Weet ik, is geheel nutteloos bij types als jij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:49 schreef Waldko het volgende:
[..]
Over slachtofferrol en zelfreflectie moet je niet beginnen.
Helemaal niet, denk eerder dat dat voor jou geldt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Genocide interesseert jou dan ook niets; enkel of slachtoffers tot je tribe behoren.
Terwijl zij na de joden aan de beurt komen als de islam het hier eenmaal voor het zeggen heeft…quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Progressief Nederland staat aan de kant van de islamofascisten. Zoveel is wel duidelijk geworden.
Wat weerzinwekkend, ook gezien de aard van de herdenking. We kunnen de Kristallnacht niet herdenken omdat... we niet kunnen optreden tegen extremisten die het nog eens dunnetjes over zouden willen doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Zoddie het volgende:
Kristallnachtherdenking Amsterdam afgeblazen
[..]
Ik moest even 2 keer lezen.
Afgeblazen vanwege geweld en dat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen...ok snap ik.
Vanwege de grote aanwezigheid van Zionistische Israeliers....wait what?
Na alle geweld tegen Joden, niet alleen sinds 7 October in Amsterdam en Nederland maar ook al ver voor die tijd.
Cancel je de herdenking vanwege aggresieve Israeliers die....nog nooit wat hebben geflikt?
Er is in ieder geval een hele grote groep enablers rondom de agressieve extremisten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Progressief Nederland staat aan de kant van de islamofascisten. Zoveel is wel duidelijk geworden.
En wat is mijn tribe?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:51 schreef Waldko het volgende:
[..]
Helemaal niet, denk eerder dat dat voor jou geldt.
Erev Rav is een farce van een organisatie en heel toevallig ook recent pas in het leven geroepen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Afgeblazen vanwege geweld en dat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen...ok snap ik.
Na alle geweld tegen Joden, niet alleen sinds 7 October in Amsterdam en Nederland maar ook al ver voor die tijd.
Cancel je de herdenking vanwege aggresieve Israeliers die....nog nooit wat hebben geflikt?
Ja lach maar, ik lach laatst.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Waldko het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen moslims die Israël haten vanwege hun misdaden, het zijn atheïsten, christenen, joden, Israëliërs en zelfs orthodoxe joden, holocaust-overleveraars, intellectuelen, etc.
[..]![]()
Wel typerend.. eerst lekker op jodenjacht en bij alleen al de vermeende suggestie dat mensen een tegenactie zouden toejuichen (heb ik hier nergens gelezen) jammerend je verstoppen onder de burka van je moeder en het slachtoffer uithangen. Wat een volk.. net hyena'squote:
Zij hebben aldaar niets te zoeken. In principe hebben ze landjepik gedaan na WO 2. En vervolgens de macht overgenomen. Dat zet begrijpelijk kwaad bloed. En zo is het gekomen. Ze hadden toen eigenlijk massaal naar Duitsland moeten trekken. Dat was heel goed mogelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Israel verdedigt zichzelf. Zij waren niet de aggresor. En anti-semitisme is er al duizenden jaren. Lang voordat iemand de gazastrook had verzonnen. Alleen nu zijn er mensen (zoals jij) die er openlijk voor uit komen, omdat ze denken dat dat kan.
Bron?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:36 schreef popje het volgende:
[..]
Nou er worden wel degelijk raketten afschoten als vergelding in Amsterdam... dat is geen onbedoeld slachtoffers maken, dat is dat bewust doen.
Ook heel opvallend dat de groepen die uitstroomden over de stad om iedereen die ook maar leek op Israëliërs aan te vallen, in het geheel niet worden genoemd. Wat een bende daar in die stadquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Je 'broeders en zusters'. De Ummah.quote:
De verliezende partijquote:
Stond een filmpje van Israelische kant in een voorganger van dit topic met als tekst 'Vergelding voor vannacht in Amsterdam oid'quote:
Zowel Israel als de VS, Biden, hebben gezegd zich te gaan bemoeien met het opsporen geloof ik, dat moet toch een beetje een signaal af geven aan Halsema dat ze zich er niet met een, ja maar mensen zijn boos over Gaza, vanaf kan maken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef flyguy het volgende:
Zouden de beesten vannacht van hun bed gelicht worden en geruimd worden zodat het veiliger wordt of is er weer een paar dagen ophef tot de volgende uitbraak?
Gezien de extreemlichte reactie vandaag en het feit dat de meesten al weer rondlopen, zal het wel weer het laatste zijn.
Cry me a river to the sea.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Net het 8 uur journaal gekeken en de enige die verwoordde waar deze aanvallen vandaan kwam was een van de slachtoffers vlakbij een vliegtuig om hier weg te gaan. Het waren niet blanke studentjes die pro-Palestina zijn, het waren gasten met een Arabisch uiterlijk.
Nou gefeliciteerd jongens. Jullie hebben bereikt dat Israel weer een tijdje langer kritiekloos door kan gaan met burgers bombarderen want zie die gekke moslims zich toch weer eens gedragen.
yess die gekke moslims.... die zijn echt gestoordquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Net het 8 uur journaal gekeken en de enige die verwoordde waar deze aanvallen vandaan kwam was een van de slachtoffers vlakbij een vliegtuig om hier weg te gaan. Het waren niet blanke studentjes die pro-Palestina zijn, het waren gasten met een Arabisch uiterlijk.
Nou gefeliciteerd jongens. Jullie hebben bereikt dat Israel weer een tijdje langer kritiekloos door kan gaan met burgers bombarderen want zie die gekke moslims zich toch weer eens gedragen.
Dat "uitzetten" is helaas vooral een hol drogwoord zonder enig gevolg of impact omdat dit als actie simpelweg onmogelijk is. Klinkt net als bestraffen & goed. In het beste geval wordt er iemand gevonden die wat dommig zich in de kijker speelde. Kern is dat daders er steeds weer mee wegkomen omdat hun achtergrond en gemeenschap dat (onder)steunt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
[knip]
[..]
Een kleine kans dat zulke mensen de cel in moeten en daarnaast zijn het (afgaande op de door hunzelf gedane uitspraken op de sociale media) vooral Marokannen. Die hebben per definitie een dubbel paspoort dus kunnen worden uitgezet.
Bijzonder, want van al deze groepen (of diens nakomelingen) zitten er mensen in het Israëlische leger. Zie bijvoorbeeld hier Arabische moslims in dienst van het Israëlische leger:quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Waldko het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen moslims die Israël haten vanwege hun misdaden, het zijn atheïsten, christenen, joden, Israëliërs en zelfs orthodoxe joden, holocaust-overleveraars, intellectuelen, etc.
[..]![]()
Ja dat zijn ze zeker.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
yess die gekke moslims.... die zijn echt gestoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |