Wat denk je zelf? Heb jij ooit die Youtube video's gezien van mannen die het gelijk vragen? 99 van de 100 vrouwen zeggen nee. Dus dat is wel de meest domme techniek die je kunt toepassen. Alle mannen met een IQ hoger dan 10 begrijpen dit nog. Meiden happen alleen toe als het zo subtiel mogelijk allemaal is, met 1001 dingen waar je aan moet denken. Eigenlijk zijn bijna alle berichten van vrouwen op dit topic totaal zonder enige toegevoegde waarde. Sorry dat ik het zeg. Voortaan graag alleen mannen hier, want vrouwen zorgen met name voor ruis hier en onvolwassen beledigingen. Als jullie een FWB willen is dat in 1 seconde geregeld, mannen moeten door 1001 hoepels springen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
Waarom zijn veel mannen toch niet meteen duidelijk?
Vraag een directe vraag, in plaats van iets omfloerst....
Goh. Het zal je maar gezegd worden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:04 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Heb jij ooit die Youtube video's gezien van mannen die het gelijk vragen? 99 van de 100 vrouwen zeggen nee. Dus dat is wel de meest domme techniek die je kunt toepassen. Alle mannen met een IQ hoger dan 10 begrijpen dit nog. Meiden happen alleen toe als het zo subtiel mogelijk allemaal is, met 1001 dingen waar je aan moet denken. Eigenlijk zijn bijna alle berichten van vrouwen op dit topic totaal zonder enige toegevoegde waarde. Sorry dat ik het zeg. Voortaan graag alleen mannen hier, want vrouwen zorgen met name voor ruis hier en onvolwassen beledigingen. Als jullie een FWB willen is dat in 1 seconde geregeld, mannen moeten door 1001 hoepels springen.
TS zou dat nog doen ook , zo graag wil hij een vrouwquote:mannen moeten door 1001 hoepels springen.
Haha, dankjewel. Ik wou niet al dit drama, maar goed op Fok kun je dit wel verwachtenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:05 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind dit zo'n heerlijk topic, bedankt TS
Heb je nou bij zo ongeveer iedere vrouw in dit topic een soort passief agressief (of ronduit agressief) toontje?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:56 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
En over Red Flags gesproken, dit is de grootste hier. Ga je dit topic nog meer vervuilen of was dit alles????? Ik probeer hier een serieus topic te doen, waar anderen ook wat aan kunnen hebben en het enige wat jij kunt is mij beledigen, zoals een 12 jarige dit zou doen?! Heb je niks anders te doen? Zielig geval dat je bent.
Pas op hoor! Hij bijt je hoofd er zo af!!!11!1!11!!!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je nou bij zo ongeveer iedere vrouw in dit topic een soort passief agressief (of ronduit agressief) toontje?
Ik maak dit niet vaak mee hier hoor.
Check jezelf een beetje en leer jezelf wat in te houden.
Ach jij bent er zo een met je tegengas. Iemand die alleen al die term in haar mond neemt is een lopende Red Flag. Geloof je me niet? Het is zowat het meest genoemde ding bij LLDL door vrouwen. Ik denk dat ik niet meer hoef te zeggen. Blij dat ik met meiden gedate heb, waarbij het contact gewoon leuk was, zonder dat iemand ooit TEGENGAS moest geven. Wil je tegengas? Koop dat een auto ofzo....quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh. Het zal je maar gezegd worden.
Over kinderachtig gesproken?![]()
Het wordt met de minuut erger.
En ik hou wel van wat directheid en openheid, en eerlijkheid.
Je had best met wat tegengas kunnen reageren op mijn vraag of het een versierpoging was.
Ik zie gewoon kansen hier met een aantal reageerders compleet afgekapt worden door de TS.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Pas op hoor! Hij bijt je hoofd er zo af!!!11!1!11!!!
Btw.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:04 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Heb jij ooit die Youtube video's gezien van mannen die het gelijk vragen? 99 van de 100 vrouwen zeggen nee. Dus dat is wel de meest domme techniek die je kunt toepassen. Alle mannen met een IQ hoger dan 10 begrijpen dit nog. Meiden happen alleen toe als het zo subtiel mogelijk allemaal is, met 1001 dingen waar je aan moet denken. Eigenlijk zijn bijna alle berichten van vrouwen op dit topic totaal zonder enige toegevoegde waarde. Sorry dat ik het zeg. Voortaan graag alleen mannen hier, want vrouwen zorgen met name voor ruis hier en onvolwassen beledigingen. Als jullie een FWB willen is dat in 1 seconde geregeld, mannen moeten door 1001 hoepels springen.
TS kan gewoon niet zo goed omgaan met vrouwen, alleen online al , hoe zou dat IRL moeten gaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gewoon kansen hier met een aantal reageerders compleet afgekapt worden door de TS.
Zo jammer dit.
Whut?!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:14 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ach jij bent er zo een met je tegengas. Iemand die alleen al die term in haar mond neemt is een lopende Red Flag. Geloof je me niet? Het is zowat het meest genoemde ding bij LLDL door vrouwen. Ik denk dat ik niet meer hoef te zeggen. Blij dat ik met meiden gedate heb, waarbij het contact gewoon leuk was, zonder dat iemand ooit TEGENGAS moest geven. Wil je tegengas? Koop dat een auto ofzo....
Echt hequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gewoon kansen hier met een aantal reageerders compleet afgekapt worden door de TS.
Zo jammer dit.
Een Bad Dragon?quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
Oke, met dit watje zou ik dus al helemaal niet mee door 1 deur kunnen.
Ach ja, ik ben dan ook een Draak(je)![]()
Oeh.quote:
Gezien jouw gedrag verwacht ik dat je weinig reacties gaat krijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
Eigenlijk heb ik al een beetje door hoe het hier werkt. Iets vragen, veel BS negeren en alleen reageren op de personen die er serieus antwoord op geven. Vervolgens weer veel ruis negeren en door. Iedereen die serieus op mijn openingsvraag wilt reageren of een van de andere vragen daarover, ga je gang. Voor de rest mag je laten weten als je interesse hebt als vrouw zijnde, dan heb ik ook interesse. Maar alle andere reacties die niks toevoegen, laat ik lekker gaan. Mogen ze lekker met zichzelf en andere in discussie gaan terwijl ik het negeer XD Heb ik ze het hardste mee.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
Eigenlijk heb ik al een beetje door hoe het hier werkt. Iets vragen, veel BS negeren en alleen reageren op de personen die er serieus antwoord op geven. Vervolgens weer veel ruis negeren en door. Iedereen die serieus op mijn openingsvraag wilt reageren of een van de andere vragen daarover, ga je gang. Voor de rest mag je laten weten als je interesse hebt als vrouw zijnde, dan heb ik ook interesse. Maar alle andere reacties die niks toevoegen, laat ik lekker gaan. Mogen ze lekker met zichzelf en andere in discussie gaan terwijl ik het negeer XD Heb ik ze het hardste mee.
.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
Heb je al aan Feeld gedacht? (niet alleen maar voor Kinky-gestemden overigens).
Je ziet het echt niet?quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
SPOILER: Iemand de term...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |