Het is dan ook de enige man nogquote:Op zondag 8 december 2024 20:59 schreef Felagund het volgende:
Die van Mats heeft wel wat weg van een gebakken mannelijk geslachtsdeel.
Ik blijf dit zienquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef monkyyy het volgende:
Robert steekt altijd zijn vingers mee in zijn mond als hij iets in zijn mond doet
Een taart met een patroon er op schijnbaar. Op de site kun je al voorbeelden vinden van de eindresultaten, zijn wel spoilers.quote:Op zondag 8 december 2024 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd wat een patroontaart is
Ik wacht even afquote:Op zondag 8 december 2024 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een taart met een patroon er op schijnbaar. Op de site kun je al voorbeelden vinden van de eindresultaten, zijn wel spoilers.
En Mats eruit?quote:
Ja dat denk ik ookquote:
Ik hoop Kim, haar brood was ook goedquote:
Zou ook kunnen iddquote:Op zondag 8 december 2024 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop Kim, haar brood was ook goed
quote:
Op basis van deze halve finale wel terecht volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Jammer voor Mats
Maar gunde het ze allemaal wel
Ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van deze halve finale wel terecht volgens mij.
Leek mij ook logisch ja, maar Anne gaat nooit kunnen stunten in de vinalequote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van deze halve finale wel terecht volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |