komt straks weer na wat rustquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh Wolf Blitzer was slechts het voorprogramma, geen plaats meer voor hem op de prime time coverage?
Je mag gewoon Kamala Harris zeggen hoorquote:
Stuk beter als een uur geleden ja. Ik kan echt uren naar King luisterenquote:
7 uur en 45 minutenquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Stel ik ga nu naar bed en sta om 06:00 op, hoeveel heb ik dan gemist?
Als je vroeg opstaat mis je mogelijk de users die bezopen gaan posten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik twijfel tussen zo lang mogelijk opblijven en zo vroeg mogelijk opstaan.
Met een beetje pech, twee mensen die allebei de overwinning hebben uitgeroepen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Stel ik ga nu naar bed en sta om 06:00 op, hoeveel heb ik dan gemist?
quote:What time are the exit polls released?
The embargo period for exit polls will end at 5pm ET on polling day, after which news organisations are allowed to begin reporting results from individual states.
However, at this point they are not permitted to project a winner while voting is still taking place.
Exit polls will only be announced in states where the margins are large enough and they will not be used in the battleground states to project whether Kamala Harris or Donald Trump have won.
Instead, statisticians will use a combination of the exit poll, actual declared votes and other data to forecast a winner.
Along with establishing how respondents voted, the exit poll also questions voters on their demographics and what motivated their decision.
Dat 1 kandidaat de overwinning zal uitroepen over een paar uur staat vast. Hij wil *vandaag* al een uitslagquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met een beetje pech, twee mensen die allebei de overwinning hebben uitgeroepen.
Is toch gewoon een vorm van voter suppression?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Bezsen het volgende:
Al Jazeera lacht Amerikanen uit dat ze lang in de rij moeten staat.
"It doesn't seem too complicated"
Leuk! Erg mooi!
Je kan ook gewoon lekker je nachtrust pakken als je toch op tijd gaat slapen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik twijfel tussen zo lang mogelijk opblijven en zo vroeg mogelijk opstaan.
Ja dat valt wel op.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
Tot nu toe alle vrouwen in de rij die zijn aangesproken Harris stemmers. Geven allemaal abortus of de rechten van hun dochters als reden
Stop vrouwenstemrecht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
Tot nu toe alle vrouwen in de rij die zijn aangesproken Harris stemmers. Geven allemaal abortus of de rechten van hun dochters als reden
Misschien moeten ze hun dochters maar eens wat beter opvoeden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
Want er is een aparte rij voor stemmers vanwege vrouwenrechten?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:29 schreef Bezsen het volgende:
Of zou het wat te maken hebben met waar die journalisten staan?
De kans dat je vrouwen treft waar dat belangrijk voor is in een stad is aanzienlijk groter dan in hilbilly bumfuckery village.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want er is een aparte rij voor stemmer vanwege vrouwenrechten?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hun dochters maar eens wat beter opvoeden.
Want vrouwen in hilbilly bumfuckery village zijn wel goed opgevoed en zouden nooit aan abortus doen. Gotcha.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De kans dat je vrouwen treft waar dat belangrijk voor is in een stad is aanzienlijk groter dan in hilbilly bumfuckery village.
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want vrouwen in hilbilly bumfuckery village zijn wel goed opgevoed en zouden nooit aan abortus doen. Gotcha.
Damn 2,5 uur in de rij alleen maar om te stemmen is wel echt absurd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
CNN: Een rij van 2,5 uur bij een stembureau.
Ook CNN lopend langs die rij van 2,5 uur: This is democracy at its finest.
Wat voor onzin lul jij met je goed opgevoed.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als dat dus niet zo is, kun je hetzelfde antwoord verwachten.
Ah, je bent geen fan van de democratie, genoteerd.quote:
Dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah, je bent geen fan van de democratie, genoteerd.
Daar kwam ik niet als eerste mee, even teruglezen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat voor onzin lul jij met je goed opgevoed.
Liever in de dance macabre rij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:34 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Damn 2,5 uur in de rij alleen maar om te stemmen is wel echt absurd.
Mag dit op verkiezingsdag?quote:
Ik ook niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet als eerste mee, even teruglezen.
Zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De kans dat je vrouwen treft waar dat belangrijk voor is in een stad is aanzienlijk groter dan in hilbilly bumfuckery village.
Zegt daadwerkelijk wel wat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Polymarket is een goksite. Zegt niets dit.
Volgens ABC sluit de eerste poll over 01:22quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:35 schreef Mikeytt het volgende:
Aangepast naar Nederlandse tijden, wanneer de polls sluiten
[ afbeelding ]
Dat religieuze platteland waar tienerzwangersschap al decennia buitenproportioneel is?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:33 schreef Bezsen het volgende:
Maar schijnbaar is het een controversieel standpunt om te zeggen dat abortus een belangrijker standpunt is in een stad dan op het religieuze platte land.
Of zouden er echt vrouwen zijn die geen voorstander van abortus zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker.
Maar het idee dat oude witte mannen dit voor vrouwen gaan bepalen is compleet van de pot gerukt.
Vast al genoemd maar hoezo exitpolls als de stembussen nog iets van 7 uur open? Dat is toch beinvloeding?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
eerste exitpolls over 20 minuten. (Indiana en Kentucky) Zou an sich een goede eerste indruk kunnen geven over het aandeel Harris stemmers.
Dat zijn Indiana en Kentucky, maar niet helemaal. Beiden maar een gedeelte van de districten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens ABC sluit de eerste poll over 01:22
quote:6 p.m. ET
Indiana (Polls close in the 3rd, 5th, 7th and 9th districts): Senate, governor
Kentucky (Polls close in the 3rd, 4th, 5th and 6th districts)
Mississippi is ook een van de staten met procentueel gezien het grootste aantal 'blacks'.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat religieuze platteland waar tienerzwangersschap al decennia buitenproportioneel is?
[ afbeelding ]
Of waar de meeste soa's heersen?
https://www.innerbody.com/std-testing/std-statistics-by-state
Detail: de meest religieuze staat van de VS, Mississippi, staat bovenaan in een lijst vol godvrezende rode staten.
Maar goed, de dieprode Republikeinse staten bungelen in zo ongeveer alle lijsten onderaan. Al jaren.
Dat was eigenlijk wel een inkoppertje, ook.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat religieuze platteland waar tienerzwangersschap al decennia buitenproportioneel is?
[ afbeelding ]
Of waar de meeste soa's heersen?
https://www.innerbody.com/std-testing/std-statistics-by-state
Detail: de meest religieuze staat van de VS, Mississippi, staat bovenaan in een lijst vol godvrezende rode staten.
Maar goed, de dieprode Republikeinse staten bungelen in zo ongeveer alle lijsten onderaan. Al jaren.
Oklahoma, Kentucky en W. Virginia zijn dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mississippi is ook een van de staten met procentueel gezien het grootste aantal 'blacks'.
Omdat het legaal over 20 minuten mag. Ze mogen geen resultaten vrijgeven over swing states en van andere staten mag het alleen als de marge groot genoeg is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vast al genoemd maar hoezo exitpolls als de stembussen nog iets van 7 uur open? Dat is toch beinvloeding?
Kunnen die niet op het platteland wonen dan? Of religieus zijn? Zouden het ook Amerikanen zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mississippi is ook een van de staten met procentueel gezien het grootste aantal 'blacks'.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bepalen zij dit debat?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Of zouden er echt vrouwen zijn die geen voorstander van abortus zijn?
Zijn juist heel goed daarin. Bij andere zenders is de hoeveelheid reclame echt niet chillquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:44 schreef Gunner het volgende:
CNN is ook een grote bak irritante reclame (voor hun eigen troep)
oh haha jij had het ook over CNN dus. Nee ik vind dit dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zijn juist heel goed daarin. Bij andere zenders is de hoeveelheid reclame echt niet chill
Stuk beter dan die reclameblokken van 10 minuten elders.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
oh haha jij had het ook over CNN dus. Nee ik vind dit dus helemaal niets.
Dat moralistische geneuzel van ze met al die cllips over africa enzo, nee niets voor mij.
Dat is vrij standaard op US zenders volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind dit wel een chill programma. Veel korte reclamespotjes i.p.v. hele lange reclameblokken elk half uur oid
Op de International feed ja, maar op de US feed word ik getrakteerd op een grote bak irritante medische reclames.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:44 schreef Gunner het volgende:
CNN is ook een grote bak irritante reclame (voor hun eigen troep)
Alleen op CNN en is heel anders dan normaal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is vrij standaard op US zenders volgens mij.
Voor mijn schoonmoeder en schoonzus was een abortus-verbod de voornaamste reden om in het verleden op Trump te stemmen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Of zouden er echt vrouwen zijn die geen voorstander van abortus zijn?
Klopt, maar dit is gewoon een kaart van de polls die ze ter referentie weergeven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Polymarket is een goksite.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, die komt over twee weken, toch?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Voor mijn schoonmoeder en schoonzus was een abortus-verbod de voornaamste reden om in het verleden op Trump te stemmen.
Maar goed, die schoonzus was ook faliekant tegen Obamacare, maar vond de Affordable Care Act wel een goed iets.
Ik hoop dat die man morgen wel in een witte omgeving wakker wordt, maar dan niet in Washingtonquote:
Voor de duidelikheid, dat is hetzelfde als Obamacarequote:Op dinsdag 5 november 2024 22:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, die komt over twee weken, toch?
Stukje paniek.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is nog vroeger dan ik dacht
Ik zie Wilders of Baudet het nog wel doen. Die willen ook graag naar poppenkastpolitiek toe, een man aan de macht en vooral geen kritische vragen over linkse hobby's als de rechtsstaat (of constitution).quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
Amerikaanse politiek is eigenlijk zo unserious he![]()
Stel je voor dat Mark Rutte zo'n filmpje zou maken en plaatsen
[ x ]
Bedoelt ze dat niet als compliment?quote:
Wie is onze Hulk Hogan? Henk Bres?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie Wilders of Baudet het nog wel doen. Die willen ook graag naar poppenkastpolitiek toe, een man aan de macht en vooral geen kritische vragen over linkse hobby's als de rechtsstaat (of constitution).
Dries Roelvinkquote:
Ja, maar het is even de vraag op welke dag.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:59 schreef superniger het volgende:
Krijgen we de uitslagen rond 4-5 uur?
Rico Verhoevenquote:
Ja een hork heeft best wel aanzien tijdens schuurfeesten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bedoelt ze dat niet als compliment?
That doesnt work for mequote:Op dinsdag 5 november 2024 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rico Verhoeven
Wie shell wurk together and we shell traaif together!
Huub Stevens.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is onze Hulk Hogan? Henk Bres?
Emiel Ratelbandquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rico Verhoeven
Wie shell wurk together and we shell traaif together!
mensen die niet weten hoe een werktquote:
Wat was de exit poll van cnn nou?quote:
Tja, anno 2024 zou je verwachten dat mensen weten dat een meerdere apps tegelijk geopend kan hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
https://twitter.com/EndWokeness/status/1853901335969878261
GENOT
Ja daar kunnen we echt helemaal geen kut meequote:
90% kans dat ze de camera met de cameraknop of haar oor heeft geopend terwijl ze belde.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
https://twitter.com/EndWokeness/status/1853901335969878261
GENOT
Waarschijnlijk liggen de cijfers te dicht bij mekaar. Dan mogen ze de cijfers niet vrijgeven.quote:
29% van de amerikanen is boos en 43% is ontevreden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar kunnen we echt helemaal geen kut mee
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:08 schreef noodgang het volgende:
Misschien kan CNN toch een keer een stagiaire naar de NOS sturen om wat te leren van exitpolls
Oh ik dacht dat het heizeldrama dat record had.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:06 schreef Vis1980 het volgende:
Van die lange rijen maakt het wel weer interessant of je het wereldrecord levend domino kan verbreken. Dat record staat nu op 1001, behaald in China.
Je hebt nu eenmaal ruimte nodig om om te kunnen vallen. En ik zei levend domino...quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:09 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het heizeldrama dat record had.
Dat zag ik live op tv toen ik ergens onder de 10 was. Wel een traumaatje hoorquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:09 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het heizeldrama dat record had.
Hoe laat denk je dat het daar is danquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:12 schreef Erno-BE het volgende:
Waar zijn de stembussen nog open dan, behalve op Hawaii en in Alaska?
Overal nog. Eerste staten sluiten om 1 uur 'snachts Nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:12 schreef Erno-BE het volgende:
Wel prima toch?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:11 schreef Mikeytt het volgende:
Hadden ze niemand beters kunnen vinden voor de NOS versie?
[ afbeelding ]
Overal eerste stembussen sluiten over 3 kwartier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:12 schreef Erno-BE het volgende:
Lees je ff in in tijdzones ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:12 schreef Erno-BE het volgende:
Mijn oma heeft zich nog wel eens afgevraagd waarom ze in Amerika toch altijd 's nachts stemmen. En tennissen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees je ff in in tijdzones ofzo
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mijn oma heeft zich nog wel eens afgevraagd waarom ze in Amerika toch altijd 's nachts stemmen. En tennissen.
Verplicht altijd abortus?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk van mening dat het verplicht moet worden
Ik moet wel slapen. Morgen kantoordag..quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:17 schreef Mikeytt het volgende:
Ik denk dat ik eigenlijk wel ga slapenwil morgenochtend alles volgen
zie dat het alleen de thumbnail was. Zijn wel goede presentatoren. Rob Trip en Malouquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel prima toch?
Wat worden ze oud, trouwens, Ik kijk maar 1x per jaar TV ofzo dus dan is het iedere keer schrikken
ziekmelden! dit gaat spannend wordenquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet wel slapen. Morgen kantoordag..
denk je vannacht al iets te weten danquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ziekmelden! dit gaat spannend worden
Voor niets getript dus.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
zie dat het alleen de thumbnail was. Zijn wel goede presentatoren. Rob Trip en Malou
Onderbevolking is op de middellange termijn een veel groter probleem alleen.quote:
Trump wil vast een hertelling van de exit polls, dus het duurt wat langer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:21 schreef matthijst het volgende:
Wtf zijn dit nou weer voor lame exit polls dan
No way in hell..quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ziekmelden! dit gaat spannend worden
Ze mogen wettelijk gezien niets delen wat nog invloed kan hebben op lopende stemming, dus tenzij ze hebben gepolled dat een partij 70% van de stemmen heeft, gaat dat niet gedeeld worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:21 schreef matthijst het volgende:
Wtf zijn dit nou weer voor lame exit polls dan
Dit dus, ik zie het morgen wel. Het is me niet een brakke dag op kantoor waard.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way in hell..
En spannend word het toch pas later in de nacht
Adverteer d'r dan ook niet meequote:Op dinsdag 5 november 2024 23:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze mogen wettelijk gezien niets delen wat nog invloed kan hebben op lopende stemming, dus tenzij ze hebben gepolled dat een partij 70% van de stemmen heeft, gaat dat niet gedeeld worden.
Dat kan ze nietquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:23 schreef AnneX het volgende:
Moet nog bijlezen.
Opeens vroeg ik mij af…wat als Harris als potus Roe vs Wade “de wet van het land” maakt…zijn er dan weer pro lifers, die het naar de Supreme Court kunnen brengen?
Dat kan Harris niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:23 schreef AnneX het volgende:
Moet nog bijlezen.
Opeens vroeg ik mij af…wat als Harris als potus Roe vs Wade “de wet van het land” maakt…zijn er dan weer pro lifers, die het naar de Supreme Court kunnen brengen?
Waarom zit je niet in NWS?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:24 schreef Jippie het volgende:
Wat us dat voor idiote voorgrond muziek bij de NPO, snel naar CNN
Ja en? Je hulpmod op NWS toch?quote:
Kan jij de NWS gangers hiernaartoe sturenquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:24 schreef Jippie het volgende:
Wat us dat voor idiote voorgrond muziek bij de NPO, snel naar CNN
ik kan er compleet naast zitten, maar het moet via de senaat en het huis, en daar hebben de republikeinen genoeg mensen om tegen te stemmen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:23 schreef AnneX het volgende:
Moet nog bijlezen.
Alsjeblieft niet zeg..quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan jij de NWS gangers hiernaartoe sturen
Je zit ernaastquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik kan er compleet naast zitten, maar het moet via de senaat en het huis, en daar hebben de republikeinen genoeg mensen om tegen te stemmen.
Vergeet ook niet, Amerika heeft heel veel christenen en die zorgen ook voor heel veel stemmen.
Als de wet er doorheen komt, dan is er weinig kans dat de SCOTUS het weer teniet doet. Het hele probleem met Roe v Wade was dat het nooit een wet was.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:23 schreef AnneX het volgende:
Moet nog bijlezen.
Klopt. Men vergeet nog wel eens dat er ook bij de democratische stemmer behoorlijk veel gematigde Christenen zitten die naar Europese mening behoorlijk conservatief zijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:25 schreef Droopie het volgende:
Vergeet ook niet, Amerika heeft heel veel christenen en die zorgen ook voor heel veel stemmen.
Ik ben mod op NWS en voor deze verkiezingen help ik hier een handje mee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Je hulpmod op NWS toch?
Nope, iedereen zoekt zijn eigen favo plekje maar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan jij de NWS gangers hiernaartoe sturen
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Klopt. Men vergeet nog wel eens dat er ook bij de democratische stemmer behoorlijk veel gematigde Christenen zitten die naar Europese mening behoorlijk conservatief zijn
Liever niet wat mij betreft. Niks tegen jou. Maar dit is geen FP of NWSquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben mod op NWS en voor deze verkiezingen help ik hier een handje mee.
Er was al genoeg migratie naar dit topic, we kunnen de stromen amper aan.quote:
Dit is wel echt ziek gedateerde informatie.quote:
Oei.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als de wet er doorheen komt, dan is er weinig kans dat de SCOTUS het weer teniet doet. Het hele probleem met Roe v Wade was dat het nooit een wet was.
Maar héél weinig kans dat de democraten naast het presidentschap ook het huis en senaat in handen krijgen, dus dit gaat toch niet gebeuren.
Polen verwacht ik tegenwoordig wel wat hoger ja!quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is wel echt ziek gedateerde informatie.
Het huis gaat waarschijnlijk ook naar de democraten. Het senaat daarentegen... die gaat sowieso rood flippen. 34 van de 100 zetels zijn nu verkiesbaar. 23 van die 34 zijn democratische zetels, waarvan de republikeinse zetels dieprood zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei.
Nancy Pelosi is heel erg zeker van het Huis en de nieuwe Dem speaker. Fwiw
Ik ga gewoon slapenquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klagen bij @:Capricia ajb, fijne verkiezingsnacht gewenst
quote:In Shift From 2020, Identity Politics Loses Its Grip on the Country
There are signs that society is moving away from the progressive left’s often strict expectations about how to discuss culture and politics.
@Jippie heeft zich opgeofferd om ons vanavond op POL te helpen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Je hulpmod op NWS toch?
Jouw mening, niet de mijne. Waar is het afscheid voor @trein2000 trouwens?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
@:jippie heeft zich opgeofferd om ons vanavond op POL te helpen.
Super tof. Want zonder trein en tijger valt hier één groot gat.
Aan kwaliteit.
Blij dus met Jippie.
Ja. Dat moet nog komen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw mening, niet de mijne. Waar is het afscheid voor @:trein2000 trouwens?
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat moet nog komen.
Ik vind het jammer.
Wat klopt er niet aan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:40 schreef matthijst het volgende:
71%: democracy is threatened![]()
Hebben ze Timmermans op tour gestuurd daar?
CNNquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
Welke zender hebben jullie aan om de actie te volgen? Ik heb nu CNN, want die waren al begonnen toen ik wilde inschakelen
is er een linkje?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:41 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heerlijk op CNN. Die kerel gaat naar al die random counties:D Kent heel VS uit zijn hoofd.
John King is dat toch?
Al Jazeeraquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
Welke zender hebben jullie aan om de actie te volgen? Ik heb nu CNN, want die waren al begonnen toen ik wilde inschakelen
Switch tussen MSNBC, CNN, ABC en de NOS op de achtergrond.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:41 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heerlijk op CNN. Die kerel gaat naar al die random counties:D Kent heel VS uit zijn hoofd.
John King is dat toch?
Weet niet. Ik kijk via TV.quote:
De komende uren is er ook weinig te verwachtenquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:43 schreef Jojoke het volgende:
Dit wordt een lange nacht. Misschien toch eerst even slapen.
Wat gaat er aan de democratie veranderen dan?quote:
Ziet er ook iets niet goed uit voor de democraten of gaan ze voor een landslide?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:44 schreef skysherrif het volgende:
nevada ziet er goed uit voor de democraten..
florida texasquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ziet er ook iets niet goed uit voor de democraten of gaan ze voor een landslide?
Wordt?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat gaat er aan de democratie veranderen dan?
Wordt Trump een dictator?
Floridaquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ziet er ook iets niet goed uit voor de democraten of gaan ze voor een landslide?
Fanatiekquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Switch tussen MSNBC, CNN, ABC en de NOS op de achtergrond.
Stop. the. count.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:47 schreef Mikeytt het volgende:
Georgia gaat de polls pas 7.55 ET sluiten door de valse bommeldingen
Gaat toch slechts om twee stembureaus ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:47 schreef Mikeytt het volgende:
Georgia gaat de polls pas 7.55 ET sluiten door de valse bommeldingen
Ik schrijf je een gedicht:quote:
Idemquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Afscheid van Trump, Trein, Tijger. Toevallig?
Of tis in de naam.
Ik ga die laatste twee missen.
Die eerste niet zo zeer.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zal Trump miljoenen aan boete krijgen en in het gevang belanden als Harris wint?
Ik denk dat ze hem gaan executeren!quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zal Trump miljoenen aan boete krijgen en in het gevang belanden als Harris wint?
Denk niet dat de Democraten voor de doodstraf zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem gaan executeren!
CNN want die zit in mijn pakket. Maar ik erger me dood aan alle herhalingen. En de reclame.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
Haha dat gaat nog de hele nacht door die herhalingen. Elke suf nieuwtje wordt 20x besproken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
CNN want die zit in mijn pakket. Maar ik erger me dood aan alle herhalingen. En de reclame.
Ik hoorde overigens daar wel dat stemmen van overzee, expats en militairen, nog lang na vandaag kunnen binnenkomen en geteld worden, hangt van poststempel af.
Ik vind het vooral fijn dat je 20 keer hoort dat een swingstate belangrijk is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha dat gaat nog de hele nacht door die herhalingen. Elke suf nieuwtje wordt 20x besproken.
Fakenews verspreiden is niet makkelijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Presentatrice op CNN oogt al best moe.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Fakenews verspreiden is niet makkelijk
straks gaan ze de woonwijken bespreken. Kan je zien welke wijken rood of blauw stemmen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha dat gaat nog de hele nacht door die herhalingen. Elke suf nieuwtje wordt 20x besproken.
Nopes.quote:Op woensdag 6 november 2024 00:00 schreef heywoodu het volgende:
Even een uurtje serie gekeken, ik neem aan dat er verder nog niks gebeurd is het afgelopen uur?
Hebben ze al uitgelegd hoe dat systeem met kiesmannen werkt en hoeveel je er nodig hebt?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fijn dat je 20 keer hoort dat een swingstate belangrijk is.
Johan Derksen is nog steeds niet in de studioquote:Op woensdag 6 november 2024 00:00 schreef heywoodu het volgende:
Even een uurtje serie gekeken, ik neem aan dat er verder nog niks gebeurd is het afgelopen uur?
269+1quote:Op woensdag 6 november 2024 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze al uitgelegd hoe dat systeem met kiesmannen werkt en hoeveel je er nodig hebt?
Weet ik wel, want dat aantal is uitgebreid benoemd de laatste weken in aardig wat programma'squote:Op woensdag 6 november 2024 00:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
269+1![]()
Alleen niet hoe je kiesman/vrouw kan worden
En dan die man met een hele vette kop en een strakke das en boord die zaken duidt… ik krijg steeds plaatsvervangend ademnood.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)kiezingen-uitgelegd/quote:Op woensdag 6 november 2024 00:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
269+1![]()
Alleen niet hoe je kiesman/vrouw kan worden
Nee. Je kiest kennelijk letterlijk een president. Kiesmannen is een buitenlands, dus eng, begrip.quote:Op woensdag 6 november 2024 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze al uitgelegd hoe dat systeem met kiesmannen werkt en hoeveel je er nodig hebt?
Ik heb goede ervaringen gehoord met President Briequote:Op woensdag 6 november 2024 00:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Je kiest kennelijk letterlijk een president. Kiesmannen is een buitenlands dus eng begrip.![]()
Dat rechtgestreken Jennifer Anniston-haar is ook definitief uit, al die kloons hebben een kunstmatige slag in hun haar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Presentatrice op CNN oogt al best moe.
Ze hebben er zin in de komende 4 jaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 00:06 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
[ x ]
Hadden ze ook wel even kunnen vragen in de polls of ze het hier mee eens zijn.
Op basis van 2% van de stemmen aldaarquote:Op woensdag 6 november 2024 00:06 schreef heywoodu het volgende:
Resultaten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap goed!quote:
19hr ET is 01hr (+6) bij ons.quote:Op woensdag 6 november 2024 00:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
7 uur eastern time, morgen 13.00 uur bij ons, hoor ik op MSNBC. Welterusten dus.
Eerst maar eens gewoon tellen denk. Ze hebben misschien pas 0,5% van de stemmen geteldquote:Op woensdag 6 november 2024 00:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
bij 0,5 verschil gaan ze dan hertellen in Pensylvania?
Dus kijk je morgenochtend (vanochtend) onze tijd pas toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 00:20 schreef Leandra het volgende:
Alsof je Rozendaal (GE) als basis neemt voor de uitslag in NL, en dan vooral omdat ze altijd een van de eersten met de uitslagen zijn.
Keijgt een plusje ook nogquote:Op woensdag 6 november 2024 00:20 schreef Leandra het volgende:
Alsof je Rozendaal (GE) als basis neemt voor de uitslag in NL, en dan vooral omdat ze altijd een van de eersten met de uitslagen zijn.
Waarom? Omdat ik uitleg waarom de bewering dat "Trump aardig aan de leiding" zou zijn nonsens is?quote:Op woensdag 6 november 2024 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus kijk je morgenochtend (vanochtend) onze tijd pas toch?
Doei hequote:
Nee, omdat er eerder niks over te zeggen valtquote:Op woensdag 6 november 2024 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik uitleg waarom de bewering dat "Trump aardig aan de leiding" zou zijn nonsens is?
Nou, tot morgen dan hèquote:Op woensdag 6 november 2024 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, omdat er eerder niks over te zeggen valt
Hoe laat gaat hij tweeten "STOP HET TELLEN"quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is nog vroeger dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |