komt straks weer na wat rustquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh Wolf Blitzer was slechts het voorprogramma, geen plaats meer voor hem op de prime time coverage?
Je mag gewoon Kamala Harris zeggen hoorquote:
Stuk beter als een uur geleden ja. Ik kan echt uren naar King luisterenquote:
7 uur en 45 minutenquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Stel ik ga nu naar bed en sta om 06:00 op, hoeveel heb ik dan gemist?
Als je vroeg opstaat mis je mogelijk de users die bezopen gaan posten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik twijfel tussen zo lang mogelijk opblijven en zo vroeg mogelijk opstaan.
Met een beetje pech, twee mensen die allebei de overwinning hebben uitgeroepen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Stel ik ga nu naar bed en sta om 06:00 op, hoeveel heb ik dan gemist?
quote:What time are the exit polls released?
The embargo period for exit polls will end at 5pm ET on polling day, after which news organisations are allowed to begin reporting results from individual states.
However, at this point they are not permitted to project a winner while voting is still taking place.
Exit polls will only be announced in states where the margins are large enough and they will not be used in the battleground states to project whether Kamala Harris or Donald Trump have won.
Instead, statisticians will use a combination of the exit poll, actual declared votes and other data to forecast a winner.
Along with establishing how respondents voted, the exit poll also questions voters on their demographics and what motivated their decision.
Dat 1 kandidaat de overwinning zal uitroepen over een paar uur staat vast. Hij wil *vandaag* al een uitslagquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met een beetje pech, twee mensen die allebei de overwinning hebben uitgeroepen.
Is toch gewoon een vorm van voter suppression?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Bezsen het volgende:
Al Jazeera lacht Amerikanen uit dat ze lang in de rij moeten staat.
"It doesn't seem too complicated"
Leuk! Erg mooi!
Je kan ook gewoon lekker je nachtrust pakken als je toch op tijd gaat slapen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik twijfel tussen zo lang mogelijk opblijven en zo vroeg mogelijk opstaan.
Ja dat valt wel op.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
Tot nu toe alle vrouwen in de rij die zijn aangesproken Harris stemmers. Geven allemaal abortus of de rechten van hun dochters als reden
Stop vrouwenstemrecht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
Tot nu toe alle vrouwen in de rij die zijn aangesproken Harris stemmers. Geven allemaal abortus of de rechten van hun dochters als reden
Misschien moeten ze hun dochters maar eens wat beter opvoeden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
Want er is een aparte rij voor stemmers vanwege vrouwenrechten?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:29 schreef Bezsen het volgende:
Of zou het wat te maken hebben met waar die journalisten staan?
De kans dat je vrouwen treft waar dat belangrijk voor is in een stad is aanzienlijk groter dan in hilbilly bumfuckery village.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want er is een aparte rij voor stemmer vanwege vrouwenrechten?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hun dochters maar eens wat beter opvoeden.
Want vrouwen in hilbilly bumfuckery village zijn wel goed opgevoed en zouden nooit aan abortus doen. Gotcha.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De kans dat je vrouwen treft waar dat belangrijk voor is in een stad is aanzienlijk groter dan in hilbilly bumfuckery village.
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want vrouwen in hilbilly bumfuckery village zijn wel goed opgevoed en zouden nooit aan abortus doen. Gotcha.
Damn 2,5 uur in de rij alleen maar om te stemmen is wel echt absurd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
CNN: Een rij van 2,5 uur bij een stembureau.
Ook CNN lopend langs die rij van 2,5 uur: This is democracy at its finest.
Wat voor onzin lul jij met je goed opgevoed.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als dat dus niet zo is, kun je hetzelfde antwoord verwachten.
Ah, je bent geen fan van de democratie, genoteerd.quote:
Dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah, je bent geen fan van de democratie, genoteerd.
Daar kwam ik niet als eerste mee, even teruglezen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat voor onzin lul jij met je goed opgevoed.
Liever in de dance macabre rij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:34 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Damn 2,5 uur in de rij alleen maar om te stemmen is wel echt absurd.
Mag dit op verkiezingsdag?quote:
Ik ook niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet als eerste mee, even teruglezen.
Zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De kans dat je vrouwen treft waar dat belangrijk voor is in een stad is aanzienlijk groter dan in hilbilly bumfuckery village.
Zegt daadwerkelijk wel wat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Polymarket is een goksite. Zegt niets dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |