Is de wedstrijd al voorbij?quote:Op zondag 10 november 2024 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het standaard puntverlies voor een interlandperiode is nog steeds van toepassing helaas.

Ik zie dit Ajax niet zo snel omdraaien. Twente kan nu vol op de counter gaan wat ze uitstekend ligt.quote:

Lijkt me een vrij competitieve jongen dus 'm deze wedstrijd gunnen op zijn geboortegrond. Zie de voordelen wel.quote:Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Wout is niet het type om stil op de bank te zitten

Al kan één foutje van Twente genoeg zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 15:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dit Ajax niet zo snel omdraaien. Twente kan nu vol op de counter gaan wat ze uitstekend ligt.

Zolang Lindhout zo blijft fluiten komen ze met een hele hoop weg.quote:Op zondag 10 november 2024 15:17 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Al kan één foutje van Twente genoeg zijn.

Zwakke scheidsrechter jaquote:Op zondag 10 november 2024 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang Lindhout zo blijft fluiten komen ze met een hele hoop weg.

Hamstring is toch al gauw 5, 6 weken volgens mij... dus die zien we pas na de winterstop terug wellichtquote:

Ja, dat duurt even. Nog altijd beter dat we nu interlandperiode hebben. Scheelt weer 4 wedstrijden (incl. Europa).quote:Op zondag 10 november 2024 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hamstring is toch al gauw 5, 6 weken volgens mij... dus die zien we pas na de winterstop terug wellicht

Klopt, helaas.quote:Op zondag 10 november 2024 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Zonde wel want je bent gewoon de betere ploeg

Gelukkig hebben we Klaassenquote:Op zondag 10 november 2024 15:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Waar alles bij de vorige wedstrijden precies goed viel, valt nu alles net verkeerd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |