Ja, dat McConnel een vervelende vent is, daar ben ik mij al langer van bewust. Die deed acht jaar lang z'n uiterste best om de hele agenda van Obama te saboteren. Dat was ook zijn doel, dat heeft hij letterlijk zo gezegd.quote:Op maandag 11 november 2024 20:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijdens reces kan hij kandidaten voor lege plekken benoemen. McConnel van zijn eigen partij frustreerde dat, door bogus vergaderingen te belegen ipv reces in augustus.

Skeletooooorquote:Op maandag 11 november 2024 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
De pogingen van Trump om Scott erdoorheen te drukken als majority leader, valt blijkbaar verkeerd bij een deel van de Reps in de Senaat. Dat valt mij dan weer mee.
[ x ]
 corrupte weirdo
 corrupte weirdo 

Het lijkt wel 4chan ja.quote:Op maandag 11 november 2024 20:14 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Skeletooooorcorrupte weirdo
Ik heb trouwens Twitter definitief verlaten. Even de verkiezingen afgewacht en de deur vrijwel direct hard dichtgesmeten. Wat een gruwelijke haathut is dat geworden.

Dit inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2024 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat McConnel een vervelende vent is, daar ben ik mij al langer van bewust. Die deed acht jaar lang z'n uiterste best om de hele agenda van Obama te saboteren. Dat was ook zijn doel, dat heeft hij letterlijk zo gezegd.

Die 'pro forma' zittingen zijn gebruikelijk en heeft niets te maken met het dwarszitten van Trump's benoemingen. Obama heeft dat nl ook een keer gedaan waar de Republikeinen toen zelf bezwaar tegen maakten waarop de Supreme Court met 9-0 oordeelde dat reces-benoemingen ongrondwettelijk zijn omdat benoemingen moeten worden goedgekeurd door de Senaat.quote:Op maandag 11 november 2024 20:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Bizar eigenlijk dat hij vervolgens ook de Republikeinse president dwars zat. Kun je nagaan hoe walgelijk Trump moet zijn dat zelfs McConnell 'm niet moest.
quote:The Supreme Court affirmed that pro forma sessions are sufficient to prevent recess appointments and addressed other intricacies of the practice in NLRB v. Noel Canning (2014). Appointments made during a recess must be confirmed by the Senate by the end of the next session of Congress, or the appointment expires.
Bron

Geef die specifieke vrijheid van meningsuiting maar aan Jetje. Ik heb nog nooit zoiets groots zo hard achteruit zien gaan. Maar goed, zoals bij alle online haathutten, is er voor extreem-rechts weinig meer aan als alle progressieven het schip verlaten en er alleen nog maar een echo overblijft. Dus dat is het beste wat je kunt doen bij dat soort lui.quote:Op maandag 11 november 2024 20:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het lijkt wel 4chan ja.
Maar dit is kennelijk de ekte vrijheid van meningsuiting

Dit dus maar welke? George Conway en Ron Filipkowski hebben zich nu aangemeld bij Bluesky zag ik. Ik vind het prima.quote:Op maandag 11 november 2024 21:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Geef die specifieke vrijheid van meningsuiting maar aan Jetje. Ik heb nog nooit zoiets groots zo hard achteruit zien gaan. Maar goed, zoals bij alle online haathutten, is er voor extreem-rechts weinig meer aan als alle progressieven het schip verlaten en er alleen nog maar een echo overblijft. Dus dat is het beste wat je kunt doen bij dat soort lui.
Gewoon elders een leuke community opbouwen.

Ik ook, exit twitter.quote:Op maandag 11 november 2024 20:14 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Skeletooooorcorrupte weirdo
Ik heb trouwens Twitter definitief verlaten. Even de verkiezingen afgewacht en de deur vrijwel direct hard dichtgesmeten. Wat een gruwelijke haathut is dat geworden.

Ik zit al een tijdje op Spoutible. Dat bevalt wel goed Alhoewel ik (nog) niet heel actief ben.quote:Op maandag 11 november 2024 21:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit dus maar welke? George Conway en Ron Filipkowski hebben zich nu aangemeld bij Bluesky zag ik. Ik vind het prima.

Ik zit nu op Mastodon, maar daar vandaan posten gaat niet. Tiktok, youtube, instagram en twitter, dat kan, maar als Fok! niet snel alternatieven voor Twitter ook opneemt, voorzie ik dat veel mensen toch - vanwege het gemak- bij Elon blijven.quote:

Ik zal Spoutible ook gaan bekijken. Ik ben vanwege een tip hier naar Mastodon getrokken. Alleen kan je daarvan op Fok! geen berichten overnemen. Ik snap best dat mijn vertrek in mijn eentje Elon niet zal raken, maar ik hoop niet in mijn eentje of met zijn tweetjes te blijven. Trump is mede dankzij Elon herkozen.quote:Op maandag 11 november 2024 21:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje op Spoutible. Dat bevalt wel goed Alhoewel ik (nog) niet heel actief ben.
En...ik heb me toevallig vandaag aangemeld op Sez Us. Dat is van Resolute Square volgens mij, waar ook Lincoln Project van is. Zitten ook wat mensen van mijn oude contacten op.
Blue Sky zal ik ook eens checken. Dank voor de tip!

Een eerlijk proces is een linkse hobby.quote:Op maandag 11 november 2024 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, er is onderzoek gedaan, daar is een zaak uit voortgekomen. Een rechter heeft zich daarover gebogen en een uitspraak gedaan. Daarna is Trump in hoger beroep gegaan.
Het juiste proces is gevolgd.
Dat er geen slachtoffers zijn doet niet terzake. Zie mijn voorbeeld verkeersovertredingen.

Zou kunnen...maar het is totdat er een alternatief uitrolt wat de wind in 1 keer mee heeft, gewoon linkjes plaatsen. Is voor de lezer 1 handeling extra maar het levert veel opquote:Op maandag 11 november 2024 23:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik zit nu op Mastodon, maar daar vandaan posten gaat niet. Tiktok, youtube, instagram en twitter, dat kan, maar als Fok! niet snel alternatieven voor Twitter ook opneemt, voorzie ik dat veel mensen toch - vanwege het gemak- bij Elon blijven.

Spoutible is wel echt een stuk kleiner. Het heeft nu ongeveer 150.000 leden, volgens mij. Maar ze hebben inmiddels een app en er zitten ook wat bekende gezichten bij. Zelfs wat congresleden inmiddels.quote:Op maandag 11 november 2024 23:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik zal Spoutible ook gaan bekijken. Ik ben vanwege een tip hier naar Mastodon getrokken. Alleen kan je daarvan op Fok! geen berichten overnemen. Ik snap best dat mijn vertrek in mijn eentje Elon niet zal raken, maar ik hoop niet in mijn eentje of met zijn tweetjes te blijven. Trump is mede dankzij Elon herkozen.
Lincoln project zit hier ook https://mastodon.social/@(...)l/109366034545668585

) Tom Homan aangenomen om miljoenen illegalen te deporteren.
 ) Tom Homan aangenomen om miljoenen illegalen te deporteren. 

quote:The Trump transition’s ethics documents are silent on the question of Mr. Trump’s ethical conduct.
“He’s completely thumbing his nose at the idea that all Americans are participating in the same basic public enterprise,” said Representative Jamie Raskin, a Democrat from Maryland who last month wrote to Mr. Trump and urged him to comply with the Presidential Transition Act’s legal requirements.
Of particular note, Mr. Raskin said, was the fact that Mr. Trump’s transition team blew past the Sept. 1 deadline to sign the agreement with the General Services Administration. That document provides for a variety of services to be made available to the president-elect, including $7.2 million in funding for the costs of transition. But it also puts a $5,000 cap on individual donations to the transition and requires the public disclosure of all its donors.
By refusing to sign that agreement, Mr. Trump effectively faces no limit on contributions and does not need to name his donors publicly. Money raised by the transition is not regulated by any other government agency.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |