abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215524993
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef HowardRoark het volgende:
En mensen die Israël haten staan trouwens per definitie aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Hoe is dat "per definitie" zo? Lijkt me een mening, geen waarheid.

We moeten niet vergeten dat zij de boel bij elkaar gestolen hebben aldaar.
Wat uiteraard kwaad bloed heeft gezet bij hen die met geweld verdreven werden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_215525008
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_215525011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Cry me a river to the sea.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:58 schreef Thorelf het volgende:

[..]
yess die gekke moslims.... die zijn echt gestoord
Als je de twee uitersten boos maakt zit er vast een kern van waarheid in.
pi_215525012
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je 'broeders en zusters'. De Ummah.

Dan, dan vind je genocide erg. In alle andere gevallen interesseert menselijk leed je geen hol.
En jouw tribe zijn je broeders en zusters de nazi's.

Dan, alleen dan als er hier doden vallen dan vind je het erg. In alle andere gevallen, ook is er een genocide gaande, dan interesseert menselijk leed je geen hol. Hypocriet.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:03:12 #205
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215525020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Vond je 7 oktober ook een misdaad?
Ik wel. Het was gruwelijk maar ook niet verrassend na de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Het zat er aan te komen dat er op een gegeven moment een reactie zou komen. Dat is evengoed geen excuus. Het moet absoluut veroordeeld worden.

quote:
Israël pleegt geen misdaden, is gewoon het recht op zelfverdediging. Individuele soldaten plegen wel eens oorlogsmisdaden, maar daar heb je juridische procedures voor.

Overigens is het zo ontzettend makkelijk om te oordelen over Israël. Wij hebben geen idee hoe het is om te wonen in een land dat van alle kanten bedreigd wordt, dat jarenlang te maken had met lugubere zelfmoordaanslagen. Tegen die achtergrond treedt er vanzelf wat verharding op. Israël 'vermoordt' geen burgers maar ik denk niet dat ze wakker liggen van Palestijnse doden. Gezien de geschiedenis niet onbegrijpelijk.
Nee hoor, dat is net zo min een excuus. Zoals Hamas een misdaad heeft begaan begaat Israël net zo goed misdaden door Palestijnse burgers te vermoorden. En de Israëli's hebben de afgelopen decennia al zoveel misdaden tegen de Palestijnen gepleegd dat er nog veel minder reden is om te denken dat er een excuus is.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:03:27 #206
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215525023
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:57 schreef popje het volgende:

[..]
Stond een filmpje van Israelische kant in een voorganger van dit topic met als tekst 'Vergelding voor vannacht in Amsterdam oid'
Waar?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215525028
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:01 schreef Thorelf het volgende:
ik hoop toch zooo dat de westerse wereld eens die achterlijke en agressieve moslims toch zo hard aanpakt! dat ze allemaal terug druipen naar hun habitat
Dat kan pas als stevig rechtse partijen de overhand krijgen in Europa. Dus dat duurt nog even.
pi_215525031
Ha shit ik had bij Thorelf iemand ander voor mij. Ga ik weer eens af als een stekker.
pi_215525034
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja lach maar, ik lach laatst.
Dat zegt je glazen-nazi-bol?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
De verliezende partij
pi_215525040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat kan pas als stevig rechtse partijen de overhand krijgen in Europa. Dus dat duurt nog even.
Het is voor een Wilders veel fijner om de problemen in stand te houden, dan er wat aan te doen. Zie die fopminister van asielzaken als voorbeeld.
pi_215525044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Pak die mongool met grote bek op het filmpje dan ook meteen op. Die is geen haar beter.

Hamassol.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:05:14 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215525045
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef Waldko het volgende:

[..]
En jouw tribe zijn je broeders en zusters de nazi's.

Dan, alleen dan als er hier doden vallen dan vind je het erg. In alle andere gevallen, ook is er een genocide gaande, dan interesseert menselijk leed je geen hol. Hypocriet.
Nazisme...

Wat apart, ik heb nog geen uur geleden in precies deze draad aangegeven waarom ik een hekel heb aan Nazi's.

Ik heb helemaal niets met bijvoorbeeld antisemitisme... Heb niet veel behoefte aan Lebensraum in het Oosten... zie het economisch model van Schacht niet zo zitten... vind het nogal cru om kampen op te zetten voor mensen die een andere mening hebben... sowieso geen genocidale tendensen jegens hele volksstammen...

Maar mocht je ergens een quote kunnen vinden waarin mijn voorliefde voor de partij van Snorremans mij bekoort, hoor ik het graag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215525046
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Als je de twee uitersten boos maakt zit er vast een kern van waarheid in.
Blah blah
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215525049
quote:
[ x ]
Ze hadden de filmer ook wel mee mogen nemen

:')
pi_215525053
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:04 schreef Waldko het volgende:

[..]
[..]
Wat een zieke burn hoor.
pi_215525057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef Glazenmaker het volgende:
Ha shit ik had bij Thorelf iemand ander voor mij. Ga ik weer eens af als een stekker.
?
pi_215525060
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ik wel. Het was gruwelijk maar ook niet verrassend na de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Het zat er aan te komen dat er op een gegeven moment een reactie zou komen. Dat is evengoed geen excuus. Het moet absoluut veroordeeld worden.
[..]
Nee hoor, dat is net zo min een excuus. Zoals Hamas een misdaad heeft begaan begaat Israël net zo goed misdaden door Palestijnse burgers te vermoorden. En de Israëli's hebben de afgelopen decennia al zoveel misdaden tegen de Palestijnen gepleegd dat er nog veel minder reden is om te denken dat er een excuus is.
Ja maar...jij bent af.
pi_215525066
quote:
[ x ]
Die laatste agent is wel moeilijk breed. Mooi dat ze dit klootzakje hebben. Hoop dat hij wat anders dan een fopstraf krijgt.
pi_215525072
quote:
[ x ]
Wat een laag-iq inteelt volk is het toch ook he..
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:07:03 #220
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_215525073
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ja die gast was ook lekker bezig
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_215525075
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Thorelf het volgende:

[..]
?
Dacht dat je een van de islamitische dames hier was. Dat is niet zo.
pi_215525078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Idd, ik ben allergisch voor mensen die zo praten.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_215525079
quote:
[ x ]
Qua verbale uitdrukkingsvaardigheid komt dit schepsel niet boven het niveau holbewoner uit. Verrassend zeg.
-
pi_215525084
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:03 schreef beantherio het volgende:

[..]
[..]
Ok. Nou ik zie wat Israël doet niet als misdaad, wat niet wegneemt dat individuele soldaten oorlogsmisdaden kunnen plegen. Verder is je kritiek op Israël veel te eenzijdig. Daar laat ik het verder maar bij.
pi_215525086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:04 schreef Waldko het volgende:

[..]
[..]
Mij een nazi noemen zie ik alleen maar als bevestiging van mijn gelijk. dus ga vooral door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')