Zit daar ook een historische link bij die ik niet ken of is het meer de combinatie gezond en vaak in de aanbieding rond deze tijd?quote:Op zondag 10 november 2024 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik vind het gebrek aan mandarijn wel een schande
quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit daar ook een historische link bij die ik niet ken of is het meer de combinatie gezond en vaak in de aanbieding rond deze tijd?
quote:Het uitdelen van mandarijnen komt voort uit het verleden van Sint-Maarten. Destijds was fruit een stuk populairder dan tegenwoordig. Rond november is het mandarijnentijd en dus het meest logische fruit wat er werd gegeven aan de zingende kinderen aan de deur. En die traditie is helaas voor zoetekauwen blijven hangen.
Ik kreeg vaak mandarijnen, ook wel snoep maar ook een aantal mandarijnen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit daar ook een historische link bij die ik niet ken of is het meer de combinatie gezond en vaak in de aanbieding rond deze tijd?
Kim is ook een fraai vormpjequote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
De lampion van Kim heeft een fraaie vorm
Jaquote:
Ja ik ook, maar misschien is Maarten wel de beschermheilige van de mandarijnen of zo. Dat er dus nog een extra link isquote:Op zondag 10 november 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kreeg vaak mandarijnen, ook wel snoep maar ook een aantal mandarijnen.
Ze had wel ècht een kutweekend. Misschien is het dan makkelijker te verwerken dan wanneer het een keer allemaal net niet goed genoeg isquote:
Ze deden mij aan Froot Loops denkenquote:Op zondag 10 november 2024 21:20 schreef Nizno het volgende:
die touwtjesdinge voor de bril van Shelby had ook mooi van de snoepelastiekjes kunnen zijn waar ze ook armbandjes enzo van hadden..
ook een optie maar die snoep je niet zo makkelijk tussendoor..... ik denk graag in snoepmomentjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |