Want dat rechtvaardigt het trappen op mensen die op de grond liggen? Ben jij wel normaal?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:48 schreef Elan het volgende:
Wie begon met stenen gooien op een pand vol Palestijnse vlaggen?
Dus niet janken dan als je een tegenreactie uitlokt.
En dan fans die buiten Israël wonen eerst naar Israël laten vliegen en van daaruit naar Amsterdam?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kunt de combiregeling toch uitbreiden met een vliegtuigcharter?
Met hun 'optreden' vermoorden ze gelijk duizenden vrouwen en kinderen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:50 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Israel treedt tenminste op tegen hamas tuig. Kan je van NL niet zeggen. Amsterdam is een mekka voor de onderwereld en men laat maar begaan.
Je denkt toch niet serieus dat vliegtuigmaatschappijen een boodschap hebben aan wat voetbalsupporters?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kunt de combiregeling toch uitbreiden met een vliegtuigcharter?
Wanneer zouden ze daar het vermogen toe gehad hebben? De vergelijking kan je eigenlijk pas maken sinds het bestaan van Israël. En goh, iets met een aap en mouw.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en waar uitte die houding zich in?
Massale deportaties, uitzettingen, pogroms?
Het rechtvaardigt niks maar is een kwestie van oorzaak en gevolgquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Want dat rechtvaardigt het trappen op mensen die op de grond liggen? Ben jij wel normaal?
Wat zou daarvoor de bron zijn?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze daar het vermogen toe gehad hebben? De vergelijking kan je eigenlijk pas maken sinds het bestaan van Israël. En goh, iets met een aap en mouw.
Niet. Ik heb in meerdere posts mijn afkeuring ertegen uitgesproken. Maar wat kennelijk heel veel mensen missen is dat het vaak actie-reactie is. Woensdagavond waren de Maccabi-fans al in stad en hebben een Palestijnse vlag van een gevel getrokken, een taxichauffeur bedreigd en racistische liederen gezongen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een VOOROPGEZETTE Jodenjacht en het aan willekeurige passanten vragen naar paspoorten?
Hoe ver was je van plan nog door te gaan in je radicalisering?
De realiteit is dat zowel de user Frozen-assassin als de user Caland, twee progressieve users zijn met een hekel aan Israël (beide ook nogal pro-Palestijnse sympathieën) en daarom probeert men deze situatie zo te draaien alsof de Israëlische fans hier de aanleiding waren en daarmee een quasi pogrom te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een VOOROPGEZETTE Jodenjacht en het aan willekeurige passanten vragen naar paspoorten?
Hoe ver was je van plan nog door te gaan in je radicalisering?
Dan ga je op straat mensen vragen naar hun paspoort inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Ik heb in meerdere posts mijn afkeuring ertegen uitgesproken. Maar wat kennelijk heel veel mensen missen is dat het vaak actie-reactie is. Woensdagavond waren de Maccabi-fans al in stad en hebben een Palestijnse vlag van een gevel getrokken, een taxichauffeur bedreigd en racistische liederen gezongen.
En dan denk jij dat een reactie gaat uitblijven?
Nogmaals, niet goed te praten. Maar dat zinnetje ontgaat je kennelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan ga je op straat mensen vragen naar hun paspoort inderdaad.
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Want dat rechtvaardigt het trappen op mensen die op de grond liggen? Ben jij wel normaal?
Het is NIET logisch. Er is geen enkele logica in het in elkaar trappen van mensen omdat ze uit een bepaald land komen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het rechtvaardigt niks maar is een kwestie van oorzaak en gevolg
Gia denkt dat hooligans onderling geciviliseerd zijn en een ethische gedragscode hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Precies, je hebt het liever over ander 'gedoe' in het oh zo racistische Nederland...quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Waar ik over val is dat gedoe over Jodenhaat.
Zelfs als het onder zijn neus ligt zal hij het ontkennen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja user HowardRoak lijkt in dit geval op die gast in Irak die vermelde dat er in geen Amerikanen in Irak waren
Goed zo, de volgende leugen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Ik heb in meerdere posts mijn afkeuring ertegen uitgesproken. Maar wat kennelijk heel veel mensen missen is dat het vaak actie-reactie is. Woensdagavond waren de Maccabi-fans al in stad en hebben een Palestijnse vlag van een gevel getrokken, een taxichauffeur bedreigd en racistische liederen gezongen.
En dan denk jij dat een reactie gaat uitblijven?
Net zoals Hamas aanval van 7 oktober een reactie is op tientallen jaren onderdrukking door genocidale koloniserende Israeliers. Dat ontgaat jullie kennelijk ook allemaal. Het is geen beloofde land, nee het is een ziek land.
Dat er sprake was van Ausweiss bitte en Jodenjachten ook; edoch moeten we dat zien in de context van een Schotse derby.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs als het onder zijn neus ligt zal hij het ontkennen.
Het is ook niet logisch om duizenden kilometers te vliegen en in plaats van na de wedstrijd gezellig een kroegje op te zoeken een bivakmuts op te trekken en met een ijzeren staaf door het centrum van Amsterdam te wandelen. But hey, here we arequote:Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is NIET logisch. Er is geen enkele logica in het in elkaar trappen van mensen omdat ze uit een bepaald land komen.
Ook dat heb ik als voetbalsupporter wel eens meegemaakt in het buitenland, zelfs een paar weken geleden in Utrecht nog. Maar dan dwaal ik wellicht af.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er sprake was van Ausweiss bitte en Jodenjachten ook; edoch moeten we dat zien in de context van een Schotse derby.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat heb ik als voetbalsupporter wel eens meegemaakt in het buitenland, zelfs een paar weken geleden in Utrecht nog. Maar dan dwaal ik wellicht af.
Hmm.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs als het onder zijn neus ligt zal hij het ontkennen.
Vanwaar deze verbazing opeens.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is NIET logisch. Er is geen enkele logica in het in elkaar trappen van mensen omdat ze uit een bepaald land komen.
Als ze die specifieke steengooiers aanpakken, okay, ben ik met je eens. Maar willekeurige supporters die alleen maar naar de wedstrijd zijn geweest??quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |