abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215529215
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Die hersenloze Marokkaanse hyena's waren geen supporters!
Die mensjes in dat huis met Palestijnse vlaggen waren dat ook niet. Ze hebben er zelf een extra laag aan toegevoegd door de confrontatie te zoeken met symphatisanten van de Palestijnse zaak.
blablablabla
pi_215529217
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat klopt, dat is het ook niet.

Maar als zulke mensen zich moeten verdedigen tegen Islamtisch tuig dat graag even hun gram wilt komen halen omdat ze maandenlang zijn opfokt via online fuikjes, waar Jodenhaat en leugens over de oorlog in Israël welig tieren, dan zal men zichzelf moeten verdedigen. En er zullen vast ook de nodige figuren tussen hebben gezeten die de confrontatie niet schuwen.

Punt is dat aanleiding bij Nederlandse moslims ligt, niet bij deze Israëlische fans. En daar hebben we de bewijzen ook voor omdat er ruim een dag voor de wedstrijd al berichten op sociale media circuleerden waar werd opgeroepen om Israëliërs aan te gaan pakken en later zelfs voor een 'Jodenjacht'.
Zich verdedigen??
Ze vielen aan en slopen de boel , en de politie moet flink de boel bijsturen om te voorkomen dat het verder escaleert.
Gewoon tuig dus wat uit was op een confrontatie en provocative
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:19:12 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529221
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef Werkperd het volgende:
Weliswaar zorgwekkend hoe MP en politici meewerken aan Israëlische propaganda.

Het is een levend bewijs dat ook het Nederlandse systeem corrupt is en gedomineerd wordt door Joden. Dat er niemand opstaat en even Israël op zijn plek zet. Israël stuurt gewoon een delegatie naar Nederland om ons gezag te ondervragen. Hoe soeverein is Nederland nog??
Ah daar gaan we: de Joden trekken aan de touwtjes.

@skysherrif ik zou me wat meer zorgen maken over dit soort taal, ipv te 'lachen'.

En Werkperd en z'n 'alles is racisme in Nederland' kunnen we verder helemaal afschrijven
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:19:47 #154
3542 Gia
User under construction
pi_215529223
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar zo gaat het met dit soort voetbalrellen heel vaak, de groep (in dit geval Israëlische) relschoppers blijven netjes bij elkaar en krijgen vrijwel meteen de aandacht van de politie die ze afzondert waarna juist de mensen die er weinig mee van doen hebben doelwit kunnen worden.

Tuurlijk is dat kansloos, maar niet uniek.
Nogmaals, het Marokkaans tuig waren geen supporters.
pi_215529224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef Werkperd het volgende:
Weliswaar zorgwekkend hoe MP en politici meewerken aan Israëlische propaganda.

Het is een levend bewijs dat ook het Nederlandse systeem corrupt is en gedomineerd wordt door Joden. Dat er niemand opstaat en even Israël op zijn plek zet. Israël stuurt gewoon een delegatie naar Nederland om ons gezag te ondervragen. Hoe soeverein is Nederland nog??
Ah, ja, dit zal het zijn. Het Nederlandse systeem is corrupt en wordt gedomineerd door Joden.

Koekoek. Opmerkelijke complottheorie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215529225
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een onzin weer.
Wij hebben een prima functionerend rechtssysteem opgetuigd.

Maar de straffen die wij opleggen vinden ze te soft daar. Pure ondermijning.
Welnee joh. Neem de Iraanse wetenschappers.. die worden stuk voor stuk omgelegd. Niet leuk, kan je juridisch en moreel van alles van vinden. Maar wie voorkomt anders dat die lui een atoombom krijgen? Niemand. Israël heeft al lang geleden geleerd dat ze aan de goden zijn overgeleverd en het zelf moeten doen. Tientallen jaren geleden heeft Israël zelfs Duitse werenschappers omgelegd, die toen met Egypte samenwerkten in een atoomprogramma. Die werden toen zo bang dat het atoomprogramma verdween als sneeuw voor de zon.

Neemt niet weg dat er met de gerichte liquidaties ook genoeg mis is gegaan, Israël heeft genoeg fouten gemaakt. Maar zoals ze nu bezig zijn..het ene na het andere Hamas en Hezbollah kopstuk dat tot pulp wordt getransformeerd.. dikke prima, goed bezig.
pi_215529229
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
En dan fans die buiten Israël wonen eerst naar Israël laten vliegen en van daaruit naar Amsterdam?
Lol, snap je punt hoor.
Maar je kan ook net zoals de burgermeester van Parijs de PSV supporters weigeren omdat je er geen zin in hebt met een drogreden.

Het is maar voetbal he.

Zou wel lachen zijn als Israël zich plaatst voor het WK in Saudi-Arabië, zal je zien dat daar alles vlekkeloos loopt :D
Hell To The Liars
pi_215529234
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, ja, dit zal het zijn. Het Nederlandse systeem is corrupt en wordt gedomineerd door Joden.

Koekoek. Opmerkelijke complottheorie.
Mag jij vinden maar gelukkig laat realiteit andere beelden zien.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:21:38 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215529240
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Nogmaals, het Marokkaans tuig waren geen supporters.
Dat zeg ik ook, het zijn kansloze hooligans en kansloze moslims die de confrontatie met elkaar opzoeken in het kader van een voetbalwedstrijd

Maar vooral een flinke storm in een glas water. Amsterdam is grotendeels een shithole met een flinke moslimpopulatie, als je dan duizenden kilometers gaat vliegen om daar bewust op te pissen kan je een reactie verwachten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215529245
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zich verdedigen??
Ze vielen aan en slopen de boel , en de politie moet flink de boel bijsturen om te voorkomen dat het verder escaleert.
Gewoon tuig dus wat uit was op een confrontatie en provocative
Heb je hier enige bewijzen van?
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

@:skysherrif ik zou me wat meer zorgen maken over dit soort taal, ipv te 'lachen'.
Tja, we weten helaas dat discussies als deze bijna altijd in zulke argumenten verzanden. Gelukkig is deze user er eerlijk over, ik wil niet eens weten hoeveel mensen zulke dingen denken maar het niet uitspreken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:22:12 #161
3542 Gia
User under construction
pi_215529248
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dus je zegt: beide groepen tuig richtten zich op onschuldigen?
De ene groep waren voetbalhooligans, wat je na iedere wedstrijd wel hebt. De andere groep waren Marokkanen met een jodenhaat die van tevoren bedacht hadden om Joden in elkaar te gaan slaan. Het waren geen supporters tegen elkaar!
pi_215529251
quote:

[..]

@:skysherrif ik zou me wat meer zorgen maken over dit soort taal, ipv te 'lachen'.

En Werkperd en z'n 'alles is racisme in Nederland' kunnen we verder helemaal afschrijven
Heb je autoriteiten iets anders horen zeggen dan of is het heel normaal dat een ander land een delegatie stuurt om het gezag te ondervragen?
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 12:22:41 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215529253
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:20 schreef Droopie het volgende:

[..]
Lol, snap je punt hoor.
Maar je kan ook net zoals de burgermeester van Parijs de PSV supporters weigeren omdat je er geen zin in hebt met een drogreden.

Het is maar voetbal he.

Zou wel lachen zijn als Israël zich plaatst voor het WK in Saudi-Arabië, zal je zien dat daar alles vlekkeloos loopt :D
Kan maar zou niet moeten

Snap nooit zo goed waarom het bij ander sporten de normaalste zaak ter wereld is terwijl je bij voetbal het leger in moet zetten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215529255
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Als ze die specifieke steengooiers aanpakken, okay, ben ik met je eens. Maar willekeurige supporters die alleen maar naar de wedstrijd zijn geweest??
Als ik naar Amsterdam ga de avond voor Ajax tegen Feyenoord met clubatributen loop ik het risico klappen te krijgen ondanks ik zelf alleen maar de stad in wil om wat te drinken daar wordt geen onderscheid in gemaakt bij hooligans
pi_215529257
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoe verderfelijk ook is het uiteindelijk niet meer dan supportersjargon:

https://nos.nl/video/227298-voetballer-lex-immers-op-jodenjacht
Supporters van de Pro Palestina rel troepen ja.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:23:50 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215529260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:22 schreef Gia het volgende:

[..]
De ene groep waren voetbalhooligans, wat je na iedere wedstrijd wel hebt. De andere groep waren Marokkanen met een jodenhaat die van tevoren bedacht hadden om Joden in elkaar te gaan slaan. Het waren geen supporters tegen elkaar!
Voetbalhooligans mogen wel onschuldige burgers aanvallen?
Ok..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 12:24:17 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215529263
Al komt het nu ook een beetje door het bannen van Russische teams, daardoor staat het gelijk op scherp want waarom die boefjes wel en deze boefjes niet :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:24:45 #168
3542 Gia
User under construction
pi_215529266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Die mensjes in dat huis met Palestijnse vlaggen waren dat ook niet. Ze hebben er zelf een extra laag aan toegevoegd door de confrontatie te zoeken met symphatisanten van de Palestijnse zaak.
Die mensjes kunnen aangifte doen. Daar hoeven geen groepen Marokkaans tuig willekeurige Israëliërs voor in elkaar te trappen.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:25:31 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529269
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:22 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Heb je autoriteiten iets anders horen zeggen dan of is het heel normaal dat een ander land een delegatie stuurt om het gezag te ondervragen?
Uhm ja, ik heb de persco namelijk wel gezien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:26:09 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215529274
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Die mensjes kunnen aangifte doen. Daar hoeven geen groepen Marokkaans tuig willekeurige Israëliërs voor in elkaar te trappen.
De mensen die met bivakmutsen en ijzeren staven door de binnenstad rondlopen worden de volgende dag netjes opgehaald door Israel met vliegtuigen omdat het zulke slachtoffers zijn. Fijne wedstrijd, met je aangifte
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215529279
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heb je hier enige bewijzen van?
[..]
Tja, we weten helaas dat discussies als deze bijna altijd in zulke argumenten verzanden. Gelukkig is deze user er eerlijk over, ik wil niet eens weten hoeveel mensen zulke dingen denken maar het niet uitspreken.
Het filmpje wat hier geplaatst is lijkt me genoeg bewijs, als ik een voetbalwedstrijd bezoek en de stad in wil dan ga ik geen stenen en palen zoeken om in de stad wat te drinken, die heb ik dan niet nodig en dan wordt ik ook niet door de politie tegen gehouden
pi_215529280
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat zeg ik ook, het zijn kansloze hooligans en kansloze moslims die de confrontatie met elkaar opzoeken in het kader van een voetbalwedstrijd

Maar vooral een flinke storm in een glas water. Amsterdam is grotendeels een shithole met een flinke moslimpopulatie, als je dan duizenden kilometers gaat vliegen om daar bewust op te pissen kan je een reactie verwachten.
Hadden ze ook korte rokjes aan?
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:27:56 #173
3542 Gia
User under construction
pi_215529285
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Het had niets met voetbal te maken. Hooguit het feit dat die marokkanen beseften dat er, vanwege een voetbalwedstrijd, heel veel mensen uit Israël rond zouden lopen in Amsterdam en daarom opriepen om op Jodenjacht te gaan.
pi_215529287
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:26 schreef Caland het volgende:

[..]
De mensen die met bivakmutsen en ijzeren staven door de binnenstad rondlopen worden de volgende dag netjes opgehaald door Israel met vliegtuigen omdat het zulke slachtoffers zijn. Fijne wedstrijd, met je aangifte
Die zijn weer weg.
Het tuig dat zomaar mensen in elkaar slaat die hier niks mee te maken hebben lopen HIER nog VRIJ rond. -O-
pi_215529289
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:24 schreef sp3c het volgende:
Al komt het nu ook een beetje door het bannen van Russische teams, daardoor staat het gelijk op scherp want waarom die boefjes wel en deze boefjes niet :?
Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. Dat mensen die vergelijking maken is al te belachelijk voor woorden en laat zien dat men zelf geen logische redenering kan maken.

Rusland is Oekraïne binnengevallen met diens hele leger, Palestijnse terroristen en Hezbollah hebben Israël aangevallen. Er is dus geen reden om Israël net zoals Rusland uit te sluiten van het mondiale voetbal.
pi_215529290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Deze post laat zien hoe kortzichtig je bent, je kan best tegen het beleid van Israel zijn zonder tegen joden te zijn, ik ben ook tegen het beleid van Nederland nu dus zou ik een blankenhater zijn, onzin dus
Verschil van mening mag er zijn. Ik ben niet tegen het beleid van Israël mbt Gaza en Hezbollah omdat het een rechtstreeks gevolg is van 7 oktober. 'Ja maar hunnie begonnen' is dan wat mensen als jij zeggen. Uhm nou nee, het achterliggende conflict was er zeker, maar wat op 7 oktober gebeurde was zonder directe aanleiding. Net als 9-11..gewoon terreur. Israël reageert daarop, krijgt ook met agressie van Hezbollah te maken, Israël reageert daarop.. En dan is Israël de agressor zeker. Voor zulke ideeën ben je ontvankelijk als je al antisemitische gedachten had voor deze hele toestand begon.
pi_215529291
quote:

[..]

Werkperd is ook een Poetinpijper.
pi_215529293
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Uh zo werkt dat niet helemaal in bepaalde kringen.
Maar ze hebben het nu zelf goed verneukt voor zichzelf, weinig buitenlandse tripjes meer voor die eikelbijters want niemand moet ze.
blablablabla
pi_215529294
Taxichauffeurs die willen en wetens posities doorgeven van joden aan moslimtuig zodat ze ingesloten en belaagd kunnen worden.

Caland: komt door een voetbalwedstrijd. Hebben ze het zelf naar gemaakt.

Hardop gelachen om mokerdomme Rotterdammert Caland.
pi_215529296
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het filmpje wat hier geplaatst is lijkt me genoeg bewijs, als ik een voetbalwedstrijd bezoek en de stad in wil dan ga ik geen stenen en palen zoeken om in de stad wat te drinken, die heb ik dan niet nodig en dan wordt ik ook niet door de politie tegen gehouden
Jij word dan ook niet omringt door een groep mensen die je haten.
Neem ik aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')