quote:Op woensdag 13 november 2024 12:00 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Bedoel je ook sites net als in NL secondlove? Dus dames die samen blijven met hun relatie maar iets er naast zoeken? Zo ja, aas jij hier op?
Ik ken deze site(s) niet. Maar inderdaad zal 'have fun fuck fun' de basis moeten zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:00 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Bedoel je ook sites net als in NL secondlove? Dus dames die samen blijven met hun relatie maar iets er naast zoeken? Zo ja, aas jij hier op?
Ik zag jouw vermakelijk reacties al.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen houden van drama....ergo ze creëren het zelf, want dan aandacht krijgen van anderen
Wow, is dat Nederlands?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag jouw vermakelijk reacties al.
Ik moest lachen.
Daarom vermoed ik idd dat er bij jou iets niet goed zit.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen houden van drama....ergo ze creëren het zelf, want dan aandacht krijgen van anderen
Wow, ik wil wel zo'n mooie Deense met blond haar. Dus je geniet goed zeg maar? Kun jij wat voor me regelen? Iemand die je niet meer hoeft ofzo?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:05 schreef cempexo het volgende:
[..]
[..]
Ik ken deze site(s) niet. Maar inderdaad zal 'have fun fuck fun' de basis moeten zijn.
Omdat jij een zin schreef in niet goed Nederlands en omdat ik je daarop aansprak? Heel logisch hoor....quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik idd dat er bij jou iets niet goed zit.
Ah om het gemis van de e?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:17 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Omdat jij een zin schreef in niet goed Nederlands en omdat ik je daarop aansprak? Heel logisch hoor....
Het is wel goed te zien wat voor een charmeur je bent tegenover vrouwen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:17 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Omdat jij een zin schreef in niet goed Nederlands en omdat ik je daarop aansprak? Heel logisch hoor....
Tip: ga je eigen advies opvolgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:17 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Je hapt gewoon steeds. Goed slachtoffer zo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
Maar alle andere reacties die niks toevoegen, laat ik lekker gaan. Mogen ze lekker met zichzelf en andere in discussie gaan terwijl ik het negeer XD Heb ik ze het hardste mee.
Ik vermoed een incel en dat zegt dan ook al genoeg over het troll gehaltequote:
Je moet wel Fok bovenaan hebben staan in je leven, als je dat soort woorden gebruikt (incel). Geen enkel normaal gesprek wat ik ooit heb gehad, werd dat woord in gebruikt. Dat is echt Fok taal. Vrij vertaald praat van 12 jarige meisjes en jongetjes.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vermoed een incel en dat zegt dan ook al genoeg over het troll gehalte
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Je moet wel Fok bovenaan hebben staan in je leven, als je dat soort woorden gebruikt (incel). Geen enkel normaal gesprek wat ik ooit heb gehad, werd dat woord in gebruikt. Dat is echt Fok taal. Vrij vertaald praat van 12 jarige meisjes en jongetjes.
Echt Fok-taal? Nee hoor:quote:Op woensdag 13 november 2024 12:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Je moet wel Fok bovenaan hebben staan in je leven, als je dat soort woorden gebruikt (incel). Geen enkel normaal gesprek wat ik ooit heb gehad, werd dat woord in gebruikt. Dat is echt Fok taal. Vrij vertaald praat van 12 jarige meisjes en jongetjes.
Wacht.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedacht maar niet genoemd... mysogynie.quote:incel
noun
in·cel 'in-?sel
pluralincels
: a person (usually a man) who regards himself or herself as being involuntarily celibate and typically expresses extreme resentment and hostility toward those who are sexually active
Ga me niet vertellen dat jij dat woord ooit in een normaal gesprek hebt gebruikt buiten deze site om? Want je weet heel goed, dat dit soort woorden nooit in het dagelijks leven (buiten dit soort kansloze forums om) gebruikt worden. Probeer het maar eens te gebruiken en let maar eens op de gezichten die je krijgt. Dus ik heb een heel erg goed punt. Incel is kleutertaal van internet.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht.
Je bent onvrijwillig - involuntary - celibatair - je hebt geen seks (maar wil wel).
Je scheldt vrouwen de huid vol hier.
Dat komt wel aardig overeen met de gemiddelde uitleg op internet bij het woord.... incel....
Ik noem maar een paar websites zoals deze en uiteraard ook het Urban Dictionary kan niet achterblijven.
[..]
Ik heb het wel gedacht maar niet genoemd... mysogynie.
Want het is naar mijn bescheiden mening niet direct vrouwenhaat...
Maar please, reageer toch wat aardiger?
Op deze manier is het echt moeilijk aan een Friend te komen. Laat staan wat je wil... die Benefits.
![]()
Ik vind deze ontkenningsfase zo schattig staan bij jouquote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij dat woord ooit in een normaal gesprek hebt gebruikt buiten deze site om? Want je weet heel goed, dat dit soort woorden nooit in het dagelijks leven (buiten dit soort kansloze forums om) gebruikt worden. Probeer het maar eens te gebruiken en let maar eens op de gezichten die je krijgt. Dus ik heb een heel erg goed punt. Incel is kleutertaal van internet.
Ik schreef toch dat mijn vrouw en ik verschillende dates via Feeld hebben gehad? Ja, natuurlijk zijn er nep profielen zoals op elke datings app, maar daar prik je op een gegeven moment snel doorheen. Je kan Feeld gewoon gratis gebruiken. Als je een betaalde account neemt, dan heb je wat extra functionaliteit; je kan dan bijvoorbeeld zien wie jouw profiel een "like" heeft gegeven en dan meteen connecten. Je kan niemand een bericht sturen zonder dat je elkaar allebei een "like" hebt gegeven, dus meer het Tinder model, denk ik (nooit Tinder of Badoo gebruikt). Je hoeft nooit te betalen voor het versturen van een bericht. Grootste verschil met Tinder is dat je met Feeld profielen kan linken. Het profiel van mijn vrouw is gelinkt aan dat van mij, zodat het duidelijk is dat we een koppel zijn. Je kan zelfs profielen linken met je (verschillende) FWB's.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Maar Feeld werkt dus echt? Of zijn er veel nepprofielen? Moest je net als bij Badoo eerst matchen voordat je tegen de ander kan praten of kan dit ook van te voren? Mocht dit van te voren kunnen, is dit dan vaak tegen betaling zoals op Badoo?
Even Badoo als voorbeeld gebruiken, wat mij tegenstaat is dat je in feite op iedereen of bijna iedereen kan reageren (top!), maar dat dit mits je niet bent gematcht 19 van de 20 keer tegen credits is. Met andere woorden betalen om iemand een berichtje te versturen, met de realistische kans niks terug te krijgen.
Over de communicatie. Nou als het los van Fok zou zijn op een contactsite en als iemand tegen me zou klagen over andere mannen, dan ben ik echt wel het type wat zo'n meid aan zou horen en haar proberen te tonen dat het ook anders kan. Ik gaf ook al eerder in dit topic aan dat ik het vrienden gedeelte als basis heb. Ik snap dat sommigen dan denken dat het meer een relatie is dan een FWB, maar dat zegt ook wat over de manier waarop hun daarin staan. Ik vind het juist fijn als het persoonlijk en fijn voelt. Toch veel beter dan alleen wat onpersoonlijke seks?
Wat je eigenlijk wilt is een site (een contactsite bijv.) waar je zonder extra kosten op iedereen kan reageren zonder dagelijks limiet. Heeft iemand hier een voorbeeld van?
Ik geloof niet dat ik in mijn privéleven mensen tegen ben gekomen die onvrijwillig celibatair leven.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij dat woord ooit in een normaal gesprek hebt gebruikt buiten deze site om? Want je weet heel goed, dat dit soort woorden nooit in het dagelijks leven (buiten dit soort kansloze forums om) gebruikt worden. Probeer het maar eens te gebruiken en let maar eens op de gezichten die je krijgt. Dus ik heb een heel erg goed punt. Incel is kleutertaal van internet.
Bedankt voor je reactie. Kappen met dat gezeur op het einde. Je bent niet naïef en je hebt mij ook meerdere malen serieus zien reageren op mensen die wel de volwassenheid hadden om een serieus gesprek hierover te voeren. Dat weet jij ook, anders had je niet serieus gereageerd. Je hoeft het dan vervolgens niet te ontkrachten, vanwege wat kleuterklas drama, waar ik niet mee ben begonnen. Ik zeg nu al 100x: Dubbele standaard. Mij wel mogen beledigen en onderuit halen, maar als ik er tegenin ga dan is er wat mis met mijn gedrag? Onzin dus.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:58 schreef Joppe het volgende:
[..]
Ik schreef toch dat mijn vrouw en ik verschillende dates via Feeld hebben gehad? Ja, natuurlijk zijn er nep profielen zoals op elke datings app, maar daar prik je op een gegeven moment snel doorheen. Je kan Feeld gewoon gratis gebruiken. Als je een betaalde account neemt, dan heb je wat extra functionaliteit; je kan dan bijvoorbeeld zien wie jouw profiel een "like" heeft gegeven en dan meteen connecten. Je kan niemand een bericht sturen zonder dat je elkaar allebei een "like" hebt gegeven, dus meer het Tinder model, denk ik (nooit Tinder of Badoo gebruikt). Je hoeft nooit te betalen voor het versturen van een bericht. Grootste verschil met Tinder is dat je met Feeld profielen kan linken. Het profiel van mijn vrouw is gelinkt aan dat van mij, zodat het duidelijk is dat we een koppel zijn. Je kan zelfs profielen linken met je (verschillende) FWB's.
Maar goed, zoals ik eerder schreef, ik zou werken aan mijn communicatie als ik jou was. Je komt behoorlijk drammerig en wanhopig over en volgens zijn dat geen karaktereigenschappen die de gemiddelde vrouw (of man) aantrekkelijk vindt. Daarnaast, "op iedereen reageren zonder dagelijkse limiet" lijkt mij ook geen goede optie. Wij ontvangen ook wel eens van die algemene, niet-specifieke, standaardberichtjes waarvan het meteen duidelijk is dat die persoon hetzelfde bericht heeft gestuurd naar weet-ik-hoeveel andere mensen. Als je iemand een bericht stuurt, maak het specifiek en maak duidelijk waarom je geinteresseerd bent in haar (of hem).
Maar goed, wellicht ben ik wat naïef dat ik nog serieus reageer in dit topic...
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Kappen met dat gezeur op het einde. Je bent niet naïef en je hebt mij ook meerdere malen serieus zien reageren op mensen die wel de volwassenheid hadden om een serieus gesprek hierover te voeren. Dat weet jij ook, anders had je niet serieus gereageerd. Je hoeft het dan vervolgens niet te ontkrachten, vanwege wat kleuterklas drama, waar ik niet mee ben begonnen. Ik zeg nu al 100x: Dubbele standaard. Mij wel mogen beledigen en onderuit halen, maar als ik er tegenin ga dan is er wat mis met mijn gedrag? Onzin dus.
Dankjewel over je info over Feeld. Dat is knap waardeloos dat je pas kunt berichten na een wederzijdse like. Want dan kom je in een situatie dat veel dames je profiel nooit gaan zien. Vroeger had je wel eens sites waarbij je onbeperkt op iedereen kon reageren en dat werkte voor mij veel beter.
Lekker makkelijk excuus. Het wordt gewoon in normale omgangsvormen nooit gebruikt. Anders was het wel gebruikt om een bekende mee aan te duiden of iemand die je op tv ofzo ziet. Als het echt binnen normale omgangsvormen gebruikt werd, dan had je het ooit wel gehoord. Enig idee waarom je het nooit hoort? Precies ja, omdat het niet normaal is. Kleuter klas taal voor gootsteen forums zoals deze.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in mijn privéleven mensen tegen ben gekomen die onvrijwillig celibatair leven.
Dus of ik het woord ooit hóéfde te gebruiken....
Binnen mijn leeftijdscatergorie. Maar waren niet echt m'n ding. Wel geneukt, maar had er eigenlijk gewoon spijt van.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:36 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou ik ben best flexibel in leeftijd en uiterlijk. 10x meer flexibel dan bij een relatie. Maar je hebt dus dates gehad via Fok met dames die buiten jou leeftijdscatagorie vielen en waar je je niet tot voelde aangetrokken?
Nou, de volgende met een complex is er. Jij en TS worden vast goede vrienden, misschien wel met benefits?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste de enige 2 (of een van de weinige) die echt zeggen wat ze willen en denken, zonder filter en zonder dubbele standaard.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou, de volgende met een complex is er. Jij en TS worden vast goede vrienden, misschien wel met benefits?
Nou ik zou prima seks kunnen hebben met iemand die niet gelijk mijn ding is qua uiterlijk. Enig idee of deze dames nog benaderbaar zijn?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Binnen mijn leeftijdscatergorie. Maar waren niet echt m'n ding. Wel geneukt, maar had er eigenlijk gewoon spijt van.
Maar is al een hele tijd geleden hoor, dus wellicht niet representatief voor het huidige aanbod.
Ja het ligt natuurlijk ook allemaal aan de Nederlandse vrouw.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste de enige 2 die echt zeggen wat ze willen en denken, zonder filter en zonder dubbele standaard.
Ik ga verder niet meer in op je sneren, want ik heb je al op je plaats gezet.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:36 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja het ligt natuurlijk ook allemaal aan de Nederlandse vrouw.![]()
Ik heb wel eens een fwb gehad. Dat ging eigenlijk heel naturel. Allebei geen relatie maar wel geil. Kwam geen site vol wanhopige mannen voor aan te pas.
Echt, gast, dit komt zo wanhopig over. Dat ruiken zelfs de vrouwen die je dan maar neukt om het neuken. Ergo, die ga je ook niet neuken.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:35 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou ik zou prima seks kunnen hebben met iemand die niet gelijk mijn ding is qua uiterlijk. Enig idee of deze dames nog benaderbaar zijn?
We waren al vrienden.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:37 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer in op je sneren, want ik heb je al op je plaats gezet.
Maar inderdaad er zijn uitzonderingen. Hoe vond je deze dame?
Haha de dames die ik toen had bedoel je? Om te beginnen benaderden ze mij altijd, i.p.v. andersom. En geen van de dames zit nog op fok. Ze zullen trouwens onderhand ook al 40+ zijn, net als ikzelf.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:35 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou ik zou prima seks kunnen hebben met iemand die niet gelijk mijn ding is qua uiterlijk. Enig idee of deze dames nog benaderbaar zijn?
Dus gewoon random berichten posten en 2 keer een dame die vanuit het niks meer wou? Die in jouw dm kwam? 40+ is primaquote:Op woensdag 13 november 2024 13:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Haha de dames die ik toen had bedoel je? Om te beginnen benaderden ze mij altijd, i.p.v. andersom. En geen van de dames zit nog op fok. Ze zullen trouwens onderhand ook al 40+ zijn, net als ikzelf.
Het waren er trouwens maar 2 hier op fok, zo'n player ben ik helemaal niet.
Nee, heul andersquote:
Dat is dus echt niet waar. Nederlandse wijven zijn juist heel nuchter en rationeel, echt voer voor een lange relatie. Wel zijn ze doorgaans heel veeleisend en als je even niet aan de standaard kan voldoen dan neuken ze buiten de deur, zo geëmancipeerd zijn ze ook wel weer, net als mannen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dus gewoon random berichten posten en 2 keer een dame die vanuit het niks meer wou? Die in jouw dm kwam? 40+ is primaquote:Op woensdag 13 november 2024 13:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Haha de dames die ik toen had bedoel je? Om te beginnen benaderden ze mij altijd, i.p.v. andersom. En geen van de dames zit nog op fok. Ze zullen trouwens onderhand ook al 40+ zijn, net als ikzelf.
Het waren er trouwens maar 2 hier op fok, zo'n player ben ik helemaal niet.
-ga weg man-quote:Op woensdag 13 november 2024 13:41 schreef Sally het volgende:
Godverrrr de godverr.
Ik had het moeten laten bij "graag gedaan voor de tip over Feeld."
Het wordt alleen maar erger door iedereen voor kleuter uit te maken, wat een uitermate kinderachtige verdedigingstechniek is.
Beetje wild van zich afslaan.
I give up.
Oh, en die PM's laat vooral zitten.
Ik zei al dat ik niet op zoek was.
Was een klein beetje nieuwsgierig naar waar je dan mee aan zou komen zetten, maar inmiddels ook dát niet meer.
Brat
![]()
![]()
![]()
![]()
Meen je dit serieus?!quote:Op woensdag 13 november 2024 13:41 schreef Sally het volgende:
Oh, en die PM's laat vooral zitten.
Ik zei al dat ik niet op zoek was.
Was een klein beetje nieuwsgierig naar waar je dan mee aan zou komen zetten, maar inmiddels ook dát niet meer.
Ik jaagde ze dan op stang hier op het forum (niet met de bedoeling om ze te versieren, maar gewoon omdat ik het helemaal niet met ze eens was over iets) en blijkbaar werden ze daar dan een soort van geil van ofzo en dan kreeg ik een privé bericht inderdaad en dan spraken we op een gegeven moment af. Zo ging het ongeveer.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:44 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus gewoon random berichten posten en 2 keer een dame die vanuit het niks meer wou? Die in jouw dm kwam? 40+ is prima
Ik denk dat je inmiddels op het punt bent aangekomen waar de appeltaart tevoorschijn komt en de langverwachte daad wordt verricht. Het zal opluchten, have funquote:
Nee, dat is niet waardeloos, dat is zodat mensen als jij niet honderden vrouwen kunnen lastig vallen via dit soort apps zonder dat die vrouwen daar akkoord mee zijn. Als je elkaars profiel "liked" dan kan je met elkaar chatten. Wat jij blijkbaar wilt, is een digitale versie van op straat naar elke vrouw die voorbij komt "neuken?" sissen. Maak een normaal profiel aan met wat leuke foto's en wat tekst over wie je bent/wat je zoekt. Wellicht trek je dan de interesse van een vrouw. Want ik denk niet dat het pad dat je momenteel bewandelt, gaat leiden naar een FWB.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Kappen met dat gezeur op het einde. Je bent niet naïef en je hebt mij ook meerdere malen serieus zien reageren op mensen die wel de volwassenheid hadden om een serieus gesprek hierover te voeren. Dat weet jij ook, anders had je niet serieus gereageerd. Je hoeft het dan vervolgens niet te ontkrachten, vanwege wat kleuterklas drama, waar ik niet mee ben begonnen. Ik zeg nu al 100x: Dubbele standaard. Mij wel mogen beledigen en onderuit halen, maar als ik er tegenin ga dan is er wat mis met mijn gedrag? Onzin dus.
Dankjewel over je info over Feeld. Dat is knap waardeloos dat je pas kunt berichten na een wederzijdse like. Want dan kom je in een situatie dat veel dames je profiel nooit gaan zien. Vroeger had je wel eens sites waarbij je onbeperkt op iedereen kon reageren en dat werkte voor mij veel beter.
Super nice. Niks neukt zo goed als meningsverschillen. Dan neuk je je eigen gelijk er wel uit.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik jaagde ze dan op stang hier op het forum (niet met de bedoeling om ze te versieren, maar gewoon omdat ik het helemaal niet met ze eens was over iets) en blijkbaar werden ze daar dan een soort van geil van ofzo en dan kreeg ik een privé bericht inderdaad en dan spraken we op een gegeven moment af. Zo ging het ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |