abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215546142
Je kent het wel apps als Badoo en Tinder worden misschien wel vaker genoemd voor het vinden van een FWB, maar veel vrouwen hebben al in hun profiel staan geen ONS of FWB te willen. De meeste andere willen het ook niet. Verdere problemen zijn dat je al vaak moet matchen wil je überhaupt een bericht kunnen sturen (in het geval van Badoo, kun je hier ook voor betalen met credits, maar dit is een groot risico wegens bovenstaande redenen. In de praktijk gooi je dan mogelijk veel geld weg). Als iemand een topic opent worden er vaak nog andere sites of apps genoemd, maar als je deze gaat googelen dan lees je een hoop verhalen over nep profielen, betalen per bericht wat je verstuurd en dat soort zaken. De vraag blijft dan: Wat moet je wel doen om een FWB te krijgen (via internet)? Wel naast de benefits iemand waarmee je een super fijne en warme vriendschap mee kunt hebben, maar die simpelweg geen relatie wil.
pi_215546153
De lokale kroeg al geprobeerd?
pi_215546155
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 00:05 schreef Origami94 het volgende:
De lokale kroeg al geprobeerd?
Ik heb mijn tekst veranderd naar online iemand vinden. Daar gaat dit echt over. De kroeg is niet mijn ding, voor het vinden van een FWB, dus nee niet geprobeerd.
pi_215546932
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 00:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
Je kent het wel apps als Badoo en Tinder worden misschien wel vaker genoemd voor het vinden van een FWB, maar veel vrouwen hebben al in hun profiel staan geen ONS of FWB te willen. De meeste andere willen het ook niet. Verdere problemen zijn dat je al vaak moet matchen wil je überhaupt een bericht kunnen sturen (in het geval van Badoo, kun je hier ook voor betalen met credits, maar dit is een groot risico wegens bovenstaande redenen. In de praktijk gooi je dan mogelijk veel geld weg). Als iemand een topic opent worden er vaak nog andere sites of apps genoemd, maar als je deze gaat googelen dan lees je een hoop verhalen over nep profielen, betalen per bericht wat je verstuurd en dat soort zaken. De vraag blijft dan: Wat moet je wel doen om een FWB te krijgen (via internet)? Wel naast de benefits iemand waarmee je een super fijne en warme vriendschap mee kunt hebben, maar die simpelweg geen relatie wil.
Je moet gewoon op Facebook een paar vrijgezelle dames toevoegen en dan is de kans groot dat je er die avond op 1 ligt.
pi_215546953
Wat is ONS en FWB?

ONS one night stand?
  maandag 11 november 2024 @ 08:28:01 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215547086
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:15 schreef Cupfighter het volgende:
Wat is ONS en FWB?

ONS one night stand?
Ja, en FWB = Friend with benefits.
pi_215547320
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:28 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ja, en FWB = Friend with benefits.
Ah oke dank je wel
pi_215548648
Open een profiel op een willekeurige datingsite met daarin je wensen... er is niet een app waarin allemaal dames zichzelf gratis aanbieden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 11 november 2024 @ 11:55:17 #9
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215548738
Gewoon gaan FOK!ken natuurlijk, hoogste winkans
Le Diable
pi_215548751
Is lastig gezien de 80/20 ratio van vrouw/man op dat soort sites kunnen vrouwen zeer selectief zijn.

En die azen vervolgens vrijwel zonder uitzondering op de top-tier mannen. Dus aantrekkelijk, welgesteld etc. Wat je kansen heel klein maken als je niet zelf tot de groep alpha's behoort.

Wat je kan doen is Tinder en dan swipen tot je een ons weegt en hopen dat je zo wat tegen het lijf loopt.
blablablabla
pi_215549050
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 11:55 schreef SemperLibertas het volgende:
Gewoon gaan FOK!ken natuurlijk, hoogste winkans
Ik heb een soort gelijk bericht eerder gezien. Is dit BS of mag dat hier echt? Want 9 van de 10 sites of topics hebben hier strenge eisen op tegen.
pi_215549067
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
Is lastig gezien de 80/20 ratio van vrouw/man op dat soort sites kunnen vrouwen zeer selectief zijn.

En die azen vervolgens vrijwel zonder uitzondering op de top-tier mannen. Dus aantrekkelijk, welgesteld etc. Wat je kansen heel klein maken als je niet zelf tot de groep alpha's behoort.

Wat je kan doen is Tinder en dan swipen tot je een ons weegt en hopen dat je zo wat tegen het lijf loopt.
Ja, sorry maar dat gaf ik in mijn tekst al aan dat ik dat geen goede optie vind. Je geeft in jouw tekst ook al precies 1 reden aan waarom het geen goede optie is. De andere reden (dat ze vaak geen ONS of FWB zoeken) gaf ik al aan.
pi_215549136
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2024 11:45 schreef bijdehand het volgende:
Open een profiel op een willekeurige datingsite met daarin je wensen... er is niet een app waarin allemaal dames zichzelf gratis aanbieden.
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Zou jij met je gezicht op een site willen staan en vragen om een FWB, terwijl bekenden je daar kunnen vinden? Eigenlijk moet het iets zijn waar je enkel profielen tegenkomt die ook een FWB of iets casuals zoeken.
pi_215549145
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:08 schreef hoechst het volgende:

[..]
Je moet gewoon op Facebook een paar vrijgezelle dames toevoegen en dan is de kans groot dat je er die avond op 1 ligt.
In welke fantasiewereld lopen vrouwen warm voor een creep die willekeurige dames op Facebook toevoegt? :')
pi_215549150
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:08 schreef hoechst het volgende:

[..]
De kans groot? Sorry, maar geloof je het zelf?
pi_215549218
Ik schat je kansen minimaal in TS, zeker nu met de 4B movement zullen er ook bijna geen vrouwen zijn die trek hebben in een FWB.
pi_215549272
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:54 schreef Stepperoller het volgende:
Ik schat je kansen minimaal in TS, zeker nu met de 4B movement zullen er ook bijna geen vrouwen zijn die trek hebben in een FWB.
Ik moest dat even googelen maar ik denk dat dit in NL erg klein is. Vrouwen die niks van mannen willen toch? Sorry hoor, maar hoor jij daar ook maar iets over op je werk of in je persoonlijke kringen?
pi_215549325
Moet je niet eerst vrienden zijn met iemand voor je FWB kan worden? Jij zoekt gewoon een neukertje en daar gaat het al fout denk ik.
pi_215549340
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Zou jij met je gezicht op een site willen staan en vragen om een FWB, terwijl bekenden je daar kunnen vinden? Eigenlijk moet het iets zijn waar je enkel profielen tegenkomt die ook een FWB of iets casuals zoeken.
Secondlove.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_215549347
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:40 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Ja, sorry maar dat gaf ik in mijn tekst al aan dat ik dat geen goede optie vind. Je geeft in jouw tekst ook al precies 1 reden aan waarom het geen goede optie is. De andere reden (dat ze vaak geen ONS of FWB zoeken) gaf ik al aan.
Vrees toch dat wat jij zoekt niet bestaat.
Je kunt wat exclusievere datingsites gericht op jouw specifieke wensen zoeken maar ook daar ga je tegen dezelfde problemen aanlopen. Google is je vriend. Ik kwam deze site tegen die voldoet aan wat jij zoekt en tevens wel aardige recensies krijgt:

https://friendswithbenefit.nl/friends-with-benefits-zoeken/
blablablabla
pi_215549350
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 13:06 schreef Document1 het volgende:
Moet je niet eerst vrienden zijn met iemand voor je FWB kan worden? Jij zoekt gewoon een neukertje en daar gaat het al fout denk ik.
Dat is een vooroordeel. Mogelijk heb ik het ook niet goed uitgelegd. Maar ik bedoel ook specifiek iemand waar je bijv. eerst mee gaat uiteten of iets anders leuks mee gaat ondernemen. Dus samen een vriendschap opbouwen en daarna de benefits. Dus als einddoel de benefits maar als basis de vriendschap. Niet gelijk er boven op springen nee.
pi_215549431
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Vrees toch dat wat jij zoekt niet bestaat.
Je kunt wat exclusievere datingsites gericht op jouw specifieke wensen zoeken maar ook daar ga je tegen dezelfde problemen aanlopen. Google is je vriend. Ik kwam deze site tegen die voldoet aan wat jij zoekt en tevens wel aardige recensies krijgt:

https://friendswithbenefit.nl/friends-with-benefits-zoeken/
Bedankt voor je hulp, maar die site zou ik al niet heen gaan. Kijk maar eens op trustpilot, dan weet je al genoeg. Waar staan de positieve recenties waar je het over hebt?
pi_215549450
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef nostra het volgende:

[..]
Secondlove.
Ik heb niet eens een firstlove op dit moment XD Maar even zonder gekheid is dit een goede optie? Iemand ervaringen of ook weer vol scam profielen en betalen per bericht?
  maandag 11 november 2024 @ 13:22:44 #24
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215549500
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Dat is een vooroordeel. Mogelijk heb ik het ook niet goed uitgelegd. Maar ik bedoel ook specifiek iemand waar je bijv. eerst mee gaat uiteten of iets anders leuks mee gaat ondernemen. Dus samen een vriendschap opbouwen en daarna de benefits. Dus als einddoel de benefits maar als basis de vriendschap. Niet gelijk er boven op springen nee.
Vriendschap + benefits = een relatie.

Beter neuk je gewoon en bespaar je jezelf dat hele gezeik eromheen. Het begint allemaal leuk en ongedwongen, maar uiteindelijk komen de verwachtingen en dan wordt het niet zo vrijblijvend meer
Le Diable
pi_215549583
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:22 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Beter neuk je gewoon en bespaar je jezelf dat hele gezeik eromheen. Het begint allemaal leuk en ongedwongen, maar uiteindelijk komen de verwachtingen en dan wordt het niet zo vrijblijvend meer
Weer een vooroordeel. Wat je schetst kan inderdaad, maar hoeft niet. Heb je dit zelf zo letterlijk meegemaakt? Want ik hoor wel een stukje frustratie, sorry dat ik het zeg, of ligt dat aan mij?

Bovendien zou ik het liefste iemand ontmoeten die het me juist lastig maakt. Dat je juist gaat twijfelen en kriebels voelt. Niks mis mee toch?
pi_215549586
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:14 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Bedankt voor je hulp, maar die site zou ik al niet heen gaan. Kijk maar eens op trustpilot, dan weet je al genoeg. Waar staan de positieve recenties waar je het over hebt?

Maar zo te zien is die app weer van wat anders, ik lees nu ook de Trutpilot en dat riekt inderdaad heel erg naar een scam.

Al scoren bekendere sites als SecondLove en zo niet veel beter, je kunt je ook afvragen wie die reviews schrijft.
blablablabla
  maandag 11 november 2024 @ 13:32:45 #27
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549587
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Dat gaat uiteindelijk bijna altijd fout
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215549600
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Klopt. Zeker vrouwen zijn hier over het algemeen heel slecht in.
blablablabla
pi_215549613
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:22 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Precies.
Je kan verder ook best vrijblijvende (open) relaties aan gaan en/of latten dat komt in grote lijnen neer op een FWB.
blablablabla
pi_215549615
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:32 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Maar zo te zien is die app weer van wat anders, ik lees nu ook de Trutpilot en dat riekt inderdaad heel erg naar een scam.

Al scoren bekendere sites als SecondLove en zo niet veel beter, je kunt je ook afvragen wie die reviews schrijft.
Oké. Dit ziet er inderdaad al beter uit. Ik kan er eens naar kijken inderdaad! Dankjewel!
pi_215549651
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Precies.
Je kan verder ook best vrijblijvende (open) relaties aan gaan en/of latten dat komt in grote lijnen neer op een FWB.
Allemaal goede opties, maar dan nog moet je dames vinden die dit willen. Niemand of bijna niemand schrijft dit in haar profiel. Ik ben gewoon eerlijk en wil vrouwen niet voorliegen. Kijk ik zou gewoon kunnen daten, dan meerdere keren seks kunnen hebben en het uiteindelijk kunnen uitmaken, maar dan gedraag je je echt als een klootzak en laat je haar gebroken achter. Dat vind ik veel erger.
pi_215549668
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Als mannen dit kunnen scheiden, waarom zouden vrouwen dit niet kunnen? Ik denk wellicht dat een vrouw met liefdesverdriet om een ander, dit juist zou kunnen helpen in de verwerking.
  maandag 11 november 2024 @ 13:43:54 #33
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215549673
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Allemaal goede opties, maar dan nog moet je dames vinden die dit willen. Niemand of bijna niemand schrijft dit in haar profiel. Ik ben gewoon eerlijk en wil vrouwen niet voorliegen. Kijk ik zou gewoon kunnen daten, dan meerdere keren seks kunnen hebben en het uiteindelijk kunnen uitmaken, maar dan gedraag je je echt als een klootzak en laat je haar gebroken achter. Dat vind ik veel erger.
,
De meeste wijven zijn van 'ja, ik neuk nooit op de eerste date' en het vervolgens toch doen met een 'dit doe ik normaal echt nooit' achteraf.

Mannen en vrouwen willen hetzelfde, maar bij wijven ligt dit toch iets gecompliceerder, dat is het probleem
Le Diable
  maandag 11 november 2024 @ 13:44:45 #34
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549682
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:43 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Als mannen dit kunnen scheiden, waarom zouden vrouwen dit niet kunnen? Ik denk wellicht dat een vrouw met liefdesverdriet om een ander, dit juist zou kunnen helpen in de verwerking.
Daar gaat het niet om, ik zei dat dat uiteindelijk bijna altijd fout gaat
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 11 november 2024 @ 13:45:57 #35
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549692
En je vult in .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215549713
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:44 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, ik zei dat dat uiteindelijk bijna altijd fout gaat
Maar als je zou afspreken dat als er verliefde gevoelens bij komen dat je het stop zet, dan zou het toch wel kunnen?
  maandag 11 november 2024 @ 13:48:42 #37
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549719
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Maar als je zou afspreken dat als er verliefde gevoelens bij komen dat je het stop zet, dan zou het toch wel kunnen?
Lees je wel wat ik zeg?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215549722
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Geloof jij dat het hun datingervaring ten goede komt als vrouwen dat in hun profiel vermelden of hoe denk je dat het ongeveer gaat wanneer ze dat doen? ;)
blablablabla
pi_215549732
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:43 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
,
De meeste wijven zijn van 'ja, ik neuk nooit op de eerste date' en het vervolgens toch doen met een 'dit doe ik normaal echt nooit' achteraf.

Mannen en vrouwen willen hetzelfde, maar bij wijven ligt dit toch iets gecompliceerder, dat is het probleem
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik dit wel vaker hoor maar het zelf nooit meemaak. Komt dit zo vaak voor? En zo ja, binnen welke setting? Afspreken de eerste keer bij iemand thuis ofzo?
pi_215549756
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lees je wel wat ik zeg?
Ik snap wat je zegt. Het loopt bijna altijd fout, omdat er gevoelens bij komen kijken toch? Maar dat is nu juist wat mij niet uitmaakt. Want dan kun je het contact samen gaan bekijken. Of stoppen (1 van de 2 partijen heeft gevoelens) of doorgaan of een relatie proberen. Dat het lekker gecompliceerd word zie ik eerder als compliment, indien zij gevoelens krijgt voor mij. Als ik gevoelens krijg voor haar wil ik wel nog steeds seks en zet ik het door, al ben ik helemaal verliefd. Juist super leuk als ik haar zo leuk vind en het zo lastig wordt.
  maandag 11 november 2024 @ 13:54:48 #41
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549770
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:53 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Ik snap wat je zegt. Het loopt bijna altijd fout, omdat er gevoelens bij komen kijken toch? Maar dat is nu juist wat mij niet uitmaakt. Want dan kun je het contact samen gaan bekijken. Of stoppen (1 van de 2 partijen heeft gevoelens) of doorgaan of een relatie proberen. Dat het lekker gecompliceerd word zie ik eerder als compliment, indien zij gevoelens krijgt voor mij. Als ik gevoelens krijg voor haar wil ik wel nog steeds seks en zet ik het door, al ben ik helemaal verliefd. Juist super leuk als ik haar zo leuk vind en het zo lastig wordt.
Dat is gewoon niet realistisch wat je zegt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215549818
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat is gewoon niet realistisch wat je zegt.
Met alle respect maar dat is jouw mening, ik vind het wel realistisch dat het zo kan gaan (misschien bij jou niet, maar dat neemt niet weg dat er wel mensen zijn waarbij dit wel zo kan gaan). Daarbij komt ook nog dat je die verliefdheid misschien beter niet kunt uitspreken, omdat ze dan mogelijk niet meer wilt.
  maandag 11 november 2024 @ 14:02:04 #43
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549830
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:00 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Met alle respect maar dat is jouw mening, ik vind het wel realistisch dat het zo kan gaan (misschien bij jou niet, maar dat neemt niet weg dat er wel mensen zijn waarbij dit wel zo kan gaan). Daarbij komt ook nog dat je die verliefdheid misschien beter niet kunt uitspreken, omdat ze dan niet meer wilt.
Dit heeft niets te maken met mijn mening, ik geef gewoon aan wat de realiteit is ,en dat in 'één zin.
Je bent gigantisch aan het invullen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215549842
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dit heeft niets te maken met mijn mening, ik geef gewoon aan wat de realiteit is ,. en dat in 'één zin.
Je bent gigantisch aan het invullen.
Onzin. Als alles zo binnen de hokjes zou zijn, dan zou polygamie en dat soort zaken niet bestaan. Het is dus wel degelijk jouw mening en jij vult juist voor een ander in, niet ik.
  maandag 11 november 2024 @ 14:04:06 #45
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549846
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:03 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Onzin. Als alles zo binnen de hokjes zou zijn, dan zou polygamie en dat soort zaken niet bestaan. Het is dus wel degelijk jouw mening en jij vult juist voor een ander in, niet ik.
Je praat poep.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215549847
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:53 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Wat is daar leuk aan? Nee joh, dan wordt het juist vervelend.
pi_215549856
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 14:04 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je praat poep.
Ik ga je nu rapporteren want ik ga niet in discussie met iemand die zich gedraagt als een 12 jarige. Sorry dat ik het zeg.
  maandag 11 november 2024 @ 14:05:26 #48
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549859
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:05 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Ik ga je nu rapporteren want ik ga niet in discussie met iemand die zich gedraagt als een 12 jarige.
Stel je niet zo aan :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 11 november 2024 @ 14:07:07 #49
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215549871
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:05 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Ik ga je nu rapporteren want ik ga niet in discussie met iemand die zich gedraagt als een 12 jarige. Sorry dat ik het zeg.
Rustig, rustig. Puzzie is een lieverd, maar ze vindt andere meningen gewoon heel vervelend. Respecteer dat a.u.b.
Le Diable
  maandag 11 november 2024 @ 14:08:32 #50
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215549887
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:07 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Rustig, rustig. Puzzie is een lieverd, maar ze vindt andere meningen gewoon heel vervelend. Respecteer dat a.u.b.
jij moet ook eens ophouden met dat gestook van je
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')