Eens. Maar dat zegt natuurlijk alsnog niks over de kwaliteiten van Ajax en je kunt maar beter af en toe weten waar je écht staat. Nu heb je gewoon 90 minuten voetbal gezien en is de wedstrijd wat mij betreft behoorlijk in balans. 1ste helft Ajax inclusief mogelijkheden, 2de helft Twente inclusief mogelijkheden. Eindstand 2-2.quote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.
quote:
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In ieder geval zelfs in de beste jaren win je niet iedere wedstrijd en we hebben dit blok met 2 wedstrijden per week en allerlei toppers prima gedaan.
Beter blijf je 4 december weg hierquote:
quote:Op maandag 11 november 2024 09:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter blijf je 4 december weg hier.
Yup, dat was niet de beste keuze achteraf...quote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hagquote:Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Black-Death het volgende:
Jammer van het puntverlies maar 7 punten uit de afgelopen 3 competitieduels had ik niet verwacht.
Hopelijk is Godts er snel weer bij.
nu nog volhoudenquote:Op maandag 11 november 2024 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hag
Dat is inderdaad de grootste uitdaging. Maar de laatste weken krijg ik er wel steeds meer vertrouwen in. Maar het zal nog even met vallen en opstaan gaan.quote:
Zijn vorige hamstring blessure was in december vorig jaar, toen was hij er pas in maart weer bij.quote:Op maandag 11 november 2024 06:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoop vooral dat de blessure van Lionel Godts meevalt, maar hamstring doet mij vermoeden dat hij pas na de winterstop er weer bij is.
Dat zag er toen wel wat zorgelijker uit met brancard en alles.quote:Op maandag 11 november 2024 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn vorige hamstring blessure was in december vorig jaar, toen was hij er pas in maart weer bij.
Ik ben vooral benieuwd als straks de wedstrijden tegen de mindere teams weer komen. Kunnen ze het dan ook opbrengen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste uitdaging. Maar de laatste weken krijg ik er wel steeds meer vertrouwen in. Maar het zal nog even met vallen en opstaan gaan.
Almere Feijenoord 1-4 had ik ook goed. In de foute TOTO had ik dit weekend 10m van de 13 goed. Vorige week alle 13quote:
Het was misschien niet fantastisch qua de manier erop, maar hij trok ons toch enigzins weer op het rechte pad. Dat op het moeilijkste moment in zijn leven.quote:Op maandag 11 november 2024 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt John, prima gedaan gezien de omstandigheden. Eens een Ajacied, altijd een Ajacied.
Is dit nou omdat John de jonge meiden van het dameselftal probeerde te schaken (net zulke goeie tieten als m’n vrouw), of omdat Ajax zelf toezeggingen over een mooie rol heeft gedaan die ze eigenlijk niet waar konden maken?quote:Definitieve breuk tussen John van ’t Schip en Ajax: ‘Niet geworden wat we er beiden van verwacht hadden’
John van 't Schip vertrekt definitief bij Ajax. De 60-jarige oud-speler stond vorig jaar voor de groep als interim-hoofdtrainer en zou na de komst van Francesco Farioli een functie in het technisch management zou gaan vervullen. Dat kwam echter nooit echt van de grond.
Ik weet niet of de VAR had ingegrepen. Lindhout was heel slecht dus had hem niet gegeven.quote:Op maandag 11 november 2024 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hag
Compleet veranderde situatie qua personeel in vergelijking me het moment dat die werd aangenomen, waardoor zijn beoogde rol een beetje nutteloos zou zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 17:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is dit nou omdat John de jonge meiden van het dameselftal probeerde te schaken (net zulke goeie tieten als m’n vrouw), of omdat Ajax zelf toezeggingen over een mooie rol heeft gedaan die ze eigenlijk niet waar konden maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |