abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215528344

Selectie 2024/2025
2. D. Rensch; 3. A. Gaaei; 4. J. Hato; 5. O. Wijndal; 6. J. Henderson (C); 8. K. Taylor; 9. B. Brobbey; 10. C. Akpom; 11. M. Godts; 12. J. Gorter; 13. A. Kaplan; 15. Y. Baas; 16. S. Mannsverk; 18. D. Klaassen; 19. J. Rijkhoff; 20. B. Traoré; 21. B. van den Boomen; 22. R. Pasveer; 23. S. Berghuis; 24. D. Rugani; 25. W. Weghorst; 27. A. van Axel Dongen; 28. K. Fitz-Jim; 29. C. Rasmussen; 31. J. Mokio; 30. G. Ávila; 33. B. Tahirovic; 36. D. Janse; 37. J. ¦utalo; 38. K. Hlynsson; 40. D. Ramaj; 49. J. Banel

Aanwinsten
D. Klaassen (zonder club); W. Weghorst (Burnley); B. Traoré (Villareal); D. Rugani (Juventus, huur); Y. Baas (NEC, was verhuurd); O. Wijndal (Antwerp, was verhuurd)

Vertrokken
S. Bergwijn (zandbak); C. Forbs (Wolverhampton, verhuurd); G. Mikautadze (Metz); F. Conceição (Porto); G. Rulli (Marseille); J. Sánchez (Cruz Azul); S. Vos (Milan); B. Sosa (Torino, verhuurd); N. Ünüvar (Espanyol, verhuurd); J. Medic (Bochum, verhuurd); A. Martha (Beerschot)

Recente wedstrijden
27/10 Ajax - Willem II 1-0
30/10 Feyenoord - Ajax 0-2
02/11 Ajax - PSV 3-2
07/11 Ajax - M. Tel Aviv 5-0
10/11 Twente - Ajax 2-2

Aanstaande wedstrijden
24/11 Ajax - PEC (16:45)
28/11 R. Sociedad - Ajax (21:00)
01/12 NEC - Ajax (16:45)
04/12 Ajax - Utrecht (20:00)
08/12 AZ - Ajax (14:30)

SPOILER: Filmpjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lt.Bookman op 10-11-2024 16:32:36 ]
  zaterdag 9 november 2024 @ 10:45:46 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215528495
Farioleren, het valt me tot nu toe zeker niet tegen.
pi_215529643
Wat hamas niet lukt lukt ons wel

Kortom: hamas is een parodie op een terreurorganisatie.

@Tjacka @Bezsen
graag op anoniem
pi_215529988
Jarenlang zijn wij Joden en moeten we antisemitische spreekkoren aanhoren. Nu zitten er allemaal boze Israëliërs op onze socials en worden we geprezen door de Palestijnse vlaggetjes. _O-
pi_215530126
Afpersing van Ajax-speler was aanleiding voor poging tot moord in 2023

https://www.voetbalzone.n(...)/blt08f51e0dd52ecfde

Bergwijn? :')
pi_215530139
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
Jarenlang zijn wij Joden en moeten we antisemitische spreekkoren aanhoren. Nu zitten er allemaal boze Israëliërs op onze socials en worden we geprezen door de Palestijnse vlaggetjes. _O-
F-Side had ook praatjes maar die zijn ook nergens te bekennen.
pi_215530907
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
Afpersing van Ajax-speler was aanleiding voor poging tot moord in 2023

https://www.voetbalzone.n(...)/blt08f51e0dd52ecfde

Bergwijn? :')
Ihattaren?
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 november 2024 @ 16:10:32 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_215530969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ihattaren?
M'n onderbuikgevoel zegt......... ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:26:30 #9
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215531068
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
Sowieso de ironie van de situatie, ik zag zelfs dat Ziyech vrij letterlijk ‘Joden lopen altijd weg’ op zijn Instagram zei _O-

Maar goed als je ziet hoe die Maccabi supporters zelf op oorlogspad gaan om vervolgens het slachtoffer te spelen… laten we maar hopen dat we in Nederland voorlopig geen Israëlische clubs meer loten, behalve voor de punten dan ;)
Makkelijk eerste
pi_215531301
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Sowieso de ironie van de situatie, ik zag zelfs dat Ziyech vrij letterlijk ‘Joden lopen altijd weg’ op zijn Instagram zei _O-

Maar goed als je ziet hoe die Maccabi supporters zelf op oorlogspad gaan om vervolgens het slachtoffer te spelen… laten we maar hopen dat we in Nederland voorlopig geen Israëlische clubs meer loten, behalve voor de punten dan ;)
Ik mag die groep die voor Palestina zijn nog meer niet, maar hoe die Maccabi supporters gingen provoceren was nog erger dan elke Palestina mars die ik heb gezien. Er zijn zat beelden in hoe Maccabi supporters zich misdroegen ook in de binnenstad van Amsterdam bij Centraal richting het Damrak, alleen de media (incl. onze overheid) negeert dit want ja het betreft Israel.
graag op anoniem
  zondag 10 november 2024 @ 08:04:05 #11
80382 manny
30 is best veel
pi_215537121
Matchday. Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 08:21:12 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_215537171
quote:
19s.gif Op zondag 10 november 2024 08:04 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
2-2

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 10 november 2024 @ 09:32:50 #13
80382 manny
30 is best veel
pi_215537435
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 08:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
2-2

Twente lastige ploeg idd, maar die hebben (hopelijk) tikkie gekregen deze week, en wij hebben tegenwoordig een plan B voor de laatste 20 minuten. Hopelijk slepen we er wel een overwinning uit.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 09:43:51 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_215537490
quote:
19s.gif Op zondag 10 november 2024 09:32 schreef manny het volgende:

[..]
Twente lastige ploeg idd, maar die hebben (hopelijk) tikkie gekregen deze week, en wij hebben tegenwoordig een plan B voor de laatste 20 minuten. Hopelijk slepen we er wel een overwinning uit.
Dat hoop ik ook. Ik voorspel gewoon. :)

pi_215537701
Zou heel mooi zijn om ook deze pot te winnen.

1-2 ^O^
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 10 november 2024 @ 11:57:38 #16
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215538635
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:57 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Ik mag die groep die voor Palestina zijn nog meer niet, maar hoe die Maccabi supporters gingen provoceren was nog erger dan elke Palestina mars die ik heb gezien. Er zijn zat beelden in hoe Maccabi supporters zich misdroegen ook in de binnenstad van Amsterdam bij Centraal richting het Damrak, alleen de media (incl. onze overheid) negeert dit want ja het betreft Israel.
Fox Mulder zou het goed doen in deze tijd.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 12:05:12 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_215538700
Hans Kraay denkt niet dat Ajax nu behoefte heeft aan Youri Regeer, maar Aad de Mos adviseert de Amsterdammers om hem zo snel mogelijk terug te halen. De veelzijdige middenvelder verkeert momenteel in topvorm bij FC Twente, dat het zondag opneemt tegen Ajax.

Regeer excelleerde donderdag in het Europa League-duel met OGC Nice (2-2). "Hij doet het hartstikke goed. Het is een jongen die op zoveel verschillende posities kan spelen. Als back, controlerende middenvelder en ik zie hem nu ook op tien spelen. Maar Ajax heeft genoeg goede middenvelders op dit moment om Regeer niet met gillende sirenes terug te hoeven halen", vertelt Kraay bij Goedemorgen Eredivisie.

Ajax beschikt over een clausule, waardoor het de 21-jarige middenvelder voor naar verluidt een kleine vijf miljoen euro kan terugkopen. De Mos is het niet met Kraay eens. "Ik haal hem terug. Ik vind hem geweldig. Bij Jong Ajax vond ik hem ook altijd één van de uitblinkers. Hij kan op verschillende posities, is een typische Ajax-speler en bij Jong Oranje de grote man in de laatste fase."

Volgens De Mos hebben de Amsterdammers Regeer te snel laten gaan. "Hij is één van de jongens die ik zeker had behouden. Dat heeft natuurlijk allemaal te maken met Sven Mislintat, die heeft het allemaal laten lopen. Het is jammer voor Regeer."

https://www.msn.com/nl-nl(...)geweldig/ar-AA1tP0IR

Trouwste user 2022 zondag 10 november 2024 @ 12:05:50 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_215538707
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Fox Mulder zou het goed doen in deze tijd.
En FOK! verplaatst mijn topic daarover uit NWS naar VER. :{

pi_215539394
quote:

[..]
Omdat uit de tijdlijn blijkt dat dat niet de oorzaak was van de zelf benoemde jodenjacht.

Dat er een akkefietje met uitsupporters/hooligans is lijkt me overigens eerder regel dan uitzondering, maar normaal krijg je daar niets van mee in de media omdat het niet zo boeiend is. Maar ja Israel dus wordt opeens alles erbij getrokken om deze zelf benoemde jodenjacht goed te praten.
pi_215539490
Het is vandaag weer aan Woutje W.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215539513
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is vandaag weer aan Woutje W.
Ja was te verwachten. Hopelijk succesvol :)
pi_215539595
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 13:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Omdat uit de tijdlijn blijkt dat dat niet de oorzaak was van de zelf benoemde jodenjacht.

Dat er een akkefietje met uitsupporters/hooligans is lijkt me overigens eerder regel dan uitzondering, maar normaal krijg je daar niets van mee in de media omdat het niet zo boeiend is. Maar ja Israel dus wordt opeens alles erbij getrokken om deze zelf benoemde jodenjacht goed te praten.
'Ook' in mijn post is een belangrijk woord, dus dat juist dat voorbeeld dat ik net gaf niet past in die tijdlijn doet er eigenlijk helemaal niet toe.

Er gingen heel veel dingen mis, vooral hoe Maccabi supporters zich gedroegen. Praat ik die jodenjacht goed? Nee. Het is wel belangrijk om mee te nemen in het beeld dat het niet uitgesloten is dat diezelfde groep zelf begonnen te provoceren met de andere zaken die op de dag begonnen, puur op basis van het gedrag voorafgaand de wedstrijd. Er zullen daar wel ongetwijfeld zat video's zijn die dat wel kunnen bevestigen.

elk verhaal heeft 2 kanten.
graag op anoniem
pi_215539722
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2024 13:28 schreef KingRoland het volgende:

[..]
'Ook' in mijn post is een belangrijk woord, dus dat juist dat voorbeeld dat ik net gaf niet past in die tijdlijn doet er eigenlijk helemaal niet toe.

Er gingen heel veel dingen mis, vooral hoe Maccabi supporters zich gedroegen. Praat ik die jodenjacht goed? Nee. Het is wel belangrijk om mee te nemen in het beeld dat het niet uitgesloten is dat diezelfde groep zelf begonnen te provoceren met de andere zaken die op de dag begonnen, puur op basis van het gedrag voorafgaand de wedstrijd. Er zullen daar wel ongetwijfeld zat video's zijn die dat wel kunnen bevestigen.

elk verhaal heeft 2 kanten.
Probleem is dat juist willekeurige Israëliërs werden aangevallen. En dus niet de groep die zich misdroeg
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_215539873
:Z
pi_215539908
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 13:39 schreef Omega het volgende:

[..]
Probleem is dat juist willekeurige Israëliërs werden aangevallen. En dus niet de groep die zich misdroeg
En afgelopen nacht is het weer gebeurt. Terwijl de Maccabi zooi alweer thuis is.

Maar genoeg over dit geneuzel. AJAX! WOUT!.

[ Bericht 2% gewijzigd door HarryDePizzaBakker1 op 10-11-2024 13:51:04 (edit) ]
pi_215539935
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 13:39 schreef Omega het volgende:

[..]
Groepen, dus kon ook een ander groep zijn zeker als ze Maccabi supporters waren. Je weet als supporter dat het een groot risico is vooral met de aanhang voor Palestina in Amsterdam.

Als ze geen Maccabi supporters waren maar puur Israëliërs die niet voor het voetbal waren gekomen dan is het een ander verhaal en zie ik ook niet waarom Ajax dan betrokken is hierbij.
graag op anoniem
pi_215539950
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2024 13:52 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Groepen, dus kon ook een ander groep zijn zeker als ze Maccabi supporters waren. Je weet als supporter dat het een groot risico is vooral met de aanhang voor Palestina in Amsterdam.

Als ze geen Maccabi supporters waren maar puur Israëliërs die niet voor het voetbal waren gekomen dan is het een ander verhaal en zie ik ook niet waarom Ajax dan betrokken is hierbij.
ik snap sowieso niet wat deze discussie met Ajax te maken heeft, of het nou de maccabi hoolies zijn of de marokkaanse jodenhaters.
pi_215540278
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 13:54 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ik snap sowieso niet wat deze discussie met Ajax te maken heeft, of het nou de maccabi hoolies zijn of de marokkaanse jodenhaters.
Ajax heeft er niks mee te maken. Maar de berichtgeving hierover in nationale en zeker internationale media was nogal ambigue. "Israeli soccer fans attacked after a match between Ajax en Maccabi Tel Aviv". Er worden veel overhaaste conclusies getrokken bij zulke koppen. Dat was ook wel te merken aan de stortvloed aan haatreacties uit Israël op de sociale media accounts van Ajax.
pi_215540307
quote:

[..]

Willekeurige mensen die toevallig op jood leken werd om hun paspoort gevraagd en niet voor het eerst dat dat gebeurt...

Maar goed hup Ajax *O* hopelijk gaat het goed met wappie wout ik had liever Brobbey gezien.
No bitch to me
pi_215540308
quote:

[..]

Juist niet groepen, zo werd een van een tweetal aangereden. Werd een Oekraïner gedwongen om via zijn paspoort te laten zien dat hij geen Israëliër is. Risico omdat je Israëliër bent? Wtf
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_215540334
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:18 schreef Omega het volgende:

[..]
Juist niet groepen, zo werd een van een tweetal aangereden. Werd een Oekraïner gedwongen om via zijn paspoort te laten zien dat hij geen Israëliër is. Risico omdat je Israëliër bent? Wtf
En dan heeft dus allemaal geen ene reet te maken met Ajax.
graag op anoniem
pi_215540360
Kans op een masterclass camerabewustzijn door Wout, vanmiddag. Ontzettend veel zin in!
Dit, dus.
pi_215540372
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:18 schreef TornadoDK het volgende:
Maar goed hup Ajax *O* hopelijk gaat het goed met wappie wout ik had liever Brobbey gezien.
Vond het een beetje raar dat Farioligod Brobbs er donderdag na zijn goal niet af haalde voor Wout. En dan vandaag hetzelfde principe. Maar misschien was het idee ook wel dat Brobbey een keer 90 minuten moest maken. We gaan het zien, hij zal nog wel invallen. Sowieso lekker om wat aanvallende impulsen op de bank te hebben voor als we Twente moe hebben gespeeld.
pi_215540390
Hup Ajax *O*
pi_215540399
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Kans op een masterclass camerabewustzijn door Wout, vanmiddag. Ontzettend veel zin in!
Ajaxgoden maatje
graag op anoniem
pi_215540401
Boys kom op allemaal

AJAX LETS GO *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
  zondag 10 november 2024 @ 14:34:13 #38
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215540454
quote:

[..]
Valt wel mee zeg ik als pro-palestina supporter. Maar als je liederen over Gaza, kinderen en een vlag van een gebouw trekt is het niet raar dat het escaleert. En natuurlijk de incidenten met taxi chauffeurs

Eigenlijk zie je in dit conflict vaak hetzelfde.

Zionisten provoceren en gebruiken geweld
Er wordt gereageerd met geweld
De zionisten spelen de slachtofferkaart.

Alleen het probleem is dat er ongetwijfeld slachtoffers tussen liepen die er totaal niks mee te maken hadden

Anyway wat ook interessant is om te zien is dat Ajax supporters met een etnische achtergrond niet betiteld kunnen worden als Ajax supporters terwijl ze soms zelfs in Amsterdam geboren zijn.
  zondag 10 november 2024 @ 14:39:57 #39
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540500
Jezus Akpom :')
pi_215540506
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:34 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Valt wel mee zeg ik als pro-palestina supporter. Maar als je liederen over Gaza, kinderen en een vlag van een gebouw trekt is het niet raar dat het escaleert. En natuurlijk de incidenten met taxi chauffeurs

Eigenlijk zie je in dit conflict vaak hetzelfde.

Zionisten provoceren en gebruiken geweld
Er wordt gereageerd met geweld
De zionisten spelen de slachtofferkaart.

Alleen het probleem is dat er ongetwijfeld slachtoffers tussen liepen die er totaal niks mee te maken hadden

Anyway wat ook interessant is om te zien is dat Ajax supporters met een etnische achtergrond niet betiteld kunnen worden als Ajax supporters terwijl ze soms zelfs in Amsterdam geboren zijn.
Voor Zionisten kan je ook gewoon Palestijnen en co naar zetten. Bizar hoe weinig kennis er is over de geschiedenis aan beide kanten.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215540507
Wel op het randje verdedigd.
pi_215540512
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:40 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Voor Zionisten kan je ook gewoon Palestijnen en co naar zetten. Bizar hoe weinig kennis er is over de geschiedenis aan beide kanten.
In nieuws kunt u hierover verder discussiëren. ik heb van de week ook een gezellig uitstapje gemaakt daarheen.

Bekende gezichten daar.
pi_215540523
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:41 schreef Wotte het volgende:

[..]
In nieuws kunt u hierover verder discussiëren. ik heb van de week ook een gezellig uitstapje gemaakt daarheen.

Bekende gezichten daar.
Sure :). Maar kon het niet laten om op dit gejank te reageren :o
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215540533
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 14:39 schreef Heeinz het volgende:
Als hij gaat liggen dan is het rode kaart en penalty
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_215540549
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 14:39 schreef Heeinz het volgende:
Jezus Christus bedoel je.

Zie deze: @RamboDirk @Coco @GGMM @tong80 @Wereldgozer @Nober
graag op anoniem
pi_215540566
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2024 14:44 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Jezus Christus bedoel je.

Zie deze: @:rambodirk @:coco @:ggmm @:tong80 @:wereldgozer @:nober
Denk dat als je Akpom lang haar geeft dat hij best die rol kan vertolken in de Passion.
  zondag 10 november 2024 @ 14:48:15 #47
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540572
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:43 schreef MaxC het volgende:

[..]
Dat zou mij ook niet verbazen
  zondag 10 november 2024 @ 14:51:22 #48
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215540599
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:40 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Wat heeft het Zionisme met Palestina te maken?
  zondag 10 november 2024 @ 14:53:08 #49
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215540617
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:51 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Wat heeft het Zionisme met Palestina te maken?
Bespreek die mislukte regio maar in NWS of POL of weet ik veel waar, maar niet hier.
pi_215540642
Wat is Lindhout toch een kut scheids.
pi_215540652
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 14:43 schreef MaxC het volgende:

[..]
Hij mag wel wat slimmer wezen ja.
pi_215540666
Ik hoop zo dat weghorst scoort
pi_215540670
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat we een aantal blessures gaan oplopen hier.
pi_215540690
Daar moet je echt meer mee doen
pi_215540701
Weghorst doet pijn aan mijn ogen.
pi_215540704
Wat heeft Sutalo stappen gemaakt de afgelopen weken zeg.
pi_215540718
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:01 schreef Ramboetan het volgende:
Had wel al een assist moeten hebben
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215540720
Lindhout die nog steeds geen geel voor Twente durft te trekken.

Wat een blamage.
pi_215540740
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:01 schreef Ramboetan het volgende:
Is denk ook wel een beetje goodwill kweken bij die jongen door hem hier in de basis op te stellen.

Idealiter eindig je met Weghorst.
pi_215540746
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:01 schreef The-BFG het volgende:
Wat heeft Sutalo stappen gemaakt de afgelopen weken zeg.
afgelopen maanden kan je wel zeggen _O_
pi_215540769
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Is denk ook wel een beetje goodwill kweken bij die jongen door hem hier in de basis op te stellen.

Voordeel is wel dat Brobbey ook als stormram kan fungeren. Maar idd liever dat Wappie Wout dat doet
  zondag 10 november 2024 @ 15:09:25 #62
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540797
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:04 schreef Wotte het volgende:

[..]

Farioli zal het wel weten, daar durf ik inmiddels wel op te vertrouwen
pi_215540820
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2024 15:09 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Alsof het alleen maar goodwill is (lol). Brobbey is ook gewoon blessuregevoelig.
pi_215540829
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2024 15:09 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Wout is niet het type om stil op de bank te zitten
pi_215540835
oei, Vlapped!
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215540840
Jammer.
pi_215540844
Ik zag dit wel aankomen ja
pi_215540848
Jammer dit.
  zondag 10 november 2024 @ 15:13:34 #69
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215540856
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zag dit wel aankomen ja
Kon zomaar gebeuren ja.
pi_215540857
Wel mooie assist van Baas.

:')
  zondag 10 november 2024 @ 15:13:42 #71
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540859
Dit is wel heel zonde
pi_215540863
Zonde, tot dit moment echt een hele goede eerste helft.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215540873
Nee fuck niet Godts kapot.
pi_215540880
Oh godverdomme
pi_215540883
Kut
  zondag 10 november 2024 @ 15:14:56 #76
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540884
Ooooh neee
pi_215540886
Kut, Godts ook stuk.
  zondag 10 november 2024 @ 15:15:03 #78
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215540887
Wetje van Murphygenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_215540890
Ok wat een kutminuut was dit :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215540897
Het standaard puntverlies voor een interlandperiode is nog steeds van toepassing helaas.
  zondag 10 november 2024 @ 15:15:51 #81
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540902
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het standaard puntverlies voor een interlandperiode is nog steeds van toepassing helaas.
Is de wedstrijd al voorbij?
  zondag 10 november 2024 @ 15:16:09 #82
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215540906
Gelukje met de interland periode dan.
pi_215540908
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 15:15 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Is de wedstrijd al voorbij?
Ik zie dit Ajax niet zo snel omdraaien. Twente kan nu vol op de counter gaan wat ze uitstekend ligt.
pi_215540909
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef Adames het volgende:

[..]
Wout is niet het type om stil op de bank te zitten
Lijkt me een vrij competitieve jongen dus 'm deze wedstrijd gunnen op zijn geboortegrond. Zie de voordelen wel.
pi_215540929
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie dit Ajax niet zo snel omdraaien. Twente kan nu vol op de counter gaan wat ze uitstekend ligt.
Al kan één foutje van Twente genoeg zijn.
pi_215540934
Godts zien we voorlopig niet meer terug vrees ik
  zondag 10 november 2024 @ 15:19:03 #87
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215540954
Wat een dramatische laatste vijf minuten zo
pi_215540959
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:17 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Al kan één foutje van Twente genoeg zijn.
Zolang Lindhout zo blijft fluiten komen ze met een hele hoop weg.
pi_215540960
Zonde wel want je bent gewoon de betere ploeg
pi_215540975
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zolang Lindhout zo blijft fluiten komen ze met een hele hoop weg.
Zwakke scheidsrechter ja
pi_215540979
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:16 schreef Wertha het volgende:
Gelukje met de interland periode dan.
Hamstring is toch al gauw 5, 6 weken volgens mij... dus die zien we pas na de winterstop terug wellicht
  zondag 10 november 2024 @ 15:24:30 #92
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541005
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hamstring is toch al gauw 5, 6 weken volgens mij... dus die zien we pas na de winterstop terug wellicht
Ja, dat duurt even. Nog altijd beter dat we nu interlandperiode hebben. Scheelt weer 4 wedstrijden (incl. Europa).
pi_215541058
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Zonde wel want je bent gewoon de betere ploeg
Klopt, helaas.
pi_215541187
Einde tijdperk Farioli
Jack does it in real time...
  zondag 10 november 2024 @ 15:43:16 #95
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541245
Lijkt er ernstig op dat we gaan verliezen.
pi_215541257
Dit gaat hem niet worden. Wel bijzonder ik had van te voren bedacht hier hert meeste kans op een resultaat te hebben van het blok.
pi_215541279
Waar alles bij de vorige wedstrijden precies goed viel, valt nu alles net verkeerd
pi_215541296
Is Klaassen nu ook Mister 1-1?
pi_215541303
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 15:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Waar alles bij de vorige wedstrijden precies goed viel, valt nu alles net verkeerd
Gelukkig hebben we Klaassen :D
  zondag 10 november 2024 @ 15:48:23 #100
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541304
JAAAAAAAA DAVYYYYYYYY
  zondag 10 november 2024 @ 15:48:27 #101
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541305
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_215541307
In Davy we Trust
  zondag 10 november 2024 @ 15:49:00 #103
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541314
Klasse Taylor en heerlijk weer die scoringsdrang van Klaassen.
  zondag 10 november 2024 @ 15:52:55 #104
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541350
Moet wel wat gebeuren, heb het idee dat Twente steeds sterker wordt
pi_215541357
Akpom moet gewoon doorlopen
pi_215541366
Salah Edine neemt even wraak op de beleidsmakers. En weer Vlapped
pi_215541370
-O-
pi_215541379
Toegegeven, mooie goal
pi_215541384
Uit een voorzet van Salah-Eddine.... ffs
  zondag 10 november 2024 @ 15:54:38 #110
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541386
Twee bizarre goals van die gast
  zondag 10 november 2024 @ 15:55:17 #111
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541392
Geweldige goal. Kan niet anders zeggen.
pi_215541394
Nu geen Davy meer om ons te redden
pi_215541407
Salah Edin de kutvoetballer die ineens de geest krijgt, zo'n middag dus :')
pi_215541408
Fucking hell
pi_215541415
KNOTSGEK
  zondag 10 november 2024 @ 15:56:32 #116
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541426
HOE IS HET MOGELIJK
pi_215541435
quote:
9s.gif Op zondag 10 november 2024 15:54 schreef Heeinz het volgende:
Twee bizarre goals van die gast
Ja ik kende Vlap als iemand die nooit scoort :')

Taylor _O_
pi_215541438
Traore toch ook wel een prima aankoop geweest ^O^
pi_215541445
Trouwens Taylor _O_ mag ook wel eens gezegd worden.
pi_215541456
De 3-2 van Sem Steijn zou nu wel de kers op de stront zijn :P
  zondag 10 november 2024 @ 15:59:22 #121
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541477
Kom op Brobbey
  zondag 10 november 2024 @ 16:02:49 #122
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215541512
Slechte wissels zeg. Een spits die niet scoort en een middenvelder die niet fit is erin gooien in ruil voor een spits met een assist en goede passes en middenvelder met een assist
pi_215541521
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef Origami94 het volgende:
Slechte wissels zeg. Een spits die niet scoort en een middenvelder die niet fit is erin gooien in ruil voor een spits met een assist en goede passes en middenvelder met een assist
Je moet wel rouleren volgens de wet van Ravioli he. 60 minuten is wel onwijs veel voor een prof natuurlijk.
  zondag 10 november 2024 @ 16:08:12 #124
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215541584
Mooi-weer voetballer Steven doet niet mee in een oorlog op deze barre dag.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 10 november 2024 @ 16:10:34 #125
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_215541617
Pasveer
pi_215541787
Denk dat je met 2-2 niet ontevreden hoeft te zijn.
pi_215541789
Wat een matige 2e helft. Leek verdedigend wel op vorig seizoen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_215541791
Nou… 1 ipv 0 punten… prima.
Veerkracht was wel weer duidelijk. Nooit gedacht dat we dit blok enkel deze wedstrijd licht puntverlies zouden lijden
  zondag 10 november 2024 @ 16:25:15 #129
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215541802
Acceptabel resultaat. Had erger af kunnen lopen.
pi_215541804
Terechte uitslag, tweede helft was niet best. Mooi dat je je weer 2x terug knokt.
pi_215541811
Jammer, maar terecht
pi_215541816
Dit zal het gemiddelde niveau zijn.
pi_215541833
Gelijkspel was het maximale haalbare, defensie is nog steeds bijzonder slecht. Feyenoord is uiteindelijk de lachende derde.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_215541840
Vorig jaar verloor je deze sowieso, de winnende in extra tijd had lekker geweest, maar ze verzuipen nu zelfs niet in vechtwedstrijden wat positief is
pi_215541843
2-2 uit tegen Twente kan gebeuren volgens sommige hier is Twente beter dan ons dus die zullen juichen met dit resultaat :D

Al met al gewoon een prima reeks gehad nu wel doorzetten na de interland break en hopelijk wat makkelijker winnaar tegen de mindere ploegen voornamelijk de uitwedstrijden.
No bitch to me
pi_215541844
Kan wel leven met 2-2. Hopelijk zijn de blessures niet al te erg. Hendo leek ook een hamstring probleem te hebben.
pi_215541846
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Gelijkspel was het maximale haalbare, defensie is nog steeds bijzonder slecht. Feyenoord is uiteindelijk de lachende derde.
Maar die staan 4de
pi_215541855
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar die staan 4de
Het seizoen is nog niet afgelopen Hans
pi_215541875
Ze liggen nog altijd op koers voor tachtig punten.
pi_215541881
In ieder geval zelfs in de beste jaren win je niet iedere wedstrijd en we hebben dit blok met 2 wedstrijden per week en allerlei toppers prima gedaan.
  zondag 10 november 2024 @ 16:31:48 #141
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215541887
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Vorig jaar verloor je deze sowieso, de winnende in extra tijd had lekker geweest, maar ze verzuipen nu zelfs niet in vechtwedstrijden wat positief is
Behalve Berghuis want die hobbelde mee als Cuauhtémoc Blanco op zijn 40ste.
RED ONS HENNIEGOD
pi_215541888
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Als we dan toch tweede worden, mag Feyenoord best 3e staan hoor.
pi_215541890
Ajax was het eerste deel van de wedstrijd beter en had eigenlijk toen op voorsprong moeten komen.

Maar uiteindelijk verwacht je wel dat Ajax, dankzij het fantastische roulatiesysteem van Farioli, de conditiestrijd zou winnen en juist de laatste 15 minuten volle bak zou spelen en Twente (die behoorlijk uitgeput was) zou overlopen.

Niets is minder waar, Ajax oogde het laatste kwartier een stuk vermoeider dan Twente.
pi_215541899
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het seizoen is nog niet afgelopen Hans
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennen :W
Hoe duidelijk wil je een troll hebben.
No bitch to me
pi_215541904
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennen :W
Ik wou het net zeggen, weken niet te zien en opeens is 'Ajacied' Shreyas er weer.
pi_215541921
quote:
9s.gif Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Behalve Berghuis want die hobbelde mee als Cuauhtémoc Blanco op zijn 40ste.
Was in het interviewtje van de week nog ernstig positief, extra op de club zijn, dit dat

Ik heb nog wel een tip wat hij extra moet doen voor z'n geld
pi_215541923
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.
pi_215541927
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik wou het net zeggen, weken niet te zien en opeens is 'Ajacied' Shreyas er weer.
En er zijn altijd mensen die zelf nul research doen en blindelings geloven wat een andere user zegt.
  zondag 10 november 2024 @ 16:36:37 #149
21467 franske19
Hit the deck!
pi_215541937
Wel lekker dat je toch weer kan balen van een puntje bij Twente.
pi_215541943
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.
Ik print de nieuwe Shreyas altijd uit speciaal een wc met plateau hiervoor aangeschaft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')