quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:48 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ja, veel inderdaad wel. Hoe pak jij het dan aan? Helemaal niet daten?
Na een halfjaar of zo eervol ontslaan en een nieuwe vriendin zoeken. Serieus getal: ik heb iets van 60-70 vriendinnen gehadquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:48 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ja, veel inderdaad wel. Hoe pak jij het dan aan? Helemaal niet daten?
Ronzzquote:Op woensdag 13 november 2024 09:16 schreef Ronzz het volgende:
Interessant topic geworden ondertussen.
Het topic is afgegleden naar een persoonlijk mie mie mie dagboek met zielige verhalen.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sindsdien heb je vooral uitgebreid je best gedaan om mijn punt nog eens extra te onderstrepen.
Onder valse voorwenselen bedoel je? Dus dat je normaal gaat daten en een normale relatie begint om dan de meid te dumpen? Niet dat ik dit zou doen, maar hoelang doe je erover voordat het gemiddeld over gaat in seks?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:24 schreef cempexo het volgende:
[..]
[..]
Na een halfjaar of zo eervol ontslaan en een nieuwe vriendin zoeken. Serieus getal: ik heb iets van 60-70 vriendinnen gehad
TS is echt een buitenkansje voor de dames.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het topic is afgegleden naar een persoonlijk mie mie mie dagboek met zielige verhalen.
Bizar jaquote:Op woensdag 13 november 2024 10:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
TS is echt een buitenkansje voor de dames.
Zelden zie ik zo veel doorzettingsvermogen bij iemand met zo weinig zelfreflectie.
Nou ik ben best flexibel in leeftijd en uiterlijk. 10x meer flexibel dan bij een relatie. Maar je hebt dus dates gehad via Fok met dames die buiten jou leeftijdscatagorie vielen en waar je je niet tot voelde aangetrokken?quote:Op woensdag 13 november 2024 03:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar kan ik geen antwoord op geven, want ik weet niet wat jij wil qua leeftijd en uiterlijk. Het was in elk geval niet wat ik wilde.
Ik doe niet/nooit mee hoe iedereen zich moet gedragen in Nederland. Sex vanaf dag/nacht 1quote:Op woensdag 13 november 2024 10:33 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Onder valse voorwenselen bedoel je? Dus dat je normaal gaat daten en een normale relatie begint om dan de meid te dumpen? Niet dat ik dit zou doen, maar hoelang doe je erover voordat het gemiddeld over gaat in seks?
Hoe ben jij Commissaris geworden van er bovenop kruipen? Was de seks na dit ene standje klaar bij jou ofzo XD?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
TS is echt een buitenkansje voor de dames.
Zelden zie ik zo veel doorzettingsvermogen bij iemand met zo weinig zelfreflectie.
Oké.... Maar hoe deed jij het dan? Want je had wel met die NL vrouw te maken. Wat was jouw tactiek?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:39 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik doe niet/nooit mee hoe iedereen zich moet gedragen in Nederland. Sex vanaf dag/nacht 1
De werkelijkheid van de Nederlandse vrouw:
Samenvatting van 3.894 first meeting gesprekken met een Nederlandse juffrouw.Tip: pas op voor Nederlandse juffrouwen die binnenkomen met een handtasje...daar zitten in touwen, kettingen, prikkeldraad en een nietmachine.
zij:
sorry dat ik te laat ben, ik kon het niet vinden.
wat vind je van samenwonen?
wat vind je van trouwen?
welke pensioenregeling heb je?
wat verdien je?
hoeveel geld heb je?
hoe heet je eigenlijk?
oh ja...tweemaal 12 minuten per maand sex, want dat hebben mijn getrouwde vriendinnen ook.
Ziehier een voorbeeld van je gedrag waardoor je nooit meer normaal gaat kunnen neuken.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Hoe ben jij Commissaris geworden van er bovenop kruipen? Was de seks na dit ene standje klaar bij jou ofzo XD?
Dus je spreekt het niet tegen? Moet ik je dan minuteman of secondman noemen?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ziehier een voorbeeld van je gedrag waardoor je nooit meer normaal gaat kunnen neuken.
Hij had tenminste seks.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Hoe ben jij Commissaris geworden van er bovenop kruipen? Was de seks na dit ene standje klaar bij jou ofzo XD?
Niet inhoudelijk erop ingaan, lekker bezig pik.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:50 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus je spreekt het niet tegen? Moet ik je dan minuteman of secondman noemen?
Met je gedrag hier zou ik een opblaaspop kopenquote:Op woensdag 13 november 2024 10:50 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dus je spreekt het niet tegen? Moet ik je dan minuteman of secondman noemen?
Juist wel...dames doen graag mee...want binnenkort trouwen als hun hoofdprijsquote:Op woensdag 13 november 2024 10:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ziehier een voorbeeld van je gedrag waardoor je nooit meer normaal gaat kunnen neuken.
Hahaquote:Op woensdag 13 november 2024 10:58 schreef cempexo het volgende:
[..]
Juist wel...dames doen graag mee...want binnenkort trouwen als hun hoofdprijs
Natuurlijk niet, rare vraagquote:Op woensdag 13 november 2024 11:00 schreef Jeo_Boden het volgende:
Heb je nu wel iets van een relatie dan? Of een FWB maar je wilt een ander?
Ik woon al jaren niet meer in Nederland, maar beweeg mij in Noord Europa: Denemarken, Noorwegen, Finland, Zweden etc.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:00 schreef Jeo_Boden het volgende:
Heb je nu wel iets van een relatie dan? Of een FWB maar je wilt een ander?
Is dit ook via internet te krijgen? Inderdaad NL dames zijn erg traditioneel, wat heel goed is, maar niet realistisch voor een FWB. Ik denk dat je ook wel ziet, wat voor reacties het allemaal met zich meebrengt. Veel ruis, veel beledigingen en als ik er tegenin ga dan moet ik mijn gedrag wijzigen? Zie je hoe dit in NL werkt? Dubbele standaart.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:06 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik woon al jaren niet meer in Nederland, maar beweeg mij in Noord Europa: Denemarken, Noorwegen, Finland, Zweden etc.
Daar is de relatie gedachte veel meer op 'let's have fun'. Dat in tegenstelling tot Nederland. Een kwestie van cultuur, mn in Nederland leeft nog steeds het religieuze als basis...Alsmede dat NL vrouwen elkaar kopiëren, iets van mijn vriendinnen doen het ook zo...
Waarbij wij samen van en met elkaar sexfoto' s hebben genomen. Inklusief orgasmes...
NB Ik kreeg zo even een mail van een getrouwde Deense vriendin: Ik kom dit weekend bij je...want tralalalalala
Nee, ik heb niks en zoek het online. Dus NL lijkt dan al geen realistische optie meer.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
Nevermind.
Ik begreep niet of je makkelijkere wegen zocht. Maar irl al wel makkelijk aan een een FWB kwam.
Zulke zaken worden voor het gros van mannen steeds lastiger.
Oja en Scandinavische vrouwen zijn natuurlijk prachtig.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Is dit ook via internet te krijgen? Inderdaad NL dames zijn erg traditioneel, wat heel goed is, maar niet realistisch voor een FWB. Ik denk dat je ook wel ziet, wat voor reacties het allemaal met zich meebrengt. Veel ruis, veel beledigingen en als ik er tegenin ga dan moet ik mijn gedrag wijzigen? Zie je hoe dit in NL werkt? Dubbele standaart.
Maar vertel als ik dit online zou willen aanpakken en dan weekendjes naar het buitenland ga. Is daar goede kans op? Zo ja, waar moet ik kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |