Oh, dit vond je zelfs mooi? Toe maar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nader er een taxi vernield is, vond dat juist wel mooi om weer die eensgezindheid onder Amsterdamse taxichauffeurs te zien. Alsof het weer eind jaren 90 was
Wat vindt je er niet zuiver aan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet toch dat je antisemiet bent als je kritiek durft te geven op Israël of Joodse mensen.
Discussies hier rond zijn echt onmogelijk. Compleet belachelijk dat reltuig mensen gaat aanvallen om dat ze Joods zijn. Maar de manier hoe Israël dit weer spint en zelfs de Amerikaanse president erbij betrokken moet worden is ook niet zuiver hoor. En dan van de verhalen over wraak aanvallen ergens in Gaza, op zaken die gebeurd zijn in Amsterdam.
Zoals ik dus al aangaf is deze situatie niet vergelijkbaar. Rusland valt andere landen aan, Israël wordt de hele tijd aangevallen. En dat Israël zichzelf verdedigt en hard terugslaat is vervolgens alleen maar positief te noemen. Fijn dat Islamtische terroristen en hun toejuichers flink worden aangepakt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat er alles mee te maken, het is niet alsof het de eerste keer is dat er een Israëlische ploeg op bezoek is en het is niet de eerste keer dat ze Gaza plat staan te stampen
Wat is het grote verschil nu?
Ruslandban want dan willen we ook Israelban, daar gaan de hakken in het zand
Je zeg het zelfs bij het Songfestival, daar is volgens mij niemand gaan rellen maar de stem om Israël eruit te gooien was vrij groot, nog steeds ... en dat is het Songfestival
Hilarisch staaltje projectie dit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:52 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn zo zwart wit en het is bijna zielig hoe erg je het vol probeert te houden. Je bent zo gehersenspoeld. Arme man. Ik heb medelijden met je.
Getuige de bivakmutsen en ijzeren staven waarmee ze over straat gingen konden ze dat ook zelf wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Nog meer geweld' in de zin van 'bescherming tegen Marokkaanse hyena's'? Ja, dat had mijn respect gekregen.
Totaal andere discussie die ik hier sowieso niet ga voerenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals ik dus al aangaf is deze situatie niet vergelijkbaar. Rusland valt andere landen aan, Israël wordt de hele tijd aangevallen. En dat Israël zichzelf verdedigt en hard terugslaat is vervolgens alleen maar positief te noemen. Fijn dat Islamtische terroristen en hun toejuichers flink worden aangepakt.
Dit is dus totaal geen reden om Israël uit sportevenementen te weigeren. De VS werd toch ook niet uitgesloten toen met Al-Qaeda ging proberen te elimineren? Of denk aan de geallieerden die even Duitsland onder handen namen.
Pak de wereldkaart er eens bij, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:47 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waarom zou je ze de UEFA uit "schoppen"?
Het aanvallen en beledigen van ras Amsterdammersquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een video van een kind van 15 minuten die wat aan elkaar gemonteerde takes laat zien van die avond. En wat
Welk gedrag?
Death to all Arabs en Arabieren zien als minderwaardige dierentuin attracties is blijkbaar niet zo erg. Goh.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De ironie...
Met je 'racisme tegen moslims'.
Vergeet straks niet weer te zeuren over discriminatie, intolerantie en racisme.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Pak de wereldkaart er eens bij, zou ik zeggen.
Het is ook veelzeggend natuurlijk dat je als volk dermate uitgekotst wordt door je buurlanden dat je genoodzaakt bent om je aan te sluiten bij een sportbond op een totaal ander werelddeel. Israel is een failed state.
Ja zo liepen ze met 3000 door de stad. Het zal wel. Je vindt altijd wel een stok om de hond mee te slaan als je vooringenomen bent.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Getuige de bivakmutsen en ijzeren staven waarmee ze over straat gingen konden ze dat ook zelf wel.
Het komt ook door de politici. Ze steunen Israel onvoorwaardelijk, deels door lobby's. De nummer twee van de grootste partij van Nederland komt daardoor niet eens door de naslag van de AIVDquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Death to all Arabs en Arabieren zien als minderwaardige dierentuin attracties is blijkbaar niet zo erg. Goh.
Laten we ons houden aan de Internationale Mensenrechten. Behalve als ze Arabisch zijn en een religie aanhouden waar ik niks mee heb. Dan mogen ze gewoon dood hoor.
Flikker toch een eind op. Ik heb het zo gehad met dat walgelijke eeuwige gejank van dat 7 oktober kamp. Wat er 7 oktober is gebeurd is werkelijk waar NIKS vergeleken met wat de Palestijnen daarna en daarvoor decennialang hebben moeten doormaken. Elke onafhankelijke historicus zou je dat op een briefje meegeven. Maar iedereen hier maar blijven volhouden puur uit een interne pure haat jegens alles was ook maar een klein beetje van het Westen afstaat. Schei toch uit.
Wat je nu laat zien bewijst mijn punt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Death to all Arabs en Arabieren zien als minderwaardige dierentuin attracties is blijkbaar niet zo erg. Goh.
Laten we ons houden aan de Internationale Mensenrechten. Behalve als ze Arabisch zijn en een religie aanhouden waar ik niks mee heb. Dan mogen ze gewoon dood hoor.
Flikker toch een eind op. Ik heb het zo gehad met dat walgelijke eeuwige gejank van dat 7 oktober kamp. Wat er 7 oktober is gebeurd is werkelijk waar NIKS vergeleken met wat de Palestijnen daarna en daarvoor decennialang hebben moeten doormaken. Elke onafhankelijke historicus zou je dat op een briefje meegeven. Maar iedereen hier maar blijven volhouden puur uit een interne pure haat jegens alles was ook maar een klein beetje van het Westen afstaat. Schei toch uit.
Dat klopt natuurlijk, maar de oorzaak is niet Israël, maar die buurlanden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is ook veelzeggend natuurlijk dat je als volk dermate uitgekotst wordt door je buurlanden dat je genoodzaakt bent om je aan te sluiten bij een sportbond op een totaal ander werelddeel.
Ahum... nee. Hun buurlanden zijn failed states.quote:Israel is een failed state.
Is toch ook logisch. Bijna 100 jaar geleden had je ook voldoende mensen die zo dachten. Zou raar zijn wanneer dat opeens allemaal weg is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef ach het volgende:
Helaas in mijn socials ook allemaal mensen die ik ken uit die hoek die alles goedpraten met een hele waslijst aan dingen die de meccaba hooligans zouden hebben gedaan. Die vinden het dan normaal om willekeurige joden die met hun kind over straat lopen te achtervolgen.
Diezelfde mensen hadden 20 jaar terug ook al een hekel aan het westen en de levenstijl.
Op een of andere manier zit er een soort genetische imbeciliteit in dat volk
De Palestijnen hadden allang een eigen staat kunnen hebben maar ze wilden niet.. dus het zijn allemaal krokodillentranen. Waarom ben je zo eenzijdig in je postings?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tsja dat kan je ook omdraaien natuurlijk en dat het meer zegt over de buurlanden!quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is ook veelzeggend natuurlijk dat je als volk dermate uitgekotst wordt door je buurlanden dat je genoodzaakt bent om je aan te sluiten bij een sportbond op een totaal ander werelddeel. En op dat andere werelddeel word je vervolgens ook weer keihard uitgekotst. Israel is een failed state.
Ik snap gewoon niet zo dat je duizenden kilometers voor een voetbalwedstrijd aflegt om vervolgens vlaggen te verbranden, een taxi te vernielen en met bivakmutsen en staven over straat te lopen. Maar als je dan vervolgens wordt aangevallen dan ben jij het slachtoffer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja zo liepen ze met 3000 door de stad. Het zal wel. Je vindt altijd wel een stok om de hond mee te slaan als je vooringenomen bent.
Die Younes is toch gewoon dat bekende ophefaccount die slechts alles deelt. Die is al lang en breed bekend bij de politiequote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen verstandig is om zich maar bij de politie te gaan melden.
[ x ]
Deze hoofden gaan nu zoveel rond op social media. Dat een politiebureau een veilige optie is.
Dat is mijn punt dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Younes is toch gewoon dat bekende ophefaccount die slechts alles deelt. Die is al lang en breed bekend bij de politie
Nu ben je aan het projecteren. Je irriteert je duidelijk aan deze groep mensen en je wilt gaten in mijn verhaal vinden om die irritatie op mij te kunnen uitten. Ik heb het nergens over intersectionality gehad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat je nu laat zien bewijst mijn punt.
Ik heb het nergens gehad over dat conflict; jij bent echter zo tribaal dat je alles enkel nog door die lens kunt bezien. En dan kom je met emotionele bagger als dit, waarbij je zoals je geleerd hebt iedereen die niet meegaat in je anti-Westerse doctrine (want dat is het, een soort tenenkrommende neo erfzonde idee) afschildert als barbaar die Arabieren haat en dood wil hebben. Want Westerse witte mensen zijn zo intolerant en vol van haat, zeker gezien hun koloniale verleden en slavernij en al die andere zaken die je natuurlijk in verschillende collegebanken geleerd hebt.
Over mensenrechten heb ik het vaker; niet alleen in mijn afkeer van Netanyahu, ook bijvoorbeeld voor vrouwen en homo's in die Arabische landen. Bij mij staan die mensenrechten namelijk overal centraal.
Ik hoop dat je deze fase nog een keer ontgroeid.
Goh, de veroordeelde haatbaard Youness is weer eens betrokken. Grappig hoe iemand zowel gehandicapte minderjarigen seksueel kan misbruiken alswel zichzelf als een baken van moraliteit kan zien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen verstandig is om zich maar bij de politie te gaan melden.
[ x ]
Deze hoofden gaan nu zoveel rond op social media. Dat een politiebureau een veilige optie is.
Ik zou er ook echt niet mee wachten...quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Lol - dit zou nog wel eens nare spin-off kunnen opleveren voor onze relmocro's. We weten inmiddels dat FAFO het officiële mantra is van de Israëlische staat..quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:03 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Het simplisme om moslims maar als ras te betitelen, waardoor, heel handig, elke inhoudelijke kritiek op religie automatisch racisme is, is precies de insteek van heel die intersectionele pseudowetenschap.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:07 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nu ben je aan het projecteren. Je irriteert je duidelijk aan deze groep mensen en je wilt gaten in mijn verhaal vinden om die irritatie op mij te kunnen uitten. Ik heb het nergens over intersectionality gehad.
En jij hoeft het niet over dit conflict te hebben. Dat heeft de media al voor iedereen gedaan door dit als antisemitisme te framen. En je weet ook dondersgoed dat ik het niet over elke Westerse man heb. Ik heb het voornamelijk over een aantal mensen op dit forum. Jij valt daar niet eens onder. Ik ben het op veel vlakken ook met je eens.
Israel heeft gewoon geen keus. In hun eigen omgeving is er geen Arabier te vinden die tegen ze wil spelen. Iran idem dito. Toen Jahanbaksh nog bij Feyenoord zat moesten ze geloof ik ook tegen een Israelische ploeg en die hebben ze gewoon thuisgelaten. Als hij zou hebben gespeeld zou zijn familie in Iran mogelijk vervolgd kunnen worden, zo diep zit de haat daar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, maar de oorzaak is niet Israël, maar die buurlanden.
[..]
Ahum... nee. Hun buurlanden zijn failed states.
Maar los daarvan was dat geen antwoord op de vraag die ik stelde: waarom zou je ze uit de UEFA schoppen? Wat jij aankaart is waarom ze erin zijn gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |