Ja ik kende Vlap als iemand die nooit scoortquote:
Je moet wel rouleren volgens de wet van Ravioli he. 60 minuten is wel onwijs veel voor een prof natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef Origami94 het volgende:
Slechte wissels zeg. Een spits die niet scoort en een middenvelder die niet fit is erin gooien in ruil voor een spits met een assist en goede passes en middenvelder met een assist
Maar die staan 4dequote:Op zondag 10 november 2024 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Gelijkspel was het maximale haalbare, defensie is nog steeds bijzonder slecht. Feyenoord is uiteindelijk de lachende derde.
Het seizoen is nog niet afgelopen Hansquote:
Behalve Berghuis want die hobbelde mee als Cuauhtémoc Blanco op zijn 40ste.quote:Op zondag 10 november 2024 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Vorig jaar verloor je deze sowieso, de winnende in extra tijd had lekker geweest, maar ze verzuipen nu zelfs niet in vechtwedstrijden wat positief is
Als we dan toch tweede worden, mag Feyenoord best 3e staan hoor.quote:Op zondag 10 november 2024 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Gelijkspel was het maximale haalbare, defensie is nog steeds bijzonder slecht. Feyenoord is uiteindelijk de lachende derde.
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennenquote:Op zondag 10 november 2024 16:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet afgelopen Hans
Ik wou het net zeggen, weken niet te zien en opeens is 'Ajacied' Shreyas er weer.quote:Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennen![]()
Hoe duidelijk wil je een troll hebben.
Was in het interviewtje van de week nog ernstig positief, extra op de club zijn, dit datquote:Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Behalve Berghuis want die hobbelde mee als Cuauhtémoc Blanco op zijn 40ste.
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.quote:Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennen![]()
Hoe duidelijk wil je een troll hebben.
En er zijn altijd mensen die zelf nul research doen en blindelings geloven wat een andere user zegt.quote:Op zondag 10 november 2024 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen, weken niet te zien en opeens is 'Ajacied' Shreyas er weer.
Ik print de nieuwe Shreyas altijd uit speciaal een wc met plateau hiervoor aangeschaft.quote:Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |