Ik baal niet zozeer van het resultaat, maar vooral door hoe die tot stand komt. Het is vandaag weer pijnlijk duidelijk geworden dat ook onder Farioli de verdediging echt heel slecht is.quote:Op zondag 10 november 2024 16:36 schreef franske19 het volgende:
Wel lekker dat je toch weer kan balen van een puntje bij Twente.

Daar waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet iedereen te doen natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik print de nieuwe Shreyas altijd uit speciaal een wc met plateau hiervoor aangeschaft.

Nee zeker niet. Zeer gewaardeerd. Goed voor de stoelgang.quote:Op zondag 10 november 2024 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet iedereen te doen natuurlijk.
Het is wel goedkoop scoren als je steevast ontkent dat ik de afgelopen weken hier heb gepost. Dat is gewoon feitelijk onjuist.

Je snapt wat het woord amper betekent? Je hebt vast een semi neutrale post geplaatst en verder niet gezien en nu ga je weer helemaal losquote:Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.

Het geld is inderdaad niet meer kk voor hem. Extra op de club naar verhalen luisteren van Arie van Osgod hoe je het minste moet doen voor het meeste geld.quote:Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was in het interviewtje van de week nog ernstig positief, extra op de club zijn, dit dat
Ik heb nog wel een tip wat hij extra moet doen voor z'n geld

Deze white boy, buigt voor niemand.quote:Op zondag 10 november 2024 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het geld is inderdaad niet meer kk voor hem. Extra op de club naar verhalen luisteren van Arie van Osgod hoe je het minste moet doen voor het meeste geld.

Ronald de Boergenot in de reet van Danny Blind.quote:Op zondag 10 november 2024 16:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Deze white boy, buigt voor niemand.

Vorig seizoen één puntje uit deze wedstrijden.quote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord, PSV en Twente 7 punten. FarioliGod.

Dat zie je dus verkeerd, dit is het GROTE bewijs dat de verdediging van Ajax (12 doelpunten tegen in 15 wedstrijden) echt heel slecht is.quote:Op zondag 10 november 2024 17:23 schreef franklop het volgende:
Keertje puntverlies is niet erg in zo'n reeks

Vooraf voor getekend natuurlijk. Vandaag was jammer maar eigenlijk terechte uitslag.quote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord, PSV en Twente 7 punten. FarioliGod.

Mad 😜quote:Op zondag 10 november 2024 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen? Dat Utrecht staat op het einde gewoon op plek 4 of 5.

Psv en ajax vermorzelen wequote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel je best doen tegen PSV.

Dat kan je anno 2024 niet meer zeggenquote:Op zondag 10 november 2024 21:39 schreef Wotte het volgende:
Dan speel je een andere wedstrijd maar goed als mijn tante een lul had dan was ze mijn oom.

Akkoord dit is over grenzen heen en wellicht heb ik hier mensen met genderdysforie beledigd (waarschijnlijk Feyenoorders).quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan je anno 2024 niet meer zeggen

Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:39 schreef Wotte het volgende:
Twente speelde een prima tweede helft maar denk dat je hier wel had kunnen winnen als Akpom afdrukt en je dat omschakelmoment na onderschepping van Sutalo afstraft.
Helpt ook dat je achterin dan niet zulke ballen geeft op slag van rust.
Dan speel je een andere wedstrijd maar goed als mijn tante een lul had dan was ze mijn oom.

Ja dit had je in de 1e helft moeten beslissen, 1 keer een pingel in die 2 gevallen had ook niet misstaan.quote:Op zondag 10 november 2024 16:36 schreef franske19 het volgende:
Wel lekker dat je toch weer kan balen van een puntje bij Twente.

Eens. Maar dat zegt natuurlijk alsnog niks over de kwaliteiten van Ajax en je kunt maar beter af en toe weten waar je écht staat. Nu heb je gewoon 90 minuten voetbal gezien en is de wedstrijd wat mij betreft behoorlijk in balans. 1ste helft Ajax inclusief mogelijkheden, 2de helft Twente inclusief mogelijkheden. Eindstand 2-2.quote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.

quote:
 .
 .

Dit zijn teksten.quote:Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In ieder geval zelfs in de beste jaren win je niet iedere wedstrijd en we hebben dit blok met 2 wedstrijden per week en allerlei toppers prima gedaan.

Beter blijf je 4 december weg hierquote:
 .
.

quote:Op maandag 11 november 2024 09:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter blijf je 4 december weg hier.

Yup, dat was niet de beste keuze achteraf...quote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.

Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hagquote:Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Black-Death het volgende:
Jammer van het puntverlies maar 7 punten uit de afgelopen 3 competitieduels had ik niet verwacht.
Hopelijk is Godts er snel weer bij.

nu nog volhoudenquote:Op maandag 11 november 2024 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hag

Dat is inderdaad de grootste uitdaging. Maar de laatste weken krijg ik er wel steeds meer vertrouwen in. Maar het zal nog even met vallen en opstaan gaan.quote:

Zijn vorige hamstring blessure was in december vorig jaar, toen was hij er pas in maart weer bij.quote:Op maandag 11 november 2024 06:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoop vooral dat de blessure van Lionel Godts meevalt, maar hamstring doet mij vermoeden dat hij pas na de winterstop er weer bij is.

Dat zag er toen wel wat zorgelijker uit met brancard en alles.quote:Op maandag 11 november 2024 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn vorige hamstring blessure was in december vorig jaar, toen was hij er pas in maart weer bij.

Ik ben vooral benieuwd als straks de wedstrijden tegen de mindere teams weer komen. Kunnen ze het dan ook opbrengen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste uitdaging. Maar de laatste weken krijg ik er wel steeds meer vertrouwen in. Maar het zal nog even met vallen en opstaan gaan.

Almere Feijenoord 1-4 had ik ook goed. In de foute TOTO had ik dit weekend 10m van de 13 goed. Vorige week alle 13quote:

Het was misschien niet fantastisch qua de manier erop, maar hij trok ons toch enigzins weer op het rechte pad. Dat op het moeilijkste moment in zijn leven.quote:Op maandag 11 november 2024 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt John, prima gedaan gezien de omstandigheden. Eens een Ajacied, altijd een Ajacied.

Is dit nou omdat John de jonge meiden van het dameselftal probeerde te schaken (net zulke goeie tieten als m’n vrouw), of omdat Ajax zelf toezeggingen over een mooie rol heeft gedaan die ze eigenlijk niet waar konden maken?quote:Definitieve breuk tussen John van ’t Schip en Ajax: ‘Niet geworden wat we er beiden van verwacht hadden’
John van 't Schip vertrekt definitief bij Ajax. De 60-jarige oud-speler stond vorig jaar voor de groep als interim-hoofdtrainer en zou na de komst van Francesco Farioli een functie in het technisch management zou gaan vervullen. Dat kwam echter nooit echt van de grond.

Ik weet niet of de VAR had ingegrepen. Lindhout was heel slecht dus had hem niet gegeven.quote:Op maandag 11 november 2024 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hag

Compleet veranderde situatie qua personeel in vergelijking me het moment dat die werd aangenomen, waardoor zijn beoogde rol een beetje nutteloos zou zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 17:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is dit nou omdat John de jonge meiden van het dameselftal probeerde te schaken (net zulke goeie tieten als m’n vrouw), of omdat Ajax zelf toezeggingen over een mooie rol heeft gedaan die ze eigenlijk niet waar konden maken?

hij durfde tenminste in te stappen op voor hem en onszelf een kutmoment. Geen goede trainer, maar de boel niet helemaal laten ontploffen.quote:Op maandag 11 november 2024 17:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was misschien niet fantastisch qua de manier erop, maar hij trok ons toch enigzins weer op het rechte pad. Dat op het moeilijkste moment in zijn leven.

Oh, vertel?quote:Op maandag 11 november 2024 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Compleet veranderde situatie qua personeel in vergelijking me het moment dat die werd aangenomen, waardoor zijn beoogde rol een beetje nutteloos zou zijn.

wat is er opmerkelijk aan dan? Eem functie die nu kennelijk niet meer in te vullen is. Goed gesprek met elkaar en een overeenkomst tekenen. Gebeurd wel vaker hoor in het leven.quote:Op maandag 11 november 2024 18:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Vind het wel opmerkelijk als je een toezegging maakt en niet nakomt, om het zo netjes te verwoorden.

Hangt van de toezegging af, een functie (uit)vinden is natuurlijk niet zo makkelijk en dat is gebleken.quote:Op maandag 11 november 2024 18:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Vind het wel opmerkelijk als je een toezegging maakt en niet nakomt, om het zo netjes te verwoorden.

Misschien moet je dan geen toezeggingen doen?quote:Op maandag 11 november 2024 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt van de toezegging af, een functie (uit)vinden is natuurlijk niet zo makkelijk en dat is gebleken.

Precies de inhoud van je volgende zin:quote:
quote:Eem functie die nu kennelijk niet meer in te vullen is.

Misschien moet je niet zo snel conclusies trekken en ergens een mening over hebben als je de feiten niet kent.quote:Op maandag 11 november 2024 18:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan geen toezeggingen doen?
Even puur op persoonlijke note, buiten clubvoorkeur, heb ik daar wel een mening over.

Maar die toezegging is door niemand gedaan die er nu nog zit.quote:Op maandag 11 november 2024 18:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan geen toezeggingen doen?
Even puur op persoonlijke note, buiten clubvoorkeur, heb ik daar wel een mening over.

Jawel door Kroes toch, maar dat maakt verder ook niet uit, als je er niet uitkomt, kom je er niet uit.quote:Op maandag 11 november 2024 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die toezegging is door niemand gedaan die er nu nog zit.

ja wat is daar opmerkelijk aan? En probeer eens een normaal antwoord te gevenquote:Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies de inhoud van je volgende zin:
[..]

Het is weer feest in het hoofd van deze uberwappiequote:Op maandag 11 november 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven , Philips en Eindhoven is een 3 eenheid
 .
. 

Ik vind het simpelweg niet chique om toezeggingen te doen die je niet waar kunt maken, zeker als er nogal een context is op medemenselijk vlak.quote:Op maandag 11 november 2024 18:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja wat is daar opmerkelijk aan? En probeer eens een normaal antwoord te geven

dat is het leven, je komt terug op een eerder genomen "beslissing", praat daar als volwassenen over, maakt samen een nieuwe overeenkomst en gaat uit elkaar. Dat is nou volwassen zijn gapquote:Op maandag 11 november 2024 19:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind het simpelweg niet chique om toezeggingen te doen die je niet waar kunt maken, zeker als er nogal een context is op medemenselijk vlak.
Dit uiteraard er even vanuitgaande dat het verhaal zoals de buitenwacht dat kent globaal klopt - en dit spiegelend aan situaties die ik herken uit eigen werkomgeving.

Boh, er staat “als” in plaats van “dat” hè. Maar om het even expliciet te maken voor je: “mocht het inderdaad zo zijn dat Ajax (of welke werkgever dan ook) duidelijke toezeggingen doet, en deze vervolgens eenzijdig niet waar maakt, dan ….”.quote:Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo snel conclusies trekken en ergens een mening over hebben als je de feiten niet kent.

Maar dat hij een standbeeld verdient voor wat hij gedaan heeft betekent toch niet dat je niet op bepaalde dingen terug kunt komen?quote:Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Boh, er staat “als” in plaats van “dat” hè. Maar om het even expliciet te maken voor je: “mocht het inderdaad zo zijn dat Ajax (of welke werkgever dan ook) duidelijke toezeggingen doet, en deze vervolgens eenzijdig niet waar maakt, dan ….”. Dit des te meer gezien de context bij Ajax en bij John (zie reactie van @:Da_Sandman)
Vandaar dat ik ook vraag om verdere toelichting.

Zal best, maar mits waar dan hoop ik voor John dat ‘ie ze helemaal leeg heeft getrokken.quote:Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het leven, je komt terug op een eerder genomen "beslissing", praat daar als volwassenen over, maakt samen een nieuwe overeenkomst en gaat uit elkaar. Dat is nou volwassen zijn gap

het is niet eenzijdig, als ze er niet uit waren gekomen kon vh schip naar de rechtbank.quote:Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Boh, er staat “als” in plaats van “dat” hè. Maar om het even expliciet te maken voor je: “mocht het inderdaad zo zijn dat Ajax (of welke werkgever dan ook) duidelijke toezeggingen doet, en deze vervolgens eenzijdig niet waar maakt, dan ….”.
Dit des te meer gezien de context bij Ajax en bij John (zie reactie van @:Da_Sandman)
En vandaar dat ik ook vraag om verdere toelichting.

er wordt niemand bruut genomen hoor. Ja je zuster misschien, maar das een ander verhaal (zal schip misschien wel interesse in hebben, deze kop ik zelf wel ff in)quote:Op maandag 11 november 2024 19:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal best, maar mits waar dan hoop ik voor John dat ‘ie ze helemaal leeg heeft getrokken.
Zou ik jou ook gunnen als je werkgever je bruut naait hoor

Je bedoelt figuren als te Kloese en Ruijlquote:Op maandag 11 november 2024 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
en er komen allemaal figuren voor terug die alleen maar hun zakken vullen en niemand die het weet hoe ze aan die baantjes komen en wat ze ooit in de voetballerij hebben gedaan

nee die bedoel ik niet want die werken niet voor 020quote:Op maandag 11 november 2024 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bedoelt types als te Kloese en Ruijl

quote:Op maandag 11 november 2024 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bedoelt figuren als te Kloese en Ruijl

ik bedoel iemand als Jan Siemerink.........quote:

Komt 'ie met de teammanager aanzettenquote:Op maandag 11 november 2024 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik bedoel iemand als Jan Siemerink.........
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |