abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215528344

Selectie 2024/2025
2. D. Rensch; 3. A. Gaaei; 4. J. Hato; 5. O. Wijndal; 6. J. Henderson (C); 8. K. Taylor; 9. B. Brobbey; 10. C. Akpom; 11. M. Godts; 12. J. Gorter; 13. A. Kaplan; 15. Y. Baas; 16. S. Mannsverk; 18. D. Klaassen; 19. J. Rijkhoff; 20. B. Traor; 21. B. van den Boomen; 22. R. Pasveer; 23. S. Berghuis; 24. D. Rugani; 25. W. Weghorst; 27. A. van Axel Dongen; 28. K. Fitz-Jim; 29. C. Rasmussen; 31. J. Mokio; 30. G. vila; 33. B. Tahirovic; 36. D. Janse; 37. J. utalo; 38. K. Hlynsson; 40. D. Ramaj; 49. J. Banel

Aanwinsten
D. Klaassen (zonder club); W. Weghorst (Burnley); B. Traor (Villareal); D. Rugani (Juventus, huur); Y. Baas (NEC, was verhuurd); O. Wijndal (Antwerp, was verhuurd)

Vertrokken
S. Bergwijn (zandbak); C. Forbs (Wolverhampton, verhuurd); G. Mikautadze (Metz); F. Conceio (Porto); G. Rulli (Marseille); J. Snchez (Cruz Azul); S. Vos (Milan); B. Sosa (Torino, verhuurd); N. nvar (Espanyol, verhuurd); J. Medic (Bochum, verhuurd); A. Martha (Beerschot)

Recente wedstrijden
27/10 Ajax - Willem II 1-0
30/10 Feyenoord - Ajax 0-2
02/11 Ajax - PSV 3-2
07/11 Ajax - M. Tel Aviv 5-0
10/11 Twente - Ajax 2-2

Aanstaande wedstrijden
24/11 Ajax - PEC (16:45)
28/11 R. Sociedad - Ajax (21:00)
01/12 NEC - Ajax (16:45)
04/12 Ajax - Utrecht (20:00)
08/12 AZ - Ajax (14:30)

SPOILER: Filmpjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lt.Bookman op 10-11-2024 16:32:36 ]
pi_215528495
Farioleren, het valt me tot nu toe zeker niet tegen.
pi_215529643
Wat hamas niet lukt lukt ons wel

Kortom: hamas is een parodie op een terreurorganisatie.

@Tjacka @Bezsen
graag op anoniem
pi_215529988
Jarenlang zijn wij Joden en moeten we antisemitische spreekkoren aanhoren. Nu zitten er allemaal boze Isralirs op onze socials en worden we geprezen door de Palestijnse vlaggetjes. _O-
pi_215530126
Afpersing van Ajax-speler was aanleiding voor poging tot moord in 2023

https://www.voetbalzone.n(...)/blt08f51e0dd52ecfde

Bergwijn? :')
pi_215530139
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
Jarenlang zijn wij Joden en moeten we antisemitische spreekkoren aanhoren. Nu zitten er allemaal boze Isralirs op onze socials en worden we geprezen door de Palestijnse vlaggetjes. _O-
F-Side had ook praatjes maar die zijn ook nergens te bekennen.
pi_215530907
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
Afpersing van Ajax-speler was aanleiding voor poging tot moord in 2023

https://www.voetbalzone.n(...)/blt08f51e0dd52ecfde

Bergwijn? :')
Ihattaren?
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 november 2024 @ 16:10:32 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_215530969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ihattaren?
M'n onderbuikgevoel zegt......... ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:26:30 #9
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215531068
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
Sowieso de ironie van de situatie, ik zag zelfs dat Ziyech vrij letterlijk ‘Joden lopen altijd weg’ op zijn Instagram zei _O-

Maar goed als je ziet hoe die Maccabi supporters zelf op oorlogspad gaan om vervolgens het slachtoffer te spelen… laten we maar hopen dat we in Nederland voorlopig geen Isralische clubs meer loten, behalve voor de punten dan ;)
Met pijn en moeite derde
pi_215531301
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Sowieso de ironie van de situatie, ik zag zelfs dat Ziyech vrij letterlijk ‘Joden lopen altijd weg’ op zijn Instagram zei _O-

Maar goed als je ziet hoe die Maccabi supporters zelf op oorlogspad gaan om vervolgens het slachtoffer te spelen… laten we maar hopen dat we in Nederland voorlopig geen Isralische clubs meer loten, behalve voor de punten dan ;)
Ik mag die groep die voor Palestina zijn nog meer niet, maar hoe die Maccabi supporters gingen provoceren was nog erger dan elke Palestina mars die ik heb gezien. Er zijn zat beelden in hoe Maccabi supporters zich misdroegen ook in de binnenstad van Amsterdam bij Centraal richting het Damrak, alleen de media (incl. onze overheid) negeert dit want ja het betreft Israel.
graag op anoniem
  zondag 10 november 2024 @ 08:04:05 #11
80382 manny
30 is best veel
pi_215537121
Matchday. Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 08:21:12 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_215537171
quote:
19s.gif Op zondag 10 november 2024 08:04 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
2-2

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 10 november 2024 @ 09:32:50 #13
80382 manny
30 is best veel
pi_215537435
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 08:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
2-2

Twente lastige ploeg idd, maar die hebben (hopelijk) tikkie gekregen deze week, en wij hebben tegenwoordig een plan B voor de laatste 20 minuten. Hopelijk slepen we er wel een overwinning uit.
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 09:43:51 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_215537490
quote:
19s.gif Op zondag 10 november 2024 09:32 schreef manny het volgende:

[..]
Twente lastige ploeg idd, maar die hebben (hopelijk) tikkie gekregen deze week, en wij hebben tegenwoordig een plan B voor de laatste 20 minuten. Hopelijk slepen we er wel een overwinning uit.
Dat hoop ik ook. Ik voorspel gewoon. :)

pi_215537701
Zou heel mooi zijn om ook deze pot te winnen.

1-2 ^O^
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 10 november 2024 @ 11:57:38 #16
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215538635
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:57 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Ik mag die groep die voor Palestina zijn nog meer niet, maar hoe die Maccabi supporters gingen provoceren was nog erger dan elke Palestina mars die ik heb gezien. Er zijn zat beelden in hoe Maccabi supporters zich misdroegen ook in de binnenstad van Amsterdam bij Centraal richting het Damrak, alleen de media (incl. onze overheid) negeert dit want ja het betreft Israel.
Fox Mulder zou het goed doen in deze tijd.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 12:05:12 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_215538700
Hans Kraay denkt niet dat Ajax nu behoefte heeft aan Youri Regeer, maar Aad de Mos adviseert de Amsterdammers om hem zo snel mogelijk terug te halen. De veelzijdige middenvelder verkeert momenteel in topvorm bij FC Twente, dat het zondag opneemt tegen Ajax.

Regeer excelleerde donderdag in het Europa League-duel met OGC Nice (2-2). "Hij doet het hartstikke goed. Het is een jongen die op zoveel verschillende posities kan spelen. Als back, controlerende middenvelder en ik zie hem nu ook op tien spelen. Maar Ajax heeft genoeg goede middenvelders op dit moment om Regeer niet met gillende sirenes terug te hoeven halen", vertelt Kraay bij Goedemorgen Eredivisie.

Ajax beschikt over een clausule, waardoor het de 21-jarige middenvelder voor naar verluidt een kleine vijf miljoen euro kan terugkopen. De Mos is het niet met Kraay eens. "Ik haal hem terug. Ik vind hem geweldig. Bij Jong Ajax vond ik hem ook altijd n van de uitblinkers. Hij kan op verschillende posities, is een typische Ajax-speler en bij Jong Oranje de grote man in de laatste fase."

Volgens De Mos hebben de Amsterdammers Regeer te snel laten gaan. "Hij is n van de jongens die ik zeker had behouden. Dat heeft natuurlijk allemaal te maken met Sven Mislintat, die heeft het allemaal laten lopen. Het is jammer voor Regeer."

https://www.msn.com/nl-nl(...)geweldig/ar-AA1tP0IR

Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 12:05:50 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_215538707
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Fox Mulder zou het goed doen in deze tijd.
En FOK! verplaatst mijn topic daarover uit NWS naar VER. :{

pi_215539394
quote:

[..]
Omdat uit de tijdlijn blijkt dat dat niet de oorzaak was van de zelf benoemde jodenjacht.

Dat er een akkefietje met uitsupporters/hooligans is lijkt me overigens eerder regel dan uitzondering, maar normaal krijg je daar niets van mee in de media omdat het niet zo boeiend is. Maar ja Israel dus wordt opeens alles erbij getrokken om deze zelf benoemde jodenjacht goed te praten.
pi_215539490
Het is vandaag weer aan Woutje W.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215539513
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is vandaag weer aan Woutje W.
Ja was te verwachten. Hopelijk succesvol :)
pi_215539595
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 13:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Omdat uit de tijdlijn blijkt dat dat niet de oorzaak was van de zelf benoemde jodenjacht.

Dat er een akkefietje met uitsupporters/hooligans is lijkt me overigens eerder regel dan uitzondering, maar normaal krijg je daar niets van mee in de media omdat het niet zo boeiend is. Maar ja Israel dus wordt opeens alles erbij getrokken om deze zelf benoemde jodenjacht goed te praten.
'Ook' in mijn post is een belangrijk woord, dus dat juist dat voorbeeld dat ik net gaf niet past in die tijdlijn doet er eigenlijk helemaal niet toe.

Er gingen heel veel dingen mis, vooral hoe Maccabi supporters zich gedroegen. Praat ik die jodenjacht goed? Nee. Het is wel belangrijk om mee te nemen in het beeld dat het niet uitgesloten is dat diezelfde groep zelf begonnen te provoceren met de andere zaken die op de dag begonnen, puur op basis van het gedrag voorafgaand de wedstrijd. Er zullen daar wel ongetwijfeld zat video's zijn die dat wel kunnen bevestigen.

elk verhaal heeft 2 kanten.
graag op anoniem
pi_215539722
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2024 13:28 schreef KingRoland het volgende:

[..]
'Ook' in mijn post is een belangrijk woord, dus dat juist dat voorbeeld dat ik net gaf niet past in die tijdlijn doet er eigenlijk helemaal niet toe.

Er gingen heel veel dingen mis, vooral hoe Maccabi supporters zich gedroegen. Praat ik die jodenjacht goed? Nee. Het is wel belangrijk om mee te nemen in het beeld dat het niet uitgesloten is dat diezelfde groep zelf begonnen te provoceren met de andere zaken die op de dag begonnen, puur op basis van het gedrag voorafgaand de wedstrijd. Er zullen daar wel ongetwijfeld zat video's zijn die dat wel kunnen bevestigen.

elk verhaal heeft 2 kanten.
Probleem is dat juist willekeurige Isralirs werden aangevallen. En dus niet de groep die zich misdroeg
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_215539873
:Z
pi_215539908
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 13:39 schreef Omega het volgende:

[..]
Probleem is dat juist willekeurige Isralirs werden aangevallen. En dus niet de groep die zich misdroeg
En afgelopen nacht is het weer gebeurt. Terwijl de Maccabi zooi alweer thuis is.

Maar genoeg over dit geneuzel. AJAX! WOUT!.

[ Bericht 2% gewijzigd door HarryDePizzaBakker1 op 10-11-2024 13:51:04 (edit) ]
pi_215539935
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 13:39 schreef Omega het volgende:

[..]
Groepen, dus kon ook een ander groep zijn zeker als ze Maccabi supporters waren. Je weet als supporter dat het een groot risico is vooral met de aanhang voor Palestina in Amsterdam.

Als ze geen Maccabi supporters waren maar puur Isralirs die niet voor het voetbal waren gekomen dan is het een ander verhaal en zie ik ook niet waarom Ajax dan betrokken is hierbij.
graag op anoniem
pi_215539950
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2024 13:52 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Groepen, dus kon ook een ander groep zijn zeker als ze Maccabi supporters waren. Je weet als supporter dat het een groot risico is vooral met de aanhang voor Palestina in Amsterdam.

Als ze geen Maccabi supporters waren maar puur Isralirs die niet voor het voetbal waren gekomen dan is het een ander verhaal en zie ik ook niet waarom Ajax dan betrokken is hierbij.
ik snap sowieso niet wat deze discussie met Ajax te maken heeft, of het nou de maccabi hoolies zijn of de marokkaanse jodenhaters.
pi_215540278
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 13:54 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ik snap sowieso niet wat deze discussie met Ajax te maken heeft, of het nou de maccabi hoolies zijn of de marokkaanse jodenhaters.
Ajax heeft er niks mee te maken. Maar de berichtgeving hierover in nationale en zeker internationale media was nogal ambigue. "Israeli soccer fans attacked after a match between Ajax en Maccabi Tel Aviv". Er worden veel overhaaste conclusies getrokken bij zulke koppen. Dat was ook wel te merken aan de stortvloed aan haatreacties uit Isral op de sociale media accounts van Ajax.
pi_215540307
quote:

[..]

Willekeurige mensen die toevallig op jood leken werd om hun paspoort gevraagd en niet voor het eerst dat dat gebeurt...

Maar goed hup Ajax *O* hopelijk gaat het goed met wappie wout ik had liever Brobbey gezien.
No bitch to me
pi_215540308
quote:

[..]

Juist niet groepen, zo werd een van een tweetal aangereden. Werd een Oekraner gedwongen om via zijn paspoort te laten zien dat hij geen Isralir is. Risico omdat je Isralir bent? Wtf
pi_215540334
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:18 schreef Omega het volgende:

[..]
Juist niet groepen, zo werd een van een tweetal aangereden. Werd een Oekraner gedwongen om via zijn paspoort te laten zien dat hij geen Isralir is. Risico omdat je Isralir bent? Wtf
En dan heeft dus allemaal geen ene reet te maken met Ajax.
graag op anoniem
pi_215540360
Kans op een masterclass camerabewustzijn door Wout, vanmiddag. Ontzettend veel zin in!
Dit, dus.
pi_215540372
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:18 schreef TornadoDK het volgende:
Maar goed hup Ajax *O* hopelijk gaat het goed met wappie wout ik had liever Brobbey gezien.
Vond het een beetje raar dat Farioligod Brobbs er donderdag na zijn goal niet af haalde voor Wout. En dan vandaag hetzelfde principe. Maar misschien was het idee ook wel dat Brobbey een keer 90 minuten moest maken. We gaan het zien, hij zal nog wel invallen. Sowieso lekker om wat aanvallende impulsen op de bank te hebben voor als we Twente moe hebben gespeeld.
pi_215540390
Hup Ajax *O*
pi_215540399
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Kans op een masterclass camerabewustzijn door Wout, vanmiddag. Ontzettend veel zin in!
Ajaxgoden maatje
graag op anoniem
pi_215540401
Boys kom op allemaal

AJAX LETS GO *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
  zondag 10 november 2024 @ 14:34:13 #38
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215540454
quote:

[..]
Valt wel mee zeg ik als pro-palestina supporter. Maar als je liederen over Gaza, kinderen en een vlag van een gebouw trekt is het niet raar dat het escaleert. En natuurlijk de incidenten met taxi chauffeurs

Eigenlijk zie je in dit conflict vaak hetzelfde.

Zionisten provoceren en gebruiken geweld
Er wordt gereageerd met geweld
De zionisten spelen de slachtofferkaart.

Alleen het probleem is dat er ongetwijfeld slachtoffers tussen liepen die er totaal niks mee te maken hadden

Anyway wat ook interessant is om te zien is dat Ajax supporters met een etnische achtergrond niet betiteld kunnen worden als Ajax supporters terwijl ze soms zelfs in Amsterdam geboren zijn.
  zondag 10 november 2024 @ 14:39:57 #39
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540500
Jezus Akpom :')
pi_215540506
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:34 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Valt wel mee zeg ik als pro-palestina supporter. Maar als je liederen over Gaza, kinderen en een vlag van een gebouw trekt is het niet raar dat het escaleert. En natuurlijk de incidenten met taxi chauffeurs

Eigenlijk zie je in dit conflict vaak hetzelfde.

Zionisten provoceren en gebruiken geweld
Er wordt gereageerd met geweld
De zionisten spelen de slachtofferkaart.

Alleen het probleem is dat er ongetwijfeld slachtoffers tussen liepen die er totaal niks mee te maken hadden

Anyway wat ook interessant is om te zien is dat Ajax supporters met een etnische achtergrond niet betiteld kunnen worden als Ajax supporters terwijl ze soms zelfs in Amsterdam geboren zijn.
Voor Zionisten kan je ook gewoon Palestijnen en co naar zetten. Bizar hoe weinig kennis er is over de geschiedenis aan beide kanten.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215540507
Wel op het randje verdedigd.
pi_215540512
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:40 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Voor Zionisten kan je ook gewoon Palestijnen en co naar zetten. Bizar hoe weinig kennis er is over de geschiedenis aan beide kanten.
In nieuws kunt u hierover verder discussiren. ik heb van de week ook een gezellig uitstapje gemaakt daarheen.

Bekende gezichten daar.
pi_215540523
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:41 schreef Wotte het volgende:

[..]
In nieuws kunt u hierover verder discussiren. ik heb van de week ook een gezellig uitstapje gemaakt daarheen.

Bekende gezichten daar.
Sure :). Maar kon het niet laten om op dit gejank te reageren :o
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215540533
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 14:39 schreef Heeinz het volgende:
Als hij gaat liggen dan is het rode kaart en penalty
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_215540549
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 14:39 schreef Heeinz het volgende:
Jezus Christus bedoel je.

Zie deze: @RamboDirk @Coco @GGMM @tong80 @Wereldgozer @Nober
graag op anoniem
pi_215540566
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2024 14:44 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Jezus Christus bedoel je.

Zie deze: @:rambodirk @:coco @:ggmm @:tong80 @:wereldgozer @:nober
Denk dat als je Akpom lang haar geeft dat hij best die rol kan vertolken in de Passion.
  zondag 10 november 2024 @ 14:48:15 #47
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540572
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:43 schreef MaxC het volgende:

[..]
Dat zou mij ook niet verbazen
  zondag 10 november 2024 @ 14:51:22 #48
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215540599
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:40 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Wat heeft het Zionisme met Palestina te maken?
  zondag 10 november 2024 @ 14:53:08 #49
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215540617
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:51 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Wat heeft het Zionisme met Palestina te maken?
Bespreek die mislukte regio maar in NWS of POL of weet ik veel waar, maar niet hier.
pi_215540642
Wat is Lindhout toch een kut scheids.
pi_215540652
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:43 schreef MaxC het volgende:

[..]
Hij mag wel wat slimmer wezen ja.
pi_215540666
Ik hoop zo dat weghorst scoort
pi_215540670
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat we een aantal blessures gaan oplopen hier.
pi_215540690
Daar moet je echt meer mee doen
pi_215540701
Weghorst doet pijn aan mijn ogen.
pi_215540704
Wat heeft Sutalo stappen gemaakt de afgelopen weken zeg.
pi_215540718
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:01 schreef Ramboetan het volgende:
Had wel al een assist moeten hebben
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215540720
Lindhout die nog steeds geen geel voor Twente durft te trekken.

Wat een blamage.
pi_215540740
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:01 schreef Ramboetan het volgende:
Is denk ook wel een beetje goodwill kweken bij die jongen door hem hier in de basis op te stellen.

Idealiter eindig je met Weghorst.
pi_215540746
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:01 schreef The-BFG het volgende:
Wat heeft Sutalo stappen gemaakt de afgelopen weken zeg.
afgelopen maanden kan je wel zeggen _O_
pi_215540769
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Is denk ook wel een beetje goodwill kweken bij die jongen door hem hier in de basis op te stellen.

Voordeel is wel dat Brobbey ook als stormram kan fungeren. Maar idd liever dat Wappie Wout dat doet
  zondag 10 november 2024 @ 15:09:25 #62
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540797
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:04 schreef Wotte het volgende:

[..]

Farioli zal het wel weten, daar durf ik inmiddels wel op te vertrouwen
pi_215540820
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2024 15:09 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Alsof het alleen maar goodwill is (lol). Brobbey is ook gewoon blessuregevoelig.
pi_215540829
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2024 15:09 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Wout is niet het type om stil op de bank te zitten
pi_215540835
oei, Vlapped!
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215540840
Jammer.
pi_215540844
Ik zag dit wel aankomen ja
pi_215540848
Jammer dit.
  zondag 10 november 2024 @ 15:13:34 #69
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215540856
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zag dit wel aankomen ja
Kon zomaar gebeuren ja.
pi_215540857
Wel mooie assist van Baas.

:')
  zondag 10 november 2024 @ 15:13:42 #71
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540859
Dit is wel heel zonde
pi_215540863
Zonde, tot dit moment echt een hele goede eerste helft.
In Southern Sun
pi_215540873
Nee fuck niet Godts kapot.
pi_215540880
Oh godverdomme
pi_215540883
Kut
  zondag 10 november 2024 @ 15:14:56 #76
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540884
Ooooh neee
pi_215540886
Kut, Godts ook stuk.
  zondag 10 november 2024 @ 15:15:03 #78
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215540887
Wetje van Murphygenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_215540890
Ok wat een kutminuut was dit :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215540897
Het standaard puntverlies voor een interlandperiode is nog steeds van toepassing helaas.
  zondag 10 november 2024 @ 15:15:51 #81
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540902
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het standaard puntverlies voor een interlandperiode is nog steeds van toepassing helaas.
Is de wedstrijd al voorbij?
  zondag 10 november 2024 @ 15:16:09 #82
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215540906
Gelukje met de interland periode dan.
pi_215540908
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 15:15 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Is de wedstrijd al voorbij?
Ik zie dit Ajax niet zo snel omdraaien. Twente kan nu vol op de counter gaan wat ze uitstekend ligt.
pi_215540909
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef Adames het volgende:

[..]
Wout is niet het type om stil op de bank te zitten
Lijkt me een vrij competitieve jongen dus 'm deze wedstrijd gunnen op zijn geboortegrond. Zie de voordelen wel.
pi_215540929
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie dit Ajax niet zo snel omdraaien. Twente kan nu vol op de counter gaan wat ze uitstekend ligt.
Al kan n foutje van Twente genoeg zijn.
pi_215540934
Godts zien we voorlopig niet meer terug vrees ik
  zondag 10 november 2024 @ 15:19:03 #87
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540954
Wat een dramatische laatste vijf minuten zo
pi_215540959
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:17 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Al kan n foutje van Twente genoeg zijn.
Zolang Lindhout zo blijft fluiten komen ze met een hele hoop weg.
pi_215540960
Zonde wel want je bent gewoon de betere ploeg
pi_215540975
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zolang Lindhout zo blijft fluiten komen ze met een hele hoop weg.
Zwakke scheidsrechter ja
pi_215540979
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:16 schreef Wertha het volgende:
Gelukje met de interland periode dan.
Hamstring is toch al gauw 5, 6 weken volgens mij... dus die zien we pas na de winterstop terug wellicht
  zondag 10 november 2024 @ 15:24:30 #92
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541005
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hamstring is toch al gauw 5, 6 weken volgens mij... dus die zien we pas na de winterstop terug wellicht
Ja, dat duurt even. Nog altijd beter dat we nu interlandperiode hebben. Scheelt weer 4 wedstrijden (incl. Europa).
pi_215541058
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Zonde wel want je bent gewoon de betere ploeg
Klopt, helaas.
pi_215541187
Einde tijdperk Farioli
Jack does it in real time...
  zondag 10 november 2024 @ 15:43:16 #95
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541245
Lijkt er ernstig op dat we gaan verliezen.
pi_215541257
Dit gaat hem niet worden. Wel bijzonder ik had van te voren bedacht hier hert meeste kans op een resultaat te hebben van het blok.
pi_215541279
Waar alles bij de vorige wedstrijden precies goed viel, valt nu alles net verkeerd
pi_215541296
Is Klaassen nu ook Mister 1-1?
pi_215541303
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 15:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Waar alles bij de vorige wedstrijden precies goed viel, valt nu alles net verkeerd
Gelukkig hebben we Klaassen :D
  zondag 10 november 2024 @ 15:48:23 #100
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541304
JAAAAAAAA DAVYYYYYYYY
  zondag 10 november 2024 @ 15:48:27 #101
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541305
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_215541307
In Davy we Trust
  zondag 10 november 2024 @ 15:49:00 #103
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541314
Klasse Taylor en heerlijk weer die scoringsdrang van Klaassen.
  zondag 10 november 2024 @ 15:52:55 #104
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541350
Moet wel wat gebeuren, heb het idee dat Twente steeds sterker wordt
pi_215541357
Akpom moet gewoon doorlopen
pi_215541366
Salah Edine neemt even wraak op de beleidsmakers. En weer Vlapped
pi_215541370
-O-
pi_215541379
Toegegeven, mooie goal
pi_215541384
Uit een voorzet van Salah-Eddine.... ffs
  zondag 10 november 2024 @ 15:54:38 #110
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541386
Twee bizarre goals van die gast
  zondag 10 november 2024 @ 15:55:17 #111
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541392
Geweldige goal. Kan niet anders zeggen.
pi_215541394
Nu geen Davy meer om ons te redden
pi_215541407
Salah Edin de kutvoetballer die ineens de geest krijgt, zo'n middag dus :')
pi_215541408
Fucking hell
pi_215541415
KNOTSGEK
  zondag 10 november 2024 @ 15:56:32 #116
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541426
HOE IS HET MOGELIJK
pi_215541435
quote:
9s.gif Op zondag 10 november 2024 15:54 schreef Heeinz het volgende:
Twee bizarre goals van die gast
Ja ik kende Vlap als iemand die nooit scoort :')

Taylor _O_
pi_215541438
Traore toch ook wel een prima aankoop geweest ^O^
pi_215541445
Trouwens Taylor _O_ mag ook wel eens gezegd worden.
pi_215541456
De 3-2 van Sem Steijn zou nu wel de kers op de stront zijn :P
  zondag 10 november 2024 @ 15:59:22 #121
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541477
Kom op Brobbey
  zondag 10 november 2024 @ 16:02:49 #122
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215541512
Slechte wissels zeg. Een spits die niet scoort en een middenvelder die niet fit is erin gooien in ruil voor een spits met een assist en goede passes en middenvelder met een assist
pi_215541521
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef Origami94 het volgende:
Slechte wissels zeg. Een spits die niet scoort en een middenvelder die niet fit is erin gooien in ruil voor een spits met een assist en goede passes en middenvelder met een assist
Je moet wel rouleren volgens de wet van Ravioli he. 60 minuten is wel onwijs veel voor een prof natuurlijk.
  zondag 10 november 2024 @ 16:08:12 #124
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215541584
Mooi-weer voetballer Steven doet niet mee in een oorlog op deze barre dag.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 10 november 2024 @ 16:10:34 #125
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541617
Pasveer
pi_215541787
Denk dat je met 2-2 niet ontevreden hoeft te zijn.
pi_215541789
Wat een matige 2e helft. Leek verdedigend wel op vorig seizoen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_215541791
Nou… 1 ipv 0 punten… prima.
Veerkracht was wel weer duidelijk. Nooit gedacht dat we dit blok enkel deze wedstrijd licht puntverlies zouden lijden
  zondag 10 november 2024 @ 16:25:15 #129
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541802
Acceptabel resultaat. Had erger af kunnen lopen.
pi_215541804
Terechte uitslag, tweede helft was niet best. Mooi dat je je weer 2x terug knokt.
pi_215541811
Jammer, maar terecht
pi_215541816
Dit zal het gemiddelde niveau zijn.
pi_215541833
Gelijkspel was het maximale haalbare, defensie is nog steeds bijzonder slecht. Feyenoord is uiteindelijk de lachende derde.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_215541840
Vorig jaar verloor je deze sowieso, de winnende in extra tijd had lekker geweest, maar ze verzuipen nu zelfs niet in vechtwedstrijden wat positief is
pi_215541843
2-2 uit tegen Twente kan gebeuren volgens sommige hier is Twente beter dan ons dus die zullen juichen met dit resultaat :D

Al met al gewoon een prima reeks gehad nu wel doorzetten na de interland break en hopelijk wat makkelijker winnaar tegen de mindere ploegen voornamelijk de uitwedstrijden.
No bitch to me
pi_215541844
Kan wel leven met 2-2. Hopelijk zijn de blessures niet al te erg. Hendo leek ook een hamstring probleem te hebben.
pi_215541846
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Gelijkspel was het maximale haalbare, defensie is nog steeds bijzonder slecht. Feyenoord is uiteindelijk de lachende derde.
Maar die staan 4de
pi_215541855
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar die staan 4de
Het seizoen is nog niet afgelopen Hans
pi_215541875
Ze liggen nog altijd op koers voor tachtig punten.
pi_215541881
In ieder geval zelfs in de beste jaren win je niet iedere wedstrijd en we hebben dit blok met 2 wedstrijden per week en allerlei toppers prima gedaan.
  zondag 10 november 2024 @ 16:31:48 #141
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215541887
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Vorig jaar verloor je deze sowieso, de winnende in extra tijd had lekker geweest, maar ze verzuipen nu zelfs niet in vechtwedstrijden wat positief is
Behalve Berghuis want die hobbelde mee als Cuauhtmoc Blanco op zijn 40ste.
RED ONS HENNIEGOD
pi_215541888
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Als we dan toch tweede worden, mag Feyenoord best 3e staan hoor.
pi_215541890
Ajax was het eerste deel van de wedstrijd beter en had eigenlijk toen op voorsprong moeten komen.

Maar uiteindelijk verwacht je wel dat Ajax, dankzij het fantastische roulatiesysteem van Farioli, de conditiestrijd zou winnen en juist de laatste 15 minuten volle bak zou spelen en Twente (die behoorlijk uitgeput was) zou overlopen.

Niets is minder waar, Ajax oogde het laatste kwartier een stuk vermoeider dan Twente.
pi_215541899
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het seizoen is nog niet afgelopen Hans
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennen :W
Hoe duidelijk wil je een troll hebben.
No bitch to me
pi_215541904
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennen :W
Ik wou het net zeggen, weken niet te zien en opeens is 'Ajacied' Shreyas er weer.
pi_215541921
quote:
9s.gif Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Behalve Berghuis want die hobbelde mee als Cuauhtmoc Blanco op zijn 40ste.
Was in het interviewtje van de week nog ernstig positief, extra op de club zijn, dit dat

Ik heb nog wel een tip wat hij extra moet doen voor z'n geld
pi_215541923
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.
pi_215541927
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik wou het net zeggen, weken niet te zien en opeens is 'Ajacied' Shreyas er weer.
En er zijn altijd mensen die zelf nul research doen en blindelings geloven wat een andere user zegt.
  zondag 10 november 2024 @ 16:36:37 #149
21467 franske19
Hit the deck!
pi_215541937
Wel lekker dat je toch weer kan balen van een puntje bij Twente.
pi_215541943
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.
Ik print de nieuwe Shreyas altijd uit speciaal een wc met plateau hiervoor aangeschaft.
pi_215541946
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:36 schreef franske19 het volgende:
Ik baal niet zozeer van het resultaat, maar vooral door hoe die tot stand komt. Het is vandaag weer pijnlijk duidelijk geworden dat ook onder Farioli de verdediging echt heel slecht is.
pi_215541956
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik print de nieuwe Shreyas altijd uit speciaal een wc met plateau hiervoor aangeschaft.
Daar waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet iedereen te doen natuurlijk.

Het is wel goedkoop scoren als je steevast ontkent dat ik de afgelopen weken hier heb gepost. Dat is gewoon feitelijk onjuist.
pi_215541971
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:38 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Daar waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet iedereen te doen natuurlijk.

Het is wel goedkoop scoren als je steevast ontkent dat ik de afgelopen weken hier heb gepost. Dat is gewoon feitelijk onjuist.
Nee zeker niet. Zeer gewaardeerd. Goed voor de stoelgang.
pi_215541999
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Je snapt wat het woord amper betekent? Je hebt vast een semi neutrale post geplaatst en verder niet gezien en nu ga je weer helemaal los :')
No bitch to me
  zondag 10 november 2024 @ 16:45:27 #155
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215542023
quote:
9s.gif Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Was in het interviewtje van de week nog ernstig positief, extra op de club zijn, dit dat

Ik heb nog wel een tip wat hij extra moet doen voor z'n geld
Het geld is inderdaad niet meer kk voor hem. Extra op de club naar verhalen luisteren van Arie van Osgod hoe je het minste moet doen voor het meeste geld.
RED ONS HENNIEGOD
pi_215542035
quote:
9s.gif Op zondag 10 november 2024 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Het geld is inderdaad niet meer kk voor hem. Extra op de club naar verhalen luisteren van Arie van Osgod hoe je het minste moet doen voor het meeste geld.
Deze white boy, buigt voor niemand.
  zondag 10 november 2024 @ 16:48:19 #157
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215542048
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2024 16:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Deze white boy, buigt voor niemand.
Ronald de Boergenot in de reet van Danny Blind.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 10 november 2024 @ 16:55:42 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215542115
Feyenoord, PSV en Twente 7 punten. FarioliGod.
pi_215542328
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vorig seizoen n puntje uit deze wedstrijden.
pi_215542348
Keertje puntverlies is niet erg in zo'n reeks
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_215542409
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 17:23 schreef franklop het volgende:
Keertje puntverlies is niet erg in zo'n reeks
Dat zie je dus verkeerd, dit is het GROTE bewijs dat de verdediging van Ajax (12 doelpunten tegen in 15 wedstrijden) echt heel slecht is.

/s
pi_215542530
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vooraf voor getekend natuurlijk. Vandaag was jammer maar eigenlijk terechte uitslag.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 november 2024 @ 19:42:25 #163
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215543896
Bedankt 🥳🥳
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_215543933
Jammer van het puntverlies maar 7 punten uit de afgelopen 3 competitieduels had ik niet verwacht.

Hopelijk is Godts er snel weer bij.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_215544173
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 19:42 schreef Paul het volgende:
Bedankt 🥳🥳
Wat kom jij nou weer doen? Dat Utrecht staat op het einde gewoon op plek 4 of 5.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 november 2024 @ 20:10:22 #166
80791 crew  Paul
pi_215544188
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Wat kom jij nou weer doen? Dat Utrecht staat op het einde gewoon op plek 4 of 5.
Mad 😜
pi_215544336
quote:
Bedankt 🥳🥳
Wel je best doen tegen PSV.
pi_215544367
quote:
Bedankt 🥳🥳
Geniet ervan O+
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 november 2024 @ 21:05:19 #169
80791 crew  Paul
pi_215544806
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wel je best doen tegen PSV.
Psv en ajax vermorzelen we
pi_215545158
Twente speelde een prima tweede helft maar denk dat je hier wel had kunnen winnen als Akpom afdrukt en je dat omschakelmoment na onderschepping van Sutalo afstraft.

Helpt ook dat je achterin dan niet zulke ballen geeft op slag van rust.

Dan speel je een andere wedstrijd maar goed als mijn tante een lul had dan was ze mijn oom.
pi_215545174
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 21:39 schreef Wotte het volgende:

Dan speel je een andere wedstrijd maar goed als mijn tante een lul had dan was ze mijn oom.
Dat kan je anno 2024 niet meer zeggen
pi_215545196
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat kan je anno 2024 niet meer zeggen
Akkoord dit is over grenzen heen en wellicht heb ik hier mensen met genderdysforie beledigd (waarschijnlijk Feyenoorders).

Maar ik denk alsnog dat als Akpom daar gewoon die goal maakt dat je wint.
pi_215545304
Sociedad bij rust op 1-0 tegen Barcelona. Goal:

pi_215545384
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 21:39 schreef Wotte het volgende:
Twente speelde een prima tweede helft maar denk dat je hier wel had kunnen winnen als Akpom afdrukt en je dat omschakelmoment na onderschepping van Sutalo afstraft.

Helpt ook dat je achterin dan niet zulke ballen geeft op slag van rust.

Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2024 22:09:53 ]
  maandag 11 november 2024 @ 05:57:09 #175
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215546539
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:36 schreef franske19 het volgende:
Ja dit had je in de 1e helft moeten beslissen, 1 keer een pingel in die 2 gevallen had ook niet misstaan.
pi_215546602
Ik hoop vooral dat de blessure van Lionel Godts meevalt, maar hamstring doet mij vermoeden dat hij pas na de winterstop er weer bij is.
  maandag 11 november 2024 @ 08:25:58 #177
80382 manny
30 is best veel
pi_215547073
Blessure updates komen deze week wel en hopelijk geen interland ellende met nieuwe blessures. Lekker oefenen op de toekomst en verder bouwen.
pi_215547105
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.
Eens. Maar dat zegt natuurlijk alsnog niks over de kwaliteiten van Ajax en je kunt maar beter af en toe weten waar je cht staat. Nu heb je gewoon 90 minuten voetbal gezien en is de wedstrijd wat mij betreft behoorlijk in balans. 1ste helft Ajax inclusief mogelijkheden, 2de helft Twente inclusief mogelijkheden. Eindstand 2-2.
  maandag 11 november 2024 @ 08:59:04 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215547268
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 08:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
2-2

_O_ .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 11 november 2024 @ 09:04:32 #180
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215547291
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In ieder geval zelfs in de beste jaren win je niet iedere wedstrijd en we hebben dit blok met 2 wedstrijden per week en allerlei toppers prima gedaan.
Dit zijn teksten.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 11 november 2024 @ 09:06:11 #181
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215547300
quote:
Bedankt 🥳🥳
Beter blijf je 4 december weg hier ;).
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 november 2024 @ 09:11:10 #182
80791 crew  Paul
pi_215547345
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2024 09:06 schreef Houniet het volgende:

[..]
Beter blijf je 4 december weg hier ;).
:o
pi_215548740
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Yup, dat was niet de beste keuze achteraf...
pi_215548755
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Black-Death het volgende:
Jammer van het puntverlies maar 7 punten uit de afgelopen 3 competitieduels had ik niet verwacht.

Hopelijk is Godts er snel weer bij.
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hag
pi_215548802
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 11:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hag
nu nog volhouden ^O^
pi_215548824
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 12:05 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
nu nog volhouden ^O^
Dat is inderdaad de grootste uitdaging. Maar de laatste weken krijg ik er wel steeds meer vertrouwen in. Maar het zal nog even met vallen en opstaan gaan.
  maandag 11 november 2024 @ 12:32:13 #187
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215549007
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 06:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoop vooral dat de blessure van Lionel Godts meevalt, maar hamstring doet mij vermoeden dat hij pas na de winterstop er weer bij is.
Zijn vorige hamstring blessure was in december vorig jaar, toen was hij er pas in maart weer bij.
pi_215549275
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Zijn vorige hamstring blessure was in december vorig jaar, toen was hij er pas in maart weer bij.
Dat zag er toen wel wat zorgelijker uit met brancard en alles.

twitter
In Southern Sun
  Moderator maandag 11 november 2024 @ 13:12:15 #189
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_215549402
Godtsgod ;(
What can change the nature of a man?
pi_215549765
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:08 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat is inderdaad de grootste uitdaging. Maar de laatste weken krijg ik er wel steeds meer vertrouwen in. Maar het zal nog even met vallen en opstaan gaan.
Ik ben vooral benieuwd als straks de wedstrijden tegen de mindere teams weer komen. Kunnen ze het dan ook opbrengen.
De wedstrijden tegen Willem II is ook nog niet zo lang geleden :X
stupidity has become as common as common sense was before
pi_215549892
Amourricho van Axel Dongen is ook weer geblesseerd. Jammer voor de jongen wel, en dus nog een linksbuiten die te vaak er niet is.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 11 november 2024 @ 17:20:49 #192
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215551229
Bedankt John, prima gedaan gezien de omstandigheden. Eens een Ajacied, altijd een Ajacied. ^O^
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 maandag 11 november 2024 @ 17:21:10 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_215551232
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2024 08:59 schreef Houniet het volgende:

[..]
_O_ .
Almere Feijenoord 1-4 had ik ook goed. In de foute TOTO had ik dit weekend 10m van de 13 goed. Vorige week alle 13 :D

Trouwste user 2022 maandag 11 november 2024 @ 17:22:33 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_215551239
Hamstring is net als lies een klote blessure. Je weet nooit wanneer het helemaal genezen is. En dan schiet het er weer in. Je kunt beter je enkel kneuzen.

pi_215551337
quote:
6s.gif Op maandag 11 november 2024 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt John, prima gedaan gezien de omstandigheden. Eens een Ajacied, altijd een Ajacied. ^O^
Het was misschien niet fantastisch qua de manier erop, maar hij trok ons toch enigzins weer op het rechte pad. Dat op het moeilijkste moment in zijn leven.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_215551449
Bedankt voor alles John, de deur staat altijd open voor zo’n echte Ajacied.
pi_215551457
quote:
Definitieve breuk tussen John van ’t Schip en Ajax: ‘Niet geworden wat we er beiden van verwacht hadden’

John van 't Schip vertrekt definitief bij Ajax. De 60-jarige oud-speler stond vorig jaar voor de groep als interim-hoofdtrainer en zou na de komst van Francesco Farioli een functie in het technisch management zou gaan vervullen. Dat kwam echter nooit echt van de grond.
Is dit nou omdat John de jonge meiden van het dameselftal probeerde te schaken (net zulke goeie tieten als m’n vrouw), of omdat Ajax zelf toezeggingen over een mooie rol heeft gedaan die ze eigenlijk niet waar konden maken?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215551506
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 11:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik weet niet of de VAR had ingegrepen. Lindhout was heel slecht dus had hem niet gegeven.
Geeft wel aan waarom spelers zo makkelijk gaan liggen, scheidsrechters fluiten anders niet
pi_215551509
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Is dit nou omdat John de jonge meiden van het dameselftal probeerde te schaken (net zulke goeie tieten als m’n vrouw), of omdat Ajax zelf toezeggingen over een mooie rol heeft gedaan die ze eigenlijk niet waar konden maken?
Compleet veranderde situatie qua personeel in vergelijking me het moment dat die werd aangenomen, waardoor zijn beoogde rol een beetje nutteloos zou zijn.
pi_215551552
wat een club

alleen maar baantjes creren voor zichzelf

van het schip was een cruiff adept en dat vond van gaal allemaal niet zo leuk....dus moest sjonnie weg
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215551568
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 17:34 schreef franklop het volgende:

[..]
Het was misschien niet fantastisch qua de manier erop, maar hij trok ons toch enigzins weer op het rechte pad. Dat op het moeilijkste moment in zijn leven.
hij durfde tenminste in te stappen op voor hem en onszelf een kutmoment. Geen goede trainer, maar de boel niet helemaal laten ontploffen.
pi_215551573
Bedankt John ^O^
pi_215551692
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Compleet veranderde situatie qua personeel in vergelijking me het moment dat die werd aangenomen, waardoor zijn beoogde rol een beetje nutteloos zou zijn.
Oh, vertel?

Vind het wel opmerkelijk als je een toezegging maakt en niet nakomt, om het zo netjes te verwoorden.
pi_215551707
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Oh, vertel?

Vind het wel opmerkelijk als je een toezegging maakt en niet nakomt, om het zo netjes te verwoorden.
wat is er opmerkelijk aan dan? Eem functie die nu kennelijk niet meer in te vullen is. Goed gesprek met elkaar en een overeenkomst tekenen. Gebeurd wel vaker hoor in het leven.
  maandag 11 november 2024 @ 18:22:46 #205
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215551757
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Oh, vertel?

Hangt van de toezegging af, een functie (uit)vinden is natuurlijk niet zo makkelijk en dat is gebleken.
pi_215551795
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hangt van de toezegging af, een functie (uit)vinden is natuurlijk niet zo makkelijk en dat is gebleken.
Misschien moet je dan geen toezeggingen doen?

Even puur op persoonlijke note, buiten clubvoorkeur, heb ik daar wel een mening over.
pi_215551824
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 18:17 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wat is er opmerkelijk aan dan?
Precies de inhoud van je volgende zin:

quote:
Eem functie die nu kennelijk niet meer in te vullen is.
  maandag 11 november 2024 @ 18:27:41 #208
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215551829
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Even puur op persoonlijke note, buiten clubvoorkeur, heb ik daar wel een mening over.
Misschien moet je niet zo snel conclusies trekken en ergens een mening over hebben als je de feiten niet kent.
pi_215551863
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Maar die toezegging is door niemand gedaan die er nu nog zit.
  maandag 11 november 2024 @ 18:32:41 #210
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215551892
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar die toezegging is door niemand gedaan die er nu nog zit.
Jawel door Kroes toch, maar dat maakt verder ook niet uit, als je er niet uitkomt, kom je er niet uit.
pi_215551974
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Precies de inhoud van je volgende zin:
[..]

ja wat is daar opmerkelijk aan? En probeer eens een normaal antwoord te geven :)
pi_215552032
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Eindhoven , Philips en Eindhoven is een 3 eenheid
Het is weer feest in het hoofd van deze uberwappie _O-.

Anyway, al vaker gezegd, John verdient een standbeeld voor instappen bij zijn hulpbehoevende club, toen niemand anders dat wilde, op dat moment in zijn leven.
In Southern Sun
pi_215552264
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 18:41 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ja wat is daar opmerkelijk aan? En probeer eens een normaal antwoord te geven :)
Ik vind het simpelweg niet chique om toezeggingen te doen die je niet waar kunt maken, zeker als er nogal een context is op medemenselijk vlak.

Dit uiteraard er even vanuitgaande dat het verhaal zoals de buitenwacht dat kent globaal klopt - en dit spiegelend aan situaties die ik herken uit eigen werkomgeving.
pi_215552312
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik vind het simpelweg niet chique om toezeggingen te doen die je niet waar kunt maken, zeker als er nogal een context is op medemenselijk vlak.

Dit uiteraard er even vanuitgaande dat het verhaal zoals de buitenwacht dat kent globaal klopt - en dit spiegelend aan situaties die ik herken uit eigen werkomgeving.
dat is het leven, je komt terug op een eerder genomen "beslissing", praat daar als volwassenen over, maakt samen een nieuwe overeenkomst en gaat uit elkaar. Dat is nou volwassen zijn gap :)
pi_215552314
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Misschien moet je niet zo snel conclusies trekken en ergens een mening over hebben als je de feiten niet kent.
Boh, er staat “als” in plaats van “dat” h. Maar om het even expliciet te maken voor je: “mocht het inderdaad zo zijn dat Ajax (of welke werkgever dan ook) duidelijke toezeggingen doet, en deze vervolgens eenzijdig niet waar maakt, dan ….”.

Dit des te meer gezien de context bij Ajax en bij John (zie reactie van @Da_Sandman)

En vandaar dat ik ook vraag om verdere toelichting.
pi_215552322
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Boh, er staat “als” in plaats van “dat” h. Maar om het even expliciet te maken voor je: “mocht het inderdaad zo zijn dat Ajax (of welke werkgever dan ook) duidelijke toezeggingen doet, en deze vervolgens eenzijdig niet waar maakt, dan ….”. Dit des te meer gezien de context bij Ajax en bij John (zie reactie van @:Da_Sandman)

Vandaar dat ik ook vraag om verdere toelichting.
Maar dat hij een standbeeld verdient voor wat hij gedaan heeft betekent toch niet dat je niet op bepaalde dingen terug kunt komen?
In Southern Sun
pi_215552333
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dat is het leven, je komt terug op een eerder genomen "beslissing", praat daar als volwassenen over, maakt samen een nieuwe overeenkomst en gaat uit elkaar. Dat is nou volwassen zijn gap :)
Zal best, maar mits waar dan hoop ik voor John dat ‘ie ze helemaal leeg heeft getrokken.

Zou ik jou ook gunnen als je werkgever je bruut naait hoor :*
pi_215552341
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Boh, er staat “als” in plaats van “dat” h. Maar om het even expliciet te maken voor je: “mocht het inderdaad zo zijn dat Ajax (of welke werkgever dan ook) duidelijke toezeggingen doet, en deze vervolgens eenzijdig niet waar maakt, dan ….”.

Dit des te meer gezien de context bij Ajax en bij John (zie reactie van @:Da_Sandman)

En vandaar dat ik ook vraag om verdere toelichting.
het is niet eenzijdig, als ze er niet uit waren gekomen kon vh schip naar de rechtbank.

Dat je vraagt om toelichting heeft natuurlijk een andere obsessieve reden ouwe schurk. Maargoed ieder zijn ding.
pi_215552356
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:14 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Zal best, maar mits waar dan hoop ik voor John dat ‘ie ze helemaal leeg heeft getrokken.

Zou ik jou ook gunnen als je werkgever je bruut naait hoor :*
er wordt niemand bruut genomen hoor. Ja je zuster misschien, maar das een ander verhaal (zal schip misschien wel interesse in hebben, deze kop ik zelf wel ff in)
pi_215552378
Het rijtje oud voetballers dat de laatste 10 jaar door ajax is weggestuurd is belachelijk

die van gaal en co is kotst enge bende

bogarde
bergkamp
jonk
heitinga
van het schip
tahamata
reiziger
enzovoorts

en er komen allemaal figuren voor terug die alleen maar hun zakken vullen en niemand die het weet hoe ze aan die baantjes komen en wat ze ooit in de voetballerij hebben gedaan
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_215552418
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
en er komen allemaal figuren voor terug die alleen maar hun zakken vullen en niemand die het weet hoe ze aan die baantjes komen en wat ze ooit in de voetballerij hebben gedaan
Je bedoelt figuren als te Kloese en Ruijl
pi_215552427
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je bedoelt types als te Kloese en Ruijl
nee die bedoel ik niet want die werken niet voor 020
pi_215552432
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je bedoelt figuren als te Kloese en Ruijl
:D
pi_215552510
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 19:27 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
:D
ik bedoel iemand als Jan Siemerink......... _O-
pi_215552554
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ik bedoel iemand als Jan Siemerink......... _O-
Komt 'ie met de teammanager aanzetten :').
In Southern Sun
pi_215552664
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 19:16 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
het is niet eenzijdig, als ze er niet uit waren gekomen kon vh schip naar de rechtbank.
Je kan toch eenzijdig de conclusie trekken dat je iemand liever kwijt dan rijk bent, maar een rechtszaak voorkomen met een zakkie centen? Dat is waar het nu op lijkt, toch?

quote:
Dat je vraagt om toelichting heeft natuurlijk een andere obsessieve reden ouwe schurk. Maargoed ieder zijn ding.
Oh, vertel? Natuurlijk was mijn eerste post - met verwijzing naar de berichtjes van (een kloon van) John - een gebbetje, maar de verdere vraag om toelichting niet hoor.

Heeft ook oprecht niet zoveel met clubvoorkeur van doen. Als zo’n John tekent onder voorwaarden van, en de club komt daar op terug, mag hij ze wmb compleet leegtrekken. Daar sta ik in beginsel hetzelfde in als - bij wijze van - Keessie Wonderboy inspringt als Priske gewipt wordt.
pi_215552674
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 19:18 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
er wordt niemand bruut genomen hoor. Ja je zuster misschien, maar das een ander verhaal (zal schip misschien wel interesse in hebben, deze kop ik zelf wel ff in)
Moah, ik kan me indenken dat Schippie ze een jaartje jonger en een pondje lichter zoekt.
pi_215552698
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Maar dat hij een standbeeld verdient voor wat hij gedaan heeft betekent toch niet dat je niet op bepaalde dingen terug kunt komen?
Mwah. Call me crazy, maar mijn ervaring leert me dat dergelijk voortschrijdend inzicht vaak geen voortschrijdend inzicht is.

Anyhow, genoeg posts hierover. De typische cognitieve dissonantie / roze bril heeft dit gesprek allang overgenomen, en ik vind het wel prima :)
pi_215552736
:')
pi_215552781
Wel weer gelachen met het troll uurtje hier :)
pi_215553017
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 20:09 schreef Bofjijff het volgende:
Wel weer gelachen met het troll uurtje hier :)
Dagbesteding ging niet door vandaag geloof ik..
pi_215553511
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Mwah. Call me crazy, maar mijn ervaring leert me dat dergelijk voortschrijdend inzicht vaak geen voortschrijdend inzicht is.

Anyhow, genoeg posts hierover. De typische cognitieve dissonantie / roze bril heeft dit gesprek allang overgenomen, en ik vind het wel prima :)
Nu doe je alsof iemand wat boeit dat je erover ophoudt. Dat is dan wel weer grappig.
In Southern Sun
  maandag 11 november 2024 @ 21:20:17 #233
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215553655
User @De_Pel heeft weinig om handen in zijn leven.
Yea, she's on crack.
  dinsdag 12 november 2024 @ 06:43:28 #234
80382 manny
30 is best veel
pi_215555566
Anyway. Even rust.
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:05:10 #235
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215556442
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
Almere Feijenoord 1-4 had ik ook goed. In de foute TOTO had ik dit weekend 10m van de 13 goed. Vorige week alle 13 :D

Binnen halen die euro's.
pi_215556874
Proberen ze hier weer de warme club te framen als zakelijk? :( :(
pi_215556886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:02 schreef Wotte het volgende:
Ajax een kille zakelijke club noemen :')
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:53:30 #238
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215557824
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:03 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ajax een kille zakelijke club noemen :')
Door iets groots voel je je al snel bedreigd he, dan gaan mensen domme dingen schrijven.
pi_215558262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:02 schreef Wotte het volgende:
Compleet bezopen dat we niet een groots oud-speler als materiaalman hebben lopen natuurlijk.
In Southern Sun
pi_215558520
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Compleet bezopen dat we niet een groots oud-speler als materiaalman hebben lopen natuurlijk.
Andy van der Meijde kreeg geen parkeerkaart schijnt. Kille club.
  dinsdag 12 november 2024 @ 14:11:49 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215558535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 14:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Andy van der Meijde kreeg geen parkeerkaart schijnt. Kille club.
Marco Bakker ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215558562
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 14:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Marco Bakker ook niet.
Jurgen Collin ook niet
pi_215559153
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 14:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Marco Bakker ook niet.
Cor van Hout dan weer wel maar daar kregen ze het naar verluidt warm van.
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 17:23:24 #244
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_215560141
Geveegd.
What can change the nature of a man?
pi_215560330
Dweilen met de kraan open maar wel weer fijn :)
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 november 2024 @ 18:46:19 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_215560951
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:23 schreef Coco het volgende:
Geveegd.
Heb ik weer. Terwijl ik ook nog eens de buitenbocht heb geloot. :{

Trouwste user 2022 dinsdag 12 november 2024 @ 18:46:49 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_215560958
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:47 schreef Bofjijff het volgende:
Dweilen met de kraan open maar wel weer fijn :)
Zeg ik. Ze dweilen altijd als ik al geweest ben.

Trouwste user 2022 dinsdag 12 november 2024 @ 19:51:23 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_215561720
Ajax wil Youri Baas belonen met een nieuw contract. De club heeft de gesprekken met de centrale verdediger over een verbeterde en verlengde verbintenis geopend.

De 21-jarige Baas ligt tot medio 2026 vast bij Ajax. Technisch directeur Alex Kroes heeft de dit seizoen doorgebroken verdediger laten weten langer met hem door te willen. Ajax wil ook voorkomen dat Baas als basisspeler zijn laatste contractjaar ingaat.

Dat is bij Steven Berghuis en Devyne Rensch inmiddels het geval. De club is met beide spelers in gesprek om het aflopende contract te verlengen. Om dergelijke situaties in de komende jaren te voorkomen, zal de directie na de jaarwisseling met meerdere spelers de gesprekken over een contractverlenging aanklampen.

Baas is de eerste die te horen heeft gekregen dat hij in aanmerking komt voor een langdurig contract. Daar zag het afgelopen voorjaar nog niet naar uit. Sterker nog, de rol van Baas leek afgelopen voorjaar bij Ajax al wel uitgespeeld, nadat hij tijdens een uitleenbeurt aan NEC vooral als linksbuiten en reserve fungeerde.

In de voorbereiding kreeg de linkspoot van trainer Francesco Farioli een kans als centrale verdediger. Die greep hij met beide handen. Dit seizoen is Baas, ondanks zijn fout tegen FC Twente afgelopen weekend, n van de verrassingen van het opkrabbelende Ajax.

https://www.ad.nl/nederla(...)w-contract~ad35962b/
pi_215564593
Lijkt me een goede zet.

Berghuis verlengen hoeft dan weer niet wat mij betreft..
  woensdag 13 november 2024 @ 09:37:44 #250
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215565083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 08:16 schreef Black-Death het volgende:
Lijkt me een goede zet.

Berghuis verlengen hoeft dan weer niet wat mij betreft..
Voor iets minder salaris heb in Berghuis er toch graag bij
pi_215565094
Baas kun je - als hij zich zo blijft ontwikkelen - over een paar jaar voor 50 miljoen verkopen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215565178
Moeten we Regeer nog terughalen?
pi_215565234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:23 schreef Coco het volgende:
Geveegd.
Ik ben een beetje zoals een gelovigen op Pornhub. Voor de bhne schande spreken maar ik kom hier ook voor de commotie.
  woensdag 13 november 2024 @ 10:21:35 #254
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215565437
Taylor is ziek en haakt dus af bij Jong. Die ligt natuurlijk liever op Jade Anna te pompen dan twee oefenpotjes met Jong. Lekker rust pakken.
pi_215565614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 09:49 schreef Black-Death het volgende:
Moeten we Regeer nog terughalen?
Ik zie hem niet spelen dus geen idee. Hoor goede verhalen, dus als dir allemaal kloppen zie ik geen reden om het niet te doen.
pi_215565682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
Taylor is ziek en haakt dus af bij Jong. Die ligt natuurlijk liever op Jade Anna te pompen dan twee oefenpotjes met Jong. Lekker rust pakken.
Geef hem groot gelijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215565733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
Fitz-Jim en Baas helaas wel geselecteerd voor die onzin. Als Reiziger en de KNVB een beetje fatsoen hadden zouden ze helemaal geen basisspelers van de in Europa actieve clubs selecteren voor die twee nutteloze potjes.
pi_215565996
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Baas kun je - als hij zich zo blijft ontwikkelen - over een paar jaar voor 50 miljoen verkopen.
Als hij zulke ballen blijft geven als afgelopen zondag wellicht voor 50 euro, maar zeker niet voor 50 miljoen. Voetballend potentie voldoende, puur verdedigend natuurlijk een jongetje. Die gaat het in de top niet redden denk ik.
pi_215566760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 11:12 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Als hij zulke ballen blijft geven als afgelopen zondag wellicht voor 50 euro, maar zeker niet voor 50 miljoen. Voetballend potentie voldoende, puur verdedigend natuurlijk een jongetje. Die gaat het in de top niet redden denk ik.
op basis van een moment ja, maar die maakt echt enorme stappen
pi_215567032
Tadic al besproken hier?
pi_215567066
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tadic al besproken hier?
Bronloos gerucht voorlopig.
In Southern Sun
pi_215567749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Bronloos gerucht voorlopig.
dat ie terugkomt ofzo?
pi_215567996
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 12:16 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Hij doet het goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar om nou meteen over grote transfers te spreken. Hij pakt het goed op, ontwikkeld zich prima maar ik zie vooralsnog niet iets waardoor ik hem over een jaar of 3/4 bij de top zie spelen.
pi_215568678
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:46 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dat ie terugkomt ofzo?
Een of andere Turkse zelfbenoemde journalist claimt dat Ajax aan een terugkeer werkt.
In Southern Sun
pi_215568853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Een of andere Turkse zelfbenoemde journalist claimt dat Ajax aan een terugkeer werkt.
Ach dat komt elke paar maanden wel voorbij. Geen aandacht aan besteden

Hoewel een extra linksvoor wel nodig is
  woensdag 13 november 2024 @ 17:06:15 #266
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215570139
quote:

[..]
50 miljoen lijkt me ook wel wat veel maar dat hij zich goed ontwikkelt kan niet ontkend worden, zelfde geldt voor Fitz-Jim, die 2 waren in juli samen 10 cent waard.
  woensdag 13 november 2024 @ 17:11:53 #267
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215570223
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Hij komt niet voor een Klaassen tarief, dus laat maar zitten.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 november 2024 @ 17:53:24 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_215570684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 09:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Voor iets minder salaris heb in Berghuis er toch graag bij
Vind ik ook.

donderdag 14 november 2024 @ 08:38:36 #269
80382 manny
30 is best veel
pi_215575971
quote:

[..]
Niemand weet ook precies wat dat transfersysteem gaat doen. Het kan zo maar zijn dat je hem straks inderdaad voor 20-30 mio kwijt kunt. Of dat ie, nadat we weten wat die nieuwe regels in de praktijk betekenen, gewoon zijn contract opzegt en drie maanden later tekent bij een engelse club om daar honderd miljoen miljard per week te gaan verdienen.
  donderdag 14 november 2024 @ 14:47:10 #270
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215578543
twitter
pi_215578606
quote:
15s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Valt mee scheurtje.
pi_215578618
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:58 schreef Wotte het volgende:

[..]
Valt mee scheurtje.
Hopelijk in januari weer inzetbaar.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215578754
Zonde van die blessure, hij was echt goed bezig de laatste tijd.
pi_215578793
quote:
[ x ]
Zat er dik in natuurlijk.

Tijd voor een nieuwe linksbuiten in de winterstop.
pi_215579092
Via VI kan je kaartjes voor Sociedad uit kopen voor 179 euro per stuk, zonder garantie dat je binnen komt :') . Wat een boeven.
  vrijdag 15 november 2024 @ 10:44:05 #276
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215585222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 17:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij komt niet voor een Klaassen tarief, dus laat maar zitten.
Je weet nooit he.
  vrijdag 15 november 2024 @ 12:10:50 #277
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_215585850
Tadic was in zijn interviews rondom de wedstrijd tegen Twente in de EL wel rg positief over alles wat met Ajax te maken heeft en het was ook ooit de bedoeling dat hij zijn carrire daar zou afsluiten en vervolgens aan zou blijven in een rol binnen de staf. Volgens mij vertrok hij enkel doordat hij ontevreden was over de keuzes die intern werden gemaakt (Overmars en later Van der Sar weg, Mislantat en Steijn aangesteld) en achteraf gezien moeten we hem ook gelijk geven.

In die zin zou het me eigenlijk ook niet verbazen als hij overkomt (winterstop of anders na dit seizoen), n tot anderhalf seizoen een belangrijke rol voor het team vervult ("kleedkamer" + stand-in voor de aanvalslinie) en vervolgens alsnog tot de staf toetreedt.

Hij noemde ook nog eens de Eredivisie beter dan de Turkse Sper Lig, normaal gesproken zeg je zoiets niet (in dienst van n van de topclubs daar) als je daar langdurige plannen hebt lijkt me :P
pi_215586354
quote:
[ x ]
Zeer vervelend dat het nou net de ene positie is waar we niet dubbelbezet zijn. Hopen dat Akpom het een beetje kan oppakken.
pi_215586461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 12:10 schreef Xurk het volgende:
Tadic was in zijn interviews rondom de wedstrijd tegen Twente in de EL wel rg positief over alles wat met Ajax te maken heeft en het was ook ooit de bedoeling dat hij zijn carrire daar zou afsluiten en vervolgens aan zou blijven in een rol binnen de staf. Volgens mij vertrok hij enkel doordat hij ontevreden was over de keuzes die intern werden gemaakt (Overmars en later Van der Sar weg, Mislantat en Steijn aangesteld) en achteraf gezien moeten we hem ook gelijk geven.

In die zin zou het me eigenlijk ook niet verbazen als hij overkomt (winterstop of anders na dit seizoen), n tot anderhalf seizoen een belangrijke rol voor het team vervult ("kleedkamer" + stand-in voor de aanvalslinie) en vervolgens alsnog tot de staf toetreedt.

Hij noemde ook nog eens de Eredivisie beter dan de Turkse Sper Lig, normaal gesproken zeg je zoiets niet (in dienst van n van de topclubs daar) als je daar langdurige plannen hebt lijkt me :P
Achteraf gezien moet je hem gelijk geven dat je een man wegstuurt die foto's van zijn piemel aan de dames binnen de organisatie stuurt?
pi_215586585
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 12:10 schreef Xurk het volgende:

Voetballend waren we ook wel een beetje klaar met hem. Denk niet dat dat nu beter is geworden
De standaard bij Ajax is natuurlijk wel omlaag gegaan
  vrijdag 15 november 2024 @ 13:46:27 #281
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_215586878
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef Solispolar het volgende:
Achteraf gezien moet je hem gelijk geven dat je een man wegstuurt die foto's van zijn piemel aan de dames binnen de organisatie stuurt?
Ik heb het inderdaad een beetje ongelukkig verwoord ;) Ik doelde meer op het feit dat Ajax een paar jaar lang de afgrond in ging qua beleid. De manier hoe er met de zaak Overmars om is gegaan is daar n van de vele voorbeelden van. Ik ben het ermee eens dat hij niet kon aanblijven in de functie (al weet ik dat Tadic daar een andere mening over heeft :X), maar het had vast op een manier gekund dat er iets meer overdracht was, gezien het feit dat Overmars alles "op bierviltjes" bij hield.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef Adames het volgende:
Voetballend waren we ook wel een beetje klaar met hem. Denk niet dat dat nu beter is geworden
Eens, kwalitatief leek het beste er vanaf te zijn in zijn laatste twee seizoenen. Maar toch had hij lk seizoen weer statistieken die hem bovenaan de goals+assists+gecreerde kansen lijsten bracht dus wellicht legden we de lat te hoog met de topjaren nog vers in het achterhoofd. In het huidige Ajax zou hij ongetwijfeld wl een meerwaarde zijn, zowel qua mentaliteit op/buiten het veld als qua spel.
  vrijdag 15 november 2024 @ 13:50:59 #282
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215586934
quote:

[..]
Geweldige prof, maar je moet hem wel inpassen, denk ook dat je weer een heel gedoe krijgt met de hirarchie.

Van mij mag hij terugkomen maar dan liever als jeugdtrainer
pi_215586952
quote:

[..]
Voetballend waren we ook wel een beetje klaar met hem.
Nou nee het ging minder met Ajax en een deel van het publiek dacht dat het door hem kwam.
In Southern Sun
pi_215587483
twitter

^O^.
In Southern Sun
pi_215587488
Wel benieuwd hoeveel het er gaan worden gezien deze zin
quote:
Ajax is verheugd te melden dat er toch kaarten beschikbaar komen.
In Southern Sun
  vrijdag 15 november 2024 @ 14:51:49 #286
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_215587535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Geweldige prof, maar je moet hem wel inpassen, denk ook dat je weer een heel gedoe krijgt met de hirarchie.

Van mij mag hij terugkomen maar dan liever als jeugdtrainer
Sinds hij bij Fenerbahe zit legt hij nog altijd prima statistieken weer (zeker gezien zijn leeftijd) en ondanks dat hij de Sper Lig zelf lager inschat dan de Eredivisie, het is bovenin een ok niveau en hij speelt doorlopend Europees (dit seizoen CL en EL, vorig seizoen ConfL kwartfinale).

Seizoen - Wedstrijden - Goals - Asissts
23/24 - 56 - 16 - 16
24/25 - 19 - 7 - 7

Ik denk dat hij daarom prima nog wel n tot anderhalf seizoen mee zou kunnen (in dit Ajax), maar aangezien vrijwel de gehele selectie vernieuwd is zit je dan inderdaad potentieel met hirarchische problemen. Al verwacht ik dat hij op basis van die succesvolle periode wel respect geniet binnen de huidige selectie. Hij was tenslotte (quote Ten Hag →) "de grote Tadic" :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Xurk op 15-11-2024 15:24:09 ]
pi_215587547
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[ x ]

^O^.
goed nieuws!
pi_215587573
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:51 schreef Xurk het volgende:

[..]
Sinds hij bij Fenerbahe zit legt hij nog altijd prima statistieken weer (zeker gezien zijn leeftijd) en ondanks dat hij de Sper Lig zelf lager inschat dan de Eredivisie, het is bovenin een ok niveau en hij speelt doorlopend Europees (dit seizoen CL en EL, vorig seizoen ConfL kwartfinale).

Seizoen - Wedstrijden - Goals - Asissts
23/24 - 56 - 16 - 16
24/25 - 19 - 7 - 7

Denk dat hij daarom prima nog wel n tot anderhalf seizoen mee zou kunnen (in dit Ajax), maar aangezien vrijwel de gehele selectie vernieuwd is zit je dan inderdaad potentieel met hirarchische problemen, al verwacht ik dat hij uit de succesvolle periode wel respect geniet binnen de huidige selectie. Hij was tenslotte (quote Ten Hag →) "de grote Tadic" :7
die is in alles nog echt een toevoeging denk ik
pi_215587643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[ x ]

^O^.
Jaaaaa
  vrijdag 15 november 2024 @ 15:01:54 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215587661
Mooi nieuws. Zou gevaarlijk worden als je op basis van precies niks ook al uitsupporters mag weren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215587687
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 15:01 schreef Caland het volgende:
Mooi nieuws. Zou gevaarlijk worden als je op basis van precies niks ook al uitsupporters mag weren.
Met maar 1x tegen dezelfde club spelen is dat risico wel groter dat het toch een keer echt gaat gebeuren.
pi_215588749
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel benieuwd hoeveel het er gaan worden gezien deze zin
[..]

1925 kaarten
pi_215591400
Kan Pogba linksbuiten? O-)
pi_215605926
Vanaf volgend seizoen het oude logo terug.

Ajaxgoden _O_
pi_215605938
Het filmpje met de aankondiging ook O+ _O_
pi_215605951
Er is de laatste jaren ook steeds meer merchandise met oude logo, misschien blijkt dat die beter verkopen dan met nieuwe.
pi_215605955
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 08:05 schreef BEFEM het volgende:
Er is de laatste jaren ook steeds meer merchandise met oude logo, misschien blijkt dat die beter verkopen dan met nieuwe.
vanuit Ajax was er 1 shirt dacht ik uitgegeven hiermee de laatste jaren. En het is natuurlijk een enorm ding ook bij de achterban.

Mooi dat hier gehoor aan wordt gegeven.
pi_215605974
Eindelijkkkkk.
pi_215605986
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 08:07 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
vanuit Ajax was er 1 shirt dacht ik uitgegeven hiermee de laatste jaren. En het is natuurlijk een enorm ding ook bij de achterban.

Mooi dat hier gehoor aan wordt gegeven.
'Enorm ding' weet ik niet. 99% van de mensen die iets koopt boeit het niet denk ik.
pi_215605989
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 08:24 schreef BEFEM het volgende:

[..]
'Enorm ding' weet ik niet. 99% van de mensen die iets koopt boeit het niet denk ik.
mja in ieder geval in het stadion weet ik dat dit wel echt leeft. Ben er blij mee
pi_215605992
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')