adviezen. Dit soort kleutergedrag ga ik rapporteren, dus doe maar je best en blijf maar rotzooi sturen, dan rapporteer ik het keer op keer. Een lieverd ben je sowieso niet (wat een andere gebruiker aangaf), als je altijd het laatste woord wilt hebben, al reageer ik niet meer op je en steeds de noodzaak voelt om de ander te beledigen. Dat is gedrag van iemand die nog niet helemaal volwassen is. Iedereen weet dat die een beetje ouder is. In principe gewoon onzekerheden van nog niet je plek gevonden hebben in het leven. Dus jij denkt misschien ¨te winnen¨ maar je bent gewoon een zielig geval, sorry dat ik het zeg.
  maandag 11 november 2024 @ 14:46:12 #63
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550151
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:44 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Nou ik geef nogmaals aan dat ik on-topic weer graag wil gaan. Met goede tips en adviezen. Dit soort kleutergedrag ga ik rapporteren, dus doe maar je best en blijf maar rotzooi sturen, dan rapporteer ik het keer op keer. Een lieverd ben je sowieso niet (wat een andere gebruiker aangaf), als je altijd het laatste woord wilt hebben, al reageer ik niet meer op je en steeds de noodzaak voelt om de ander te beledigen. Dat is gedrag van iemand die nog niet helemaal volwassen is. Iedereen weet dat die een beetje ouder is. In principe gewoon onzekerheden van nog niet je plek gevonden hebben in het leven. Dus jij denkt misschien ¨te winnen¨ maar je bent gewoon een zielig geval, sorry dat ik het zeg.
Misschien moet je eerst naar jezelf kijken voordat je allerlei aannames doet die nergens op slaan.
Sterkte verder
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 11 november 2024 @ 14:53:35 #64
441859 crew  Lenny77
pi_215550192
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:44 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Nou ik geef nogmaals aan dat ik on-topic weer graag wil gaan. Met goede tips en adviezen. Dit soort kleutergedrag ga ik rapporteren, dus doe maar je best en blijf maar rotzooi sturen, dan rapporteer ik het keer op keer.
Dit is een discussie forum, geen google met enkel een zoekopdracht.
Meningen ga je krijgen, willen of niet.
Hier krijg je er nog eentje: veel vrouwen zitten helemaal niet te wachten op een vreemde voor een fwb want (ja ja) dan moet deze persoon eerst een friend zijn. En laten wij vrouwen die nu eens niet online zoeken.
Een ONS moet dan weer ongecompliceerd zijn en dat ben jij zo te lezen ook niet? (En ik vermoed dat de ONS al hoog moet scoren qua uiterlijk want voor iets anders heb je hem niet nodig...) Voor een relatie liggen de wensen anders.

Hetgeen jij wil zal je dus hoogstwaarschijnlijk niet online vinden, misschien wel IRL.

Oh en als je toch online blijft zoeken: ga maar in de rij staan bij alle andere mannen die enkel seks willen maar geen gedoe. Voor dat bestaan thans meisjes maar he.. daar moet je voor betalen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_215550272
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 14:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit is een discussie forum, geen google met enkel een zoekopdracht.
Meningen ga je krijgen, willen of niet.
Hier krijg je er nog eentje: veel vrouwen zitten helemaal niet te wachten op een vreemde voor een fwb want (ja ja) dan moet deze persoon eerst een friend zijn. En laten wij vrouwen die nu eens niet online zoeken.
Een ONS moet dan weer ongecompliceerd zijn en dat ben jij zo te lezen ook niet? (En ik vermoed dat de ONS al hoog moet scoren qua uiterlijk want voor iets anders heb je hem niet nodig...) Voor een relatie liggen de wensen anders.

Hetgeen jij wil zal je dus hoogstwaarschijnlijk niet online vinden, misschien wel IRL.

Oh en als je toch online blijft zoeken: ga maar in de rij staan bij alle andere mannen die enkel seks willen maar geen gedoe. Voor dat bestaan thans meisjes maar he.. daar moet je voor betalen.
Dat jij een moderator bent is veelzeggend voor deze site, sorry dat ik het zeg. Ga jij maar eens wat beter je werk doen en reacties verwijderen als je praat poep en dat een ander een bord voor zijn kop heeft. Dagelijks wordt deze site vervuild met deze ¨meningen¨, die enkel bedoelt zijn om de ander te beledigen. De reden dat mensen Fok zo laag hebben staan is doordat deze site eerder Dumpert is dan wat anders en dat kan en mag jij jezelf en alle andere moderators kwalijk nemen. Mijn punt is veel berichten hebben niks meer met meningen te maken, maar worden puur gepost om te provoceren. Maar goed verwijder deze post en mijn profiel maar, want je zal er waarschijnlijk wel niks van mogen zeggen.

Dankjewel voor de tips verder.
  maandag 11 november 2024 @ 15:08:21 #66
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550294
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:05 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Dat jij een moderator bent is veelzeggend voor deze site, sorry dat ik het zeg. Ga jij maar eens wat beter je werk doen en reacties verwijderen als je praat poep en dat een ander een bord voor zijn kop heeft. Dagelijks wordt deze site vervuild met deze ¨meningen¨, die enkel bedoelt zijn om de ander te beledigen. De reden dat mensen Fok zo laag hebben staan is doordat deze site eerder Dumpert is dan wat anders en dat kan en mag jij jezelf en alle andere moderators kwalijk nemen. Mijn punt is veel berichten hebben niks meer met meningen te maken, maar worden puur gepost om te provoceren. Maar goed verwijder deze post en mijn profiel maar, want je zal er waarschijnlijk wel niks van mogen zeggen.

WTF !! DOE NORMAAL!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550353
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:08 schreef Puzzie het volgende:

[..]
WTF !! DOE NORMAAL!
De pot verwijt de ketel....
  maandag 11 november 2024 @ 15:16:04 #68
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550358
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:15 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
De pot verwijt de ketel....
Jij bent de boel lekker aan het verdraaien , een beetje treurig dit :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 11 november 2024 @ 15:16:53 #69
441859 crew  Lenny77
pi_215550363
quote:

[..]

Ik denk dat jij eerder niet kan verdragen dat er andere meningen komen en jij gaat dan in de aanval.
Er zijn trouwens genoeg tips gekomen van de heren hier maar die waren ook niet goed genoeg voor jou.
Dusss....

Veel succes met het vinden van een meisje dat het je wel moeilijk maakt maar toch lekker in bed bij jou kruipt als je hier de meningen van de meisjes niet eens kan handelen.
pi_215550375
quote:

[..]

Ik heb wel een tip voor je, een serieuze:
Probeer eerst eens gewoon vriendschap met het geslacht van je keuze op te bouwen. Liefst met meerdere mensen. In real life. In het echt, buiten de deur. Niet online.
Hoever ben je daar al in gekomen?

Het is tenslotte FWB. En niet BWF.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215550398
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 15:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat jij eerder niet kan verdragen dat er andere meningen komen en jij gaat dan in de aanval.
Er zijn trouwens genoeg tips gekomen van de heren hier maar die waren ook niet goed genoeg voor jou.
Dusss....

Veel succes met het vinden van een meisje dat het je wel moeilijk maakt maar toch lekker in bed bij jou kruipt als je hier de meningen van de meisjes niet eens kan handelen.
Wow... Ik geef letterlijk aan dat een mening iets anders is dan provocerende en beledigende comments en dit is wat je krijgt. Van een moderator die letterlijk 77 in de naam heeft staan. Ik mag toch niet hopen dat je echt uit 1977 komt want dan is er toch wel iets goed misgegaan in de opvoeding, als dit allemaal zomaar kan hier en gewoon als mening wordt afgedaan. Het is wel duidelijk dat je hier moderator bent en niet op een site die wel duidelijke gedragsregels heeft. Iets dat waarschijnlijk ook ontbrak in je opvoeding, sorry dat ik het zeg.
pi_215550419
Oja en 0,0 verantwoordelijkheid nemen voor alles wat maar gezegd kan worden op deze site. Lekker makkelijk! Zo hoef je ook niks te moderaten en kun je lekker achterover leunen en de shit laten komen.
  maandag 11 november 2024 @ 15:25:29 #73
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550429
Feiten zijn geen meningen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550452
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 15:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb wel een tip voor je, een serieuze:
Probeer eerst eens gewoon vriendschap met het geslacht van je keuze op te bouwen. Liefst met meerdere mensen. In real life. In het echt, buiten de deur. Niet online.
Hoever ben je daar al in gekomen?

Het is tenslotte FWB. En niet BWF.
Kijk en dat kan ik wel waarderen, dus dank je wel. Uiteraard een goede tip en zeker iets wat ik aan het uittesten ben maar zonder resultaat nog :)
pi_215550504
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:25 schreef Puzzie het volgende:
Feiten zijn geen meningen
Even serieuze vraag, want dan weten we ook gewoon waarmee we te maken hebben: Wat is jouw mening over de Tel-Aviv fans die donderdag in elkaar werden geslagen? Gezien je # in je naam.
  maandag 11 november 2024 @ 15:34:29 #76
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550512
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:33 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Even serieuze vraag, want dan weten we ook gewoon waarmee we te maken hebben: Wat is jouw mening over de Tel-Aviv fans die donderdag in elkaar werden geslagen? Gezien je # in je naam.
Wat een kleutergedrag heb jij zeg!
Je Zit in SEX , ga je andere vragen maar elders stellen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550526
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2024 15:34 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een kleutergedrag heb jij zeg!
Je Zit in SEX , ga je andere vragen maar elders stellen
Nee, voor kleutergedrag, het laatste woord steeds moeten hebben en onbeschofte beledigingen hebben we jou al voor. Maar ik durf te wedden dat je die vraag niet eens durft te beantwoorden gezien je reactie.
  maandag 11 november 2024 @ 15:37:24 #78
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550531
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:36 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Nee, voor kleutergedrag, het laatste woord steeds moeten hebben en onbeschofte beledigingen hebben we jou al voor. Maar ik durf te wedden dat je die vraag niet eens durft te beantwoorden gezien je reactie.
Doe gewoon normaal hier , ipv dit kinderachtige gedrag wat je laat zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550573
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 15:37 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Doe gewoon normaal hier , ipv dit kinderachtige gedrag wat je laat zien
Jij laat kinderachtig gedrag zien. Wij weten diep van binnen beiden wat je mening daarover is, anders had je je wel gelijk uitgesproken. Als het echt zo is... dan moet ik van je kotsen. Zo niet dan neem ik het terug. Maar mensen die dit soort shit goed praten, die horen niet in dit land thuis.
  maandag 11 november 2024 @ 15:45:30 #80
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550594
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:43 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Jij laat kinderachtig gedrag zien. Wij weten diep van binnen beiden wat je mening daarover is, anders had je je wel gelijk uitgesproken. Als het echt zo is... dan moet ik van je kotsen. Zo niet dan neem ik het terug. Maar mensen die dit soort shit goed praten, die horen niet in dit land thuis.
Mie mie mie
Lekker wegblijven dan ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550615
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:27 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Kijk en dat kan ik wel waarderen, dus dank je wel. Uiteraard een goede tip en zeker iets wat ik aan het uittesten ben maar zonder resultaat nog :)
Ik denk namelijk dat je dit niet online gaat vinden. Maar weinig vrouwen zullen dit online aan het zoeken zijn. En vraag en aanbod is niet echt op elkaar afgestemd, zeg maar.

Ik schat de kans op succes IRL hoger in.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215550686
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:45 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Mie mie mie
Lekker wegblijven dan ^O^
Zonder het daadwerkelijk toe te geven is dit ook al veelzeggend, maar dit bewijst ook wel mijn punt dat hier letterlijk maar alles kan. Ik vraag me oprecht af waar je moderators voor nodig hebt op deze site? In mijn beleving waren dat altijd mensen die er o.a. voor zorgden dat de regels werden nageleeft op een forum. Of er zijn geen regels of het boeit ze niet. Zowat elk topic is daar het bewijs van.
pi_215550694
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 15:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk namelijk dat je dit niet online gaat vinden. Maar weinig vrouwen zullen dit online aan het zoeken zijn. En vraag en aanbod is niet echt op elkaar afgestemd, zeg maar.

Ik schat de kans op succes IRL hoger in.
Ja, ik ook. Dat of ervoor betalen. Maar dat wil ik niet. Je wilt namelijk wel dat het wederzijds leuk is.
  maandag 11 november 2024 @ 15:58:39 #84
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550725
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:54 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Zonder het daadwerkelijk toe te geven is dit ook al veelzeggend, maar dit bewijst ook wel mijn punt dat hier letterlijk maar alles kan. Ik vraag me oprecht af waar je moderators voor nodig hebt op deze site? In mijn beleving waren dat altijd mensen die ervoor zorgden dat de regels werden nageleeft op een forum. Of er zijn geen regels of het boeit ze niet. Zowat elk topic is daar het bewijs van.
Wat jij hier iig laat zien is wel het beeld van iemand die geen idee heeft en niet zo goed om kan gaan met wat mensen hier zeggen.
En dan wordt hier eigenlijk helemaal niets raars gezegd maar toch kan je het niet handelen.
Dat wild om je heen slaan omdat mensen niet zeggen wat jij wil horen:Wat zegt dit over jou?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550774
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat jij hier iig laat zien is wel het beeld van iemand die geen idee heeft en niet zo goed om kan gaan met wat mensen hier zeggen.
En dan wordt hier eigenlijk helemaal niets raars gezegd maar toch kan je het niet handelen.
Dat wild om je heen slaan omdat mensen niet zeggen wat jij wil horen:Wat zegt dit over jou?
Niks raars gezegd? Wow... Beledigingen, provocerende berichten, mogelijke joden haat en als klap op de vuurpijl een moderator die het een normale maandagmiddag vindt..... Ik denk dat er eerder iets mis is met jou en deze site in het algemeen, dan een ander, sorry dat ik het zeg. Misschien moeten ze je eens leren opvoeden? Of misschien is dit je opvoeding?
pi_215550803
On-topic: Iemand ervaringen met Feeld?
pi_215550821
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:07 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Niks raars gezegd? Wow... Beledigingen, provocerende berichten, mogelijke joden haat en als klap op de vuurpijl een moderator die het een normale maandagmiddag vindt..... Ik denk dat er eerder iets mis is met jou en deze site in het algemeen, dan een ander, sorry dat ik het zeg. Misschien moeten ze je eens leren opvoeden? Of misschien is dit je opvoeding?
??
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215550822
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:46 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
In welke fantasiewereld lopen vrouwen warm voor een creep die willekeurige dames op Facebook toevoegt? :')
Ja sorry maar ik was vroeger zo'n "creep". En het werkte echt af en toe.
  maandag 11 november 2024 @ 16:20:35 #89
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550828
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:07 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Nogmaals dit is SEX , ga nu niet hier huilen over iets wat niet in dit topic thuishoort
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550832
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 16:19 schreef capricia het volgende:

[..]
??
Lees maar terug. Ik stelde de vraag verschillende keren en de reacties die ik kreeg waren veelzeggend (vooral de laatste). Daarom ook mogelijk en niet 100% zeker.
pi_215550837
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:19 schreef hoechst het volgende:

[..]
Hoe pakte je dat aan? Zonder het gelijk te vragen zeg maar.
pi_215550851
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Lees maar terug. Ik stelde de vraag verschillende keren en de reacties die ik kreeg waren veelzeggend (vooral de laatste). Daarom ook mogelijk en niet 100% zeker.
Ik zie gewoon echt niet waar jij iets van Jodenhaat kunt zien. Hier in dit topic?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215550866
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zie gewoon echt niet waar jij iets van Jodenhaat kunt zien. Hier in dit topic?
Ik werd net beschuldigd van niet goed lezen. Maar dan moet je echt even de hele discussie teruglezen en ook mijn comments waarin ik mogelijk zeg en niet 100% zeker. Mogelijk als in het vermoeden is er, gezien de uitwijkende reacties die ik terug kreeg en vooral de laatste reactie daarop.
  maandag 11 november 2024 @ 16:28:58 #94
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215550871
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is ook helemaal niet zo. Staat hier nergens wat over , TS haalt gewoon mijn tekst bij mijn UI aan met een aanname over Jodenhaat.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215550876
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:27 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Ik werd net beschuldigd van niet goed lezen. Maar dan moet je echt even de hele discussie teruglezen en ook mijn comments waarin ik mogelijk zeg en niet 100% zeker. Mogelijk als in het vermoeden is er, gezien de uitwijkende reacties die ik terug kreeg en vooral de laatste reactie daarop.
Vertel dan gewoon waar jij mogelijke Jodenhaat in dit topic ziet. Quote die post gewoon eens.
Want dit vind ik een heel smerige opmerking naar @Puzzie toe.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 11 november 2024 @ 16:31:25 #96
441859 crew  Lenny77
pi_215550884
Klaar ermee.
Ofwel OT ofwel gaan het topic dicht. TS: blijft zelf ook OT en haal niet vanalles erbij wat niets met je eigen topic heeft te maken...
pi_215550898
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 16:28 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat is ook helemaal niet zo. Staat hier nergens wat over , TS haalt gewoon mijn tekst bij mijn UI aan met een aanname over Jodenhaat.
Lees je reacties maar eens terug, dan begrijp je heel goed mijn vermoeden. Als iemand dat aan mij vroeg dan zou ik het gelijk tegenspreken en niet van onderwerp veranderen. De laatste reactie van jou daarover liet me helemaal twijfelen. Vandaar mogelijk en niet 100% zeker.
pi_215550903
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 16:31 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Klaar ermee.
Ofwel OT ofwel gaan het topic dicht. TS: blijft zelf ook OT en haal niet vanalles erbij wat niets met je eigen topic heeft te maken... [/modbreak]
Wow, nu doe je eindelijk je werk. Chapeau.
pi_215550904
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:33 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Lees je reacties maar eens terug, dan begrijp je heel goed mijn vermoeden. Als iemand dat tegen mij zei dan zou ik het gelijk tegenspreken en niet van onderwerp veranderen. De laatste reactie van jou daarover liet me helemaal twijfelen. Vandaar mogelijk en niet 100% zeker.
Okay, nou dan heb ik vraagje voor jou. In neem nu dus zomaar aan dat je joods bent.
Hebben die geen datingsites dan?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215550906
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:19 schreef hoechst het volgende:

[..]
Dat je er een bericht bij stuurde? Dat heb ik ook weleens gehad vroeger. Maar dan was er altijd wel sprake van gemeenschappelijke vrienden, of elkaar ergens al een soort van van kennen. En dan is het niet zo gek idd. Dus dat zou je kunnen doen bij gemeenschappelijke mensen en dat je iemand al soort van interessant vindt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')