Ja heel eerlijk als jij maar 40 % van het land krijgt tegenover een bevolkingsgroep die er pas weer is komen wonen, en een zware minderheid vormt, die vervolgens 60 % krijgtquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Palestijnen hadden allang een eigen staat kunnen hebben maar ze wilden niet.. dus het zijn allemaal krokodillentranen. Waarom ben je zo eenzijdig in je postings?
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt niet mee wachten...
... en dat geldt eigenlijk voor alle jodenjagers. Ze hebben geen idee waar ze aan begonnen zijn.
Je geeft zelf het antwoord al. Je zou israel de UEFA uit moeten schoppen omdat ze nooit toegelaten hadden mogen worden en niets te zoeken hebben in de 'Union of European Football Associations'. Ze zijn niet eens in staat om wedstrijden op hun eigen grondgebied te organiseren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, maar de oorzaak is niet Israël, maar die buurlanden.
[..]
Ahum... nee. Hun buurlanden zijn failed states.
Maar los daarvan was dat geen antwoord op de vraag die ik stelde: waarom zou je ze uit de UEFA schoppen? Wat jij aankaart is waarom ze erin zijn gelaten.
Dat wordt eerder onderduiken. Je hebt serieus een probleem als de Mossad weet waar jouw huis woont.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen verstandig is om zich maar bij de politie te gaan melden.
[ x ]
Deze hoofden gaan nu zoveel rond op social media. Dat een politiebureau een veilige optie is.
Die inteeltkoppen zijn hier vermoedelijk geboren. De toekomst van dit land ziet er fantastisch uit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen verstandig is om zich maar bij de politie te gaan melden.
[ x ]
Deze hoofden gaan nu zoveel rond op social media. Dat een politiebureau een veilige optie is.
Die kans is groot ja. Zeker omdat onze autoriteiten -zeker in de ogen van de betrokken Israeli's- dat in grote mate na zullen laten. En die Telegram kanalen zijn natuurlijk zo lek als een mandje, dus als ze daar in Tel Aviv willen dan weten ze iedereen te vinden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit dus.
Die mensen gaan een voor een 'aangesproken' worden op hun gedrag.
Lijkt me juist het allerbeste argument om die problemen lekker daar te laten en niet te importeren. Grote fout toentertijdquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft gewoon geen keus. In hun eigen omgeving is er geen Arabier te vinden die tegen ze wil spelen. Iran idem dito. Toen Jahanbaksh nog bij Feyenoord zat moesten ze geloof ik ook tegen een Israelische ploeg en die hebben ze gewoon thuisgelaten. Als hij zou hebben gespeeld zou zijn familie in Iran mogelijk vervolgd kunnen worden, zo diep zit de haat daar.
Gezien de reeds gepleegde aanslagen op de woonomgeving van de heer Youness weet iedereen waar ie woont. Meneer heeft het opmerkelijke talent om zelfs z'n geloofsgenootjes een hekel aan hem te laten krijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat wordt eerder onderduiken. Je hebt serieus een probleem als de Mossad weet waar jouw huis woont.
Inhoudelijke kritiek op religie en ‘death to all Arabs’ is echt iets heel anders. Ik heb ook heel veel moeite met bepaalde interpretaties vanuit de Islam. De Ayatollah’s zul je mij niet zien steunen bijvoorbeeld. Maar betekent dat dan dat al die mensen dood moeten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het simplisme om moslims maar als ras te betitelen, waardoor, heel handig, elke inhoudelijke kritiek op religie automatisch racisme is, is precies de insteek van heel die intersectionele pseudowetenschap.
Nee, en zoals ik al herhaaldelijk geschreven heb: mensen beoordelen op ras of etniciteit is voorbij irrationeel en dom. Dus dat geldt net zo hard voor schreeuwende Maccabi-supporters.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Inhoudelijke kritiek op religie en ‘death to all Arabs’ is echt iets heel anders. Ik heb ook heel veel moeite met bepaalde interpretaties vanuit de Islam. De Ayatollah’s zul je mij niet zien steunen bijvoorbeeld. Maar betekent dat dan dat al die mensen dood moeten?
Ah, je bent er zo een.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Je zou israel de UEFA uit moeten schoppen omdat ze nooit toegelaten hadden mogen worden en niets te zoeken hebben in de 'Union of European Football Associations'. Ze zijn niet eens in staat om wedstrijden op hun eigen grondgebied te organiseren.
Wat je zegt over "het ligt niet aan Israël maar aan alle buurlanden", dat slaat natuurlijk nergens op. In de rest van de wereld worden joden net zo hard uitgekotst dus misschien is het als volk dan eens tijd om in de spiegel te kijken ipv te doen alsof de hele wereld gek is.
Nou. Dan zijn we het toch met elkaar eens?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, en zoals ik al herhaaldelijk geschreven heb: mensen beoordelen op ras of etniciteit is voorbij irrationeel en dom. Dus dat geldt net zo hard voor schreeuwende Maccabi-supporters.
Als je een poosje krabt blijkt de afkeer vaak wel degelijk het hele joodse volk te betreffen in plaats van enkel (de daden van) Israel.quote:
Alweer die Youness Ouaali die erbij betrokken is, ik heb die naam al vaker voorbij zien komen op dit forum. Ik geloof dat dat een beetje een hardleers type is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee dat moslims hier een georganiseerde Jodenjacht houden. Ik zou 2000 Israëliërs die naar een voetbalwedstrijd komen kijken en gemoedelijk met Ajax-fans feestvieren in aanloop naar deze wedstrijd, ook geen 'buitenlandse invasie' willen noemen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het aanvallen en beledigen van ras Amsterdammers![]()
Wees blij dat deze autochtone mensen opkomen tegen een buitenlandse invasie![]()
Verder wel grappig wanneer je je beseft dat wanneer ik daar zou zijn geweest (ik heb er gewerkt in het verleden) dat beide partijen zich waarschijnlijk hadden afgevraagd aan welke kant ik hoorde (maar racisme in het Midden-Oosten, want woestijnbewoners zijn zo anders; probeer dan in elk geval xenophobie of zo).
Onderbouwing hiervan graag?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Death to all Arabs en Arabieren zien als minderwaardige dierentuin attracties is blijkbaar niet zo erg. Goh.
Laten we ons houden aan de Internationale Mensenrechten. Behalve als ze Arabisch zijn en een religie aanhouden waar ik niks mee heb. Dan mogen ze gewoon dood hoor.
Flikker toch een eind op. Ik heb het zo gehad met dat walgelijke eeuwige gejank van dat 7 oktober kamp. Wat er 7 oktober is gebeurd is werkelijk waar NIKS vergeleken met wat de Palestijnen daarna en daarvoor decennialang hebben moeten doormaken. Elke onafhankelijke historicus zou je dat op een briefje meegeven. Maar iedereen hier maar blijven volhouden puur uit een interne pure haat jegens alles was ook maar een klein beetje van het Westen afstaat. Schei toch uit.
Het zegt vooral iets over de Arabische en Islamtische wereld, waar haat jegens Joden helaas de norm is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Pak de wereldkaart er eens bij, zou ik zeggen.
Het is ook veelzeggend natuurlijk dat je als volk dermate uitgekotst wordt door je buurlanden dat je genoodzaakt bent om je aan te sluiten bij een sportbond op een totaal ander werelddeel. En op dat andere werelddeel word je vervolgens ook weer keihard uitgekotst. Israel is een failed state.
Ah, allemaal uit de verwachte hoek. Paspoort afnemen en uitzetten graag.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Vaststellen dat joden overal uitgekotst worden en israel niets te zoeken heeft in een 'Union of European Football Associations' is een antisemitische uitspraak?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zo zeg, jij bent zeker niet in je eerste antisemitische uitspraak gestikt. Betreur je het heel erg dat je geen baan had in Auswitz?
Gedane zaken nemen geen keer. Ooit is de beslissing genomen ze toe te laten. Dat terugdraaien zou silly zijn. Waarom zou je? Europa is niet zo barbaars als het Midden-Oosten; wij laten ons niet leiden door silly haat. Arabieren wel (en echt niet alleen tegen Israël).quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Je zou israel de UEFA uit moeten schoppen omdat ze nooit toegelaten hadden mogen worden en niets te zoeken hebben in de 'Union of European Football Associations'.
Dat is de objectieve realiteit.quote:Wat je zegt over "het ligt niet aan Israël maar aan alle buurlanden", dat slaat natuurlijk nergens op.
Ach, het is hun eigen schuld...!quote:In de rest van de wereld worden joden net zo hard uitgekotst dus misschien is het als volk dan eens tijd om in de spiegel te kijken ipv te doen alsof de hele wereld gek is.
Ja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vaststellen dat joden overal uitgekotst worden en israel niets te zoeken heeft in een 'Union of European Football Associations' is een antisemitische uitspraak?
Niet gek als Halsema die plundered zionisten vrij baan geeft. Ze hebben pas ingegrepen nadat scooter jeugd zich ermee ging bemoeienquote:
Wat? Die gaan 100% medewerking verlenen. Eindelijk een kans om die Marokkanen (die Marokkanen) zelf panische angst te laten voelen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die kans is groot ja. Zeker omdat onze autoriteiten -zeker in de ogen van de betrokken Israeli's- dat in grote mate na zullen laten.
Onze overheid ook wel. Onderschat de opsporingsdiensten niet.quote:En die Telegram kanalen zijn natuurlijk zo lek als een mandje, dus als ze daar in Tel Aviv willen dan weten ze iedereen te vinden.
Doe er wat aan.quote:
Zit Turkije er ook niet bij?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vaststellen dat joden overal uitgekotst worden en israel niets te zoeken heeft in een 'Union of European Football Associations' is een antisemitische uitspraak?
Laten we zeggen dat wat er gebeurd is ergens tussen voetbalrellen en aanvaarding van twee groepen in het buitenland is vanwege politieke redenen. Er zijn vijf gewonden gevallen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vindt je er niet zuiver aan?
Ach, ik kan er wel vrede mee hebben, sporters hoeven niet gestraft te worden voor wat hun politici allemaal uitvreten. Om dezelfde reden mag Israel ook gewoon meedoen aan Eurovisie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me juist het allerbeste argument om die problemen lekker daar te laten en niet te importeren. Grote fout toentertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |