Je weet nooit he.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij komt niet voor een Klaassen tarief, dus laat maar zitten.

Zeer vervelend dat het nou net de ene positie is waar we niet dubbelbezet zijn. Hopen dat Akpom het een beetje kan oppakken.quote:

Achteraf gezien moet je hem gelijk geven dat je een man wegstuurt die foto's van zijn piemel aan de dames binnen de organisatie stuurt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:10 schreef Xurk het volgende:
Tadic was in zijn interviews rondom de wedstrijd tegen Twente in de EL wel érg positief over alles wat met Ajax te maken heeft en het was ook ooit de bedoeling dat hij zijn carrière daar zou afsluiten en vervolgens aan zou blijven in een rol binnen de staf. Volgens mij vertrok hij enkel doordat hij ontevreden was over de keuzes die intern werden gemaakt (Overmars en later Van der Sar weg, Mislantat en Steijn aangesteld) en achteraf gezien moeten we hem ook gelijk geven.
In die zin zou het me eigenlijk ook niet verbazen als hij overkomt (winterstop of anders na dit seizoen), één tot anderhalf seizoen een belangrijke rol voor het team vervult ("kleedkamer" + stand-in voor de aanvalslinie) en vervolgens alsnog tot de staf toetreedt.
Hij noemde ook nog eens de Eredivisie beter dan de Turkse Süper Lig, normaal gesproken zeg je zoiets niet (in dienst van één van de topclubs daar) als je daar langdurige plannen hebt lijkt me

Voetballend waren we ook wel een beetje klaar met hem. Denk niet dat dat nu beter is gewordenquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:10 schreef Xurk het volgende:
Tadic was in zijn interviews rondom de wedstrijd tegen Twente in de EL wel érg positief over alles wat met Ajax te maken heeft en het was ook ooit de bedoeling dat hij zijn carrière daar zou afsluiten en vervolgens aan zou blijven in een rol binnen de staf. Volgens mij vertrok hij enkel doordat hij ontevreden was over de keuzes die intern werden gemaakt (Overmars en later Van der Sar weg, Mislantat en Steijn aangesteld) en achteraf gezien moeten we hem ook gelijk geven.
In die zin zou het me eigenlijk ook niet verbazen als hij overkomt (winterstop of anders na dit seizoen), één tot anderhalf seizoen een belangrijke rol voor het team vervult ("kleedkamer" + stand-in voor de aanvalslinie) en vervolgens alsnog tot de staf toetreedt.
Hij noemde ook nog eens de Eredivisie beter dan de Turkse Süper Lig, normaal gesproken zeg je zoiets niet (in dienst van één van de topclubs daar) als je daar langdurige plannen hebt lijkt me

Ik heb het inderdaad een beetje ongelukkig verwoordquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef Solispolar het volgende:
Achteraf gezien moet je hem gelijk geven dat je een man wegstuurt die foto's van zijn piemel aan de dames binnen de organisatie stuurt?
 Ik doelde meer op het feit dat Ajax een paar jaar lang de afgrond in ging qua beleid. De manier hoe er met de zaak Overmars om is gegaan is daar één van de vele voorbeelden van. Ik ben het ermee eens dat hij niet kon aanblijven in de functie (al weet ik dat Tadic daar een andere mening over heeft
 Ik doelde meer op het feit dat Ajax een paar jaar lang de afgrond in ging qua beleid. De manier hoe er met de zaak Overmars om is gegaan is daar één van de vele voorbeelden van. Ik ben het ermee eens dat hij niet kon aanblijven in de functie (al weet ik dat Tadic daar een andere mening over heeft  ), maar het had vast op een manier gekund dat er iets meer overdracht was, gezien het feit dat Overmars alles "op bierviltjes" bij hield.
), maar het had vast op een manier gekund dat er iets meer overdracht was, gezien het feit dat Overmars alles "op bierviltjes" bij hield.Eens, kwalitatief leek het beste er vanaf te zijn in zijn laatste twee seizoenen. Maar toch had hij élk seizoen weer statistieken die hem bovenaan de goals+assists+gecreëerde kansen lijsten bracht dus wellicht legden we de lat te hoog met de topjaren nog vers in het achterhoofd. In het huidige Ajax zou hij ongetwijfeld wél een meerwaarde zijn, zowel qua mentaliteit op/buiten het veld als qua spel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef Adames het volgende:
Voetballend waren we ook wel een beetje klaar met hem. Denk niet dat dat nu beter is geworden
De standaard bij Ajax is natuurlijk wel omlaag gegaan

Geweldige prof, maar je moet hem wel inpassen, denk ook dat je weer een heel gedoe krijgt met de hiërarchie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Voetballend waren we ook wel een beetje klaar met hem. Denk niet dat dat nu beter is geworden
De standaard bij Ajax is natuurlijk wel omlaag gegaan

Nou nee het ging minder met Ajax en een deel van het publiek dacht dat het door hem kwam.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Voetballend waren we ook wel een beetje klaar met hem.

.
.

quote:Ajax is verheugd te melden dat er toch kaarten beschikbaar komen.

Sinds hij bij Fenerbahçe zit legt hij nog altijd prima statistieken weer (zeker gezien zijn leeftijd) en ondanks dat hij de Süper Lig zelf lager inschat dan de Eredivisie, het is bovenin een oké niveau en hij speelt doorlopend Europees (dit seizoen CL en EL, vorig seizoen ConfL kwartfinale).quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldige prof, maar je moet hem wel inpassen, denk ook dat je weer een heel gedoe krijgt met de hiërarchie.
Van mij mag hij terugkomen maar dan liever als jeugdtrainer

die is in alles nog echt een toevoeging denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:51 schreef Xurk het volgende:
[..]
Sinds hij bij Fenerbahçe zit legt hij nog altijd prima statistieken weer (zeker gezien zijn leeftijd) en ondanks dat hij de Süper Lig zelf lager inschat dan de Eredivisie, het is bovenin een oké niveau en hij speelt doorlopend Europees (dit seizoen CL en EL, vorig seizoen ConfL kwartfinale).
Seizoen - Wedstrijden - Goals - Asissts
23/24 - 56 - 16 - 16
24/25 - 19 - 7 - 7
Denk dat hij daarom prima nog wel één tot anderhalf seizoen mee zou kunnen (in dit Ajax), maar aangezien vrijwel de gehele selectie vernieuwd is zit je dan inderdaad potentieel met hiërarchische problemen, al verwacht ik dat hij uit de succesvolle periode wel respect geniet binnen de huidige selectie. Hij was tenslotte (quote Ten Hag →) "de grote Tadic"

Met maar 1x tegen dezelfde club spelen is dat risico wel groter dat het toch een keer echt gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:01 schreef Caland het volgende:
Mooi nieuws. Zou gevaarlijk worden als je op basis van precies niks ook al uitsupporters mag weren.

1925 kaartenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel benieuwd hoeveel het er gaan worden gezien deze zin
[..]

vanuit Ajax was er 1 shirt dacht ik uitgegeven hiermee de laatste jaren. En het is natuurlijk een enorm ding ook bij de achterban.quote:Op zondag 17 november 2024 08:05 schreef BEFEM het volgende:
Er is de laatste jaren ook steeds meer merchandise met oude logo, misschien blijkt dat die beter verkopen dan met nieuwe.

'Enorm ding' weet ik niet. 99% van de mensen die iets koopt boeit het niet denk ik.quote:Op zondag 17 november 2024 08:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vanuit Ajax was er 1 shirt dacht ik uitgegeven hiermee de laatste jaren. En het is natuurlijk een enorm ding ook bij de achterban.
Mooi dat hier gehoor aan wordt gegeven.

mja in ieder geval in het stadion weet ik dat dit wel echt leeft. Ben er blij meequote:Op zondag 17 november 2024 08:24 schreef BEFEM het volgende:
[..]
'Enorm ding' weet ik niet. 99% van de mensen die iets koopt boeit het niet denk ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |