abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215525467
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:27 schreef beantherio het volgende:
Is er trouwens al nieuws over de vervolging van de Israëlische supporters die vernielingen hebben aangericht, taxichauffeurs in elkaar hebben geslagen en mensen hebben bedreigd? Ik neem aan dat ze snel aan Nederland worden uitgeleverd.
ik wilde je eigenlijk geen aandacht geven,maar bij deze nee niets . ze zijn het zo gewend met de moslims... dat dit dus peanuts was
pi_215525472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:31 schreef sturmpie het volgende:
ja hallo, gisteren SCANDEREN en vandaag 'n pak slaag, ze vragen er zelf om.
hadden ze die vlag niet verbrand was er niks aan de hand

joden huilie
uitlokking
:') :')
pi_215525476
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je het over mij? :')
ja ;)
pi_215525482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:31 schreef sturmpie het volgende:
ja hallo, gisteren SCANDEREN en vandaag 'n pak slaag, ze vragen er zelf om.
hadden ze die vlag niet verbrand was er niks aan de hand

joden huilie
uitlokking
Als hadden ze helemaal niks gedaan en zich 100% voorbeeldig gedragen dan was dit alsnog exact zi gebeurt. Moslims gonna moslim. Erg naïef om te denken dat het ook maar iets had uitgemaakt. Deze mensen werden achterna gezeten en mishandeld enkel en alleen omdat ze Joods zijn. Meer reden of motivatie is niet nodig.
pi_215525485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:30 schreef sturmpie het volgende:

[..]
dat is insinueren, je moet niet de hele groep zwart maken omdat er 'n paar rotte appels tussen zitten
Het zijn er wel meer dan een paar en ook de zwijgende islamitische meerderheid is antisemitisch.. dat is onderdeel van de cultuur. Thuis staat Mekka TV, Marokkaanse zenders of Al Jazeera aan. Vaak genoeg bij die mensen thuis geweest en nog nooit een woord Nederlands gehoord op hun tv kanalen.
pi_215525494
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:10 schreef Paul het volgende:
:o
[ afbeelding ]
Oei, dit zou wel eens strafbaar kunnen zijn. Niet zo'n handig bericht.

Typisch ook weer, altijd maar wijzen op zogenaamde provocaties door joden. Dat ze joods zijn, is voor deze mensen al een provocatie. En dan kunnen ze natuurlijk niet anders dan gewelddadig worden, verblind als ze zijn door haat. Treurig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215525515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Oei, dit zou wel eens strafbaar kunnen zijn. Niet zo'n handig bericht.

Typisch ook weer, altijd maar wijzen op zogenaamde provocaties door joden. Dat ze joods zijn, is voor deze mensen al een provocatie. En dan kunnen ze natuurlijk niet anders dan gewelddadig worden, verblind als ze zijn door haat. Treurig.
Kunnen we niet zowel moslims als joden het land uitzetten? En eigenlijk elke religie.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:37:23 #283
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215525522
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:33 schreef Thorelf het volgende:

[..]
ja ;)
Lieverd, ik denk dat ik een stukje ouder ben dan jou en meer levenservaring heb. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215525531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Het zijn er wel meer dan een paar en ook de zwijgende islamitische meerderheid is antisemitisch.. dat is onderdeel van de cultuur. Thuis staat Mekka TV, Marokkaanse zenders of Al Jazeera aan. Vaak genoeg bij die mensen thuis geweest en nog nooit een woord Nederlands gehoord op hun tv kanalen.
ze zijn hier om de islam te verspreiden.... and nothing else (matters) :)
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:39:10 #285
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215525547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Vaak genoeg bij die mensen thuis geweest
wat doe je daar
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_215525548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Zoddie het volgende:
Kristallnachtherdenking Amsterdam afgeblazen
[..]
Ik moest even 2 keer lezen.

Afgeblazen vanwege geweld en dat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen...ok snap ik.
Vanwege de grote aanwezigheid van Zionistische Israeliers....wait what?

Na alle geweld tegen Joden, niet alleen sinds 7 October in Amsterdam en Nederland maar ook al ver voor die tijd.
Cancel je de herdenking vanwege aggresieve Israeliers die....nog nooit wat hebben geflikt?
Ik weet niet of Erev Rav daaronder valt, maar er is een grote groep Joden die zich verzet tegen de zionistische ideologie. Het zijn voornamelijk Orthodoxe joden. Zij blijven onderling bewust stug Jiddisch spreken, terwijl Hebreeuws de voertaal is Israel. Dat wordt ingegeven door de theologische gedachte dat 'Israel' niet het gevolg mag zijn van menselijk handelen en een seculiere ideologie. De creatie van Israel dient immers door Goddelijke interventie te gebeuren, is de gedachte. Dat is vergelijkbaar met het Christelijke idee van 'wederkomst van Jezus'.

Zij zijn niet per se tegen een land waar Joden veilig kunnen leven of een Joodse staat, maar wel tegen het ideologisch stichten van een land dat Israel heet, in het voor hen Heilige land. Dus tegen zionisme.
pi_215525550
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:37 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Kunnen we niet zowel moslims als joden het land uitzetten? En eigenlijk elke religie.
Komt er al een klein snorretje door onder je neus?
pi_215525553
twitter

Halsema die deze razzia probeert te downplayen :')

Alles om haar radicale achterban tevreden te houden.
pi_215525554
quote:

[..]
Ik zou dat van harte toejuichen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215525557
quote:

[..]
nee joods is niet altijd een religie .. en die doen in principe niemand kwaad ... het zijn de moslims die eruit moeten!
pi_215525560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lieverd, ik denk dat ik een stukje ouder ben dan jou en meer levenservaring heb. :)
dat denk ik niet!
pi_215525571
quote:
Ga weg stumpert
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:41:23 #293
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215525572
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Halsema die deze razzia probeert te downplayen :')

Alles om haar radicale achterban tevreden te houden.
Misschien omdat de gebeurtenissen in Gaza inderdaad dit extra voedt?
pi_215525573
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:39 schreef Thorelf het volgende:

[..]
nee joods is niet altijd een religie .. en die doen in principe niemand kwaad ... het zijn de moslims die eruit moeten!
De moslims hoeven er helemaal niet uit. De criminelen moeten worden aangepakt. Halsema moet eens googelen op 'zero tolerance'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')