https://www.leidschdagbla(...)aatsen/25973407.htmlquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar mogen sowieso geen uitsupporters bij zijn. Het was in Frankrijk de vraag of er berhaupt mensen in het stadion aanwezig mochten zijn
Genoeg Ajaxieden die Feyenooders tot op het bot hatenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij word dan ook niet omringt door een groep mensen die je haten.
Neem ik aan.
Een Oekraner is door een knokploeg in Amsterdam staande gehouden, gentimideerd en gedwongen zijn paspoort te laten zien om te bewijzen dat hij geen Isralier/Jood is. Dit zijn simpelweg nazistische praktijken in georganiseerd verband.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet toch dat je antisemiet bent als je kritiek durft te geven op Isral of Joodse mensen.
Discussies hier rond zijn echt onmogelijk. Compleet belachelijk dat reltuig mensen gaat aanvallen om dat ze Joods zijn. Maar de manier hoe Isral dit weer spint en zelfs de Amerikaanse president erbij betrokken moet worden is ook niet zuiver hoor. En dan van de verhalen over wraak aanvallen ergens in Gaza, op zaken die gebeurd zijn in Amsterdam.
Precies wat ik zei, duel gaat door maar zonder (openlijk) Isralische supporters.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.leidschdagbla(...)aatsen/25973407.html
Het is waar dat sommige mensen geen reden nodig hebben om joden of Isralirs aan te vallen. Maar op zijn minst honderden leden van deze club hebben zich ook misdragen op een manier die omgedraaid in Israel ook tot klappen had geleid.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet! Maar hier wordt net gedaan alsof dit normaal hooligan gedrag is. En dat is niet zo. Het zijn geen hooligans en die mensen zijn niet aangevallen omdat ze voor de verkeerde club waren, maar het verkeerde geloof hebben en uit het verkeerde land komen.
Ja, daar gooien sommige mensen ook wel snel mee als je kritisch hebt, Beide extreme kanten van dit conflict zijn de grootste snowflakes ooit. Oeh antisemiet, oeh zionist. Donder toch op allemaal.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor 'Islamofobie'?
Dit is weer een andere discussie, ik ben tegen Hamas geweld maar vind Israel ook niet fris in deze situatiequote:Op zaterdag 9 november 2024 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verschil van mening mag er zijn. Ik ben niet tegen het beleid van Isral mbt Gaza en Hezbollah omdat het een rechtstreeks gevolg is van 7 oktober. 'Ja maar hunnie begonnen' is dan wat mensen als jij zeggen. Uhm nou nee, het achterliggende conflict was er zeker, maar wat op 7 oktober gebeurde was zonder directe aanleiding. Net als 9-11..gewoon terreur. Isral reageert daarop, krijgt ook met agressie van Hezbollah te maken, Isral reageert daarop.. En dan is Isral de agressor zeker. Voor zulke ideen ben je ontvankelijk als je al antisemitische gedachten had voor deze hele toestand begon.
Fijn dat je mijn post niet kan lezen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een Oekraner is door een knokploeg in Amsterdam staande gehouden, gentimideerd en gedwongen zijn paspoort te laten zien om te bewijzen dat hij geen Isralier/Jood is. Dit zijn simpelweg nazistische praktijken in georganiseerd verband.
Mijn hemel...quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:38 schreef Nexum het volgende:
Dit framen als antisemitismehet wordt haast zielig hoe ontzettend ver Zionisten kunnen gaan in hun theatrale slachtofferrol. Elke opening vinden om maar weer op de kaart te kunnen zetten hoe erg 7 oktober is. Boehoe zielig voor je.
Laat die Israliers eerst maar eens stoppen met hun eigen racisme jegens moslims en dan praten we wel verder.
Goh.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze komen misschien het stadion niet in, maar Parijs wel.
Dat heeft niks te maken met je afkomst, als je in gewone normale kleding normaal door de stad loopt is er over het algemeen niks aan de hand.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Genoeg Ajaxieden die Feyenooders tot op het bot haten
Pas nou op met zo een genuanceerd wereldwijd, je moet wel een kant kiezen hoor op het internet!quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is weer een andere discussie, ik ben tegen Hamas geweld maar vind Israel ook niet fris in deze situatie
Dan hoop ik voor die Isralirs dat ze niet denken dat ze in Parijs ook dat soort geintjes kunnen uithalen. Want als Amsterdam al een shithole is dan is Parijs ongeveer keer 10 daarvan nog even los van dat ze daar niet eens een schaakwedstrijd ordentelijk kunnen organiseren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze komen misschien het stadion niet in, maar Parijs wel.
Iedereen is tegenwoordig op zoek naar de slachtofferrol. Tot het vermoeiende aan toe.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, daar gooien sommige mensen ook wel snel mee als je kritisch hebt, Beide extreme kanten van dit conflict zijn de grootste snowflakes ooit. Oeh antisemiet, oeh zionist. Donder toch op allemaal.
Zonder supporters is alsnog een knieval voor het islamitische tuig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, duel gaat door maar zonder (openlijk) Isralische supporters.
En omgedraaid: met honderden in een zangkoor roepen dat Arabieren dood moeten. Is dat soort genocidepraat ook een georganiseerde nazistische praktijk?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een Oekraner is door een knokploeg in Amsterdam staande gehouden, gentimideerd en gedwongen zijn paspoort te laten zien om te bewijzen dat hij geen Isralier/Jood is. Dit zijn simpelweg nazistische praktijken in georganiseerd verband.
Klopt daarom ga ik altijd in gewone kleding naar wedstrijden en er overkomt mij nooit wat, dat legimiteren is not done dat ben ik zeker met je eensquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met je afkomst, als je in gewone normale kleding normaal door de stad loopt is er over het algemeen niks aan de hand.
Hier moesten mensen zich zelfs legitimeren om te kijken waar ze vandaan komen.
Israel is eigenlijk nergens meer welkom in Europa als het gaat om sportwedstrijden. Alleen Halsema dacht dat het wel kon.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:42 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zonder supporters is alsnog een knieval voor het islamitische tuig.
Natuurlijk heeft dat er alles mee te maken, het is niet alsof het de eerste keer is dat er een Isralische ploeg op bezoek is en het is niet de eerste keer dat ze Gaza plat staan te stampenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. Dat mensen die vergelijking maken is al te belachelijk voor woorden en laat zien dat men zelf geen logische redenering kan maken.
Rusland is Oekrane binnengevallen met diens hele leger, Palestijnse terroristen en Hezbollah hebben Isral aangevallen. Er is dus geen reden om Isral net zoals Rusland uit te sluiten van het mondiale voetbal.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Het is voor ons wel iets makkelijker om naar Arabieren (450m) of Palestijnen (14m) te wijzen. Net zoals die kant deze kant of vooral richting Israel wijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |