abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:53:31 #101
3542 Gia
User under construction
pi_215529039
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:48 schreef Elan het volgende:

Wie begon met stenen gooien op een pand vol Palestijnse vlaggen?

Dus niet janken dan als je een tegenreactie uitlokt.
Want dat rechtvaardigt het trappen op mensen die op de grond liggen? Ben jij wel normaal?
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 11:56:04 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215529049
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je kunt de combiregeling toch uitbreiden met een vliegtuigcharter?
En dan fans die buiten Israël wonen eerst naar Israël laten vliegen en van daaruit naar Amsterdam?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:56:08 #103
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215529050
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:50 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Israel treedt tenminste op tegen hamas tuig. Kan je van NL niet zeggen. Amsterdam is een mekka voor de onderwereld en men laat maar begaan.
Met hun 'optreden' vermoorden ze gelijk duizenden vrouwen en kinderen.

Gewoon.

NL doet het zeker niet goed genoeg maar kom op doe niet alsof Israel het voorbeeld is.
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:56:28 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215529054
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je kunt de combiregeling toch uitbreiden met een vliegtuigcharter?
Je denkt toch niet serieus dat vliegtuigmaatschappijen een boodschap hebben aan wat voetbalsupporters?

Ik was vorige maand in Lissabon met 4000 Feyenoorders en iedereen gaat weer op een andere manier. Ik vanaf Eindhoven, die weer vanaf Schiphol, Rotterdam, Keulen, Brussel. Vliegen op Lissabon of Faro en dan de bus.

Jij stelt vliegtuigcombi’s voor, dat is helemaal niet te regelen _O-

Op het moment dat er een wedstrijdloting is zitten er duizenden mensen achter de laptop om de goedkoopst mogelijke reis te boeken, en dan heb je nog niet eens een wedstrijdkaart. Om je maar wat context te geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215529059
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... en waar uitte die houding zich in?

Massale deportaties, uitzettingen, pogroms?
Wanneer zouden ze daar het vermogen toe gehad hebben? De vergelijking kan je eigenlijk pas maken sinds het bestaan van Israël. En goh, iets met een aap en mouw.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215529062
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Want dat rechtvaardigt het trappen op mensen die op de grond liggen? Ben jij wel normaal?
Het rechtvaardigt niks maar is een kwestie van oorzaak en gevolg
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:58:07 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529066
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wanneer zouden ze daar het vermogen toe gehad hebben? De vergelijking kan je eigenlijk pas maken sinds het bestaan van Israël. En goh, iets met een aap en mouw.
Wat zou daarvoor de bron zijn?

En welke aap en mouw?

Verder is Israël een seculiere staat, dus geen idee waarom we die vergelijking vanaf nu zouden moeten maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:58:50 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215529067
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een VOOROPGEZETTE Jodenjacht en het aan willekeurige passanten vragen naar paspoorten?

Hoe ver was je van plan nog door te gaan in je radicalisering?
Niet. Ik heb in meerdere posts mijn afkeuring ertegen uitgesproken. Maar wat kennelijk heel veel mensen missen is dat het vaak actie-reactie is. Woensdagavond waren de Maccabi-fans al in stad en hebben een Palestijnse vlag van een gevel getrokken, een taxichauffeur bedreigd en racistische liederen gezongen.

En dan denk jij dat een reactie gaat uitblijven?

Net zoals Hamas aanval van 7 oktober een reactie is op tientallen jaren onderdrukking door genocidale koloniserende Israeliers. Dat ontgaat jullie kennelijk ook allemaal. Het is geen beloofde land, nee het is een ziek land.
pi_215529070
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een VOOROPGEZETTE Jodenjacht en het aan willekeurige passanten vragen naar paspoorten?

Hoe ver was je van plan nog door te gaan in je radicalisering?
De realiteit is dat zowel de user Frozen-assassin als de user Caland, twee progressieve users zijn met een hekel aan Israël (beide ook nogal pro-Palestijnse sympathieën) en daarom probeert men deze situatie zo te draaien alsof de Israëlische fans hier de aanleiding waren en daarmee een quasi pogrom te rechtvaardigen.

Prima als je dat kunt onderbouwen aan de hand van duidelijke feiten en steekhoudende argumenten, maar als dit gebeurd via zwakke argumenten en zelfs leugens wordt het een ander verhaal.

Zo beweerde de user Caland gisteren al dat er 'lachend' door Israëlische fans zou zijn gezongen om 'dode kinderen' en 'het vermoorden van Arabiere'n. Nou, dat is simpelweg gewoon niet waar. Dat is nooit gebeurd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:59:46 #110
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529077
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Niet. Ik heb in meerdere posts mijn afkeuring ertegen uitgesproken. Maar wat kennelijk heel veel mensen missen is dat het vaak actie-reactie is. Woensdagavond waren de Maccabi-fans al in stad en hebben een Palestijnse vlag van een gevel getrokken, een taxichauffeur bedreigd en racistische liederen gezongen.

Dan ga je op straat mensen vragen naar hun paspoort inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:00:17 #111
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215529081
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan ga je op straat mensen vragen naar hun paspoort inderdaad.
Nogmaals, niet goed te praten. Maar dat zinnetje ontgaat je kennelijk.

Ik verafschuw geweld in alle toonaarden, of het nou van Maccabi-fans of van Ajax-fans of van reltuig is.
pi_215529082
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Zeg ik dat?
Waar ik over val is dat gedoe over Jodenhaat.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:00:46 #113
3542 Gia
User under construction
pi_215529085
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is NIET logisch. Er is geen enkele logica in het in elkaar trappen van mensen omdat ze uit een bepaald land komen.
pi_215529089
quote:

[..]
Gia denkt dat hooligans onderling geciviliseerd zijn en een ethische gedragscode hebben.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:01:42 #115
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529092
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeg ik dat?
Waar ik over val is dat gedoe over Jodenhaat.
Precies, je hebt het liever over ander 'gedoe' in het oh zo racistische Nederland...

Lachwekkend, je schijnheiligheid en selectieve verontwaardiging.

"Ik ben tegen het discrimineren van mensen op basis van etniciteit, religie of afkomst. Geert is gevaarlijk"

- Elan.

"Joden. Verheven kutvolk"

- Ook Elan.

Dag Elan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:02:01 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215529093
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tja user HowardRoak lijkt in dit geval op die gast in Irak die vermelde dat er in geen Amerikanen in Irak waren
Zelfs als het onder zijn neus ligt zal hij het ontkennen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215529106
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Net zoals Hamas aanval van 7 oktober een reactie is op tientallen jaren onderdrukking door genocidale koloniserende Israeliers. Dat ontgaat jullie kennelijk ook allemaal. Het is geen beloofde land, nee het is een ziek land.
Goed zo, de volgende leugen.

Nee hoor, de aanslagen van 7 oktober waren geen reactie op 'onderdrukking' door 'genocidale' kolonisten maar de zoveelste uitspatting van antisemitische terrorisme van een volk dat hier al meer dan eeuw mee bezig is. De Palestijnen worden namelijk niet onderdrukt en in de Gazastrook zijn niet eens 'kolonisten'. Waar heb je het over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:04:07 #118
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529110
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat er sprake was van Ausweiss bitte en Jodenjachten ook; edoch moeten we dat zien in de context van een Schotse derby.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:04:07 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215529111
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Gia het volgende:

[..]
Het is NIET logisch. Er is geen enkele logica in het in elkaar trappen van mensen omdat ze uit een bepaald land komen.
Het is ook niet logisch om duizenden kilometers te vliegen en in plaats van na de wedstrijd gezellig een kroegje op te zoeken een bivakmuts op te trekken en met een ijzeren staaf door het centrum van Amsterdam te wandelen. But hey, here we are
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215529121
Helaas in mijn socials ook allemaal mensen die ik ken uit die hoek die alles goedpraten met een hele waslijst aan dingen die de meccaba hooligans zouden hebben gedaan. Die vinden het dan normaal om willekeurige joden die met hun kind over straat lopen te achtervolgen.

Diezelfde mensen hadden 20 jaar terug ook al een hekel aan het westen en de levenstijl.

Op een of andere manier zit er een soort genetische imbeciliteit in dat volk
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:04:50 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215529122
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat er sprake was van Ausweiss bitte en Jodenjachten ook; edoch moeten we dat zien in de context van een Schotse derby.
Ook dat heb ik als voetbalsupporter wel eens meegemaakt in het buitenland, zelfs een paar weken geleden in Utrecht nog. Maar dan dwaal ik wellicht af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:05:19 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215529126
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook dat heb ik als voetbalsupporter wel eens meegemaakt in het buitenland, zelfs een paar weken geleden in Utrecht nog. Maar dan dwaal ik wellicht af.
Maar natuurlijk.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215529127
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Hmm.

Probeer het eens met goede steekhoudende argumenten, Caland. Daar ontbreekt het telkens aan. Het gaat met oneliners en leugens. Dan kun je wel met de vinger naar mij wijzen, maar jij bent toch echt degene die het laat afweten in de discussie.
pi_215529131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Gia het volgende:

[..]
Vanwaar deze verbazing opeens.

Je hebt de afgelopen decennia tijdens EK en Wk's onder een steen gelegen?
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 12:07:05 #125
3542 Gia
User under construction
pi_215529136
quote:

[..]
Als ze die specifieke steengooiers aanpakken, okay, ben ik met je eens. Maar willekeurige supporters die alleen maar naar de wedstrijd zijn geweest??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')