abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:50:49 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:49 schreef Waldko het volgende:

[..]
Over slachtofferrol en zelfreflectie moet je niet beginnen.
Weet ik, is geheel nutteloos bij types als jij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215524828
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Genocide interesseert jou dan ook niets; enkel of slachtoffers tot je tribe behoren.
Helemaal niet, denk eerder dat dat voor jou geldt.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:51:35 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215524831
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Progressief Nederland staat aan de kant van de islamofascisten. Zoveel is wel duidelijk geworden.
Terwijl zij na de joden aan de beurt komen als de islam het hier eenmaal voor het zeggen heeft…
The End Times are wild
pi_215524832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Zoddie het volgende:
Kristallnachtherdenking Amsterdam afgeblazen
[..]
Ik moest even 2 keer lezen.

Afgeblazen vanwege geweld en dat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen...ok snap ik.
Vanwege de grote aanwezigheid van Zionistische Israeliers....wait what?

Na alle geweld tegen Joden, niet alleen sinds 7 October in Amsterdam en Nederland maar ook al ver voor die tijd.
Cancel je de herdenking vanwege aggresieve Israeliers die....nog nooit wat hebben geflikt?
Wat weerzinwekkend, ook gezien de aard van de herdenking. We kunnen de Kristallnacht niet herdenken omdat... we niet kunnen optreden tegen extremisten die het nog eens dunnetjes over zouden willen doen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:52:21 #180
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215524842
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Progressief Nederland staat aan de kant van de islamofascisten. Zoveel is wel duidelijk geworden.
Er is in ieder geval een hele grote groep enablers rondom de agressieve extremisten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:52:28 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:51 schreef Waldko het volgende:

[..]
Helemaal niet, denk eerder dat dat voor jou geldt.
En wat is mijn tribe?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:52:28 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215524844
quote:
[..]

Afgeblazen vanwege geweld en dat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen...ok snap ik.

Na alle geweld tegen Joden, niet alleen sinds 7 October in Amsterdam en Nederland maar ook al ver voor die tijd.
Cancel je de herdenking vanwege aggresieve Israeliers die....nog nooit wat hebben geflikt?
Erev Rav is een farce van een organisatie en heel toevallig ook recent pas in het leven geroepen.

In de VS heb je daar ook een aantal van zoals 'Jewish Voice For Peace'. De meeste mensen in zo'n organisatie zijn niet Joods en als men het al is, is men niet praktiserend. Het 'Joodse' element is dus slechts in naam en wordt misbruikt voor een andere agenda die vaak extreemlinks/antikapitalistisch/communistisch of pro-Islam is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215524846
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Waldko het volgende:

[..]
Het zijn niet alleen moslims die Israël haten vanwege hun misdaden, het zijn atheïsten, christenen, joden, Israëliërs en zelfs orthodoxe joden, holocaust-overleveraars, intellectuelen, etc.
[..]
_O- :')
Ja lach maar, ik lach laatst.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215524875
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:46 schreef Waldko het volgende:

[..]
Dit dus.
Wel typerend.. eerst lekker op jodenjacht en bij alleen al de vermeende suggestie dat mensen een tegenactie zouden toejuichen (heb ik hier nergens gelezen) jammerend je verstoppen onder de burka van je moeder en het slachtoffer uithangen. Wat een volk.. net hyena's
pi_215524877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En wat is mijn tribe?
En wat is mijn tribe?
pi_215524880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Israel verdedigt zichzelf. Zij waren niet de aggresor. En anti-semitisme is er al duizenden jaren. Lang voordat iemand de gazastrook had verzonnen. Alleen nu zijn er mensen (zoals jij) die er openlijk voor uit komen, omdat ze denken dat dat kan.
Zij hebben aldaar niets te zoeken. In principe hebben ze landjepik gedaan na WO 2. En vervolgens de macht overgenomen. Dat zet begrijpelijk kwaad bloed. En zo is het gekomen. Ze hadden toen eigenlijk massaal naar Duitsland moeten trekken. Dat was heel goed mogelijk.

Vervolgens hebben ze de wapenindustrie op volle toeren laten draaien en ervoor gekozen om wat ze gestolen hadden met hand en tand te verdedigen omdat ze dachten dat dat Gods wil was. Uit Zijn naam mag je de dwarsliggers onderdrukken en ook doden als het te gek wordt.

Dat de belanghebbenden daar moeite mee hadden ligt voor de hand en aldus de shitstorm die al bijna 75 jaar aan de gang is. Geef het gewoon terug en vertrek zoals Men at Work ook al wist.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:55:04 #187
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_215524889
Zouden de beesten vannacht van hun bed gelicht worden en geruimd worden zodat het veiliger wordt of is er weer een paar dagen ophef tot de volgende uitbraak?

Gezien de extreemlichte reactie vandaag en het feit dat de meesten al weer rondlopen, zal het wel weer het laatste zijn.
The more debt, the better
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:55:18 #188
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215524894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:36 schreef popje het volgende:

[..]
Nou er worden wel degelijk raketten afschoten als vergelding in Amsterdam... dat is geen onbedoeld slachtoffers maken, dat is dat bewust doen.
Bron?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:55:35 #189
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_215524896
quote:
[..]

Ook heel opvallend dat de groepen die uitstroomden over de stad om iedereen die ook maar leek op Israëliërs aan te vallen, in het geheel niet worden genoemd. Wat een bende daar in die stad :o
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:55:37 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215524897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:54 schreef Waldko het volgende:

[..]
En wat is mijn tribe?
Je 'broeders en zusters'. De Ummah.

Dan, dan vind je genocide erg. In alle andere gevallen interesseert menselijk leed je geen hol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215524913
Net het 8 uur journaal gekeken en de enige die verwoordde waar deze aanvallen vandaan kwam was een van de slachtoffers vlakbij een vliegtuig om hier weg te gaan. Het waren niet blanke studentjes die pro-Palestina zijn, het waren gasten met een Arabisch uiterlijk.

Nou gefeliciteerd jongens. Jullie hebben bereikt dat Israel weer een tijdje langer kritiekloos door kan gaan met burgers bombarderen want zie die gekke moslims zich toch weer eens gedragen.
pi_215524918
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:54 schreef Waldko het volgende:

[..]
En wat is mijn tribe?
De verliezende partij
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:57:31 #193
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_215524929
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bron?
Stond een filmpje van Israelische kant in een voorganger van dit topic met als tekst 'Vergelding voor vannacht in Amsterdam oid'
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:57:42 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215524932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef flyguy het volgende:
Zouden de beesten vannacht van hun bed gelicht worden en geruimd worden zodat het veiliger wordt of is er weer een paar dagen ophef tot de volgende uitbraak?

Gezien de extreemlichte reactie vandaag en het feit dat de meesten al weer rondlopen, zal het wel weer het laatste zijn.
Zowel Israel als de VS, Biden, hebben gezegd zich te gaan bemoeien met het opsporen geloof ik, dat moet toch een beetje een signaal af geven aan Halsema dat ze zich er niet met een, ja maar mensen zijn boos over Gaza, vanaf kan maken.

Hoop je dan :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215524939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Net het 8 uur journaal gekeken en de enige die verwoordde waar deze aanvallen vandaan kwam was een van de slachtoffers vlakbij een vliegtuig om hier weg te gaan. Het waren niet blanke studentjes die pro-Palestina zijn, het waren gasten met een Arabisch uiterlijk.

Nou gefeliciteerd jongens. Jullie hebben bereikt dat Israel weer een tijdje langer kritiekloos door kan gaan met burgers bombarderen want zie die gekke moslims zich toch weer eens gedragen.
Cry me a river to the sea.
pi_215524951
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:56 schreef Glazenmaker het volgende:

yess die gekke moslims.... die zijn echt gestoord
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:58:44 #197
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_215524955
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
[knip]
[..]
Een kleine kans dat zulke mensen de cel in moeten en daarnaast zijn het (afgaande op de door hunzelf gedane uitspraken op de sociale media) vooral Marokannen. Die hebben per definitie een dubbel paspoort dus kunnen worden uitgezet.
Dat "uitzetten" is helaas vooral een hol drogwoord zonder enig gevolg of impact omdat dit als actie simpelweg onmogelijk is. Klinkt net als bestraffen & goed. In het beste geval wordt er iemand gevonden die wat dommig zich in de kijker speelde. Kern is dat daders er steeds weer mee wegkomen omdat hun achtergrond en gemeenschap dat (onder)steunt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:58:56 #198
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215524957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Waldko het volgende:

[..]
Het zijn niet alleen moslims die Israël haten vanwege hun misdaden, het zijn atheïsten, christenen, joden, Israëliërs en zelfs orthodoxe joden, holocaust-overleveraars, intellectuelen, etc.
[..]
_O- :')
Bijzonder, want van al deze groepen (of diens nakomelingen) zitten er mensen in het Israëlische leger. Zie bijvoorbeeld hier Arabische moslims in dienst van het Israëlische leger:

Hier Arabische moslims en Joden samen:

En mensen die Israël haten staan trouwens per definitie aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215524971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef Thorelf het volgende:

[..]
yess die gekke moslims.... die zijn echt gestoord
Ja dat zijn ze zeker.
pi_215524991
ik hoop toch zooo dat de westerse wereld eens die achterlijke en agressieve moslims toch zo hard aanpakt! dat ze allemaal terug druipen naar hun habitat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')