Wat een kleutergedrag heb jij zeg!quote:Op maandag 11 november 2024 15:33 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, want dan weten we ook gewoon waarmee we te maken hebben: Wat is jouw mening over de Tel-Aviv fans die donderdag in elkaar werden geslagen? Gezien je # in je naam.
Nee, voor kleutergedrag, het laatste woord steeds moeten hebben en onbeschofte beledigingen hebben we jou al voor. Maar ik durf te wedden dat je die vraag niet eens durft te beantwoorden gezien je reactie.quote:Op maandag 11 november 2024 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een kleutergedrag heb jij zeg!
Je Zit in SEX , ga je andere vragen maar elders stellen
Doe gewoon normaal hier , ipv dit kinderachtige gedrag wat je laat zienquote:Op maandag 11 november 2024 15:36 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nee, voor kleutergedrag, het laatste woord steeds moeten hebben en onbeschofte beledigingen hebben we jou al voor. Maar ik durf te wedden dat je die vraag niet eens durft te beantwoorden gezien je reactie.
Jij laat kinderachtig gedrag zien. Wij weten diep van binnen beiden wat je mening daarover is, anders had je je wel gelijk uitgesproken. Als het echt zo is... dan moet ik van je kotsen. Zo niet dan neem ik het terug. Maar mensen die dit soort shit goed praten, die horen niet in dit land thuis.quote:Op maandag 11 november 2024 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal hier , ipv dit kinderachtige gedrag wat je laat zien
Mie mie miequote:Op maandag 11 november 2024 15:43 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Jij laat kinderachtig gedrag zien. Wij weten diep van binnen beiden wat je mening daarover is, anders had je je wel gelijk uitgesproken. Als het echt zo is... dan moet ik van je kotsen. Zo niet dan neem ik het terug. Maar mensen die dit soort shit goed praten, die horen niet in dit land thuis.
Ik denk namelijk dat je dit niet online gaat vinden. Maar weinig vrouwen zullen dit online aan het zoeken zijn. En vraag en aanbod is niet echt op elkaar afgestemd, zeg maar.quote:Op maandag 11 november 2024 15:27 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Kijk en dat kan ik wel waarderen, dus dank je wel. Uiteraard een goede tip en zeker iets wat ik aan het uittesten ben maar zonder resultaat nog
Zonder het daadwerkelijk toe te geven is dit ook al veelzeggend, maar dit bewijst ook wel mijn punt dat hier letterlijk maar alles kan. Ik vraag me oprecht af waar je moderators voor nodig hebt op deze site? In mijn beleving waren dat altijd mensen die er o.a. voor zorgden dat de regels werden nageleeft op een forum. Of er zijn geen regels of het boeit ze niet. Zowat elk topic is daar het bewijs van.quote:
Ja, ik ook. Dat of ervoor betalen. Maar dat wil ik niet. Je wilt namelijk wel dat het wederzijds leuk is.quote:Op maandag 11 november 2024 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk namelijk dat je dit niet online gaat vinden. Maar weinig vrouwen zullen dit online aan het zoeken zijn. En vraag en aanbod is niet echt op elkaar afgestemd, zeg maar.
Ik schat de kans op succes IRL hoger in.
Wat jij hier iig laat zien is wel het beeld van iemand die geen idee heeft en niet zo goed om kan gaan met wat mensen hier zeggen.quote:Op maandag 11 november 2024 15:54 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Zonder het daadwerkelijk toe te geven is dit ook al veelzeggend, maar dit bewijst ook wel mijn punt dat hier letterlijk maar alles kan. Ik vraag me oprecht af waar je moderators voor nodig hebt op deze site? In mijn beleving waren dat altijd mensen die ervoor zorgden dat de regels werden nageleeft op een forum. Of er zijn geen regels of het boeit ze niet. Zowat elk topic is daar het bewijs van.
Niks raars gezegd? Wow... Beledigingen, provocerende berichten, mogelijke joden haat en als klap op de vuurpijl een moderator die het een normale maandagmiddag vindt..... Ik denk dat er eerder iets mis is met jou en deze site in het algemeen, dan een ander, sorry dat ik het zeg. Misschien moeten ze je eens leren opvoeden? Of misschien is dit je opvoeding?quote:Op maandag 11 november 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij hier iig laat zien is wel het beeld van iemand die geen idee heeft en niet zo goed om kan gaan met wat mensen hier zeggen.
En dan wordt hier eigenlijk helemaal niets raars gezegd maar toch kan je het niet handelen.
Dat wild om je heen slaan omdat mensen niet zeggen wat jij wil horen:Wat zegt dit over jou?
??quote:Op maandag 11 november 2024 16:07 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Niks raars gezegd? Wow... Beledigingen, provocerende berichten, mogelijke joden haat en als klap op de vuurpijl een moderator die het een normale maandagmiddag vindt..... Ik denk dat er eerder iets mis is met jou en deze site in het algemeen, dan een ander, sorry dat ik het zeg. Misschien moeten ze je eens leren opvoeden? Of misschien is dit je opvoeding?
Ja sorry maar ik was vroeger zo'n "creep". En het werkte echt af en toe.quote:Op maandag 11 november 2024 12:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
In welke fantasiewereld lopen vrouwen warm voor een creep die willekeurige dames op Facebook toevoegt?
Nogmaals dit is SEX , ga nu niet hier huilen over iets wat niet in dit topic thuishoortquote:Op maandag 11 november 2024 16:07 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Niks raars gezegd? Wow... Beledigingen, provocerende berichten, mogelijke joden haat en als klap op de vuurpijl een moderator die het een normale maandagmiddag vindt..... Ik denk dat er eerder iets mis is met jou en deze site in het algemeen, dan een ander, sorry dat ik het zeg. Misschien moeten ze je eens leren opvoeden? Of misschien is dit je opvoeding?
Lees maar terug. Ik stelde de vraag verschillende keren en de reacties die ik kreeg waren veelzeggend (vooral de laatste). Daarom ook mogelijk en niet 100% zeker.quote:
Hoe pakte je dat aan? Zonder het gelijk te vragen zeg maar.quote:Op maandag 11 november 2024 16:19 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik was vroeger zo'n "creep". En het werkte echt af en toe.
Ik zie gewoon echt niet waar jij iets van Jodenhaat kunt zien. Hier in dit topic?quote:Op maandag 11 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Lees maar terug. Ik stelde de vraag verschillende keren en de reacties die ik kreeg waren veelzeggend (vooral de laatste). Daarom ook mogelijk en niet 100% zeker.
Ik werd net beschuldigd van niet goed lezen. Maar dan moet je echt even de hele discussie teruglezen en ook mijn comments waarin ik mogelijk zeg en niet 100% zeker. Mogelijk als in het vermoeden is er, gezien de uitwijkende reacties die ik terug kreeg en vooral de laatste reactie daarop.quote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gewoon echt niet waar jij iets van Jodenhaat kunt zien. Hier in dit topic?
Dat is ook helemaal niet zo. Staat hier nergens wat over , TS haalt gewoon mijn tekst bij mijn UI aan met een aanname over Jodenhaat.quote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gewoon echt niet waar jij iets van Jodenhaat kunt zien. Hier in dit topic?
Vertel dan gewoon waar jij mogelijke Jodenhaat in dit topic ziet. Quote die post gewoon eens.quote:Op maandag 11 november 2024 16:27 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik werd net beschuldigd van niet goed lezen. Maar dan moet je echt even de hele discussie teruglezen en ook mijn comments waarin ik mogelijk zeg en niet 100% zeker. Mogelijk als in het vermoeden is er, gezien de uitwijkende reacties die ik terug kreeg en vooral de laatste reactie daarop.
Lees je reacties maar eens terug, dan begrijp je heel goed mijn vermoeden. Als iemand dat aan mij vroeg dan zou ik het gelijk tegenspreken en niet van onderwerp veranderen. De laatste reactie van jou daarover liet me helemaal twijfelen. Vandaar mogelijk en niet 100% zeker.quote:Op maandag 11 november 2024 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet zo. Staat hier nergens wat over , TS haalt gewoon mijn tekst bij mijn UI aan met een aanname over Jodenhaat.
Wow, nu doe je eindelijk je werk. Chapeau.quote:Op maandag 11 november 2024 16:31 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Klaar ermee.
Ofwel OT ofwel gaan het topic dicht. TS: blijft zelf ook OT en haal niet vanalles erbij wat niets met je eigen topic heeft te maken... [/modbreak]
Okay, nou dan heb ik vraagje voor jou. In neem nu dus zomaar aan dat je joods bent.quote:Op maandag 11 november 2024 16:33 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Lees je reacties maar eens terug, dan begrijp je heel goed mijn vermoeden. Als iemand dat tegen mij zei dan zou ik het gelijk tegenspreken en niet van onderwerp veranderen. De laatste reactie van jou daarover liet me helemaal twijfelen. Vandaar mogelijk en niet 100% zeker.
Dat je er een bericht bij stuurde? Dat heb ik ook weleens gehad vroeger. Maar dan was er altijd wel sprake van gemeenschappelijke vrienden, of elkaar ergens al een soort van van kennen. En dan is het niet zo gek idd. Dus dat zou je kunnen doen bij gemeenschappelijke mensen en dat je iemand al soort van interessant vindt?quote:Op maandag 11 november 2024 16:19 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik was vroeger zo'n "creep". En het werkte echt af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |