abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:04:50 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215529122
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat er sprake was van Ausweiss bitte en Jodenjachten ook; edoch moeten we dat zien in de context van een Schotse derby.
Ook dat heb ik als voetbalsupporter wel eens meegemaakt in het buitenland, zelfs een paar weken geleden in Utrecht nog. Maar dan dwaal ik wellicht af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:05:19 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529126
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook dat heb ik als voetbalsupporter wel eens meegemaakt in het buitenland, zelfs een paar weken geleden in Utrecht nog. Maar dan dwaal ik wellicht af.
Maar natuurlijk.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215529127
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Zelfs als het onder zijn neus ligt zal hij het ontkennen.
Hmm.

Probeer het eens met goede steekhoudende argumenten, Caland. Daar ontbreekt het telkens aan. Het gaat met oneliners en leugens. Dan kun je wel met de vinger naar mij wijzen, maar jij bent toch echt degene die het laat afweten in de discussie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215529131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Gia het volgende:

[..]
Het is NIET logisch. Er is geen enkele logica in het in elkaar trappen van mensen omdat ze uit een bepaald land komen.
Vanwaar deze verbazing opeens.

Je hebt de afgelopen decennia tijdens EK en Wk's onder een steen gelegen?
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:07:05 #125
3542 Gia
User under construction
pi_215529136
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het rechtvaardigt niks maar is een kwestie van oorzaak en gevolg
Als ze die specifieke steengooiers aanpakken, okay, ben ik met je eens. Maar willekeurige supporters die alleen maar naar de wedstrijd zijn geweest??
pi_215529138
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Gia het volgende:

[..]
Het is NIET logisch. Er is geen enkele logica in het in elkaar trappen van mensen omdat ze uit een bepaald land komen.
Het is ook geen logica om ijzeren palen uit de grond te trekken als je een stad wilt bezoeken
pi_215529142
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Precies, je hebt het liever over ander 'gedoe' in het oh zo racistische Nederland...

Lachwekkend, je schijnheiligheid en selectieve verontwaardiging.

"Ik ben tegen het discrimineren van mensen op basis van etniciteit, religie of afkomst. Geert is gevaarlijk"

- Elan.

"Joden. Verheven kutvolk"

- Ook Elan.

Dag Elan
Ik had het over de Mossad idioot. Die overal ter wereld voor eigen rechter spelen.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:07:51 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215529143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Maar natuurlijk.

:')
Het is een vrij effectieve manier om te weten of je de vijand bent. Zowel in Odessa als Marseille meegemaakt.

In Utrecht kwam er dan een tokkie in trainingspak naar ons toe om te vragen hoe het trainingscomplex heet en wat je ziet als je op de Domtoren staat, puur omdat ze er wel klaar mee zijn dat er zoveel Feyenoorders op de thuisvakken zitten. Ik was gelukkig met een maat van me die voor Utrecht is, maar min of meer hetzelfde principe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215529148
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef ach het volgende:

Op een of andere manier zit er een soort genetische imbeciliteit in dat volk
Ik vind autochtonen die anti-Israël zijn nog enger eigenlijk. Dat soort mensen had je als jood in de Tweede Wereldoorog niet als buurman moeten hebben.
pi_215529157
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik had het over de Mossad idioot. Die overal ter wereld voor eigen rechter spelen.
Dat is helaas nodig om de staat Israël te beschermen.
pi_215529158
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een video van een kind van 15 minuten die wat aan elkaar gemonteerde takes laat zien van die avond. En wat zou dit nu exact moeten bewijzen? Deze video onbebouwd je initiële claim namelijk niet.

Er is letterlijk van te voren door groepen 'jongeren' via Telegram groepen en sociale media gezegd dat men op 'Jodenjacht' wilde gaan. En dan ga jij nu de kaart spelen dat het van twee kanten kwam, dat is raar.

Maar goed je bent hier sinds gisteren al bezig met deze kwestie te bagatelliseren en schuwt het zelfs niet om via leugens de Israëlische fans op een negatieve manier weg te zetten. Het komt dus niet over alsof je vanuit een neutraal standpunt wilt weten hoe het zit, maar een agenda hebt.
[..]
Ah, de Israëlische fans hebben een paar stangen. Oke, en nu? Dat kan bijvoorbeeld ook zijn omdat zij werden aangevallen. Deze context mist geheel in deze video, toch worden er allerlei conclusies uit getrokken, dat is opmerkelijk.
[..]
Welk gedrag?
Interessant, afzonderlijke snapchatvideo's van in elkaar geslagen Israeli's en Israelische krantenknipsels geven jouw wél de context om de situatie volledig te doorgronden, maar een video van een Nederlandse blogger zonder enig belang in dit conflict trek jij gelijk in twijfel.

Ik denk dat het duidelijk is dat Palestina-aanhangers zich schuldig hebben gemaakt aan strafbare feiten, dat blijkt uit de context, verklaringen van de Amsterdamse politie en de beelden. Zij moeten daar ook vervolgd voor worden.

Het is duidelijk dat Israelische voetbalsupporters na de wedstrijd de stad in trokken, zich wapenden met voorwerpen, omstanders intimideerden, de openbare orde ernstig verstoorden en zich schuld maakten aan verschillende strafbare feiten. Zij moeten daar ook vervolgd voor worden.

Beide kampen houdt alstublieft op met je gezeur over 'aNtiSeMitiZme!11' :') en 'GaZa genocIdE!111' :') . Het is duidelijk dat beide groepen werden gemotiveerd door etnische haat, zowel de pro-Palestina aanhangers als de Israelische voetbalsupporters. Het is aan de rechters om dit als een verzwarende omstandigheid aan de voeren in een eventuele strafzaak.

Het narratief dat 'Marokkanen' op Jodenjacht gingen en onschuldige Joodse toeristen in de binnenstad in elkaar sloegen houdt geen stand. De beelden van Israelische voetbalsupporters die zich aan het begin van de avond wapenden, politie aanvielen en in groepsverband de stad in trokken, trekt het narratief ernstig in twijfel. Door die details te negeren probeer jij jouw tegenstander te misleiden, omwille van je eigen politieke agenda.

[ Bericht 0% gewijzigd door PrivacyKoning op 09-11-2024 12:18:26 ]
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:10:31 #132
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215529162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik vind autochtonen die anti-Israël zijn nog enger eigenlijk. Dat soort mensen had je als jood in de Tweede Wereldoorog niet als buurman moeten hebben.
Ik ben tegen de Israelische regering. Dat betekent niet dat ik de Joden haat.

Compleet van de pot gerukt. Walgelijk.
pi_215529169
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is ook geen logica om ijzeren palen uit de grond te trekken als je een stad wilt bezoeken
Dat klopt, dat is het ook niet.

Maar als zulke mensen zich moeten verdedigen tegen Islamtisch tuig dat graag even hun gram wilt komen halen omdat ze maandenlang zijn opfokt via online fuikjes, waar Jodenhaat en leugens over de oorlog in Israël welig tieren, dan zal men zichzelf moeten verdedigen. En er zullen vast ook de nodige figuren tussen hebben gezeten die de confrontatie niet schuwen.

Punt is dat aanleiding bij Nederlandse moslims ligt, niet bij deze Israëlische fans. En daar hebben we de bewijzen ook voor omdat er ruim een dag voor de wedstrijd al berichten op sociale media circuleerden waar werd opgeroepen om Israëliërs aan te gaan pakken en later zelfs voor een 'Jodenjacht'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215529170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ben je familie van bianconeri? Die praat ook zo wazig om zijn antisemitisme te verhullen.
pi_215529172
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat is helaas nodig om de staat Israël te beschermen.
Wat een onzin weer.
Wij hebben een prima functionerend rechtssysteem opgetuigd.

Maar de straffen die wij opleggen vinden ze te soft daar. Pure ondermijning.
blablablabla
pi_215529173
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wanneer zouden ze daar het vermogen toe gehad hebben? De vergelijking kan je eigenlijk pas maken sinds het bestaan van Israël. En goh, iets met een aap en mouw.
Je praat tegen een muur, bespaar je de moeite
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:12:27 #137
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215529177
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ben je familie van bianconeri? Die praat ook zo wazig om zijn antisemitisme te verhullen.
Mijn posts zijn gewoon over de tijd altijd duidelijk. Dat men niet doorvraagt of het anders interpreteert kan ik ook niets aan doen. Net zoals jij nu aannames doet.
pi_215529180
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Deze post laat zien hoe kortzichtig je bent, je kan best tegen het beleid van Israel zijn zonder tegen joden te zijn, ik ben ook tegen het beleid van Nederland nu dus zou ik een blankenhater zijn, onzin dus
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:12:50 #139
3542 Gia
User under construction
pi_215529183
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is ook niet logisch om duizenden kilometers te vliegen en in plaats van na de wedstrijd gezellig een kroegje op te zoeken een bivakmuts op te trekken en met een ijzeren staaf door het centrum van Amsterdam te wandelen. But hey, here we are
Maar dat zijn juist niet de mensen die zwaar in elkaar getrapt zijn. Want dat durfden die schijtluizen niet. Ze richtten zich op onschuldige supporters, die niets hadden om zich te beschermen. En dat met een groep. Het zijn net hyena's.

Het was dus niet een clash van twee gewapende groepen tegen elkaar. Dat was ook wat het voor de politie zo lastig maakte. Aan de ene kant was er een groep Maccabi-tuig dat de binnenstad onveilig maakte en aan de andere kant was er een groep, hoofdzakelijk Marokkanen, die zich op onschuldige Maccabi supporters stortten.
pi_215529185
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeg ik dat?
Waar ik over val is dat gedoe over Jodenhaat.
We gaan op joden jacht moet iedereen als vriendelijk opvatten?
pi_215529194
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Als ze die specifieke steengooiers aanpakken, okay, ben ik met je eens. Maar willekeurige supporters die alleen maar naar de wedstrijd zijn geweest??
Sorry maar je snapt er echt geen kut van.
Lees de uitleg van Caland die elk seizoen naar 40/45 wedstrijden gaat waaronder uitwedstrijden.

Het is pure stammenstrijd. Ze kijken naar je shirtje en trappen je dan in elkaar als je de verkeerde doorgesnoven gek tegenkomt.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:15:33 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215529200
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar dat zijn juist niet de mensen die zwaar in elkaar getrapt zijn. Want dat durfden die schijtluizen niet. Ze richtten zich op onschuldige supporters, die niets hadden om zich te beschermen. En dat met een groep. Het zijn net hyena's
Maar zo gaat het met dit soort voetbalrellen heel vaak, de groep (in dit geval Israëlische) relschoppers blijven netjes bij elkaar en krijgen vrijwel meteen de aandacht van de politie die ze afzondert waarna juist de mensen die er weinig mee van doen hebben doelwit kunnen worden.

Tuurlijk is dat kansloos, maar niet uniek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215529201
Zeer vermakelijk hoe menig user zich totaal belachelijk maakt, om de vredelievende maccabi supporters nog te verdedigen hier.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:15:50 #144
3542 Gia
User under construction
pi_215529204
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Vanwaar deze verbazing opeens.

Je hebt de afgelopen decennia tijdens EK en Wk's onder een steen gelegen?
Die hersenloze Marokkaanse hyena's waren geen supporters!
pi_215529205
Weliswaar zorgwekkend hoe MP en politici meewerken aan Israëlische propaganda.

Het is een levend bewijs dat ook het Nederlandse systeem corrupt is en gedomineerd wordt door Joden. Dat er niemand opstaat en even Israël op zijn plek zet. Israël stuurt gewoon een delegatie naar Nederland om ons gezag te ondervragen. Hoe soeverein is Nederland nog??
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:16:22 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215529206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar dat zijn juist niet de mensen die zwaar in elkaar getrapt zijn. Want dat durfden die schijtluizen niet. Ze richtten zich op onschuldige supporters, die niets hadden om zich te beschermen. En dat met een groep. Het zijn net hyena's.

Het was dus niet een clash van twee gewapende groepen tegen elkaar. Dat was ook wat het voor de politie zo lastig maakte. Aan de ene kant was er een groep Maccabi-tuig dat de binnenstad onveilig maakte en aan de andere kant was er een groep, hoofdzakelijk Marokkanen, die zich op onschuldige Maccabi supporters stortten.
Dus je zegt: beide groepen tuig richtten zich op onschuldigen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215529207
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
We gaan op joden jacht moet iedereen als vriendelijk opvatten?
Hoe verderfelijk ook is het uiteindelijk niet meer dan supportersjargon:

https://nos.nl/video/227298-voetballer-lex-immers-op-jodenjacht
blablablabla
pi_215529208
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Sorry maar je snapt er echt geen kut van.
Lees de uitleg van Caland die elk seizoen naar 40/45 wedstrijden gaat waaronder uitwedstrijden.

Het is pure stammenstrijd. Ze kijken naar je shirtje en trappen je dan in elkaar als je de verkeerde doorgesnoven gek tegenkomt.
Denken dat dat Marokkaanse scootertuig voetbalhooligans zijn :')
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_215529211
quote:

[..]

Je posts tonen vooral aan dat je zeer weinig kennis hebt dit conflict en de geschiedenis ervan.
quote:

[..]

Dat klopt zeker, maar je bent deze quasi pogrom wel aan het bagatelliseren door een morele equivalentie te scheppen tussen het Islamtische tuig en de Israëlische voetbalsupporters, waar trouwens ook gewoon normale gezinnen onderdeel van waren.
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:17:35 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529214
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je praat tegen een muur, bespaar je de moeite
Dat ik je jaren terug al ontmaskerd heb als een virulente antisemiet die anno 2024 nog steeds de protocollen van de ouderen van sion probeert te slijten zit nog diep
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')