https://www.leidschdagbla(...)aatsen/25973407.htmlquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar mogen sowieso geen uitsupporters bij zijn. Het was in Frankrijk de vraag of er berhaupt mensen in het stadion aanwezig mochten zijn
Genoeg Ajaxieden die Feyenooders tot op het bot hatenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij word dan ook niet omringt door een groep mensen die je haten.
Neem ik aan.
Een Oekraner is door een knokploeg in Amsterdam staande gehouden, gentimideerd en gedwongen zijn paspoort te laten zien om te bewijzen dat hij geen Isralier/Jood is. Dit zijn simpelweg nazistische praktijken in georganiseerd verband.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet toch dat je antisemiet bent als je kritiek durft te geven op Isral of Joodse mensen.
Discussies hier rond zijn echt onmogelijk. Compleet belachelijk dat reltuig mensen gaat aanvallen om dat ze Joods zijn. Maar de manier hoe Isral dit weer spint en zelfs de Amerikaanse president erbij betrokken moet worden is ook niet zuiver hoor. En dan van de verhalen over wraak aanvallen ergens in Gaza, op zaken die gebeurd zijn in Amsterdam.
Precies wat ik zei, duel gaat door maar zonder (openlijk) Isralische supporters.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.leidschdagbla(...)aatsen/25973407.html
Het is waar dat sommige mensen geen reden nodig hebben om joden of Isralirs aan te vallen. Maar op zijn minst honderden leden van deze club hebben zich ook misdragen op een manier die omgedraaid in Israel ook tot klappen had geleid.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet! Maar hier wordt net gedaan alsof dit normaal hooligan gedrag is. En dat is niet zo. Het zijn geen hooligans en die mensen zijn niet aangevallen omdat ze voor de verkeerde club waren, maar het verkeerde geloof hebben en uit het verkeerde land komen.
Ja, daar gooien sommige mensen ook wel snel mee als je kritisch hebt, Beide extreme kanten van dit conflict zijn de grootste snowflakes ooit. Oeh antisemiet, oeh zionist. Donder toch op allemaal.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor 'Islamofobie'?
Dit is weer een andere discussie, ik ben tegen Hamas geweld maar vind Israel ook niet fris in deze situatiequote:Op zaterdag 9 november 2024 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verschil van mening mag er zijn. Ik ben niet tegen het beleid van Isral mbt Gaza en Hezbollah omdat het een rechtstreeks gevolg is van 7 oktober. 'Ja maar hunnie begonnen' is dan wat mensen als jij zeggen. Uhm nou nee, het achterliggende conflict was er zeker, maar wat op 7 oktober gebeurde was zonder directe aanleiding. Net als 9-11..gewoon terreur. Isral reageert daarop, krijgt ook met agressie van Hezbollah te maken, Isral reageert daarop.. En dan is Isral de agressor zeker. Voor zulke ideen ben je ontvankelijk als je al antisemitische gedachten had voor deze hele toestand begon.
Fijn dat je mijn post niet kan lezen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een Oekraner is door een knokploeg in Amsterdam staande gehouden, gentimideerd en gedwongen zijn paspoort te laten zien om te bewijzen dat hij geen Isralier/Jood is. Dit zijn simpelweg nazistische praktijken in georganiseerd verband.
Mijn hemel...quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:38 schreef Nexum het volgende:
Dit framen als antisemitismehet wordt haast zielig hoe ontzettend ver Zionisten kunnen gaan in hun theatrale slachtofferrol. Elke opening vinden om maar weer op de kaart te kunnen zetten hoe erg 7 oktober is. Boehoe zielig voor je.
Laat die Israliers eerst maar eens stoppen met hun eigen racisme jegens moslims en dan praten we wel verder.
Goh.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze komen misschien het stadion niet in, maar Parijs wel.
Dat heeft niks te maken met je afkomst, als je in gewone normale kleding normaal door de stad loopt is er over het algemeen niks aan de hand.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Genoeg Ajaxieden die Feyenooders tot op het bot haten
Pas nou op met zo een genuanceerd wereldwijd, je moet wel een kant kiezen hoor op het internet!quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is weer een andere discussie, ik ben tegen Hamas geweld maar vind Israel ook niet fris in deze situatie
Dan hoop ik voor die Isralirs dat ze niet denken dat ze in Parijs ook dat soort geintjes kunnen uithalen. Want als Amsterdam al een shithole is dan is Parijs ongeveer keer 10 daarvan nog even los van dat ze daar niet eens een schaakwedstrijd ordentelijk kunnen organiseren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze komen misschien het stadion niet in, maar Parijs wel.
Iedereen is tegenwoordig op zoek naar de slachtofferrol. Tot het vermoeiende aan toe.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, daar gooien sommige mensen ook wel snel mee als je kritisch hebt, Beide extreme kanten van dit conflict zijn de grootste snowflakes ooit. Oeh antisemiet, oeh zionist. Donder toch op allemaal.
Zonder supporters is alsnog een knieval voor het islamitische tuig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, duel gaat door maar zonder (openlijk) Isralische supporters.
En omgedraaid: met honderden in een zangkoor roepen dat Arabieren dood moeten. Is dat soort genocidepraat ook een georganiseerde nazistische praktijk?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een Oekraner is door een knokploeg in Amsterdam staande gehouden, gentimideerd en gedwongen zijn paspoort te laten zien om te bewijzen dat hij geen Isralier/Jood is. Dit zijn simpelweg nazistische praktijken in georganiseerd verband.
Klopt daarom ga ik altijd in gewone kleding naar wedstrijden en er overkomt mij nooit wat, dat legimiteren is not done dat ben ik zeker met je eensquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met je afkomst, als je in gewone normale kleding normaal door de stad loopt is er over het algemeen niks aan de hand.
Hier moesten mensen zich zelfs legitimeren om te kijken waar ze vandaan komen.
Israel is eigenlijk nergens meer welkom in Europa als het gaat om sportwedstrijden. Alleen Halsema dacht dat het wel kon.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:42 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zonder supporters is alsnog een knieval voor het islamitische tuig.
Natuurlijk heeft dat er alles mee te maken, het is niet alsof het de eerste keer is dat er een Isralische ploeg op bezoek is en het is niet de eerste keer dat ze Gaza plat staan te stampenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. Dat mensen die vergelijking maken is al te belachelijk voor woorden en laat zien dat men zelf geen logische redenering kan maken.
Rusland is Oekrane binnengevallen met diens hele leger, Palestijnse terroristen en Hezbollah hebben Isral aangevallen. Er is dus geen reden om Isral net zoals Rusland uit te sluiten van het mondiale voetbal.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Het is voor ons wel iets makkelijker om naar Arabieren (450m) of Palestijnen (14m) te wijzen. Net zoals die kant deze kant of vooral richting Israel wijst.
Zo te zien moeten ze nog naar Noorwegen , Bodo (boven de poolcirkel). En Istanbul, maar dat gaat niet daar gespeeld worden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor die Isralirs dat ze niet denken dat ze in Parijs ook dat soort geintjes kunnen uithalen. Want als Amsterdam al een shithole is dan is Parijs ongeveer keer 10 daarvan nog even los van dat ze daar niet eens een schaakwedstrijd ordentelijk kunnen organiseren.
Niet eens gekliktquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:45 schreef Paul het volgende:
NIET GELACHEN
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ook als die gemene deler betekent dat jij in die groep met allerlei kenmerken valt? Dan gaan we jou beoordelen op die groep en niet op wie jij bent of wat je doet. Daar kan jij je alleen niet tegen verdedigenquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, als blijkt dat er steeds dezelfde gemeenschappelijke deler uitkomt zal je toch eens die gemeenschappelijke deler onder de loupe moeten nemen, ook als dat ongemakkelijke conclusies oplevert.
Kijk, het is natuurlijk niet zo dat die mensen toevallig een opa hebben die uit een bepaald gebied komt. Het feit dat die opa uit dat gebied komt maakt ook dat die mensen zijn opgegroeid in een bepaald normen en waarden systeem. Dat heeft zijn uitwerking in een maatschappij die gebaseerd is op een ander normen en waarden systeem.
Het is toch hemeltergend treurig dat we ruim 50 jaar na de eerste signalen van moeizame integratie van bepaalde groepen dat nog steeds niet mogen benoemen omdat er dan allerlei lui zoals jij klaarstaan om alles wat voor iedereen zo klaar als een klontje is weg te nuanceren.
Ze spelen volgens mij ook de thuiswedstrijden in Hongarije, veelal achter gesloten deuren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien moeten ze nog naar Noorwegen , Bodo (boven de poolcirkel). En Istanbul, maar dat gaat niet daar gespeeld worden.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-ongeregeldheden
Daar jij 'moslims' als ras ziet moeten we sowieso niets van wat je zegt heel serieus nemen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dus Joden die niet pro-Isral zijn en/of niet pro-Zionisme zijn ook Jodenhaters?
Waarom zou je ze de UEFA uit "schoppen"?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze spelen volgens mij ook de thuiswedstrijden in Hongarije, veelal achter gesloten deuren.
Het zou makkelijker zijn om ze gewoon de UEFA uit te schoppen, maar dat durft niemand meer omdat de slachtofferkaart dan helemaal getrokken gaat worden.
Mijn opmerking was blijkbaar te subtiel. Het ging om de woorden '(random) vlag' en 'buitenlandse taal'. De vraag is dan voor wie NL een buitenlandse taal impliceert.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wat een onzin geen nederlander kraait erna ... er zijn zoveel isralische vlaggen verbrand... maar als hun vlag word verbrand dan is de wereld te klein hypocriet
Prima. Ik kan het ook vervangen met Arabieren. Zo beter?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar jij 'moslims' als ras ziet moeten we sowieso niets van wat je zegt heel serieus nemen.
Omdat het sowieso wat vreemd is dat je in een onderlinge Europese competitie mogelijk naar Israel moet vliegenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:47 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waarom zou je ze de UEFA uit "schoppen"?
Doen wij ook altijd. Alleen andere club.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt daarom ga ik altijd in gewone kleding naar wedstrijden en er overkomt mij nooit wat, dat legimiteren is not done dat ben ik zeker met je eens
quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, daar gooien sommige mensen ook wel snel mee als je kritisch hebt, Beide extreme kanten van dit conflict zijn de grootste snowflakes ooit. Oeh antisemiet, oeh zionist. Donder toch op allemaal.
Momoquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet toch dat je antisemiet bent als je kritiek durft te geven op Isral of Joodse mensen.
Discussies hier rond zijn echt onmogelijk. Compleet belachelijk dat reltuig mensen gaat aanvallen om dat ze Joods zijn. Maar de manier hoe Isral dit weer spint en zelfs de Amerikaanse president erbij betrokken moet worden is ook niet zuiver hoor. En dan van de verhalen over wraak aanvallen ergens in Gaza, op zaken die gebeurd zijn in Amsterdam.
Dat maakt een tikkie verschil... een tikkie maar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Prima. Ik kan het ook vervangen met Arabieren. Zo beter?
Je pohi spreekt boekdelen. Wat je achtergrond is zal me worst wezenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dus Joden die niet pro-Isral zijn en/of niet pro-Zionisme zijn ook Jodenhaters?
Oh, dit vond je zelfs mooi? Toe maar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nader er een taxi vernield is, vond dat juist wel mooi om weer die eensgezindheid onder Amsterdamse taxichauffeurs te zien. Alsof het weer eind jaren 90 was
Wat vind je er niet zuiver aan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, raar h, als er online door Nederlandse moslims een 'Jodenjacht' op touw wordt gezet en groepjes moslims driftig door Amsterdam rennen opzoek naar Joden. Zo onbegrijpelijk dat mensen dit antisemitisme noemen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:38 schreef Nexum het volgende:
Dit framen als antisemitismehet wordt haast zielig hoe ontzettend ver Zionisten kunnen gaan in hun theatrale slachtofferrol. Elke opening vinden om maar weer op de kaart te kunnen zetten hoe erg 7 oktober is. Boehoe zielig voor je.
Laat die Israliers eerst maar eens stoppen met hun eigen racisme jegens moslims en dan praten we wel verder.
Vanwaar de aanhalingstekens? Jij bent zelf notabene ook progressief.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat maakt een tikkie verschil... een tikkie maar.
Maar ik ken 'progressieven' onderhand wel, met hun intersectioneel schuldcomplex.
Eens.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:38 schreef Nexum het volgende:
Vind het juist wel verstandig dat ze zich niet hebben gemengd in deze kansloze stammenstrijd waar ze totaal geen onderdeel van zijn. Of opteer je hier voor nog meer geweld?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens.. Ajax..die zogenaamd joodse club.. die Maccabi als vrienden beschouwt. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Ajax is net zo joods als dat ik Chinees ben
Jouw argumenten zijn zo zwart wit en het is bijna zielig hoe erg je het vol probeert te houden. Je bent zo gehersenspoeld. Arme man. Ik heb medelijden met je.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh, dit vond je zelfs mooi? Toe maar.
[..]
Wat vind je er niet zuiver aan?
[..]
Ja, raar h, als er online door Nederlandse moslims een 'Jodenjacht' op touw wordt gezet en groepjes moslims driftig door Amsterdam rennen opzoek naar Joden. Zo onbegrijpelijk dat mensen dit antisemitisme noemen.
Bij jou gaat er nu ook wel een masker af hoor. En natuurlijk ook weer meteen beginnen over moslims. De realiteit is dat moslims niets te klagen hebben, zelfs in Westerse landen hebben deze mensen talloze privileges weten te vergaren, dit terwijl men zich disproportioneel op negatieve manieren weet te onderscheiden en het leven in het Westen stukken onveiliger maakt.
Ten slotte discrimineert Isral geen moslims, maar deze floreren in de Isralische samenleving en dienen ook meer dan eens vrijwillig in het Isralische leger.
Ja, met de opkomst van uber wist ik niet dat die eensgezindheid onder taxichauffeurs er nog steeds was.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh, dit vond je zelfs mooi? Toe maar.
'Nog meer geweld' in de zin van 'bescherming tegen Marokkaanse hyena's'? Ja, dat had mijn respect gekregen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het juist wel verstandig dat ze zich niet hebben gemengd in deze kansloze stammenstrijd waar ze totaal geen onderdeel van zijn. Of opteer je hier voor nog meer geweld?
Ik ben een echte inderdaad. De totaal gehersenspoelde 'progressieven' die volstrekt incapabel zijn om tribalisme los te laten in hun intersectionele diversiteitsfetisj zijn dat dus niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:50 schreef Nexum het volgende:
[..]
Vanwaar de aanhalingstekens? Jij bent zelf notabene ook progressief.
De ironie...quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:52 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn zo zwart wit en het is bijna zielig hoe erg je het vol probeert te houden. Je bent zo gehersenspoeld. Arme man. Ik heb medelijden met je.
Oh, dit vond je zelfs mooi? Toe maar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nader er een taxi vernield is, vond dat juist wel mooi om weer die eensgezindheid onder Amsterdamse taxichauffeurs te zien. Alsof het weer eind jaren 90 was
Wat vindt je er niet zuiver aan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoals ik dus al aangaf is deze situatie niet vergelijkbaar. Rusland valt andere landen aan, Isral wordt de hele tijd aangevallen. En dat Isral zichzelf verdedigt en hard terugslaat is vervolgens alleen maar positief te noemen. Fijn dat Islamtische terroristen en hun toejuichers flink worden aangepakt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat er alles mee te maken, het is niet alsof het de eerste keer is dat er een Isralische ploeg op bezoek is en het is niet de eerste keer dat ze Gaza plat staan te stampen
Wat is het grote verschil nu?
Ruslandban want dan willen we ook Israelban, daar gaan de hakken in het zand
Je zeg het zelfs bij het Songfestival, daar is volgens mij niemand gaan rellen maar de stem om Isral eruit te gooien was vrij groot, nog steeds ... en dat is het Songfestival
Hilarisch staaltje projectie dit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:52 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn zo zwart wit en het is bijna zielig hoe erg je het vol probeert te houden. Je bent zo gehersenspoeld. Arme man. Ik heb medelijden met je.
Getuige de bivakmutsen en ijzeren staven waarmee ze over straat gingen konden ze dat ook zelf wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Nog meer geweld' in de zin van 'bescherming tegen Marokkaanse hyena's'? Ja, dat had mijn respect gekregen.
Totaal andere discussie die ik hier sowieso niet ga voerenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals ik dus al aangaf is deze situatie niet vergelijkbaar. Rusland valt andere landen aan, Isral wordt de hele tijd aangevallen. En dat Isral zichzelf verdedigt en hard terugslaat is vervolgens alleen maar positief te noemen. Fijn dat Islamtische terroristen en hun toejuichers flink worden aangepakt.
Dit is dus totaal geen reden om Isral uit sportevenementen te weigeren. De VS werd toch ook niet uitgesloten toen met Al-Qaeda ging proberen te elimineren? Of denk aan de geallieerden die even Duitsland onder handen namen.
Pak de wereldkaart er eens bij, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:47 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waarom zou je ze de UEFA uit "schoppen"?
Het aanvallen en beledigen van ras Amsterdammersquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een video van een kind van 15 minuten die wat aan elkaar gemonteerde takes laat zien van die avond. En wat
Welk gedrag?
Death to all Arabs en Arabieren zien als minderwaardige dierentuin attracties is blijkbaar niet zo erg. Goh.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De ironie...
Met je 'racisme tegen moslims'.
Vergeet straks niet weer te zeuren over discriminatie, intolerantie en racisme.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Pak de wereldkaart er eens bij, zou ik zeggen.
Het is ook veelzeggend natuurlijk dat je als volk dermate uitgekotst wordt door je buurlanden dat je genoodzaakt bent om je aan te sluiten bij een sportbond op een totaal ander werelddeel. Israel is een failed state.
Ja zo liepen ze met 3000 door de stad. Het zal wel. Je vindt altijd wel een stok om de hond mee te slaan als je vooringenomen bent.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Getuige de bivakmutsen en ijzeren staven waarmee ze over straat gingen konden ze dat ook zelf wel.
Het komt ook door de politici. Ze steunen Israel onvoorwaardelijk, deels door lobby's. De nummer twee van de grootste partij van Nederland komt daardoor niet eens door de naslag van de AIVDquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Death to all Arabs en Arabieren zien als minderwaardige dierentuin attracties is blijkbaar niet zo erg. Goh.
Laten we ons houden aan de Internationale Mensenrechten. Behalve als ze Arabisch zijn en een religie aanhouden waar ik niks mee heb. Dan mogen ze gewoon dood hoor.
Flikker toch een eind op. Ik heb het zo gehad met dat walgelijke eeuwige gejank van dat 7 oktober kamp. Wat er 7 oktober is gebeurd is werkelijk waar NIKS vergeleken met wat de Palestijnen daarna en daarvoor decennialang hebben moeten doormaken. Elke onafhankelijke historicus zou je dat op een briefje meegeven. Maar iedereen hier maar blijven volhouden puur uit een interne pure haat jegens alles was ook maar een klein beetje van het Westen afstaat. Schei toch uit.
Wat je nu laat zien bewijst mijn punt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Death to all Arabs en Arabieren zien als minderwaardige dierentuin attracties is blijkbaar niet zo erg. Goh.
Laten we ons houden aan de Internationale Mensenrechten. Behalve als ze Arabisch zijn en een religie aanhouden waar ik niks mee heb. Dan mogen ze gewoon dood hoor.
Flikker toch een eind op. Ik heb het zo gehad met dat walgelijke eeuwige gejank van dat 7 oktober kamp. Wat er 7 oktober is gebeurd is werkelijk waar NIKS vergeleken met wat de Palestijnen daarna en daarvoor decennialang hebben moeten doormaken. Elke onafhankelijke historicus zou je dat op een briefje meegeven. Maar iedereen hier maar blijven volhouden puur uit een interne pure haat jegens alles was ook maar een klein beetje van het Westen afstaat. Schei toch uit.
Dat klopt natuurlijk, maar de oorzaak is niet Isral, maar die buurlanden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is ook veelzeggend natuurlijk dat je als volk dermate uitgekotst wordt door je buurlanden dat je genoodzaakt bent om je aan te sluiten bij een sportbond op een totaal ander werelddeel.
Ahum... nee. Hun buurlanden zijn failed states.quote:Israel is een failed state.
Is toch ook logisch. Bijna 100 jaar geleden had je ook voldoende mensen die zo dachten. Zou raar zijn wanneer dat opeens allemaal weg is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef ach het volgende:
Helaas in mijn socials ook allemaal mensen die ik ken uit die hoek die alles goedpraten met een hele waslijst aan dingen die de meccaba hooligans zouden hebben gedaan. Die vinden het dan normaal om willekeurige joden die met hun kind over straat lopen te achtervolgen.
Diezelfde mensen hadden 20 jaar terug ook al een hekel aan het westen en de levenstijl.
Op een of andere manier zit er een soort genetische imbeciliteit in dat volk
De Palestijnen hadden allang een eigen staat kunnen hebben maar ze wilden niet.. dus het zijn allemaal krokodillentranen. Waarom ben je zo eenzijdig in je postings?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tsja dat kan je ook omdraaien natuurlijk en dat het meer zegt over de buurlanden!quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is ook veelzeggend natuurlijk dat je als volk dermate uitgekotst wordt door je buurlanden dat je genoodzaakt bent om je aan te sluiten bij een sportbond op een totaal ander werelddeel. En op dat andere werelddeel word je vervolgens ook weer keihard uitgekotst. Israel is een failed state.
Ik snap gewoon niet zo dat je duizenden kilometers voor een voetbalwedstrijd aflegt om vervolgens vlaggen te verbranden, een taxi te vernielen en met bivakmutsen en staven over straat te lopen. Maar als je dan vervolgens wordt aangevallen dan ben jij het slachtoffer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja zo liepen ze met 3000 door de stad. Het zal wel. Je vindt altijd wel een stok om de hond mee te slaan als je vooringenomen bent.
Die Younes is toch gewoon dat bekende ophefaccount die slechts alles deelt. Die is al lang en breed bekend bij de politiequote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen verstandig is om zich maar bij de politie te gaan melden.
[ x ]
Deze hoofden gaan nu zoveel rond op social media. Dat een politiebureau een veilige optie is.
Dat is mijn punt dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Younes is toch gewoon dat bekende ophefaccount die slechts alles deelt. Die is al lang en breed bekend bij de politie
Nu ben je aan het projecteren. Je irriteert je duidelijk aan deze groep mensen en je wilt gaten in mijn verhaal vinden om die irritatie op mij te kunnen uitten. Ik heb het nergens over intersectionality gehad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat je nu laat zien bewijst mijn punt.
Ik heb het nergens gehad over dat conflict; jij bent echter zo tribaal dat je alles enkel nog door die lens kunt bezien. En dan kom je met emotionele bagger als dit, waarbij je zoals je geleerd hebt iedereen die niet meegaat in je anti-Westerse doctrine (want dat is het, een soort tenenkrommende neo erfzonde idee) afschildert als barbaar die Arabieren haat en dood wil hebben. Want Westerse witte mensen zijn zo intolerant en vol van haat, zeker gezien hun koloniale verleden en slavernij en al die andere zaken die je natuurlijk in verschillende collegebanken geleerd hebt.
Over mensenrechten heb ik het vaker; niet alleen in mijn afkeer van Netanyahu, ook bijvoorbeeld voor vrouwen en homo's in die Arabische landen. Bij mij staan die mensenrechten namelijk overal centraal.
Ik hoop dat je deze fase nog een keer ontgroeid.
Goh, de veroordeelde haatbaard Youness is weer eens betrokken. Grappig hoe iemand zowel gehandicapte minderjarigen seksueel kan misbruiken alswel zichzelf als een baken van moraliteit kan zien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen verstandig is om zich maar bij de politie te gaan melden.
[ x ]
Deze hoofden gaan nu zoveel rond op social media. Dat een politiebureau een veilige optie is.
Ik zou er ook echt niet mee wachten...quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Lol - dit zou nog wel eens nare spin-off kunnen opleveren voor onze relmocro's. We weten inmiddels dat FAFO het officile mantra is van de Isralische staat..quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Het simplisme om moslims maar als ras te betitelen, waardoor, heel handig, elke inhoudelijke kritiek op religie automatisch racisme is, is precies de insteek van heel die intersectionele pseudowetenschap.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:07 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nu ben je aan het projecteren. Je irriteert je duidelijk aan deze groep mensen en je wilt gaten in mijn verhaal vinden om die irritatie op mij te kunnen uitten. Ik heb het nergens over intersectionality gehad.
En jij hoeft het niet over dit conflict te hebben. Dat heeft de media al voor iedereen gedaan door dit als antisemitisme te framen. En je weet ook dondersgoed dat ik het niet over elke Westerse man heb. Ik heb het voornamelijk over een aantal mensen op dit forum. Jij valt daar niet eens onder. Ik ben het op veel vlakken ook met je eens.
Israel heeft gewoon geen keus. In hun eigen omgeving is er geen Arabier te vinden die tegen ze wil spelen. Iran idem dito. Toen Jahanbaksh nog bij Feyenoord zat moesten ze geloof ik ook tegen een Israelische ploeg en die hebben ze gewoon thuisgelaten. Als hij zou hebben gespeeld zou zijn familie in Iran mogelijk vervolgd kunnen worden, zo diep zit de haat daar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, maar de oorzaak is niet Isral, maar die buurlanden.
[..]
Ahum... nee. Hun buurlanden zijn failed states.
Maar los daarvan was dat geen antwoord op de vraag die ik stelde: waarom zou je ze uit de UEFA schoppen? Wat jij aankaart is waarom ze erin zijn gelaten.
Ja heel eerlijk als jij maar 40 % van het land krijgt tegenover een bevolkingsgroep die er pas weer is komen wonen, en een zware minderheid vormt, die vervolgens 60 % krijgtquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Palestijnen hadden allang een eigen staat kunnen hebben maar ze wilden niet.. dus het zijn allemaal krokodillentranen. Waarom ben je zo eenzijdig in je postings?
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt niet mee wachten...
... en dat geldt eigenlijk voor alle jodenjagers. Ze hebben geen idee waar ze aan begonnen zijn.
Je geeft zelf het antwoord al. Je zou israel de UEFA uit moeten schoppen omdat ze nooit toegelaten hadden mogen worden en niets te zoeken hebben in de 'Union of European Football Associations'. Ze zijn niet eens in staat om wedstrijden op hun eigen grondgebied te organiseren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, maar de oorzaak is niet Isral, maar die buurlanden.
[..]
Ahum... nee. Hun buurlanden zijn failed states.
Maar los daarvan was dat geen antwoord op de vraag die ik stelde: waarom zou je ze uit de UEFA schoppen? Wat jij aankaart is waarom ze erin zijn gelaten.
Dat wordt eerder onderduiken. Je hebt serieus een probleem als de Mossad weet waar jouw huis woont.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Die inteeltkoppen zijn hier vermoedelijk geboren. De toekomst van dit land ziet er fantastisch uit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Die kans is groot ja. Zeker omdat onze autoriteiten -zeker in de ogen van de betrokken Israeli's- dat in grote mate na zullen laten. En die Telegram kanalen zijn natuurlijk zo lek als een mandje, dus als ze daar in Tel Aviv willen dan weten ze iedereen te vinden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit dus.
Die mensen gaan een voor een 'aangesproken' worden op hun gedrag.
Lijkt me juist het allerbeste argument om die problemen lekker daar te laten en niet te importeren. Grote fout toentertijdquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft gewoon geen keus. In hun eigen omgeving is er geen Arabier te vinden die tegen ze wil spelen. Iran idem dito. Toen Jahanbaksh nog bij Feyenoord zat moesten ze geloof ik ook tegen een Israelische ploeg en die hebben ze gewoon thuisgelaten. Als hij zou hebben gespeeld zou zijn familie in Iran mogelijk vervolgd kunnen worden, zo diep zit de haat daar.
Gezien de reeds gepleegde aanslagen op de woonomgeving van de heer Youness weet iedereen waar ie woont. Meneer heeft het opmerkelijke talent om zelfs z'n geloofsgenootjes een hekel aan hem te laten krijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat wordt eerder onderduiken. Je hebt serieus een probleem als de Mossad weet waar jouw huis woont.
Inhoudelijke kritiek op religie en ‘death to all Arabs’ is echt iets heel anders. Ik heb ook heel veel moeite met bepaalde interpretaties vanuit de Islam. De Ayatollah’s zul je mij niet zien steunen bijvoorbeeld. Maar betekent dat dan dat al die mensen dood moeten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het simplisme om moslims maar als ras te betitelen, waardoor, heel handig, elke inhoudelijke kritiek op religie automatisch racisme is, is precies de insteek van heel die intersectionele pseudowetenschap.
Nee, en zoals ik al herhaaldelijk geschreven heb: mensen beoordelen op ras of etniciteit is voorbij irrationeel en dom. Dus dat geldt net zo hard voor schreeuwende Maccabi-supporters.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Inhoudelijke kritiek op religie en ‘death to all Arabs’ is echt iets heel anders. Ik heb ook heel veel moeite met bepaalde interpretaties vanuit de Islam. De Ayatollah’s zul je mij niet zien steunen bijvoorbeeld. Maar betekent dat dan dat al die mensen dood moeten?
Ah, je bent er zo een.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Je zou israel de UEFA uit moeten schoppen omdat ze nooit toegelaten hadden mogen worden en niets te zoeken hebben in de 'Union of European Football Associations'. Ze zijn niet eens in staat om wedstrijden op hun eigen grondgebied te organiseren.
Wat je zegt over "het ligt niet aan Isral maar aan alle buurlanden", dat slaat natuurlijk nergens op. In de rest van de wereld worden joden net zo hard uitgekotst dus misschien is het als volk dan eens tijd om in de spiegel te kijken ipv te doen alsof de hele wereld gek is.
Nou. Dan zijn we het toch met elkaar eens?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, en zoals ik al herhaaldelijk geschreven heb: mensen beoordelen op ras of etniciteit is voorbij irrationeel en dom. Dus dat geldt net zo hard voor schreeuwende Maccabi-supporters.
Als je een poosje krabt blijkt de afkeer vaak wel degelijk het hele joodse volk te betreffen in plaats van enkel (de daden van) Israel.quote:
Alweer die Youness Ouaali die erbij betrokken is, ik heb die naam al vaker voorbij zien komen op dit forum. Ik geloof dat dat een beetje een hardleers type is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee dat moslims hier een georganiseerde Jodenjacht houden. Ik zou 2000 Isralirs die naar een voetbalwedstrijd komen kijken en gemoedelijk met Ajax-fans feestvieren in aanloop naar deze wedstrijd, ook geen 'buitenlandse invasie' willen noemen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het aanvallen en beledigen van ras Amsterdammers![]()
Wees blij dat deze autochtone mensen opkomen tegen een buitenlandse invasie![]()
Verder wel grappig wanneer je je beseft dat wanneer ik daar zou zijn geweest (ik heb er gewerkt in het verleden) dat beide partijen zich waarschijnlijk hadden afgevraagd aan welke kant ik hoorde (maar racisme in het Midden-Oosten, want woestijnbewoners zijn zo anders; probeer dan in elk geval xenophobie of zo).
Onderbouwing hiervan graag?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het zegt vooral iets over de Arabische en Islamtische wereld, waar haat jegens Joden helaas de norm is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is ook veelzeggend natuurlijk dat je als volk dermate uitgekotst wordt door je buurlanden dat je genoodzaakt bent om je aan te sluiten bij een sportbond op een totaal ander werelddeel. En op dat andere werelddeel word je vervolgens ook weer keihard uitgekotst. Israel is een failed state.
Ah, allemaal uit de verwachte hoek. Paspoort afnemen en uitzetten graag.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Vaststellen dat joden overal uitgekotst worden en israel niets te zoeken heeft in een 'Union of European Football Associations' is een antisemitische uitspraak?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zo zeg, jij bent zeker niet in je eerste antisemitische uitspraak gestikt. Betreur je het heel erg dat je geen baan had in Auswitz?
Gedane zaken nemen geen keer. Ooit is de beslissing genomen ze toe te laten. Dat terugdraaien zou silly zijn. Waarom zou je? Europa is niet zo barbaars als het Midden-Oosten; wij laten ons niet leiden door silly haat. Arabieren wel (en echt niet alleen tegen Isral).quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Je zou israel de UEFA uit moeten schoppen omdat ze nooit toegelaten hadden mogen worden en niets te zoeken hebben in de 'Union of European Football Associations'.
Dat is de objectieve realiteit.quote:Wat je zegt over "het ligt niet aan Isral maar aan alle buurlanden", dat slaat natuurlijk nergens op.
Ach, het is hun eigen schuld...!quote:In de rest van de wereld worden joden net zo hard uitgekotst dus misschien is het als volk dan eens tijd om in de spiegel te kijken ipv te doen alsof de hele wereld gek is.
Ja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vaststellen dat joden overal uitgekotst worden en israel niets te zoeken heeft in een 'Union of European Football Associations' is een antisemitische uitspraak?
Niet gek als Halsema die plundered zionisten vrij baan geeft. Ze hebben pas ingegrepen nadat scooter jeugd zich ermee ging bemoeienquote:
Wat? Die gaan 100% medewerking verlenen. Eindelijk een kans om die Marokkanen (die Marokkanen) zelf panische angst te laten voelen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die kans is groot ja. Zeker omdat onze autoriteiten -zeker in de ogen van de betrokken Israeli's- dat in grote mate na zullen laten.
Onze overheid ook wel. Onderschat de opsporingsdiensten niet.quote:En die Telegram kanalen zijn natuurlijk zo lek als een mandje, dus als ze daar in Tel Aviv willen dan weten ze iedereen te vinden.
Doe er wat aan.quote:
Zit Turkije er ook niet bij?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vaststellen dat joden overal uitgekotst worden en israel niets te zoeken heeft in een 'Union of European Football Associations' is een antisemitische uitspraak?
Laten we zeggen dat wat er gebeurd is ergens tussen voetbalrellen en aanvaarding van twee groepen in het buitenland is vanwege politieke redenen. Er zijn vijf gewonden gevallen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vindt je er niet zuiver aan?
Ach, ik kan er wel vrede mee hebben, sporters hoeven niet gestraft te worden voor wat hun politici allemaal uitvreten. Om dezelfde reden mag Israel ook gewoon meedoen aan Eurovisie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me juist het allerbeste argument om die problemen lekker daar te laten en niet te importeren. Grote fout toentertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |