abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215561835
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
Waarom zijn veel mannen toch niet meteen duidelijk?
Vraag een directe vraag, in plaats van iets omfloerst.... :D
Wat denk je zelf? Heb jij ooit die Youtube video's gezien van mannen die het gelijk vragen? 99 van de 100 vrouwen zeggen nee. Dus dat is wel de meest domme techniek die je kunt toepassen. Alle mannen met een IQ hoger dan 10 begrijpen dit nog. Meiden happen alleen toe als het zo subtiel mogelijk allemaal is, met 1001 dingen waar je aan moet denken. Eigenlijk zijn bijna alle berichten van vrouwen op dit topic totaal zonder enige toegevoegde waarde. Sorry dat ik het zeg. Voortaan graag alleen mannen hier, want vrouwen zorgen met name voor ruis hier en onvolwassen beledigingen. Als jullie een FWB willen is dat in 1 seconde geregeld, mannen moeten door 1001 hoepels springen.
pi_215561850
Ik vind dit zo'n heerlijk topic, bedankt TS
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_215561858
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:04 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Wat denk je zelf? Heb jij ooit die Youtube video's gezien van mannen die het gelijk vragen? 99 van de 100 vrouwen zeggen nee. Dus dat is wel de meest domme techniek die je kunt toepassen. Alle mannen met een IQ hoger dan 10 begrijpen dit nog. Meiden happen alleen toe als het zo subtiel mogelijk allemaal is, met 1001 dingen waar je aan moet denken. Eigenlijk zijn bijna alle berichten van vrouwen op dit topic totaal zonder enige toegevoegde waarde. Sorry dat ik het zeg. Voortaan graag alleen mannen hier, want vrouwen zorgen met name voor ruis hier en onvolwassen beledigingen. Als jullie een FWB willen is dat in 1 seconde geregeld, mannen moeten door 1001 hoepels springen.
Goh. Het zal je maar gezegd worden.

Over kinderachtig gesproken? :')
Het wordt met de minuut erger.

En ik hou wel van wat directheid en openheid, en eerlijkheid.
Je had best met wat tegengas kunnen reageren op mijn vraag of het een versierpoging was.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 12 november 2024 @ 20:07:33 #155
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215561866
quote:
mannen moeten door 1001 hoepels springen.
TS zou dat nog doen ook , zo graag wil hij een vrouw :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215561880
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:05 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind dit zo'n heerlijk topic, bedankt TS
Haha, dankjewel. Ik wou niet al dit drama, maar goed op Fok kun je dit wel verwachten ;)
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 20:12:15 #157
236264 crew  capricia
pi_215561907
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:56 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
En over Red Flags gesproken, dit is de grootste hier. Ga je dit topic nog meer vervuilen of was dit alles????? Ik probeer hier een serieus topic te doen, waar anderen ook wat aan kunnen hebben en het enige wat jij kunt is mij beledigen, zoals een 12 jarige dit zou doen?! Heb je niks anders te doen? Zielig geval dat je bent.
Heb je nou bij zo ongeveer iedere vrouw in dit topic een soort passief agressief (of ronduit agressief) toontje?

Ik maak dit niet vaak mee hier hoor.
Check jezelf een beetje en leer jezelf wat in te houden. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215561921
Blijkbaar ken je FOK! goed. Ook al heb je hiervoor een nieuw account aangemaakt - zou ik ook hebben gedaan voor delicate topics als dit.

Maar als je nou gewoon had gezegd dat je wel eens af had willen spreken (nee, niet meteen het FOK!se "hoi, neuken?" natuurlijk), dan had ik waarschijnlijk al heel anders gereageerd.

Ja natuurlijk komt tekst anders over dan real life. Maar ja, jij wil niet de (FOK!zolder)kamer af om gewoon mensen te ontmoeten en wilt online proberen om je geluk te beproeven.

En bij voorbaat al sorry voor alle cynische kwinkslagen die in deze post zitten (en oprechte excuses voor het woord 'slechte' in een eerdere post, waar ik dan geen knipoog tegenover stelde).
pi_215561928
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb je nou bij zo ongeveer iedere vrouw in dit topic een soort passief agressief (of ronduit agressief) toontje?

Ik maak dit niet vaak mee hier hoor.
Check jezelf een beetje en leer jezelf wat in te houden. :D
Pas op hoor! Hij bijt je hoofd er zo af!!!11!1!11!!!
pi_215561944
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:06 schreef Sally het volgende:

[..]
Goh. Het zal je maar gezegd worden.

Over kinderachtig gesproken? :')
Het wordt met de minuut erger.

En ik hou wel van wat directheid en openheid, en eerlijkheid.
Je had best met wat tegengas kunnen reageren op mijn vraag of het een versierpoging was.
Ach jij bent er zo een met je tegengas. Iemand die alleen al die term in haar mond neemt is een lopende Red Flag. Geloof je me niet? Het is zowat het meest genoemde ding bij LLDL door vrouwen. Ik denk dat ik niet meer hoef te zeggen. Blij dat ik met meiden gedate heb, waarbij het contact gewoon leuk was, zonder dat iemand ooit TEGENGAS moest geven. Wil je tegengas? Koop dat een auto ofzo....
  dinsdag 12 november 2024 @ 20:16:11 #161
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215561962
Haha _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 20:16:13 #162
236264 crew  capricia
pi_215561964
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:13 schreef Sally het volgende:

[..]
Pas op hoor! Hij bijt je hoofd er zo af!!!11!1!11!!!
Ik zie gewoon kansen hier met een aantal reageerders compleet afgekapt worden door de TS.
Zo jammer dit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215561970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:04 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Btw.

Ik ben géén 'meid'. Dus ik voel me in dat stukje niet echt aangesproken.

Ik vind het juist volwassener overkomen als een 'man' (had je al gezegd hoe oud je was op mijn vraag?) gewoon vraagt of hij me mee uit mag nemen. Of dat we ergens wat gaan drinken.
In plaats van of ik niet [ook] op zoek ben........
  dinsdag 12 november 2024 @ 20:18:53 #164
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215561985
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zie gewoon kansen hier met een aantal reageerders compleet afgekapt worden door de TS.
Zo jammer dit.
TS kan gewoon niet zo goed omgaan met vrouwen, alleen online al , hoe zou dat IRL moeten gaan :D Dat zegt toch genoeg?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215561990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:14 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Ach jij bent er zo een met je tegengas. Iemand die alleen al die term in haar mond neemt is een lopende Red Flag. Geloof je me niet? Het is zowat het meest genoemde ding bij LLDL door vrouwen. Ik denk dat ik niet meer hoef te zeggen. Blij dat ik met meiden gedate heb, waarbij het contact gewoon leuk was, zonder dat iemand ooit TEGENGAS moest geven. Wil je tegengas? Koop dat een auto ofzo....
Whut?!

Schijt jij met je hele topic, echt!

Djeeez.

Oh, en fyi: ik kijk geen LLDL.
Maar jouw gezeik elke keer is voor mij echt wel 'tegengas'.

Alleen niet de humorvolle en gezellige die ik van een 'vriend' verwacht. (Of in een relatie, ftm).
Oh, en fyi: dan komen die 'benefits' er.dusch.NIET.

:')
pi_215562011
Oke, met dit watje zou ik dus al helemaal niet mee door 1 deur kunnen.

Ach ja, ik ben dan ook een Draak(je) O-) })
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2024 @ 20:23:43 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215562038
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Zo jammer dit.
Echt he ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 12 november 2024 @ 20:23:45 #168
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215562039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
Oke, met dit watje zou ik dus al helemaal niet mee door 1 deur kunnen.

Ach ja, ik ben dan ook een Draak(je) O-) })
Een Bad Dragon? oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215562043
Eigenlijk heb ik al een beetje door hoe het hier werkt. Iets vragen, veel BS negeren en alleen reageren op de personen die er serieus antwoord op geven. Vervolgens weer veel ruis negeren en door. Iedereen die serieus op mijn openingsvraag wilt reageren of een van de andere vragen daarover, ga je gang. Voor de rest mag je laten weten als je interesse hebt als vrouw zijnde, dan heb ik ook interesse. Maar alle andere reacties die niks toevoegen, laat ik lekker gaan. Mogen ze lekker met zichzelf en andere in discussie gaan terwijl ik het negeer XD Heb ik ze het hardste mee.
pi_215562049
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Een Bad Dragon? oO<
Oeh. O-)

Is offtopic!! o|O

:+

~O> ~O> ~O>
  dinsdag 12 november 2024 @ 20:24:50 #171
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215562056
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Oeh.

Is offtopic!! o|O

:+

~O> ~O> ~O>
>:O
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2024 @ 20:26:00 #172
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215562083
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
Eigenlijk heb ik al een beetje door hoe het hier werkt. Iets vragen, veel BS negeren en alleen reageren op de personen die er serieus antwoord op geven. Vervolgens weer veel ruis negeren en door. Iedereen die serieus op mijn openingsvraag wilt reageren of een van de andere vragen daarover, ga je gang. Voor de rest mag je laten weten als je interesse hebt als vrouw zijnde, dan heb ik ook interesse. Maar alle andere reacties die niks toevoegen, laat ik lekker gaan. Mogen ze lekker met zichzelf en andere in discussie gaan terwijl ik het negeer XD Heb ik ze het hardste mee.
Gezien jouw gedrag verwacht ik dat je weinig reacties gaat krijgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_215562087
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
Heb je al aan Feeld gedacht? (niet alleen maar voor Kinky-gestemden overigens).
.

:W
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 20:27:03 #174
236264 crew  capricia
pi_215562097
quote:
Je ziet het echt niet? :D

Oh my.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215562139
SPOILER: Iemand de term...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')