Ik was te vroegquote:Op zondag 10 november 2024 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste resultaten beloven weinig goeds
Waterballetquote:
emotioneel incontinentquote:Op zondag 10 november 2024 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo'n sentimentele doos die meedoet met huilen![]()
En wat verandert er aan de zaakquote:Op zondag 10 november 2024 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo'n sentimentele doos die meedoet met huilen![]()
En die ananas die er even later alsnog af flaptquote:
Dat spul heeft opstijftijd nodigquote:Op zondag 10 november 2024 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
Aan het resultaat te zien, was twee uur eigenlijk veel te kort.
en van die schelpjes met fruit in een laag gelatinequote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
Al die gelatine met die kleurtjes doen mij terugdenken aan de jaren 60 van de vorige eeuw toen wij eens per week een toetje kregen van mijn stiefmoeder: van die felgekleurde drilpuddingen.
Mij doet het denken aan de nietmachine in jello van The Officequote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
Al die gelatine met die kleurtjes doen mij terugdenken aan de jaren 60 van de vorige eeuw toen wij eens per week een toetje kregen van mijn stiefmoeder: van die felgekleurde drilpuddingen.
Je had ook van die poederpudding van Saroma vroeger (jaren 90/00).quote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
Ja, dat was ons lievelingstoetje. Is een tijdje uit de handel geweest, maar kwam weer terug, Trixy-pudding. Sinds ik weet dat gelatine wordt gemaakt van uitgekookt slachtafval huid, botten, etc) hoef ik het niet meer.quote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |