Hoe is dat "per definitie" zo? Lijkt me een mening, geen waarheid.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef HowardRoark het volgende:
En mensen die Israël haten staan trouwens per definitie aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
quote:
Als je de twee uitersten boos maakt zit er vast een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
yess die gekke moslims.... die zijn echt gestoord
En jouw tribe zijn je broeders en zusters de nazi's.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je 'broeders en zusters'. De Ummah.
Dan, dan vind je genocide erg. In alle andere gevallen interesseert menselijk leed je geen hol.
Ik wel. Het was gruwelijk maar ook niet verrassend na de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Het zat er aan te komen dat er op een gegeven moment een reactie zou komen. Dat is evengoed geen excuus. Het moet absoluut veroordeeld worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vond je 7 oktober ook een misdaad?
Nee hoor, dat is net zo min een excuus. Zoals Hamas een misdaad heeft begaan begaat Israël net zo goed misdaden door Palestijnse burgers te vermoorden. En de Israëli's hebben de afgelopen decennia al zoveel misdaden tegen de Palestijnen gepleegd dat er nog veel minder reden is om te denken dat er een excuus is.quote:Israël pleegt geen misdaden, is gewoon het recht op zelfverdediging. Individuele soldaten plegen wel eens oorlogsmisdaden, maar daar heb je juridische procedures voor.
Overigens is het zo ontzettend makkelijk om te oordelen over Israël. Wij hebben geen idee hoe het is om te wonen in een land dat van alle kanten bedreigd wordt, dat jarenlang te maken had met lugubere zelfmoordaanslagen. Tegen die achtergrond treedt er vanzelf wat verharding op. Israël 'vermoordt' geen burgers maar ik denk niet dat ze wakker liggen van Palestijnse doden. Gezien de geschiedenis niet onbegrijpelijk.
Waar?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:57 schreef popje het volgende:
[..]
Stond een filmpje van Israelische kant in een voorganger van dit topic met als tekst 'Vergelding voor vannacht in Amsterdam oid'
Dat kan pas als stevig rechtse partijen de overhand krijgen in Europa. Dus dat duurt nog even.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:01 schreef Thorelf het volgende:
ik hoop toch zooo dat de westerse wereld eens die achterlijke en agressieve moslims toch zo hard aanpakt! dat ze allemaal terug druipen naar hun habitat
Het is voor een Wilders veel fijner om de problemen in stand te houden, dan er wat aan te doen. Zie die fopminister van asielzaken als voorbeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat kan pas als stevig rechtse partijen de overhand krijgen in Europa. Dus dat duurt nog even.
Pak die mongool met grote bek op het filmpje dan ook meteen op. Die is geen haar beter.quote:
Nazisme...quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef Waldko het volgende:
[..]
En jouw tribe zijn je broeders en zusters de nazi's.
Dan, alleen dan als er hier doden vallen dan vind je het erg. In alle andere gevallen, ook is er een genocide gaande, dan interesseert menselijk leed je geen hol. Hypocriet.
Blah blahquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Als je de twee uitersten boos maakt zit er vast een kern van waarheid in.
Wat een zieke burn hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:04 schreef Waldko het volgende:
[..]
Dat zegt je glazen-nazi-bol?
[..]
?quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef Glazenmaker het volgende:
Ha shit ik had bij Thorelf iemand ander voor mij. Ga ik weer eens af als een stekker.
Ja maar...jij bent af.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik wel. Het was gruwelijk maar ook niet verrassend na de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Het zat er aan te komen dat er op een gegeven moment een reactie zou komen. Dat is evengoed geen excuus. Het moet absoluut veroordeeld worden.
[..]
Nee hoor, dat is net zo min een excuus. Zoals Hamas een misdaad heeft begaan begaat Israël net zo goed misdaden door Palestijnse burgers te vermoorden. En de Israëli's hebben de afgelopen decennia al zoveel misdaden tegen de Palestijnen gepleegd dat er nog veel minder reden is om te denken dat er een excuus is.
Die laatste agent is wel moeilijk breed. Mooi dat ze dit klootzakje hebben. Hoop dat hij wat anders dan een fopstraf krijgt.quote:
Ja die gast was ook lekker bezigquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze hadden de filmer ook wel mee mogen nemen
Idd, ik ben allergisch voor mensen die zo praten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze hadden de filmer ook wel mee mogen nemen
Qua verbale uitdrukkingsvaardigheid komt dit schepsel niet boven het niveau holbewoner uit. Verrassend zeg.quote:
Ok. Nou ik zie wat Israël doet niet als misdaad, wat niet wegneemt dat individuele soldaten oorlogsmisdaden kunnen plegen. Verder is je kritiek op Israël veel te eenzijdig. Daar laat ik het verder maar bij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik wel. Het was gruwelijk maar ook niet verrassend na de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Het zat er aan te komen dat er op een gegeven moment een reactie zou komen. Dat is evengoed geen excuus. Het moet absoluut veroordeeld worden.
[..]
Nee hoor, dat is net zo min een excuus. Zoals Hamas een misdaad heeft begaan begaat Israël net zo goed misdaden door Palestijnse burgers te vermoorden. En de Israëli's hebben de afgelopen decennia al zoveel misdaden tegen de Palestijnen gepleegd dat er nog veel minder reden is om te denken dat er een excuus is.
Mij een nazi noemen zie ik alleen maar als bevestiging van mijn gelijk. dus ga vooral door.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:04 schreef Waldko het volgende:
[..]
[..]
Als zij de acties van afgelopen nacht verzuiment in woorden en daden openlijk af te keuren, dan hebben ze voor mij afgedaan. Gematigd of niet. Dan is het klaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:21 schreef Hathor het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland moet ter verantwoording geroepen worden, het loopt uit de hand,
no wayquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dacht dat je een van de islamitische dames hier was. Dat is niet zo.
Waarom zou elke Marokkaan dat moeten doen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als zij de acties van afgelopen nacht verzuiment in woorden en daden openlijk af te keuren, dan hebben ze voor mij afgedaan. Gematigd of niet. Dan is het klaar.
Openlijk afkeuren en het gespuis uitleveren of oprotten naar jullie eigen land. Ze weten wie het zijn.
Maar net zoals bij de aanslagplegers van brussel denk ik dat ze ze eerder gaan beschermen.
Leuk accent ook weer. Het is wel duidelijk dat daar het nodige is misgegaan bij de integratie. En dit is dan wellicht de tweede of derde generatie. Vervolgens ook nog even met een ziekte schelden jegens Israël, wat een walgelijk tuig toch ook.quote:
Gewoon uitleveren aan Gaza en ze verplichten om een weekje in een ziekenhuis, school of appartementencomplex met burgers te verblijven.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als zij de acties van afgelopen nacht verzuiment in woorden en daden openlijk af te keuren, dan hebben ze voor mij afgedaan. Gematigd of niet. Dan is het klaar.
Openlijk afkeuren en het gespuis uitleveren of oprotten naar jullie eigen land. Ze weten wie het zijn.
Maar net zoals bij de aanslagplegers van brussel denk ik dat ze ze eerder gaan beschermen.
Dat taaltje klinkt echt afschuwelijk in mijn oren, hoe dat volk de 's' uitspreekt als 'z' bijvoorbeeld. Arabisch vind ik met Turks en Russisch denk ik de meest lelijke talen.quote:
Stukje spraakgebrek ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Pak die mongool met grote bek op het filmpje dan ook meteen op. Die is geen haar beter.
Hamassol.
Volgens Abdul mag je dus een hele volksgroep kapotstuk maken als enkele ervan zich misdragen. Klinkt alsof hij het prima eens moet zijn met het ruimen van Gaza dus.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Abdul moet snel oplazeren naar Arabië.
klopt,maar we leven nu dus..dus als moslim kan je je gezicht tonen... de slavernij is lang geleden en daar kan jij nu niets aan veranderen. je kan je mening zeggen maar daar stopt het.maar ben je het als moslim niet met deze acties eens kan je dat nu zeggen! maar bar weinig zullen dit doen! ze zijn het gras... wat ik eerder zeiquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou elke Marokkaan dat moeten doen?
Woke debielen die van mij eisen dat ik excuses maak voor het slavernijverleden neem ik ook niet serieus.
Alles aan dat soort haatbaarden is agressie, bloeddorst en haat.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Volgens Abdul mag je dus een hele volksgroep kapotstuk maken als enkele ervan zich misdragen. Klinkt alsof hij het prima eens moet zijn met het ruimen van Gaza dus.
Daar neem je geen loopje mee neequote:Op vrijdag 8 november 2024 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die laatste agent is wel moeilijk breed.
Helemaal niemand van de Israëlische fans die dit heeft geroepen, maar leuke quasi antisemitische cartoons weer. Dat niveau kunnen we verwachten van een extreemlinkse user, hoe voelt dat nu om aan de verkeerde kant van de geschiedenis te staan?quote:
Yup, vleesgeworden moordlust.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles aan dat soort haatbaarden is agressie, bloeddorst en haat.
Moslim, Marokkaan...quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt,maar we leven nu dus..dus als moslim kan je je gezicht tonen... de slavernij is lang geleden en daar kan jij nu niets aan veranderen. je kan je mening zeggen maar daar stopt het.maar ben je het als moslim niet met deze acties eens kan je dat nu zeggen! maar bar weinig zullen dit doen! ze zijn het gras... wat ik eerder zei
Geef het nog een paar jaar en hij loopt weer gewoon over naar de extreme andere zijde van het spectrum.quote:
Kloon be gone.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef Waldko het volgende:
[..]
En jouw tribe zijn je broeders en zusters de nazi's.
Dan, alleen dan als er hier doden vallen dan vind je het erg. In alle andere gevallen, ook is er een genocide gaande, dan interesseert menselijk leed je geen hol. Hypocriet.
wauw nederland schiet maar raak..kan bijna niet missen!quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:17 schreef GerryDV het volgende:
Als moslims trouwens met volledige willekeur Joden mogen aanvallen wegens hun Joods-zijn, is het vast geen probleem als vanaf morgen Israël gewoon willekeurig elke moslim die ze tegenkomen liquideert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |