Ik blijf dit zienquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef monkyyy het volgende:
Robert steekt altijd zijn vingers mee in zijn mond als hij iets in zijn mond doet
Een taart met een patroon er op schijnbaar. Op de site kun je al voorbeelden vinden van de eindresultaten, zijn wel spoilers.quote:Op zondag 8 december 2024 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd wat een patroontaart is
Ik wacht even afquote:Op zondag 8 december 2024 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een taart met een patroon er op schijnbaar. Op de site kun je al voorbeelden vinden van de eindresultaten, zijn wel spoilers.
En Mats eruit?quote:
Ja dat denk ik ookquote:
Ik hoop Kim, haar brood was ook goedquote:
Zou ook kunnen iddquote:Op zondag 8 december 2024 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop Kim, haar brood was ook goed
quote:
Op basis van deze halve finale wel terecht volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Jammer voor Mats
Maar gunde het ze allemaal wel
Ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van deze halve finale wel terecht volgens mij.
Leek mij ook logisch ja, maar Anne gaat nooit kunnen stunten in de vinalequote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van deze halve finale wel terecht volgens mij.
Bij iets zoets kan ik blauw nog wel hebben.quote:Op zondag 8 december 2024 23:59 schreef Soury het volgende:
Persoonlijk vind ik een knal blauwe taart niet echt aantrekkelijk.
Dat vraag om een poll:quote:
Hopelijk zonder te zingen.quote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel jammer dat Antoinette er vandaag weer is
Altijd destructief, die Jannyquote:Op zondag 15 december 2024 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Doe je zoveel moeite voor het glaasje, slaat Janny het stuk.
Beetje slordig ja.quote:
Zeker met de kritiek op Kim erbijquote:Op zondag 15 december 2024 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Elise zal wel gaan winnen, lijkt me niet zo moeilijk om nu al te zien...
niet op een bruidstaart in elk gevalquote:Op zondag 15 december 2024 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dat groene niet zo aantrekkelijk op een taart.
Ik vond het mooier dan van Elise en volgens mij de jury ook, maar ja de smaak was minder en dat + winst technische ronde gaf toch de doorslag.quote:Op zondag 15 december 2024 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dat groene niet zo aantrekkelijk op een taart.
Die zit ook al in het programma hiervoor: Kerst met de Bauers om 21:20.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:31 schreef Evangelion het volgende:
Klonk leuk, maar wat een vreselijke duo's, behalve de Bauers misschien. Maar had dan liever Frans Sr gezien.
Pff, wat laat. Gok dat ik het morgen terug kijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond een kerstspecial van HHB.
In deze speciale kersteditie van Heel Holland Bakt - en tevens de laatste aflevering van het seizoen - staan traditionele kerstkoekjes en een spectaculaire feesttaart op het programma. Vier duo's BN'ers nemen het tegen elkaar op.
Mariska Bauer vormt met haar zoon Frans jr. een van de duo's in deze laatste Heel Holland Bakt van dit seizoen. Het wordt een vrolijke en speciale kersteditie om alvast in de stemming te komen.
Dat Frans jr. wel eens kwam kijken bij zijn moeder in de keuken was te zien in de realityserie De Bauers, maar het is voornamelijk Mariska die in de keuken de scepter zwaait. Lukt het de twee om harmonieus aan het bakken te slaan? De opdrachten zijn - hoe kan het ook anders? - traditionele kerstkoekjes en een spectaculaire feesttaart.
Ze nemen het op tegen andere bekende duo's: Edsilia Rombley en Trijntje Oosterhuis, Guus en Manon Meeuwis en Ronald en Maxime de Boer. Na de uitzending proeft en keurt Robèrt van Beckhoven de baksels nog even verder op NPO Start.
NPO1 22:05
Dit hoort kneuterig te zijn toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:32 schreef Näsenbar het volgende:
Is het na al die jaren niet eens tijd om wat aan die presentatoren te doen? Hoewel het omroep Max is, is dit wel echt heel gezapig allemaal.
Preciesquote:
Kan dat tegenwoordig nog, het begin missen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
heerlijke kneuterigheid
begin wel gemist maar de tweede helft alleen al was mooi
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig nog, het begin missen?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik had wel vanaf het begin kunnen gaan kijken, maar geen zin an
geen mediaboxquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Maar geen mediabox met 'kijk vanaf begin'-optie dus? Onmisbaar voor tv-kijkers anno 2024, wat mij betreft. Een genot voor de ware tv-junkie, zou je ook kunnen zeggen.
Dat is nog eens old school. Misschien is dat juist wel de ware tv-junkie.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen mediabox
geen TV abo meer.
Kan nog gewoon op de analoge kabel Ned1 2 3 kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |