Verschil van mening mag er zijn. Ik ben niet tegen het beleid van Israël mbt Gaza en Hezbollah omdat het een rechtstreeks gevolg is van 7 oktober. 'Ja maar hunnie begonnen' is dan wat mensen als jij zeggen. Uhm nou nee, het achterliggende conflict was er zeker, maar wat op 7 oktober gebeurde was zonder directe aanleiding. Net als 9-11..gewoon terreur. Israël reageert daarop, krijgt ook met agressie van Hezbollah te maken, Israël reageert daarop.. En dan is Israël de agressor zeker. Voor zulke ideeën ben je ontvankelijk als je al antisemitische gedachten had voor deze hele toestand begon.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Deze post laat zien hoe kortzichtig je bent, je kan best tegen het beleid van Israel zijn zonder tegen joden te zijn, ik ben ook tegen het beleid van Nederland nu dus zou ik een blankenhater zijn, onzin dus
Werkperd is ook een Poetinpijper.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah daar gaan we: de Joden trekken aan de touwtjes.
@:skysherrif ik zou me wat meer zorgen maken over dit soort taal, ipv te 'lachen'.
En Werkperd en z'n 'alles is racisme in Nederland' kunnen we verder helemaal afschrijven
Uh zo werkt dat niet helemaal in bepaalde kringen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Die mensjes kunnen aangifte doen. Daar hoeven geen groepen Marokkaans tuig willekeurige Israëliërs voor in elkaar te trappen.
Jij word dan ook niet omringt door een groep mensen die je haten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het filmpje wat hier geplaatst is lijkt me genoeg bewijs, als ik een voetbalwedstrijd bezoek en de stad in wil dan ga ik geen stenen en palen zoeken om in de stad wat te drinken, die heb ik dan niet nodig en dan wordt ik ook niet door de politie tegen gehouden
Het is mij vooral een raadsel waarom Halsema ze wel heeft toegestaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh zo werkt dat niet helemaal in bepaalde kringen.
Maar ze hebben het nu zelf goed verneukt voor zichzelf, weinig buitenlandse tripjes meer voor die eikelbijters want niemand moet ze.
Dat is supporters tegen elkaar. Is hier geen sprake van, hè!quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als ik naar Amsterdam ga de avond voor Ajax tegen Feyenoord met clubatributen loop ik het risico klappen te krijgen ondanks ik zelf alleen maar de stad in wil om wat te drinken daar wordt geen onderscheid in gemaakt bij hooligans
En die video bewijst dus helemaal niets. Die laat namelijk nergens zien dat Israëlische fans de boel aan het 'slopen' zouden zijn wat jouw claim was.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het filmpje wat hier geplaatst is lijkt me genoeg bewijs, als ik een voetbalwedstrijd bezoek en de stad in wil dan ga ik geen stenen en palen zoeken om in de stad wat te drinken, die heb ik dan niet nodig en dan wordt ik ook niet door de politie tegen gehouden
Drie dagen voor de wedstrijd werden in telegram groepen al mobs georganiseerd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Het had niets met voetbal te maken. Hooguit het feit dat die marokkanen beseften dat er, vanwege een voetbalwedstrijd, heel veel mensen uit Israël rond zouden lopen in Amsterdam en daarom opriepen om op Jodenjacht te gaan.
Nader er een taxi vernield is, vond dat juist wel mooi om weer die eensgezindheid onder Amsterdamse taxichauffeurs te zien. Alsof het weer eind jaren 90 wasquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Taxichauffeurs die willen en wetens posities doorgeven van joden aan moslimtuig zodat ze ingesloten en belaagd kunnen worden.
Caland: komt door een voetbalwedstrijd. Hebben ze het zelf naar gemaakt.
Hardop gelachen om mokerdomme Rotterdammert Caland.
En was dat omdat het Joden waren of omdat even daarvoor een van hun collega's was afgetuigd door die gasten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Taxichauffeurs die willen en wetens posities doorgeven van joden aan moslimtuig zodat ze ingesloten en belaagd kunnen worden.
Caland: komt door een voetbalwedstrijd. Hebben ze het zelf naar gemaakt.
Hardop gelachen om mokerdomme Rotterdammert Caland.
Ah, verschil van mening mag er zijn maar palliewappies moeten hun bek houden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verschil van mening mag er zijn. Ik ben niet tegen het beleid van Israël mbt Gaza en Hezbollah omdat het een rechtstreeks gevolg is van 7 oktober. 'Ja maar hunnie begonnen' is dan wat mensen als jij zeggen. Uhm nou nee, het achterliggende conflict was er zeker, maar wat op 7 oktober gebeurde was zonder directe aanleiding. Net als 9-11..gewoon terreur. Israël reageert daarop, krijgt ook met agressie van Hezbollah te maken, Israël reageert daarop.. En dan is Israël de agressor zeker. Voor zulke ideeën ben je ontvankelijk als je al antisemitische gedachten had voor deze hele toestand begon.
Dat zeg ik niet! Maar hier wordt net gedaan alsof dit normaal hooligan gedrag is. En dat is niet zo. Het zijn geen hooligans en die mensen zijn niet aangevallen omdat ze voor de verkeerde club waren, maar het verkeerde geloof hebben en uit het verkeerde land komen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voetbalhooligans mogen wel onschuldige burgers aanvallen?
Ok..
Vinden ze het echt normaal om random mensen aan te vallen, of vinden ze de eenzijdige berichtgeving een beetje gek en trek jij dat volledig uit zijn verband?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef ach het volgende:
Helaas in mijn socials ook allemaal mensen die ik ken uit die hoek die alles goedpraten met een hele waslijst aan dingen die de meccaba hooligans zouden hebben gedaan. Die vinden het dan normaal om willekeurige joden die met hun kind over straat lopen te achtervolgen.
Diezelfde mensen hadden 20 jaar terug ook al een hekel aan het westen en de levenstijl.
Op een of andere manier zit er een soort genetische imbeciliteit in dat volk
Wat denk je dat er precies gebeurde toen Ajax dagenlang Napels is doorgeslagen een paar jaar terug, ook dan worden er ruim van tevoren al plannen gemaakt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drie dagen voor de wedstrijd werden in telegram groepen al mobs georganiseerd.
Caland: komt door de wedstrijd, ze hebben het er zelf naar gemaakt.
Wat dan? Wat voor kritiek is er geuit tegen bemoeienis van een ander land?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja, ik heb de persco namelijk wel gezien.
Je weet toch dat je antisemiet bent als je kritiek durft te geven op Israël of Joodse mensen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben tegen de Israelische regering. Dat betekent niet dat ik de Joden haat.
Compleet van de pot gerukt. Walgelijk.
Dat geldt voor beide zijden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet! Maar hier wordt net gedaan alsof dit normaal hooligan gedrag is. En dat is niet zo. Het zijn geen hooligans en die mensen zijn niet aangevallen omdat ze voor de verkeerde club waren, maar het verkeerde geloof hebben en uit het verkeerde land komen.
We gaan het zien, donderdag.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh zo werkt dat niet helemaal in bepaalde kringen.
Maar ze hebben het nu zelf goed verneukt voor zichzelf, weinig buitenlandse tripjes meer voor die eikelbijters want niemand moet ze.
Misschien naar de oogarts gaan, dingen uit de grond trekken en stenen gooien is geen slopenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En die video bewijst dus helemaal niets. Die laat namelijk nergens zien dat Israëlische fans de boel aan het 'slopen' zouden zijn wat jouw claim was.
Daar mogen sowieso geen uitsupporters bij zijn. Het was in Frankrijk de vraag of er überhaupt mensen in het stadion aanwezig mochten zijnquote:
Ze hebben in de middag vier uur lang op De Dam de meest walgelijke dingen staan schreeuwen. Geen haan die er naar kraaide. Als het een beetje ouderwets goed georganiseerde Jodenjacht was dan waren er tenminste wel doden gevallen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drie dagen voor de wedstrijd werden in telegram groepen al mobs georganiseerd.
Caland: komt door de wedstrijd, ze hebben het er zelf naar gemaakt.
Geldt dat ook voor 'Islamofobie'?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet toch dat je antisemiet bent als je kritiek durft te geven op Israël of Joodse mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |