https://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf zondag 28 januari 2024 weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland? Ook in seizoen 11 strijden 10 nieuwe kandidaten strijden om de titel Beste Thuisbakker van Nederland 2024.
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
*MAX is tegenstrijdig met het begintijdstip, dus zit maar klaar met koffie/thee en een roze koek om 20.25!quote:Elke zondag, 20.25/20.30 uur, NPO 1*
De deelnemers van 2024:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Dat zijn dit seizoen Aruna, Carla, Dennis, Peter, Pien, Rachida, Rudo, Sandra, Susan en Tim!
Ik wilde bij mijn verjaardag altijd de pistache versie. Ik denk niet dat ik nu nog binnen zou houden, zo nep/chemisch is het.quote:Op zondag 10 november 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Twee jaar terug voor het laatst gemaakt. Was toen vooral om te testen of pudding een beetje fatsoenlijk uit die vormpjes kwam
Daarom. Begrijp dan ook niet zo goed dat ze maar twee uur de tijd hadden.quote:Op zondag 10 november 2024 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende: [..] Dat spul heeft opstijftijd nodig
Voor de "spanning"quote:Op zondag 10 november 2024 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daarom. Begrijp dan ook niet zo goed dat ze maar twee uur de tijd hadden.
Ze hebben wel een turbovriezer tot hun beschikking. Dus ik denk dat dat meeweegt in de totale tijd. Thuis heb je vaak 3-4 uur nodig voor opstijven.quote:Op zondag 10 november 2024 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daarom. Begrijp dan ook niet zo goed dat ze maar twee uur de tijd hadden.
Is superlekkerquote:
Helemaal mooi als ze blancmange moeten makenquote:Op zondag 10 november 2024 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Twee Franse baksels, voor beide een Franse term: blamage
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 10 november 2024 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Sint Maarten Ik heb al een bak snoep gehaald voor morgen
Is 'Sint Martinus mikmakquote:Op zondag 10 november 2024 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Sint Maarten Ik heb al een bak snoep gehaald voor morgen
ja ik vind het gebrek aan mandarijn wel een schandequote:Op zondag 10 november 2024 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Nog niemand die zegt dat ze mandarijnen(smaak) gebruiken. Die horen wel bij St Maarten.
Sint Martinus bisschop,
met zien hoge houd op
met zien lange slipjas aan
Doar komt Sint Martinus aan
Zit daar ook een historische link bij die ik niet ken of is het meer de combinatie gezond en vaak in de aanbieding rond deze tijd?quote:Op zondag 10 november 2024 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik vind het gebrek aan mandarijn wel een schande
quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit daar ook een historische link bij die ik niet ken of is het meer de combinatie gezond en vaak in de aanbieding rond deze tijd?
quote:Het uitdelen van mandarijnen komt voort uit het verleden van Sint-Maarten. Destijds was fruit een stuk populairder dan tegenwoordig. Rond november is het mandarijnentijd en dus het meest logische fruit wat er werd gegeven aan de zingende kinderen aan de deur. En die traditie is helaas voor zoetekauwen blijven hangen.
Ik kreeg vaak mandarijnen, ook wel snoep maar ook een aantal mandarijnen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit daar ook een historische link bij die ik niet ken of is het meer de combinatie gezond en vaak in de aanbieding rond deze tijd?
Kim is ook een fraai vormpjequote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
De lampion van Kim heeft een fraaie vorm
Jaquote:
Ja ik ook, maar misschien is Maarten wel de beschermheilige van de mandarijnen of zo. Dat er dus nog een extra link isquote:Op zondag 10 november 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kreeg vaak mandarijnen, ook wel snoep maar ook een aantal mandarijnen.
Ze had wel čcht een kutweekend. Misschien is het dan makkelijker te verwerken dan wanneer het een keer allemaal net niet goed genoeg isquote:
Ze deden mij aan Froot Loops denkenquote:Op zondag 10 november 2024 21:20 schreef Nizno het volgende:
die touwtjesdinge voor de bril van Shelby had ook mooi van de snoepelastiekjes kunnen zijn waar ze ook armbandjes enzo van hadden..
ook een optie maar die snoep je niet zo makkelijk tussendoor..... ik denk graag in snoepmomentjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |