https://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf zondag 28 januari 2024 weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland? Ook in seizoen 11 strijden 10 nieuwe kandidaten strijden om de titel Beste Thuisbakker van Nederland 2024.
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
*MAX is tegenstrijdig met het begintijdstip, dus zit maar klaar met koffie/thee en een roze koek om 20.25!quote:Elke zondag, 20.25/20.30 uur, NPO 1*
De deelnemers van 2024:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Dat zijn dit seizoen Aruna, Carla, Dennis, Peter, Pien, Rachida, Rudo, Sandra, Susan en Tim!
Ik wilde bij mijn verjaardag altijd de pistache versie. Ik denk niet dat ik nu nog binnen zou houden, zo nep/chemisch is het.quote:Op zondag 10 november 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Twee jaar terug voor het laatst gemaakt. Was toen vooral om te testen of pudding een beetje fatsoenlijk uit die vormpjes kwam
Daarom. Begrijp dan ook niet zo goed dat ze maar twee uur de tijd hadden.quote:Op zondag 10 november 2024 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende: [..] Dat spul heeft opstijftijd nodig
Voor de "spanning"quote:Op zondag 10 november 2024 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daarom. Begrijp dan ook niet zo goed dat ze maar twee uur de tijd hadden.
Ze hebben wel een turbovriezer tot hun beschikking. Dus ik denk dat dat meeweegt in de totale tijd. Thuis heb je vaak 3-4 uur nodig voor opstijven.quote:Op zondag 10 november 2024 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daarom. Begrijp dan ook niet zo goed dat ze maar twee uur de tijd hadden.
Is superlekkerquote:
Helemaal mooi als ze blancmange moeten makenquote:Op zondag 10 november 2024 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Twee Franse baksels, voor beide een Franse term: blamage
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 10 november 2024 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Sint MaartenIk heb al een bak snoep gehaald voor morgen
Is 'Sint Martinus mikmakquote:Op zondag 10 november 2024 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Sint MaartenIk heb al een bak snoep gehaald voor morgen
ja ik vind het gebrek aan mandarijn wel een schandequote:Op zondag 10 november 2024 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Nog niemand die zegt dat ze mandarijnen(smaak) gebruiken. Die horen wel bij St Maarten.
Sint Martinus bisschop,
met zien hoge houd op
met zien lange slipjas aan
Doar komt Sint Martinus aan
Zit daar ook een historische link bij die ik niet ken of is het meer de combinatie gezond en vaak in de aanbieding rond deze tijd?quote:Op zondag 10 november 2024 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik vind het gebrek aan mandarijn wel een schande
quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit daar ook een historische link bij die ik niet ken of is het meer de combinatie gezond en vaak in de aanbieding rond deze tijd?
quote:Het uitdelen van mandarijnen komt voort uit het verleden van Sint-Maarten. Destijds was fruit een stuk populairder dan tegenwoordig. Rond november is het mandarijnentijd en dus het meest logische fruit wat er werd gegeven aan de zingende kinderen aan de deur. En die traditie is helaas voor zoetekauwen blijven hangen.
Ik kreeg vaak mandarijnen, ook wel snoep maar ook een aantal mandarijnen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit daar ook een historische link bij die ik niet ken of is het meer de combinatie gezond en vaak in de aanbieding rond deze tijd?
Kim is ook een fraai vormpjequote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
De lampion van Kim heeft een fraaie vorm
Jaquote:
Ja ik ook, maar misschien is Maarten wel de beschermheilige van de mandarijnen of zo. Dat er dus nog een extra link isquote:Op zondag 10 november 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kreeg vaak mandarijnen, ook wel snoep maar ook een aantal mandarijnen.
Ze had wel ècht een kutweekend. Misschien is het dan makkelijker te verwerken dan wanneer het een keer allemaal net niet goed genoeg isquote:
Ze deden mij aan Froot Loops denkenquote:Op zondag 10 november 2024 21:20 schreef Nizno het volgende:
die touwtjesdinge voor de bril van Shelby had ook mooi van de snoepelastiekjes kunnen zijn waar ze ook armbandjes enzo van hadden..
ook een optie maar die snoep je niet zo makkelijk tussendoor..... ik denk graag in snoepmomentjesquote:
Ze had pech dat die mitchell een goede lampion hadquote:Op zondag 10 november 2024 21:26 schreef Tegan het volgende:
Arme Shelby, ze had van mij wel mogen blijven.
Ik ook!! Pff verschrikkelijk vermoeiend mensquote:Op zondag 10 november 2024 21:30 schreef Troel het volgende:
Pffff ik merk dat ik helemaal kriegel word van Antoinette.
Ik ook, en best hard ook nogquote:Op zondag 10 november 2024 21:47 schreef Arcee het volgende:
Die geleitaart van Shelby.![]()
Ik moest lachen.
Heeft iemand daar een gifje van?quote:Op zondag 10 november 2024 21:47 schreef Arcee het volgende:
Die geleitaart van Shelby.![]()
Ik moest lachen.
HHB zelf heeft die niet gedeeld op Twitter. Dat had ik al gechecktquote:
Die maak ik nog steeds af en toequote:Op zondag 10 november 2024 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je had ook van die poederpudding van Saroma vroeger (jaren 90/00).
Ik heb niet zo’n moeite met haar eigenlijkquote:Op zondag 10 november 2024 21:30 schreef Troel het volgende:
Pffff ik merk dat ik helemaal kriegel word van Antoinette.
Nog geen gifje gevonden, maar wel een goed screenshot:quote:Op zondag 10 november 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
HHB zelf heeft die niet gedeeld op Twitter. Dat had ik al gecheckt
Nu ook als filmpje getweet! Dan is een gifje maken niet zo moeilijk meerquote:Op maandag 11 november 2024 11:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nog geen gifje gevonden, maar wel een goed screenshot:
[ x ]
Het is natuurlijk heel sneu voor haar, maar dit ontvouwde zich wel als goede komedie. Ben ik een slecht mens als ik hardop gelachen heb?quote:Op maandag 11 november 2024 17:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu ook als filmpje getweet! Dan is een gifje maken niet zo moeilijk meer
[ x ]
Dan ben ik net zo slechtquote:Op maandag 11 november 2024 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel sneu voor haar, maar dit ontvouwde zich wel als goede komedie. Ben ik een slecht mens als ik hardop gelachen heb?
Nee, same here.quote:Op maandag 11 november 2024 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel sneu voor haar, maar dit ontvouwde zich wel als goede komedie. Ben ik een slecht mens als ik hardop gelachen heb?
Mats of misschien Niels als die progressie maakt.quote:Op zondag 10 november 2024 23:27 schreef TLC het volgende:
Nou nog 1 finaleplek over naast die van Elise en Kim
Ik moest ook lachen om die stortvloed, wel jammer als het was gelukt was het wel een kleurrijk plaatje van een taart.quote:Op maandag 11 november 2024 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Best gedurfd, tegenover All you need is lovequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef Troel het volgende:
De Meeuwisjes, de Bauers, de De Boertjes en Edsilia en Trijntje doen de kersteditie op 24 december.
Ik kijk het misschien terug. De 24e kijk ik Die Hardquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Best gedurfd, tegenover All you need is love
Tradities moet je in ere houdenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kijk het misschien terug. De 24e kijk ik Die Hard
Sprechen Sie talk?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kijk het misschien terug. De 24e kijk ik Die Hard
Wat heeft Amstelveen daar mee te maken?quote:Op zondag 17 november 2024 20:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
antoinette altijd de gangmaker in amstelveen
klmquote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft Amstelveen daar mee te maken?
Ik ook..quote:Op zondag 17 november 2024 20:33 schreef S_E het volgende:
Ik krijg elke aflevering een grotere hekel aan Antoinette
Schiphol ligt niet in Amstelveen.quote:
Ik denk Elise meesterbakkerquote:Op zondag 17 november 2024 21:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Anne meesterbakker, Mitchell naar huis denk ik.
Kim gaat ook wel goed.quote:
Nee hoor, ik hoef ook geen Nutella, zwaar overrated.quote:Op zondag 17 november 2024 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je moet als proever ook alles maar lustenik lust heel graag pure chocola, tot 98 % aan toe. Maar zelfs pure chocola wordt voor mij oneetbaar zodra er hazelnoten bij komen. Ik ben vast de enige Nederlander de geen Nutella lust, ik wordt er misselijk van. Terwijl ik wel van hazelnoten houd.
Chocola met pinda’s, jammie, maar met hazelnoten… dat zou ik echt niet kunnen proeven.
Gewoon 3 keer achter elkaar meesterbakkerquote:
Jawel toch.quote:Op zondag 17 november 2024 22:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Gewoon 3 keer achter elkaar meesterbakker![]()
volgens mij is dat nooit eerder gebeurd bij HHB
Ik ga morgen kijken, maar kijk er nu al tegenopquote:Op zondag 17 november 2024 20:33 schreef S_E het volgende:
Ik krijg elke aflevering een grotere hekel aan Antoinette
Ja, die ben ik ook aan het volgen. Doet het best goed.quote:Op maandag 18 november 2024 12:09 schreef TLC het volgende:
Oh ik hoorde op t nieuws dat er een Nederlander meedoet bij TGBB
Na aflevering 1 had ik verwacht dat hij er snel uit zou liggen, maar het gaat nog goedquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die ben ik ook aan het volgen. Doet het best goed.
Jannie at vorige week ook niet hetgeen waar banaan in zat. Dat liet ze aan Robbert over.quote:Op zondag 17 november 2024 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je moet als proever ook alles maar lustenik lust heel graag pure chocola, tot 98 % aan toe. Maar zelfs pure chocola wordt voor mij oneetbaar zodra er hazelnoten bij komen. Ik ben vast de enige Nederlander de geen Nutella lust, ik wordt er misselijk van. Terwijl ik wel van hazelnoten houd.
Chocola met pinda’s, jammie, maar met hazelnoten… dat zou ik echt niet kunnen proeven.
Daarom proeven ze niet alles. Het is wel vrij nieuw dat André ook mee proeft, dat was vroeger nooit. Toen hij ermee begon deed hij enkel de hartige dingen, maar nu vaak de zoete waren.quote:Op zondag 17 november 2024 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb Robert of Jannie nog nooit horen zeggen of ze persoonlijk een smaak wel of niet lekker vinden als het gaat om de jurering. Dat is namelijk een persoonlijke voorkeur en doet er niet toe in de wedstrijd. Het is niet "Heel Holland Bakt Enkel Wat Jannie Lekker Vindt".quote:Op woensdag 20 november 2024 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Ze hebben juist wel veel te zeggen over de smaken.
Jannie en Robbert zeggen juist heel vaak dat het er misschien wel mooi uitziet, maar dat het vooral gaat om hoe het smaakt.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb Robert of Jannie nog nooit horen zeggen of ze persoonlijk een smaak wel of niet lekker vinden als het gaat om de jurering. Dat is namelijk een persoonlijke voorkeur en doet er niet toe in de wedstrijd. Het is niet "Heel Holland Bakt Enkel Wat Jannie Lekker Vindt".
Jawel hoor!quote:Op woensdag 20 november 2024 14:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb Robert of Jannie nog nooit horen zeggen of ze persoonlijk een smaak wel of niet lekker vinden als het gaat om de jurering. Dat is namelijk een persoonlijke voorkeur en doet er niet toe in de wedstrijd. Het is niet "Heel Holland Bakt Enkel Wat Jannie Lekker Vindt".
Ooh klinkt interessantquote:Op zondag 24 november 2024 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laagjes als thema. Ik ben benieuwd
Spekkoek?quote:Op zondag 24 november 2024 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laagjes als thema. Ik ben benieuwd
Groen iddquote:Op zondag 24 november 2024 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is het mijn tv of is Robert zijn haar… groen
Geen succes of teveel werk?quote:Op zondag 24 november 2024 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uiteraard bladerdeeg.
1 keer zelf gemaakt… nooit weer
Beetje van beide eigenlijk.quote:
Tja... Ik heb het idee dat ze ook wel heel strak zitten qua tijd.quote:Op zondag 24 november 2024 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is allemaal niet best qua afwerking….
Mij ook. Gaat er mooi op tijd uit dus.quote:Op zondag 24 november 2024 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niels begint me echt meer en meer te irriteren..
Een plaatje ja.quote:
Tussen die gaat het gewoon. De rest doet het ook goed, maar die halen het niet bij die tweequote:Op zondag 24 november 2024 21:13 schreef Felagund het volgende:
Elise en Kim zijn wel echt de toppers.
Ja, want de smaken kloppen wel, ook al ziet het er niet uitquote:Op zondag 24 november 2024 20:58 schreef S_E het volgende:
[..]
Mij ook. Gaat er mooi op tijd uit dus.
Vrees dat we wel tot het einde aan Antoinette vastzitten
Ik kwam hier om te lezen of ik de enige was die Antoinette eruit wil.quote:Op zondag 24 november 2024 20:58 schreef S_E het volgende:
[..]
Mij ook. Gaat er mooi op tijd uit dus.
Vrees dat we wel tot het einde aan Antoinette vastzitten
Als ze begint te zingen druk ik op mute.quote:Op maandag 25 november 2024 17:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik kwam hier om te lezen of ik de enige was die Antoinette eruit wil.
Dat is nogal vaakquote:Op maandag 25 november 2024 17:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze begint te zingen druk ik op mute.
Daarom hebben we de ondertiteling voor doven ook aan.quote:
Jawelquote:
quote:
Met vertraging nu begonnen.quote:
De Mont Blanc is nou niet echt Duitsquote:Op zondag 1 december 2024 20:53 schreef golfer het volgende:
Waarom alles in het Duits bij wintersport?
Je kunt ook prima wintersporten in bijvoorbeeld Frankrijk, Spanje, de USA en Italië.
Iran is ook een optie.quote:Op zondag 1 december 2024 20:53 schreef golfer het volgende:
Waarom alles in het Duits bij wintersport?
Je kunt ook prima wintersporten in bijvoorbeeld Frankrijk, Spanje, de USA en Italië.
Dat verwacht ik welquote:
Ik denk het ook ja.quote:
Halleluja!!quote:
Tja, qua smaak zou ik alle seizoenen gewonnen hebben. Maarja, verder bak ik er niets vanquote:Op zondag 1 december 2024 21:17 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Gelukkig! Vreselijke vrouw.
"Qua smaak hoor ik echt in de finale thuis"
quote:Op maandag 2 december 2024 00:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, qua smaak zou ik alle seizoenen gewonnen hebben. Maarja, verder bak ik er niets van
Wat ze dan ook over smaakt zegt; het is is ook gewoon niet waar, die verhoudingen tussen deeg in vulling in de strudel waren best wel mis. Ook dat beïnvloed smaak. Nou opgehoepeld ermee.quote:Op zondag 1 december 2024 21:17 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Gelukkig! Vreselijke vrouw.
"Qua smaak hoor ik echt in de finale thuis"
Had de laptop nog niet opgestartquote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is iedereen verlaat Sinterklaas ah vieren ofzo?
Vorige week was het ook al zo rustig.quote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben gewoon heel druk met HHB kijkenquote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wel een goed idee om nog wat pepernoten te pakken.quote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een goed idee om nog wat pepernoten te pakken.
Toch gaat het nog fout bij Mats!quote:
Oei jaquote:
Het is dan ook de enige man nogquote:Op zondag 8 december 2024 20:59 schreef Felagund het volgende:
Die van Mats heeft wel wat weg van een gebakken mannelijk geslachtsdeel.
Ik blijf dit zienquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef monkyyy het volgende:
Robert steekt altijd zijn vingers mee in zijn mond als hij iets in zijn mond doet
Een taart met een patroon er op schijnbaar. Op de site kun je al voorbeelden vinden van de eindresultaten, zijn wel spoilers.quote:Op zondag 8 december 2024 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd wat een patroontaart is
Ik wacht even afquote:Op zondag 8 december 2024 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een taart met een patroon er op schijnbaar. Op de site kun je al voorbeelden vinden van de eindresultaten, zijn wel spoilers.
En Mats eruit?quote:
Ja dat denk ik ookquote:
Ik hoop Kim, haar brood was ook goedquote:
Zou ook kunnen iddquote:Op zondag 8 december 2024 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop Kim, haar brood was ook goed
quote:
Op basis van deze halve finale wel terecht volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Jammer voor Mats
Maar gunde het ze allemaal wel
Ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van deze halve finale wel terecht volgens mij.
Leek mij ook logisch ja, maar Anne gaat nooit kunnen stunten in de vinalequote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van deze halve finale wel terecht volgens mij.
Bij iets zoets kan ik blauw nog wel hebben.quote:Op zondag 8 december 2024 23:59 schreef Soury het volgende:
Persoonlijk vind ik een knal blauwe taart niet echt aantrekkelijk.
Dat vraag om een poll:quote:
Hopelijk zonder te zingen.quote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel jammer dat Antoinette er vandaag weer is
Altijd destructief, die Jannyquote:Op zondag 15 december 2024 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Doe je zoveel moeite voor het glaasje, slaat Janny het stuk.
Beetje slordig ja.quote:
Zeker met de kritiek op Kim erbijquote:Op zondag 15 december 2024 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Elise zal wel gaan winnen, lijkt me niet zo moeilijk om nu al te zien...
niet op een bruidstaart in elk gevalquote:Op zondag 15 december 2024 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dat groene niet zo aantrekkelijk op een taart.
Ik vond het mooier dan van Elise en volgens mij de jury ook, maar ja de smaak was minder en dat + winst technische ronde gaf toch de doorslag.quote:Op zondag 15 december 2024 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dat groene niet zo aantrekkelijk op een taart.
Die zit ook al in het programma hiervoor: Kerst met de Bauers om 21:20.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:31 schreef Evangelion het volgende:
Klonk leuk, maar wat een vreselijke duo's, behalve de Bauers misschien. Maar had dan liever Frans Sr gezien.
Pff, wat laat. Gok dat ik het morgen terug kijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond een kerstspecial van HHB.
In deze speciale kersteditie van Heel Holland Bakt - en tevens de laatste aflevering van het seizoen - staan traditionele kerstkoekjes en een spectaculaire feesttaart op het programma. Vier duo's BN'ers nemen het tegen elkaar op.
Mariska Bauer vormt met haar zoon Frans jr. een van de duo's in deze laatste Heel Holland Bakt van dit seizoen. Het wordt een vrolijke en speciale kersteditie om alvast in de stemming te komen.
Dat Frans jr. wel eens kwam kijken bij zijn moeder in de keuken was te zien in de realityserie De Bauers, maar het is voornamelijk Mariska die in de keuken de scepter zwaait. Lukt het de twee om harmonieus aan het bakken te slaan? De opdrachten zijn - hoe kan het ook anders? - traditionele kerstkoekjes en een spectaculaire feesttaart.
Ze nemen het op tegen andere bekende duo's: Edsilia Rombley en Trijntje Oosterhuis, Guus en Manon Meeuwis en Ronald en Maxime de Boer. Na de uitzending proeft en keurt Robèrt van Beckhoven de baksels nog even verder op NPO Start.
NPO1 22:05
Dit hoort kneuterig te zijn toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:32 schreef Näsenbar het volgende:
Is het na al die jaren niet eens tijd om wat aan die presentatoren te doen? Hoewel het omroep Max is, is dit wel echt heel gezapig allemaal.
Preciesquote:
Kan dat tegenwoordig nog, het begin missen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
heerlijke kneuterigheid
begin wel gemist maar de tweede helft alleen al was mooi
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig nog, het begin missen?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik had wel vanaf het begin kunnen gaan kijken, maar geen zin an
geen mediaboxquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Maar geen mediabox met 'kijk vanaf begin'-optie dus? Onmisbaar voor tv-kijkers anno 2024, wat mij betreft. Een genot voor de ware tv-junkie, zou je ook kunnen zeggen.
Dat is nog eens old school. Misschien is dat juist wel de ware tv-junkie.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen mediabox
geen TV abo meer.
Kan nog gewoon op de analoge kabel Ned1 2 3 kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |