Die mensjes in dat huis met Palestijnse vlaggen waren dat ook niet. Ze hebben er zelf een extra laag aan toegevoegd door de confrontatie te zoeken met symphatisanten van de Palestijnse zaak.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Die hersenloze Marokkaanse hyena's waren geen supporters!
Zich verdedigen??quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is het ook niet.
Maar als zulke mensen zich moeten verdedigen tegen Islamtisch tuig dat graag even hun gram wilt komen halen omdat ze maandenlang zijn opfokt via online fuikjes, waar Jodenhaat en leugens over de oorlog in Israël welig tieren, dan zal men zichzelf moeten verdedigen. En er zullen vast ook de nodige figuren tussen hebben gezeten die de confrontatie niet schuwen.
Punt is dat aanleiding bij Nederlandse moslims ligt, niet bij deze Israëlische fans. En daar hebben we de bewijzen ook voor omdat er ruim een dag voor de wedstrijd al berichten op sociale media circuleerden waar werd opgeroepen om Israëliërs aan te gaan pakken en later zelfs voor een 'Jodenjacht'.
Ah daar gaan we: de Joden trekken aan de touwtjes.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef Werkperd het volgende:
Weliswaar zorgwekkend hoe MP en politici meewerken aan Israëlische propaganda.
Het is een levend bewijs dat ook het Nederlandse systeem corrupt is en gedomineerd wordt door Joden. Dat er niemand opstaat en even Israël op zijn plek zet. Israël stuurt gewoon een delegatie naar Nederland om ons gezag te ondervragen. Hoe soeverein is Nederland nog??
Nogmaals, het Marokkaans tuig waren geen supporters.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar zo gaat het met dit soort voetbalrellen heel vaak, de groep (in dit geval Israëlische) relschoppers blijven netjes bij elkaar en krijgen vrijwel meteen de aandacht van de politie die ze afzondert waarna juist de mensen die er weinig mee van doen hebben doelwit kunnen worden.
Tuurlijk is dat kansloos, maar niet uniek.
Ah, ja, dit zal het zijn. Het Nederlandse systeem is corrupt en wordt gedomineerd door Joden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:15 schreef Werkperd het volgende:
Weliswaar zorgwekkend hoe MP en politici meewerken aan Israëlische propaganda.
Het is een levend bewijs dat ook het Nederlandse systeem corrupt is en gedomineerd wordt door Joden. Dat er niemand opstaat en even Israël op zijn plek zet. Israël stuurt gewoon een delegatie naar Nederland om ons gezag te ondervragen. Hoe soeverein is Nederland nog??
Welnee joh. Neem de Iraanse wetenschappers.. die worden stuk voor stuk omgelegd. Niet leuk, kan je juridisch en moreel van alles van vinden. Maar wie voorkomt anders dat die lui een atoombom krijgen? Niemand. Israël heeft al lang geleden geleerd dat ze aan de goden zijn overgeleverd en het zelf moeten doen. Tientallen jaren geleden heeft Israël zelfs Duitse werenschappers omgelegd, die toen met Egypte samenwerkten in een atoomprogramma. Die werden toen zo bang dat het atoomprogramma verdween als sneeuw voor de zon.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.
Wij hebben een prima functionerend rechtssysteem opgetuigd.
Maar de straffen die wij opleggen vinden ze te soft daar. Pure ondermijning.
Lol, snap je punt hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
En dan fans die buiten Israël wonen eerst naar Israël laten vliegen en van daaruit naar Amsterdam?
Mag jij vinden maar gelukkig laat realiteit andere beelden zien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, ja, dit zal het zijn. Het Nederlandse systeem is corrupt en wordt gedomineerd door Joden.
Koekoek. Opmerkelijke complottheorie.
Dat zeg ik ook, het zijn kansloze hooligans en kansloze moslims die de confrontatie met elkaar opzoeken in het kader van een voetbalwedstrijdquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Nogmaals, het Marokkaans tuig waren geen supporters.
Heb je hier enige bewijzen van?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zich verdedigen??
Ze vielen aan en slopen de boel , en de politie moet flink de boel bijsturen om te voorkomen dat het verder escaleert.
Gewoon tuig dus wat uit was op een confrontatie en provocative
Tja, we weten helaas dat discussies als deze bijna altijd in zulke argumenten verzanden. Gelukkig is deze user er eerlijk over, ik wil niet eens weten hoeveel mensen zulke dingen denken maar het niet uitspreken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah daar gaan we: de Joden trekken aan de touwtjes.
@:skysherrif ik zou me wat meer zorgen maken over dit soort taal, ipv te 'lachen'.
De ene groep waren voetbalhooligans, wat je na iedere wedstrijd wel hebt. De andere groep waren Marokkanen met een jodenhaat die van tevoren bedacht hadden om Joden in elkaar te gaan slaan. Het waren geen supporters tegen elkaar!quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je zegt: beide groepen tuig richtten zich op onschuldigen?
Heb je autoriteiten iets anders horen zeggen dan of is het heel normaal dat een ander land een delegatie stuurt om het gezag te ondervragen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:skysherrif ik zou me wat meer zorgen maken over dit soort taal, ipv te 'lachen'.
En Werkperd en z'n 'alles is racisme in Nederland' kunnen we verder helemaal afschrijven
Kan maar zou niet moetenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol, snap je punt hoor.
Maar je kan ook net zoals de burgermeester van Parijs de PSV supporters weigeren omdat je er geen zin in hebt met een drogreden.
Het is maar voetbal he.
Zou wel lachen zijn als Israël zich plaatst voor het WK in Saudi-Arabië, zal je zien dat daar alles vlekkeloos loopt
Als ik naar Amsterdam ga de avond voor Ajax tegen Feyenoord met clubatributen loop ik het risico klappen te krijgen ondanks ik zelf alleen maar de stad in wil om wat te drinken daar wordt geen onderscheid in gemaakt bij hooligansquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze die specifieke steengooiers aanpakken, okay, ben ik met je eens. Maar willekeurige supporters die alleen maar naar de wedstrijd zijn geweest??
Supporters van de Pro Palestina rel troepen ja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe verderfelijk ook is het uiteindelijk niet meer dan supportersjargon:
https://nos.nl/video/227298-voetballer-lex-immers-op-jodenjacht
Voetbalhooligans mogen wel onschuldige burgers aanvallen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:22 schreef Gia het volgende:
[..]
De ene groep waren voetbalhooligans, wat je na iedere wedstrijd wel hebt. De andere groep waren Marokkanen met een jodenhaat die van tevoren bedacht hadden om Joden in elkaar te gaan slaan. Het waren geen supporters tegen elkaar!
Die mensjes kunnen aangifte doen. Daar hoeven geen groepen Marokkaans tuig willekeurige Israëliërs voor in elkaar te trappen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die mensjes in dat huis met Palestijnse vlaggen waren dat ook niet. Ze hebben er zelf een extra laag aan toegevoegd door de confrontatie te zoeken met symphatisanten van de Palestijnse zaak.
Uhm ja, ik heb de persco namelijk wel gezien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Heb je autoriteiten iets anders horen zeggen dan of is het heel normaal dat een ander land een delegatie stuurt om het gezag te ondervragen?
De mensen die met bivakmutsen en ijzeren staven door de binnenstad rondlopen worden de volgende dag netjes opgehaald door Israel met vliegtuigen omdat het zulke slachtoffers zijn. Fijne wedstrijd, met je aangiftequote:Op zaterdag 9 november 2024 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Die mensjes kunnen aangifte doen. Daar hoeven geen groepen Marokkaans tuig willekeurige Israëliërs voor in elkaar te trappen.
Het filmpje wat hier geplaatst is lijkt me genoeg bewijs, als ik een voetbalwedstrijd bezoek en de stad in wil dan ga ik geen stenen en palen zoeken om in de stad wat te drinken, die heb ik dan niet nodig en dan wordt ik ook niet door de politie tegen gehoudenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb je hier enige bewijzen van?
[..]
Tja, we weten helaas dat discussies als deze bijna altijd in zulke argumenten verzanden. Gelukkig is deze user er eerlijk over, ik wil niet eens weten hoeveel mensen zulke dingen denken maar het niet uitspreken.
Hadden ze ook korte rokjes aan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, het zijn kansloze hooligans en kansloze moslims die de confrontatie met elkaar opzoeken in het kader van een voetbalwedstrijd
Maar vooral een flinke storm in een glas water. Amsterdam is grotendeels een shithole met een flinke moslimpopulatie, als je dan duizenden kilometers gaat vliegen om daar bewust op te pissen kan je een reactie verwachten.
Het had niets met voetbal te maken. Hooguit het feit dat die marokkanen beseften dat er, vanwege een voetbalwedstrijd, heel veel mensen uit Israël rond zouden lopen in Amsterdam en daarom opriepen om op Jodenjacht te gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, het zijn kansloze hooligans en kansloze moslims die de confrontatie met elkaar opzoeken in het kader van een voetbalwedstrijd
Maar vooral een flinke storm in een glas water. Amsterdam is grotendeels een shithole met een flinke moslimpopulatie, als je dan duizenden kilometers gaat vliegen om daar bewust op te pissen kan je een reactie verwachten.
Die zijn weer weg.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die met bivakmutsen en ijzeren staven door de binnenstad rondlopen worden de volgende dag netjes opgehaald door Israel met vliegtuigen omdat het zulke slachtoffers zijn. Fijne wedstrijd, met je aangifte
Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. Dat mensen die vergelijking maken is al te belachelijk voor woorden en laat zien dat men zelf geen logische redenering kan maken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:24 schreef sp3c het volgende:
Al komt het nu ook een beetje door het bannen van Russische teams, daardoor staat het gelijk op scherp want waarom die boefjes wel en deze boefjes niet
Verschil van mening mag er zijn. Ik ben niet tegen het beleid van Israël mbt Gaza en Hezbollah omdat het een rechtstreeks gevolg is van 7 oktober. 'Ja maar hunnie begonnen' is dan wat mensen als jij zeggen. Uhm nou nee, het achterliggende conflict was er zeker, maar wat op 7 oktober gebeurde was zonder directe aanleiding. Net als 9-11..gewoon terreur. Israël reageert daarop, krijgt ook met agressie van Hezbollah te maken, Israël reageert daarop.. En dan is Israël de agressor zeker. Voor zulke ideeën ben je ontvankelijk als je al antisemitische gedachten had voor deze hele toestand begon.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Deze post laat zien hoe kortzichtig je bent, je kan best tegen het beleid van Israel zijn zonder tegen joden te zijn, ik ben ook tegen het beleid van Nederland nu dus zou ik een blankenhater zijn, onzin dus
Werkperd is ook een Poetinpijper.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En Werkperd en z'n 'alles is racisme in Nederland' kunnen we verder helemaal afschrijven
Uh zo werkt dat niet helemaal in bepaalde kringen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Die mensjes kunnen aangifte doen. Daar hoeven geen groepen Marokkaans tuig willekeurige Israëliërs voor in elkaar te trappen.
Jij word dan ook niet omringt door een groep mensen die je haten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het filmpje wat hier geplaatst is lijkt me genoeg bewijs, als ik een voetbalwedstrijd bezoek en de stad in wil dan ga ik geen stenen en palen zoeken om in de stad wat te drinken, die heb ik dan niet nodig en dan wordt ik ook niet door de politie tegen gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |