abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215524690
ik heb er nog steeds moeite mee... dat men denkt dat het 2 geloven zijn ,maar het is eerder een zwart iemand tegen een katholiek. je afkomst is geen keuze maar een geloof wel.joods ben je door geboorte en een volk... islam is een geloof. dus een keuze.dus een aanval om wat je bent tegen een aanval wat je keuze is... wauw dat is zoooooo anders!!
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:41:23 #152
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_215524697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:11 schreef quo_ het volgende:
Gatverdamme, het NOS journaal met een kruiperig verhaal om Halsema uit de wind te houden.
Het blijft wonderlijk hoe zij deugdzaam doet om maar niet bekritiseerd te (kunnen) worden met wat zij zo afschuwelijk vindt en zelf - door haar deugdzaam vooral inclusieve houding - tot stand heeft gebracht. Het gelul dat hit & run niet te voorkomen is, is vooral wegkijken uit de buurten - ik ken ze - waar het wordt gepland.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:41:29 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524699
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, alle demagogische kreten hier wijzen erop dat men graag weer een hele groep iets aanrekent voor hun eigen dubbele agenda.

Verder is de islam niet van zichzelf antisemitisch en zijn deze jongeren verder ook allesbehalve vrome moslims. Meer IQ-lozen die zich door foute influencers laten sturen.
[..]
Die lui mogen lekker de cel in. Waarschijnlijk zijn ze hier geboren dus ze het probleem van een ander land maken lijkt me ook niet realistisch.
Is het christendom van zichzelf antisemitisch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:42:26 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215524710
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Is het christendom van zichzelf antisemitisch?
Nee ook niet.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:43:04 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524722
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ook niet.
Zou je graag meer of minder christendom in de maatschappij hebben?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:44:08 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215524735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als ik een toverstafje zou hebben was alle religie weg.

Maar ik heb geen toverstafje, dus moeten we het ermee doen.
pi_215524737
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:37 schreef beantherio het volgende:

[..]
Als je niets doet om die burgers te beschermen zijn het geen onbedoelde slachtoffers. Het is dus moord.

Ik heb vandaag allerlei mensen de term "pogrom" horen gebruiken voor de gebeurtenissen van vannacht en ik hoor te pas en te onpas het woord "antisemitisme" als reactie op kritiek op de misdaden van Israël. Dan is het niet gepast om nog al te fijngevoelig te gaan zitten doen als ik de term "moord" gebruik om het doden door Israël van Palestijnse burgers te omschrijven.
Vond je 7 oktober ook een misdaad?

Israël pleegt geen misdaden, is gewoon het recht op zelfverdediging. Individuele soldaten plegen wel eens oorlogsmisdaden, maar daar heb je juridische procedures voor.

Overigens is het zo ontzettend makkelijk om te oordelen over Israël. Wij hebben geen idee hoe het is om te wonen in een land dat van alle kanten bedreigd wordt, dat jarenlang te maken had met lugubere zelfmoordaanslagen. Tegen die achtergrond treedt er vanzelf wat verharding op. Israël 'vermoordt' geen burgers maar ik denk niet dat ze wakker liggen van Palestijnse doden. Gezien de geschiedenis niet onbegrijpelijk.
pi_215524739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:38 schreef Hathor het volgende:
De moslims die zich gisteravond hebben laten gelden in Amsterdam zijn uit hetzelfde hout gesneden als de Gazanen die vorig jaar een bloedbad hebben aangericht in Israel, laat daarover geen misverstand bestaan.

Het zijn niet alleen moslims die Israël haten vanwege hun misdaden, het zijn atheïsten, christenen, joden, Israëliërs en zelfs orthodoxe joden, holocaust-overleveraars, intellectuelen, etc.

quote:
De vijand is onder ons.

Be prepared.
_O- :')
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:44:31 #159
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215524741
Kristallnachtherdenking Amsterdam afgeblazen

quote:
Een herdenking van de Kristallnacht die morgenavond zou plaatsvinden bij het Joods Verzetsmonument in het centrum van Amsterdam is afgeblazen. De herdenking wordt jaarlijks georganiseerd door het Platform Stop Racisme & Fascisme en de Joodse antizionistische organisatie Erev Rav. De organisatie kan de "minimale veiligheid van de sprekers en gasten" niet garanderen, door de "grote aanwezigheid van zionistische Israëliërs in de stad die van plan zijn om gewelddadigheden te plegen."

Het gaat niet om de nationale herdenking van de Kristallnacht: die werd donderdag al gehouden in de Portugese Synagoge in Amsterdam. De Kristallnacht was op 9 november 1938, maar 9 november valt dit jaar op een zaterdag, de rustdag in het joodse geloof.

Volgens Erev Rav gedroegen de supporters van voetbalclub Maccabi Tel Aviv zich afgelopen nacht "provocatief, racistisch en gewelddadig" in de richting van Amsterdammers.

Erev Rav is een organisatie van Nederlandse Joden die zich verzet tegen zionisme, het streven naar een onafhankelijke Joodse staat in Israël. In de oorlog tussen Israël en Hamas schaart de organisatie zich achter de Palestijnen.
Ik moest even 2 keer lezen.

Afgeblazen vanwege geweld en dat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen...ok snap ik.
Vanwege de grote aanwezigheid van Zionistische Israeliers....wait what?

Na alle geweld tegen Joden, niet alleen sinds 7 October in Amsterdam en Nederland maar ook al ver voor die tijd.
Cancel je de herdenking vanwege aggresieve Israeliers die....nog nooit wat hebben geflikt?
pi_215524744
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:19 schreef Thorelf het volgende:
hoe je het ook wendt of keert ... waar de islam verschijnt is het gedaan met de vrede en vrijheid!
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Dít is de kern van het hele verhaal. Overal waar de Islam land zorgt het voor kommer en kwel en polarisatie en conflict. .............
En elke vorm van wetenschap, intelectuele ontwikkeling of wat voor vorm van vooruitgang dan ook.
Er komt werkelijk helemaal niks uit landen waar de islam dominant is waar de wereld iets aan heeft.
-
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:45:25 #161
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215524750
quote:

[..]
Natuurlijk wel, alle demagogische kreten hier wijzen erop dat men graag weer een hele groep iets aanrekent voor hun eigen dubbele agenda.

Verder is de islam niet van zichzelf antisemitisch en zijn deze jongeren verder ook allesbehalve vrome moslims. Meer IQ-lozen die zich door foute influencers laten sturen.
Dat klopt zeker, een religie diens gemeenschappen zijn schuldig aan deze problematiek. Maar dat heeft niets te maken met een 'moslimjacht' beginnen. Daar heeft niemand hier het over. Ten tweede is de Islam wél antisemitisch, anders staan er niet zulke teksten in de heilige boekjes:
quote:
Allah's Messenger (ﷺ) said, "You (i.e. Muslims) will fight with the Jews until some of them will hide behind stones. The stones will (betray them) saying, 'O `Abdullah (i.e. slave of Allah)! There is a Jew hiding behind me; so kill him.'"

Bron
Antisemitisme binnen de Islam is simpelweg een groot probleem en ook goed bestudeerd en gedocumenteerd.
quote:
[..]
Die lui mogen lekker de cel in. Waarschijnlijk zijn ze hier geboren dus ze het probleem van een ander land maken lijkt me ook niet realistisch.
Een kleine kans dat zulke mensen de cel in moeten en daarnaast zijn het (afgaande op de door hunzelf gedane uitspraken op de sociale media) vooral Marokannen. Die hebben per definitie een dubbel paspoort dus kunnen worden uitgezet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:45:49 #162
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:46:25 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Waldko het volgende:

[..]
Het zijn niet alleen moslims die Israël haten vanwege hun misdaden, het zijn atheïsten, christenen, joden, Israëliërs en zelfs orthodoxe joden, holocaust-overleveraars, intellectuelen, etc.
[..]
Neuh... het is vooral een specifiek dingetje van nazi's, haatbaarden en christelijke engnekken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:46:33 #164
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_215524760
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Israël pleegt geen misdaden, is gewoon het recht op zelfverdediging. Individuele soldaten plegen wel eens oorlogsmisdaden, maar daar heb je juridische procedures voor.

Overigens is het zo ontzettend makkelijk om te oordelen over Israël. Wij hebben geen idee hoe het is om te wonen in een land dat van alle kanten bedreigd wordt, dat jarenlang te maken had met lugubere zelfmoordaanslagen. Tegen die achtergrond treedt er vanzelf wat verharding op. Israël 'vermoordt' geen burgers maar ik denk niet dat ze wakker liggen van Palestijnse doden. Gezien de geschiedenis niet onbegrijpelijk.
Wat beide groepen doen aan extremistische acties, dus gijzelingen van Hamas, zowel als de voortdurende acties van het Israelische leger daarop, zijn niet goed te praten. Inmiddels is het al lang geen zelfverdediging meer, want staakt het vuren pogingen worden keer op keer door Netanyahu geblokkeerd en zo duurt de oorlog maar voort.

Straks worden we in Nederland hier ook nog meegesleurd in de oorlog daar en breekt hier de pleuris (nog meer dan nu) uit...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_215524761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:27 schreef Hexagon het volgende:
Zo te zien wee een hoop figuren die jodenjacht willen vergelden met moslimjacht. :')
Dit dus.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:47:00 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524764
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Zoddie het volgende:
[..]

Afgeblazen vanwege geweld en dat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen...ok snap ik.

Na alle geweld tegen Joden, niet alleen sinds 7 October in Amsterdam en Nederland maar ook al ver voor die tijd.
Cancel je de herdenking vanwege aggresieve Israeliers die....nog nooit wat hebben geflikt?
Proficiat, 'progressief' Nederland.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:47:43 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:46 schreef Waldko het volgende:

[..]
Dit dus.
Oh lieve help, daar gaan we weer met de slachtofferrol en nul zelfreflectie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215524781
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:38 schreef Hathor het volgende:
De moslims die zich gisteravond hebben laten gelden in Amsterdam zijn uit hetzelfde hout gesneden als de Gazanen die vorig jaar een bloedbad hebben aangericht in Israel, laat daarover geen misverstand bestaan.

De vijand is onder ons.

Be prepared.
houd het gras in de gaten...i told you
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:48:22 #169
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215524786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Diep, diep afgegleden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215524800
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Neuh... het is vooral een specifiek dingetje van nazi's, haatbaarden en christelijke engnekken.
Dan heb je weinig nieuws meegekregen sinds de genocide in Gaza.
pi_215524804
quote:

[..]
Graag minder religie. Liever nog helemaal geen religie.
Ik realiseer me uiteraard dat dit moeilijk haalbaar is.

Als compromis zouden we misschien kunnen overgaan tot een vorm waarbij religie slechts achter. de deuren van de eigen woning of het eigen clubhuis is toegestaan.
Dus zonder overlast voor mensen aan wie de verlichting niet is voorbij gegaan.
-
pi_215524806
quote:

[..]
Oh lieve help, daar gaan we weer met de slachtofferrol en nul zelfreflectie.
Over slachtofferrol en zelfreflectie moet je niet beginnen.
pi_215524810
quote:

[..]
liever minder,maar nog liever islam
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:50:24 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524812
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:49 schreef Waldko het volgende:

[..]
Dan heb je weinig nieuws meegekregen sinds de genocide in Gaza.
Genocide interesseert jou dan ook niets; enkel of slachtoffers tot je tribe behoren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215524814
quote:

[..]
Progressief Nederland staat aan de kant van de islamofascisten. Zoveel is wel duidelijk geworden.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:50:49 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:49 schreef Waldko het volgende:

[..]
Over slachtofferrol en zelfreflectie moet je niet beginnen.
Weet ik, is geheel nutteloos bij types als jij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215524828
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Genocide interesseert jou dan ook niets; enkel of slachtoffers tot je tribe behoren.
Helemaal niet, denk eerder dat dat voor jou geldt.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:51:35 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215524831
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Progressief Nederland staat aan de kant van de islamofascisten. Zoveel is wel duidelijk geworden.
Terwijl zij na de joden aan de beurt komen als de islam het hier eenmaal voor het zeggen heeft…
The End Times are wild
pi_215524832
quote:
[..]

Wat weerzinwekkend, ook gezien de aard van de herdenking. We kunnen de Kristallnacht niet herdenken omdat... we niet kunnen optreden tegen extremisten die het nog eens dunnetjes over zouden willen doen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:52:21 #180
38496 Perrin
pi_215524842
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Er is in ieder geval een hele grote groep enablers rondom de agressieve extremisten.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:52:28 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:51 schreef Waldko het volgende:

[..]
Helemaal niet, denk eerder dat dat voor jou geldt.
En wat is mijn tribe?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:52:28 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215524844
quote:
[..]

Erev Rav is een farce van een organisatie en heel toevallig ook recent pas in het leven geroepen.

In de VS heb je daar ook een aantal van zoals 'Jewish Voice For Peace'. De meeste mensen in zo'n organisatie zijn niet Joods en als men het al is, is men niet praktiserend. Het 'Joodse' element is dus slechts in naam en wordt misbruikt voor een andere agenda die vaak extreemlinks/antikapitalistisch/communistisch of pro-Islam is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215524846
quote:

[..]
[..]
Ja lach maar, ik lach laatst.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215524875
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:46 schreef Waldko het volgende:

[..]
Dit dus.
Wel typerend.. eerst lekker op jodenjacht en bij alleen al de vermeende suggestie dat mensen een tegenactie zouden toejuichen (heb ik hier nergens gelezen) jammerend je verstoppen onder de burka van je moeder en het slachtoffer uithangen. Wat een volk.. net hyena's
pi_215524877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En wat is mijn tribe?
En wat is mijn tribe?
pi_215524880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Israel verdedigt zichzelf. Zij waren niet de aggresor. En anti-semitisme is er al duizenden jaren. Lang voordat iemand de gazastrook had verzonnen. Alleen nu zijn er mensen (zoals jij) die er openlijk voor uit komen, omdat ze denken dat dat kan.
Zij hebben aldaar niets te zoeken. In principe hebben ze landjepik gedaan na WO 2. En vervolgens de macht overgenomen. Dat zet begrijpelijk kwaad bloed. En zo is het gekomen. Ze hadden toen eigenlijk massaal naar Duitsland moeten trekken. Dat was heel goed mogelijk.

Vervolgens hebben ze de wapenindustrie op volle toeren laten draaien en ervoor gekozen om wat ze gestolen hadden met hand en tand te verdedigen omdat ze dachten dat dat Gods wil was. Uit Zijn naam mag je de dwarsliggers onderdrukken en ook doden als het te gek wordt.

Dat de belanghebbenden daar moeite mee hadden ligt voor de hand en aldus de shitstorm die al bijna 75 jaar aan de gang is. Geef het gewoon terug en vertrek zoals Men at Work ook al wist.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:55:04 #187
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_215524889
Zouden de beesten vannacht van hun bed gelicht worden en geruimd worden zodat het veiliger wordt of is er weer een paar dagen ophef tot de volgende uitbraak?

Gezien de extreemlichte reactie vandaag en het feit dat de meesten al weer rondlopen, zal het wel weer het laatste zijn.
The more debt, the better
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:55:18 #188
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215524894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:36 schreef popje het volgende:

[..]
Nou er worden wel degelijk raketten afschoten als vergelding in Amsterdam... dat is geen onbedoeld slachtoffers maken, dat is dat bewust doen.
Bron?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:55:35 #189
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_215524896
quote:
[..]

Ook heel opvallend dat de groepen die uitstroomden over de stad om iedereen die ook maar leek op Israëliërs aan te vallen, in het geheel niet worden genoemd. Wat een bende daar in die stad :o
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:55:37 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:54 schreef Waldko het volgende:

[..]
En wat is mijn tribe?
Je 'broeders en zusters'. De Ummah.

Dan, dan vind je genocide erg. In alle andere gevallen interesseert menselijk leed je geen hol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215524913
Net het 8 uur journaal gekeken en de enige die verwoordde waar deze aanvallen vandaan kwam was een van de slachtoffers vlakbij een vliegtuig om hier weg te gaan. Het waren niet blanke studentjes die pro-Palestina zijn, het waren gasten met een Arabisch uiterlijk.

Nou gefeliciteerd jongens. Jullie hebben bereikt dat Israel weer een tijdje langer kritiekloos door kan gaan met burgers bombarderen want zie die gekke moslims zich toch weer eens gedragen.
pi_215524918
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:54 schreef Waldko het volgende:

[..]
En wat is mijn tribe?
De verliezende partij
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:57:31 #193
3778 popje
pi_215524929
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bron?
Stond een filmpje van Israelische kant in een voorganger van dit topic met als tekst 'Vergelding voor vannacht in Amsterdam oid'
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:57:42 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215524932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef flyguy het volgende:
Zouden de beesten vannacht van hun bed gelicht worden en geruimd worden zodat het veiliger wordt of is er weer een paar dagen ophef tot de volgende uitbraak?

Gezien de extreemlichte reactie vandaag en het feit dat de meesten al weer rondlopen, zal het wel weer het laatste zijn.
Zowel Israel als de VS, Biden, hebben gezegd zich te gaan bemoeien met het opsporen geloof ik, dat moet toch een beetje een signaal af geven aan Halsema dat ze zich er niet met een, ja maar mensen zijn boos over Gaza, vanaf kan maken.

Hoop je dan :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215524939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Net het 8 uur journaal gekeken en de enige die verwoordde waar deze aanvallen vandaan kwam was een van de slachtoffers vlakbij een vliegtuig om hier weg te gaan. Het waren niet blanke studentjes die pro-Palestina zijn, het waren gasten met een Arabisch uiterlijk.

Nou gefeliciteerd jongens. Jullie hebben bereikt dat Israel weer een tijdje langer kritiekloos door kan gaan met burgers bombarderen want zie die gekke moslims zich toch weer eens gedragen.
Cry me a river to the sea.
pi_215524951
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:56 schreef Glazenmaker het volgende:

yess die gekke moslims.... die zijn echt gestoord
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:58:44 #197
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_215524955
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
[knip]
[..]
Een kleine kans dat zulke mensen de cel in moeten en daarnaast zijn het (afgaande op de door hunzelf gedane uitspraken op de sociale media) vooral Marokannen. Die hebben per definitie een dubbel paspoort dus kunnen worden uitgezet.
Dat "uitzetten" is helaas vooral een hol drogwoord zonder enig gevolg of impact omdat dit als actie simpelweg onmogelijk is. Klinkt net als bestraffen & goed. In het beste geval wordt er iemand gevonden die wat dommig zich in de kijker speelde. Kern is dat daders er steeds weer mee wegkomen omdat hun achtergrond en gemeenschap dat (onder)steunt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:58:56 #198
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215524957
quote:

[..]
[..]
Bijzonder, want van al deze groepen (of diens nakomelingen) zitten er mensen in het Israëlische leger. Zie bijvoorbeeld hier Arabische moslims in dienst van het Israëlische leger:

Hier Arabische moslims en Joden samen:

En mensen die Israël haten staan trouwens per definitie aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
pi_215524971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Ja dat zijn ze zeker.
pi_215524991
ik hoop toch zooo dat de westerse wereld eens die achterlijke en agressieve moslims toch zo hard aanpakt! dat ze allemaal terug druipen naar hun habitat
pi_215524993
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef HowardRoark het volgende:
En mensen die Israël haten staan trouwens per definitie aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Hoe is dat "per definitie" zo? Lijkt me een mening, geen waarheid.

We moeten niet vergeten dat zij de boel bij elkaar gestolen hebben aldaar.
Wat uiteraard kwaad bloed heeft gezet bij hen die met geweld verdreven werden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_215525008
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_215525011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Cry me a river to the sea.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Als je de twee uitersten boos maakt zit er vast een kern van waarheid in.
pi_215525012
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je 'broeders en zusters'. De Ummah.

Dan, dan vind je genocide erg. In alle andere gevallen interesseert menselijk leed je geen hol.
En jouw tribe zijn je broeders en zusters de nazi's.

Dan, alleen dan als er hier doden vallen dan vind je het erg. In alle andere gevallen, ook is er een genocide gaande, dan interesseert menselijk leed je geen hol. Hypocriet.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:03:12 #205
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215525020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik wel. Het was gruwelijk maar ook niet verrassend na de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Het zat er aan te komen dat er op een gegeven moment een reactie zou komen. Dat is evengoed geen excuus. Het moet absoluut veroordeeld worden.

quote:

Nee hoor, dat is net zo min een excuus. Zoals Hamas een misdaad heeft begaan begaat Israël net zo goed misdaden door Palestijnse burgers te vermoorden. En de Israëli's hebben de afgelopen decennia al zoveel misdaden tegen de Palestijnen gepleegd dat er nog veel minder reden is om te denken dat er een excuus is.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:03:27 #206
438527 MissButterflyy
pi_215525023
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:57 schreef popje het volgende:

[..]
Stond een filmpje van Israelische kant in een voorganger van dit topic met als tekst 'Vergelding voor vannacht in Amsterdam oid'
Waar?
pi_215525028
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:01 schreef Thorelf het volgende:
ik hoop toch zooo dat de westerse wereld eens die achterlijke en agressieve moslims toch zo hard aanpakt! dat ze allemaal terug druipen naar hun habitat
Dat kan pas als stevig rechtse partijen de overhand krijgen in Europa. Dus dat duurt nog even.
pi_215525031
Ha shit ik had bij Thorelf iemand ander voor mij. Ga ik weer eens af als een stekker.
pi_215525034
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja lach maar, ik lach laatst.
Dat zegt je glazen-nazi-bol?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
De verliezende partij
pi_215525040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat kan pas als stevig rechtse partijen de overhand krijgen in Europa. Dus dat duurt nog even.
Het is voor een Wilders veel fijner om de problemen in stand te houden, dan er wat aan te doen. Zie die fopminister van asielzaken als voorbeeld.
pi_215525044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Pak die mongool met grote bek op het filmpje dan ook meteen op. Die is geen haar beter.

Hamassol.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:05:14 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215525045
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef Waldko het volgende:

[..]

Dan, alleen dan als er hier doden vallen dan vind je het erg. In alle andere gevallen, ook is er een genocide gaande, dan interesseert menselijk leed je geen hol. Hypocriet.
Nazisme...

Wat apart, ik heb nog geen uur geleden in precies deze draad aangegeven waarom ik een hekel heb aan Nazi's.

Ik heb helemaal niets met bijvoorbeeld antisemitisme... Heb niet veel behoefte aan Lebensraum in het Oosten... zie het economisch model van Schacht niet zo zitten... vind het nogal cru om kampen op te zetten voor mensen die een andere mening hebben... sowieso geen genocidale tendensen jegens hele volksstammen...

Maar mocht je ergens een quote kunnen vinden waarin mijn voorliefde voor de partij van Snorremans mij bekoort, hoor ik het graag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215525046
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Als je de twee uitersten boos maakt zit er vast een kern van waarheid in.
Blah blah
pi_215525049
quote:
[ x ]
Ze hadden de filmer ook wel mee mogen nemen

:')
pi_215525053
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:04 schreef Waldko het volgende:

[..]
[..]
Wat een zieke burn hoor.
pi_215525057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef Glazenmaker het volgende:
Ha shit ik had bij Thorelf iemand ander voor mij. Ga ik weer eens af als een stekker.
?
pi_215525060
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ik wel. Het was gruwelijk maar ook niet verrassend na de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Het zat er aan te komen dat er op een gegeven moment een reactie zou komen. Dat is evengoed geen excuus. Het moet absoluut veroordeeld worden.
[..]
Nee hoor, dat is net zo min een excuus. Zoals Hamas een misdaad heeft begaan begaat Israël net zo goed misdaden door Palestijnse burgers te vermoorden. En de Israëli's hebben de afgelopen decennia al zoveel misdaden tegen de Palestijnen gepleegd dat er nog veel minder reden is om te denken dat er een excuus is.
Ja maar...jij bent af.
pi_215525066
quote:
[ x ]
Die laatste agent is wel moeilijk breed. Mooi dat ze dit klootzakje hebben. Hoop dat hij wat anders dan een fopstraf krijgt.
pi_215525072
quote:
[ x ]
Wat een laag-iq inteelt volk is het toch ook he..
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:07:03 #220
3778 popje
pi_215525073
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ja die gast was ook lekker bezig
pi_215525075
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Thorelf het volgende:

[..]
?
Dacht dat je een van de islamitische dames hier was. Dat is niet zo.
pi_215525078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Idd, ik ben allergisch voor mensen die zo praten.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_215525079
quote:
[ x ]
Qua verbale uitdrukkingsvaardigheid komt dit schepsel niet boven het niveau holbewoner uit. Verrassend zeg.
-
pi_215525084
quote:

[..]
[..]
Ok. Nou ik zie wat Israël doet niet als misdaad, wat niet wegneemt dat individuele soldaten oorlogsmisdaden kunnen plegen. Verder is je kritiek op Israël veel te eenzijdig. Daar laat ik het verder maar bij.
pi_215525086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:04 schreef Waldko het volgende:

[..]
[..]
Mij een nazi noemen zie ik alleen maar als bevestiging van mijn gelijk. dus ga vooral door.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:07:56 #226
38114 beantherio
pi_215525092
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja maar...jij bent af.
Volgens mij zijn je hersenen nu aan het instorten ofzo. Sterkte.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:08:01 #227
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215525093
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:21 schreef Hathor het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland moet ter verantwoording geroepen worden, het loopt uit de hand,
Als zij de acties van afgelopen nacht verzuiment in woorden en daden openlijk af te keuren, dan hebben ze voor mij afgedaan. Gematigd of niet. Dan is het klaar.

Openlijk afkeuren en het gespuis uitleveren of oprotten naar jullie eigen land. Ze weten wie het zijn.

Maar net zoals bij de aanslagplegers van brussel denk ik dat ze ze eerder gaan beschermen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215525097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dacht dat je een van de islamitische dames hier was. Dat is niet zo.
no way
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:08:56 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215525112
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als zij de acties van afgelopen nacht verzuiment in woorden en daden openlijk af te keuren, dan hebben ze voor mij afgedaan. Gematigd of niet. Dan is het klaar.

Openlijk afkeuren en het gespuis uitleveren of oprotten naar jullie eigen land. Ze weten wie het zijn.

Maar net zoals bij de aanslagplegers van brussel denk ik dat ze ze eerder gaan beschermen.
Waarom zou elke Marokkaan dat moeten doen?

Woke debielen die van mij eisen dat ik excuses maak voor het slavernijverleden neem ik ook niet serieus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215525120
quote:
[ x ]
Wat een verrijking van de maatschappij.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:09:36 #231
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215525121
quote:
[ x ]
Leuk accent ook weer. Het is wel duidelijk dat daar het nodige is misgegaan bij de integratie. En dit is dan wellicht de tweede of derde generatie. Vervolgens ook nog even met een ziekte schelden jegens Israël, wat een walgelijk tuig toch ook.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:10:12 #232
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_215525134
quote:

[..]

Gewoon uitleveren aan Gaza en ze verplichten om een weekje in een ziekenhuis, school of appartementencomplex met burgers te verblijven.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 november 2024 @ 21:10:44 #233
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215525144
:o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_215525148
quote:
[ x ]
Dat taaltje klinkt echt afschuwelijk in mijn oren, hoe dat volk de 's' uitspreekt als 'z' bijvoorbeeld. Arabisch vind ik met Turks en Russisch denk ik de meest lelijke talen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:11:50 #235
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215525167
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:10 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Abdul moet snel oplazeren naar Arabië.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:13:04 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215525198
Oh help, Starhopper is er ook
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:13:44 #237
38496 Perrin
pi_215525208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Haags het volgende:

[..]
Pak die mongool met grote bek op het filmpje dan ook meteen op. Die is geen haar beter.

Hamassol.
Stukje spraakgebrek ook.
pi_215525223
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Abdul moet snel oplazeren naar Arabië.
Volgens Abdul mag je dus een hele volksgroep kapotstuk maken als enkele ervan zich misdragen. Klinkt alsof hij het prima eens moet zijn met het ruimen van Gaza dus.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_215525229
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom zou elke Marokkaan dat moeten doen?

Woke debielen die van mij eisen dat ik excuses maak voor het slavernijverleden neem ik ook niet serieus.
klopt,maar we leven nu dus..dus als moslim kan je je gezicht tonen... de slavernij is lang geleden en daar kan jij nu niets aan veranderen. je kan je mening zeggen maar daar stopt het.maar ben je het als moslim niet met deze acties eens kan je dat nu zeggen! maar bar weinig zullen dit doen! ze zijn het gras... wat ik eerder zei
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:15:00 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215525230
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:14 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Volgens Abdul mag je dus een hele volksgroep kapotstuk maken als enkele ervan zich misdragen. Klinkt alsof hij het prima eens moet zijn met het ruimen van Gaza dus.
Alles aan dat soort haatbaarden is agressie, bloeddorst en haat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215525231
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Die laatste agent is wel moeilijk breed.
Daar neem je geen loopje mee nee
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:16:26 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215525257
quote:
Helemaal niemand van de Israëlische fans die dit heeft geroepen, maar leuke quasi antisemitische cartoons weer. Dat niveau kunnen we verwachten van een extreemlinkse user, hoe voelt dat nu om aan de verkeerde kant van de geschiedenis te staan?
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:16:53 #243
38496 Perrin
pi_215525263
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Alles aan dat soort haatbaarden is agressie, bloeddorst en haat.
Yup, vleesgeworden moordlust.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:17:05 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215525267
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:14 schreef Thorelf het volgende:

[..]
klopt,maar we leven nu dus..dus als moslim kan je je gezicht tonen... de slavernij is lang geleden en daar kan jij nu niets aan veranderen. je kan je mening zeggen maar daar stopt het.maar ben je het als moslim niet met deze acties eens kan je dat nu zeggen! maar bar weinig zullen dit doen! ze zijn het gras... wat ik eerder zei
Moslim, Marokkaan...

Twee verschillende dingen.

En dan nog: zoals ik weiger me te verantwoorden voor de 'misdaden van het Witte Westen', zo kan ik me voorstellen dat Marokkanen ook geen zin hebben om zich te verantwoorden voor de daden van anderen.

Verder blijf ik bij het onderscheid moslim - haatbaard.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215525268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:15 schreef Poefbank het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
best dom
pi_215525275
Als moslims trouwens met volledige willekeur Joden mogen aanvallen wegens hun Joods-zijn, is het vast geen probleem als vanaf morgen Israël gewoon willekeurig elke moslim die ze tegenkomen liquideert.
pi_215525287
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die neemt niemand meer serieus toch?
pi_215525292
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geef het nog een paar jaar en hij loopt weer gewoon over naar de extreme andere zijde van het spectrum.
pi_215525297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef Waldko het volgende:

[..]

Kloon be gone.
pi_215525301
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:17 schreef GerryDV het volgende:
Als moslims trouwens met volledige willekeur Joden mogen aanvallen wegens hun Joods-zijn, is het vast geen probleem als vanaf morgen Israël gewoon willekeurig elke moslim die ze tegenkomen liquideert.
wauw nederland schiet maar raak..kan bijna niet missen!
pi_215525304
quote:

[..]
[..]
Ja maar.
pi_215525322
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Moslim, Marokkaan...

Twee verschillende dingen.

En dan nog: zoals ik weiger me te verantwoorden voor de 'misdaden van het Witte Westen', zo kan ik me voorstellen dat Marokkanen ook geen zin hebben om zich te verantwoorden voor de daden van anderen.

Verder blijf ik bij het onderscheid moslim - haatbaard.
Dat vind ik nobel van je, maar net zoals bij vechthonden blijf ik er liever bij uit de buurt dan dat ik ze ga aaien omdat dat bij die van de buurman toevallig wél kan.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:21:16 #253
438527 MissButterflyy
pi_215525328
quote:
[ afbeelding ]
Die vent mogen ze ook wel even oppakken. :')
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:21:21 #254
38114 beantherio
pi_215525331
quote:
Als moslims trouwens met volledige willekeur Joden mogen aanvallen wegens hun Joods-zijn
Is dat zo? Waarom is er dan zoveel opwinding over wat er vannacht gebeurd is?
pi_215525342
GeenStijl. Helemaal mee eens

quote:
Hee hee hoo hoo zat ze weer voor de zoveelste keer. En wat deed ze de persconferentie weer waardig en wat stond ze weer pal voor de stad - alleen is het in het geval van Femke Halsema altijd net te laat. Met bibberende bovenlip jammerde Halsema dat 'Amsterdam joods is', maar wat zijn die woorden waard als je het als eindverantwoordelijke van de driehoek keer op keer uit de hand laat lopen, met de nacht van 7 op 8 november 2024 als historisch en zelfs internationaal dieptepunt? Een demasqué van ongekende proporties waarbij bepaalde mensen in de top van de gemeente Amsterdam zich heel goed moeten afvragen of ze nog wel de juiste persoon op de juiste plek zijn. Er gaan veel dingen mis als je de opening van het Holocaustmuseum helemaal uit de hand laat lopen, als je een explosieve situatie op de UvA (met antisemitische leuzen, jodenhaat, slooppartijen, barricades en allerlei ongein met de politie) dágenlang laat sudderen, als je het presteert een herdenking van een massale moordpartij in Israël te vergallen door een tegendemonstratie van pro-Hamas-tuig toe te staan op de belangrijkste instroomroute van vreedzame Israëlische / Joodse herdenkers (terwijl er genoeg signalen waren dat het mis zou gaan), en nu weer: als Marokkaanse knokploegen uit Amsterdam-West met voorbedachte rade Joden in elkaar timmeren.

Hoe kan dat allemaal? Dan heb je het de eerste keer over inschattingsfouten, een tekort aan paraatheid en een gebrek aan anticiperend vermogen, maar de keren daarna ook over een gebrek aan analytisch vermogen, lerend vermogen, probleemoplossend vermogen, flexibiliteit en aanpassingsvermogen, en als het na meerdere incidenten nog steeds in de antisemitische soep loopt en je dan wéér hetzelfde verhaal afsteekt over de afwezigheid van zelfreflectie. Hoe is het mogelijk in onze mooie stad? Ja Femke, hoe is het mogelijk? Ergens kom je op een punt dat het écht niet meer kan, dat het falen haast kwaadaardig wordt en dat we met z'n allen moeten concluderen dat het Femke Halsema kennelijk niet lukt om alle groepen mensen in Amsterdam veilig te houden. En als dat zo is, ben je dan nog geschikt voor de functie van burgemeester van Amsterdam? Hier op GSHQ gehoord: "Moreel en intellectueel misschien best geschikt, bestuurlijk not so much."

Maar wat vooral ontbreekt, is het besef. Het besef dat er in Amsterdam bést wel veel mensen rondlopen die zich direct of indirect schuldig maken aan Jodenhaat, als gevolg van het feit dat er bést wel veel echte mensen rondlopen die een regelrechte hekel hebben aan echte Joden. En zonder dát besef (komt bijvoorbeeld door wegkijken, ontkennen of onwetendheid omdat Rutger Groot Wassink de kritische rapportjes niet laat zien) is het moeilijk tot de kern te komen: een kern waarin we helaas moeten concluderen dat die knokploegen toch voornamelijk bestaan uit jongens van Marokkaanse afkomst, en Jodenhaat wordt aangewakkerd door een groep extreemlinkse querulanten (met gedoogsteun van havermelklinks) die tot diep in de kern van een partij als GroenLinks zijn geïnfiltreerd. De partij van Femke Halsema zelf.

Een andere burgemeester, daar schiet Amsterdam waarschijnlijk weinig mee op. Maar met deze burgemeester schieten we zéker niets op.
pi_215525345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:07 schreef beantherio het volgende:

[..]
Volgens mij zijn je hersenen nu aan het instorten ofzo. Sterkte.
Dank je, mijn hersenen zijn ok, bedankt voor je zorgen.
pi_215525354
quote:
Lachen man dat groepen denken. Omdat Piet in Amerika met bruin haar wel eens agressief is, mag Mohammed GerryDV in Nederland kapotslaan want Gerry heeft ook bruin haar!!
pi_215525356
quote:
Het aard van het beestje komt omhoog op dit soort momenten.
De meeste gematigde Moslims staan 100 procent achter organisaties zoals Hamas wanneer ze de vrije hand krijgen. Geen enkele nuance is er. Als je deze mensen hun gang laat gaan komt er een holocaust 2.0.
pi_215525369
quote:

[..]

Ik vrees ook het ergste, we hebben het paard van Troje binnen gehaald. Hoe krijg je hem er weer uit?
pi_215525370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:21 schreef beantherio het volgende:

[..]
Is dat zo? Waarom is er dan zoveel opwinding over wat er vannacht gebeurd is?
Ja man veel opwinding maar weinig actie, oftewel het gaat gewoon weer gedoogd worden en de grote meerderheid die eraan meedeed komt er ongestraft mee weg. Dan ga ik er vanuit dat als Israëlies het ook gaan doen het ook gewoon bij een foei blijft of publieke verontwaardiging en over tot de orde van de dag.
pi_215525384
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Het aard van het beestje komt omhoog op dit soort momenten.
De meeste gematigde Moslims staan 100 procent achter organisaties zoals Hamas wanneer ze de vrije hand krijgen. Geen enkele nuance is er. Als je deze mensen hun gang laat gaan komt er een holocaust 2.0.
dit is zo waar! butterfly denk goed na
pi_215525389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik vrees ook het ergste, we hebben het paard van Troje binnen gehaald. Hoe krijg je hem er weer uit?
niet!!
pi_215525399
twitter

#WerkenBijDeNOS
pi_215525404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Lachen man dat groepen denken. Omdat Piet in Amerika met bruin haar wel eens agressief is, mag Mohammed GerryDV in Nederland kapotslaan want Gerry heeft ook bruin haar!!
Dat is dus inderdaad waar moslims mee bezig zijn nu, bedankt voor het verhelderen ervan. Mijn stelling is of het dan ook geoorloofd is als we het gaan omdraaien.
pi_215525410
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:20 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dat vind ik nobel van je, maar net zoals bij vechthonden blijf ik er liever bij uit de buurt dan dat ik ze ga aaien omdat dat bij die van de buurman toevallig wél kan.
Ik ben dat station ook gepasseerd. Ik leef, werk al decennia lang met Moslims en dat gaat prima tot het woordje Jood of kritiek op geloof te sprake komt dan lijkt het of er een waas voor hun ogen komt van pure haat en onredelijkheid.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:27:39 #266
38114 beantherio
pi_215525413
Is er trouwens al nieuws over de vervolging van de Israëlische supporters die vernielingen hebben aangericht, taxichauffeurs in elkaar hebben geslagen en mensen hebben bedreigd? Ik neem aan dat ze snel aan Nederland worden uitgeleverd.
pi_215525416
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

#WerkenBijDeNOS
Dit is hetzelfde kaliber als toen ze met die gemaskerde pro-Hamas demonstranten ‘in overleg’ gingen op de UvA.
pi_215525431
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:27 schreef beantherio het volgende:
Is er trouwens al nieuws over de vervolging van de Israëlische supporters die vernielingen hebben aangericht, taxichauffeurs in elkaar hebben geslagen en mensen hebben bedreigd? Ik neem aan dat ze snel aan Nederland worden uitgeleverd.
Die hebben een terrorismevlag van een gevel gehaald en er is ergens een taxi beschadigd, wat lul je? En uitlevering van dat handjevol vind ik overigens prima, als wij dan ook die tientallen/honderden moslims mogen overhandigen. Lijkt me win-win.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:30:08 #269
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215525444
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

#WerkenBijDeNOS
Zulke gemaskerde mensen interviewen :')

Echt hou op
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:30:21 #270
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215525448
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:43 schreef Oud_student het volgende:
De stilzwijgende toestemming van (bijna) alle moslims en " begrip" voor de wandaden is het probleem.
dat is insinueren, je moet niet de hele groep zwart maken omdat er 'n paar rotte appels tussen zitten
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:30:23 #271
438527 MissButterflyy
pi_215525449
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:24 schreef Thorelf het volgende:

[..]
dit is zo waar! butterfly denk goed na
Heb je het over mij? :')
pi_215525451
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:28 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Die hebben een terrorismevlag van een gevel gehaald en er is ergens een taxi beschadigd, wat lul je?
Gewoon negeren, dit is een troll.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:31:17 #273
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215525458
ja hallo, gisteren SCANDEREN en vandaag 'n pak slaag, ze vragen er zelf om.
hadden ze die vlag niet verbrand was er niks aan de hand

joden huilie
uitlokking
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:31:29 #274
38114 beantherio
pi_215525460
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:30 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Gewoon negeren, dit is een troll.
Ok. Bedankt voor het advies.
pi_215525462
Oh jezus dit gaat over de rellen in Amsterdam.

Ik dacht dat dit het verzameltopic voor de fokmeet was
-nee-
pi_215525467
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:27 schreef beantherio het volgende:
ik wilde je eigenlijk geen aandacht geven,maar bij deze nee niets . ze zijn het zo gewend met de moslims... dat dit dus peanuts was
pi_215525472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:31 schreef sturmpie het volgende:

joden huilie
uitlokking
:') :')
pi_215525476
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je het over mij? :')
ja ;)
pi_215525482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:31 schreef sturmpie het volgende:

joden huilie
uitlokking
Als hadden ze helemaal niks gedaan en zich 100% voorbeeldig gedragen dan was dit alsnog exact zi gebeurt. Moslims gonna moslim. Erg naïef om te denken dat het ook maar iets had uitgemaakt. Deze mensen werden achterna gezeten en mishandeld enkel en alleen omdat ze Joods zijn. Meer reden of motivatie is niet nodig.
pi_215525485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:30 schreef sturmpie het volgende:

[..]
dat is insinueren, je moet niet de hele groep zwart maken omdat er 'n paar rotte appels tussen zitten
Het zijn er wel meer dan een paar en ook de zwijgende islamitische meerderheid is antisemitisch.. dat is onderdeel van de cultuur. Thuis staat Mekka TV, Marokkaanse zenders of Al Jazeera aan. Vaak genoeg bij die mensen thuis geweest en nog nooit een woord Nederlands gehoord op hun tv kanalen.
pi_215525494
quote:
[ afbeelding ]
Oei, dit zou wel eens strafbaar kunnen zijn. Niet zo'n handig bericht.

Typisch ook weer, altijd maar wijzen op zogenaamde provocaties door joden. Dat ze joods zijn, is voor deze mensen al een provocatie. En dan kunnen ze natuurlijk niet anders dan gewelddadig worden, verblind als ze zijn door haat. Treurig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215525515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Oei, dit zou wel eens strafbaar kunnen zijn. Niet zo'n handig bericht.

Typisch ook weer, altijd maar wijzen op zogenaamde provocaties door joden. Dat ze joods zijn, is voor deze mensen al een provocatie. En dan kunnen ze natuurlijk niet anders dan gewelddadig worden, verblind als ze zijn door haat. Treurig.
Kunnen we niet zowel moslims als joden het land uitzetten? En eigenlijk elke religie.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:37:23 #283
438527 MissButterflyy
pi_215525522
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:33 schreef Thorelf het volgende:

[..]
ja ;)
Lieverd, ik denk dat ik een stukje ouder ben dan jou en meer levenservaring heb. :)
pi_215525531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Het zijn er wel meer dan een paar en ook de zwijgende islamitische meerderheid is antisemitisch.. dat is onderdeel van de cultuur. Thuis staat Mekka TV, Marokkaanse zenders of Al Jazeera aan. Vaak genoeg bij die mensen thuis geweest en nog nooit een woord Nederlands gehoord op hun tv kanalen.
ze zijn hier om de islam te verspreiden.... and nothing else (matters) :)
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:39:10 #285
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215525547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Vaak genoeg bij die mensen thuis geweest
wat doe je daar
pi_215525548
quote:
[..]

Ik weet niet of Erev Rav daaronder valt, maar er is een grote groep Joden die zich verzet tegen de zionistische ideologie. Het zijn voornamelijk Orthodoxe joden. Zij blijven onderling bewust stug Jiddisch spreken, terwijl Hebreeuws de voertaal is Israel. Dat wordt ingegeven door de theologische gedachte dat 'Israel' niet het gevolg mag zijn van menselijk handelen en een seculiere ideologie. De creatie van Israel dient immers door Goddelijke interventie te gebeuren, is de gedachte. Dat is vergelijkbaar met het Christelijke idee van 'wederkomst van Jezus'.

Zij zijn niet per se tegen een land waar Joden veilig kunnen leven of een Joodse staat, maar wel tegen het ideologisch stichten van een land dat Israel heet, in het voor hen Heilige land. Dus tegen zionisme.
pi_215525550
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:37 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Kunnen we niet zowel moslims als joden het land uitzetten? En eigenlijk elke religie.
Komt er al een klein snorretje door onder je neus?
pi_215525553
twitter

Halsema die deze razzia probeert te downplayen :')

Alles om haar radicale achterban tevreden te houden.
pi_215525554
quote:

[..]
Ik zou dat van harte toejuichen.
pi_215525557
quote:

[..]
nee joods is niet altijd een religie .. en die doen in principe niemand kwaad ... het zijn de moslims die eruit moeten!
pi_215525560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lieverd, ik denk dat ik een stukje ouder ben dan jou en meer levenservaring heb. :)
dat denk ik niet!
pi_215525571
quote:
Ga weg stumpert
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:41:23 #293
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215525572
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Halsema die deze razzia probeert te downplayen :')

Alles om haar radicale achterban tevreden te houden.
Misschien omdat de gebeurtenissen in Gaza inderdaad dit extra voedt?
pi_215525573
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:39 schreef Thorelf het volgende:

[..]
nee joods is niet altijd een religie .. en die doen in principe niemand kwaad ... het zijn de moslims die eruit moeten!
De moslims hoeven er helemaal niet uit. De criminelen moeten worden aangepakt. Halsema moet eens googelen op 'zero tolerance'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')