Hoe stupide kun je zijn? Wat denk je van handelsverdragen met Europa bijvoorbeeld?quote:
Hoe groter Rusland, hoe minder impact de VS heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom niet want half van de VS denkt wel zo
Zoals het er nu uit ziet denkt half van de VS zo (Amerikanen vind ik altijd een beetje een te algemene term, Canadazen zijn ook Amerikanen)quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, kijk zo kunnen we naar alles gaan kijken, maar veel Amerikanen zijn juist trots erop dat ze hun bondgenoten hebben gered. Een militair krijgt altijd applaus, waar ze ook lopen in de VS. Amerika zelf heeft ook baat bij zo'n grote bondgenoot zo dichtbij Rusland.
Nogmaals, de VS heeft die verdragen niet nodig. Het is de EU die dat nodig heeft. (Europa is wat anders)quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe stupide kun je zijn? Wat denk je van handelsverdragen met Europa bijvoorbeeld?
De argumenten zijn weer eens op zie ik, reageer dan niet. Dat houd het topic een stuk overzichtelijker.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Komen ≠ binnen halen. Lijkt me niet zo moeilijk. Maar misschien kun je het woordje "import" ook weer eens gebruiken. Dan lijk je ook meteen weer een flinke jongen.
Het gaat niet om het schetsen van een positief of negatief beeld. Het punt is dat deporteren inhoudt dat je miljoenen mensen onttrekt uit de economie. Of je dat problematisch vindt, is ieder voor zich. Ik woon verder niet in dat land, dus mij zat het een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
Mwah, je schetst hier een veel te positief beeld.
Als je kijkt naar samenstelling van de illegale migranten in de VS is bijvoorbeeld een aanzienlijk deel minderjarig, heeft bijna de helft niet eens de middelbare school afgemaakt en spreekt geen of slecht Engels en 35% maakt ook geen onderdeel uit van de beroepsbevolking. En ik baseer mij hierbij op cijfers die je hier kunt terugvinden.
quote:Persons who are neither employed nor unemployed are not in the labor force. This category includes retired persons, students, those taking care of children or other family members, and others who are neither working nor seeking work
Neem je eigen advies ter harte.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De argumenten zijn weer eens op zie ik, reageer dan niet. Dat houd het topic een stuk overzichtelijker.
Ja, blijkbaar is niet 100% van de VS goed geïnformeerd en snappen er veel mensen niet dat de VS zo wat bestaat van handel en world police spelen. The land of the free cost folks like you and me. (Freedom cost a buck o five)quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet denkt half van de VS zo (Amerikanen vind ik altijd een beetje een te algemene term, Canadazen zijn ook Amerikanen)
Niet? De VS importeert niets vanuit Europa?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nogmaals, de VS heeft die verdragen niet nodig. Het is de EU die dat nodig heeft. (Europa is wat anders)
En daarnaast zijn deportaties van die grootte niet bepaald succesvol geweest in de geschiedenis, behalve als je juist uit bent op leed.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat niet om het schetsen van een positief of negatief beeld. Het punt is dat deporteren inhoudt dat je miljoenen mensen onttrekt uit de economie. Of je dat problematisch vindt, is ieder voor zich. Ik woon verder niet in dat land, dus mij zat het een rotzorg zijn.
Want zoals de cijfers die jij postte laten zien: miljoenen illegalen werken. Werkgevers zijn van deze mensen afhankelijk en met hun uitgaven pompen ze geld in de economie.
Ik moest trouwens even opzoeken wat 'not in the labor force' betekent, maar dat gaat dus hierom:
[..]
Goed punt en zeker het overwegen waard. Al denk ik dat voor de VS dit voelt als een tweede Afghanistan. Het is geld pompen met tot nu toe weinig opbrengst. Oekraïne is gewoon niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoe groter Rusland, hoe minder impact de VS heeft.
Zeg ik dat de VS niets importeert? Je gaat ook echt van hot naar her in je beargumentatie.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet? De VS importeert niets vanuit Europa?
We vinden het Westen toch zo hoe het moet zijn? Als je dat in stand wil houden, zal je ook goed contact moeten onderhouden met bondgenoten, daar profiteert het hele Westen van. Dan kun je ook van vrijheid blijven genieten in de USA. Tuurlijk de manier van samenwerken valt te bespreken, maar zomaar opgeven is jezelf in de voet schieten.,quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goed punt en zeker het overwegen waard. Al denk ik dat voor de VS dit voelt als een tweede Afghanistan. Het is geld pompen met tot nu toe weinig opbrengst. Oekraïne is gewoon niet sterk genoeg.
Maar goed wat is het waard voor de VS om hier geld in te blijven steken en hoe lang kan je dat verkopen aan je landgenoten.
Als Trump wint is er geen NAVO meer, althans een NAVO zonder de VS. Want Trump heeft al meerdere keren laten doorschemeren weg te willen uit de NAVO. In tegen stelling tot de vorige ambtstermijn heeft hij deze keer geen vertandige mensen om hem heen om dit om te praten. Alleen ja knikkers.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat boeit de VS dat?
Rusland loopt ook op zijn tandvlees dus Oost Ukraine onderverdelen/annexeren dat zal voor Poetin kunnen worden uitgelegd als een overwinning. West Ukraine vervolgens lid maken van de NAVO.
Ik heb het erin gezet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:40 schreef Mikeytt het volgende:
Wellicht kan TS of een mod deze in de OP zetten? Live results.
https://apnews.com/projects/election-results-2024/
Wat vinden we precies?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
We vinden het Westen toch zo hoe het moet zijn?
Europa zal toch Amerikaans beste handelspartner moeten blijven en instabiliteit in Europa is daarom ook niet goed voor Murricah.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Nogmaals waarom zou de VS steun moeten geven? Wat is het voordeel van een inwoner in een stad zoals LA om te investeren in een Oost-Europees land?
En Europa heeft jaren lang alleen maar geleund op de VS in de NAVO en zelf NIKS gedaan. Probeer het eens vanuit het standpunt van iemand uit de VS te bekijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als Trump wint is er geen NAVO meer, althans een NAVO zonder de VS. Want Trump heeft al meerdere keren laten doorschemeren weg te willen uit de NAVO. In tegen stelling tot de vorige ambtstermijn heeft hij deze keer geen vertandige mensen om hem heen om dit om te praten. Alleen ja knikkers.
Hoezo weinig opbrengst? Rusland is flink verzwakt en de VS heeft veel geleerd over hoe een modern slagveld eruit ziet. Het meeste geld gaat trouwens rechtstreeks naar de Amerikaanse wapenindustrie. De grootste donaties vonden namelijk plaats in oud wapentuig dat aan vervanging toe wasquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goed punt en zeker het overwegen waard. Al denk ik dat voor de VS dit voelt als een tweede Afghanistan. Het is geld pompen met tot nu toe weinig opbrengst. Oekraïne is gewoon niet sterk genoeg.
Maar goed wat is het waard voor de VS om hier geld in te blijven steken en hoe lang kan je dat verkopen aan je landgenoten.
Precies, de Amerikaanse economie is zeer gebaat bij de oorlogmachine.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoezo weinig opbrengst? Rusland is flink verzwakt en de VS heeft veel geleerd over hoe een modern slagveld eruit ziet. Het meeste geld gaat trouwens rechtstreeks naar de Amerikaanse wapenindustrie. De grootste donaties vonden namelijk plaats in oud wapentuig dat aan vervanging toe was
Omdat er geen dreiging meer was. Nu is dat er wel en zijn alle lidstaten weer op de afgesproken 2% norm. Daarnaast hebben bondgenoten de VS geholpen in Afghanistan, Irak, Libie en de War on Terror. Het is niet alsof we helemaal niets hebben bijgedragen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
En Europa heeft jaren lang alleen maar geleund op de VS in de NAVO en zelf NIKS gedaan. Probeer het eens vanuit het standpunt van iemand uit de VS te bekijken.
Democratie, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van Godsdienst, vrijheid van geaardheid, uitbuiting voorkomen, rechten bij een rechtbank, gelijkheid. Het kan altijd beter, maar dat zijn wel dingen waar we in het Westen naar streven.quote:
Ik denk dat de VS (we hebben het hier in dit topic over de VS lijkt mij niet over geheel Amerika) een heel end komt met hun handel zonder Oekraine in Europa (dus onderdeel van Rusland) en zonder een NATO.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Europa zal toch Amerikaans beste handelspartner moeten blijven en instabiliteit in Europa is daarom ook niet goed voor Murricah.
Dat is een dreigement om lidstaten aan het betalen te zetten. Hij kan niet zomaar uit De NAVO stappen daarvoor heeft hij steun nodig van De Senaat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als Trump wint is er geen NAVO meer, althans een NAVO zonder de VS. Want Trump heeft al meerdere keren laten doorschemeren weg te willen uit de NAVO. In tegen stelling tot de vorige ambtstermijn heeft hij deze keer geen vertandige mensen om hem heen om dit om te praten. Alleen ja knikkers.
Maar de vraag is ten koste van wat verdedigen we dat? Hoeveel euro per m3 wil je betalen voor je gas?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Democratie, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van Godsdienst, vrijheid van geaardheid, uitbuiting voorkomen, rechten bij een rechtbank, gelijkheid. Het kan altijd beter, maar dat zijn wel dingen waar we in het Westen naar streven.
Je standpunt is wel duidelijk, je geeft geen fuck om onze eigen veiligheid in Europa. De Russen gaan niet stoppen als ze een stukje Oekraïne krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS (we hebben het hier in dit topic over de VS lijkt mij niet over geheel Amerika) een heel end komt met hun handel zonder Oekraine in Europa (dus onderdeel van Rusland) en zonder een NATO.
Ja, dan ga je met elkaar om de tafel zitten, niet zomaar opstappen. Nogmaals, de VS heeft hier ook profijt van, want als de rest van de wereld tegen ze is schiet het voor hun ook weinig op. Wij hebben veel invloeden vanuit Amerika op ons dagelijks leven, en dat levert de VS ook weer genoeg op. En het is niet alleen maar in geld, maar als supermacht is het fijn dat je een grote groep bondgenoten hebt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
En Europa heeft jaren lang alleen maar geleund op de VS in de NAVO en zelf NIKS gedaan. Probeer het eens vanuit het standpunt van iemand uit de VS te bekijken.
Hij kan de Senaat omzeilen middels een executive order die vervolgens door The Supreme Court, die op zijn hand is, kan worden goedgekeurd. En zelfs als dat niet lukt dan kan Trump de NAVO volledig ondermijnen door de Amerikaanse tripwire troepen weg te halen uit Europa en publiekelijk te zeggen dat hij artikel 1 van de NAVO gaat negeren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een dreigement om lidstaten aan het betalen te zetten. Hij kan niet zomaar uit De NAVO stappen daarvoor heeft hij steun nodig van De Senaat.
Dat de NAVO feitelijk de VS is geeft ook wel te denken hoe wij de boel hier in Europa een halve eeuw hebben laten versloffen qua leger omdat Amerika toch wel te hulp zou schieten .
Ah want dat is de keuze, mensenrechten of goedkoper gas.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar de vraag is ten koste van wat verdedigen we dat? Hoeveel euro per m3 wil je betalen voor je gas?
Een typische Trump supporter. HURDUR!quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah want dat is de keuze, mensenrechten of goedkoper gas.
En dan zal ineens Iran, N-Korea, Rusland ons aanvallen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij kan de Senaat omzeilen middels een executive order die vervolgens door The Supreme Court, die op zijn hand is, kan worden goedgekeurd. En zelfs als dat niet lukt dan kan Trump de NAVO volledig ondermijnen door de Amerikaanse tripwire troepen weg te halen uit Europa en publiekelijk te zeggen dat hij artikel 1 van de NAVO gaat negeren.
Als Trump wint is de NAVO dood.
Definieer 'ons'. Poetin is natuurlijk al decennia bezig met een imperialistische expansieoorlog. Finland of de Baltische staten zijn wel reële kandidaten als Oekraïne valt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En dan zal ineens Iran, N-Korea, Rusland ons aanvallen?
Ik vind de termen Amerika en de VS door elkaar gebruiken altijd een beetje vervelend omdat het twee verschillende zaken zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dan ga je met elkaar om de tafel zitten, niet zomaar opstappen. Nogmaals, de VS heeft hier ook profijt van, want als de rest van de wereld tegen ze is schiet het voor hun ook weinig op. Wij hebben veel invloeden vanuit Amerika op ons dagelijks leven, en dat levert de VS ook weer genoeg op. En het is niet alleen maar in geld, maar als supermacht is het fijn dat je een grote groep bondgenoten hebt.
Het klinkt een beetje als de loze kreten als 'Nederland betaald het meest aan de EU en daar gaan dus jouw centen heen', zonder je dan ook te verdiepen in wat het ons allemaal oplevert als klein landje.
Rusland aast op de Baltische Staten en eventueel daarna Finland en Polen. Dus ja de kans is dan aanwezig dat we rechtsstreeks in oorlog komen met Rusland omdat dit onze bondgenoten zijn en we een verdedigingspact met deze landen hebben in de NAVO en EUquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@Chivaz ik ben oprecht benieuwd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:21 schreef wpor het volgende:
[..]
1. Pas vanaf januari mag men in Californië niet om een ID vragen bij het stemmen zelf, dat is deze verkiezing nog helemaal niet van toepassing. In 2028 dus pas weer, wat betreft nationale verkiezingen.
2. In Californië is, ook dan nog steeds, de enige manier om aan een stembiljet te komen, registratie met je ID.
Dus wat is precies je punt?
Amerika = USA, ons = Oiropa, NL. Ligt net aan de context, volgens mij heel gangbaar hoor maar goed.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Definieer 'ons'. Poetin is natuurlijk al decennia bezig met een imperialistische expansieoorlog. Finland of de Baltische staten zijn wel reële kandidaten als Oekraïne valt.
Als je ziet hoeveel moeite Rusland met Oekraïne heeft... Ik denk ook niet dat Russen zitten te springen om Finland te veroveren omdat Finland niet in de Sovjet-Unie heeft gezeten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Rusland aast op de Baltische Staten en eventueel daarna Finland en Polen. Dus ja de kans is dan aanwezig dat we rechtsstreeks in oorlog komen met Rusland omdat dit onze bondgenoten zijn en we een verdedigingspact met deze landen hebben in de NAVO en EU
China is alleen geïnteresseerd in Taiwan en Noord Korea in Zuid Korea. Zij dus niet.
Eh ja, dat ligt aan de context. Dus vandaar dat ik het stel en je een voorbeeld geeft van reële volgende doelwitten van Russische expansie.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amerika = USA, ons = Oiropa, NL. Ligt net aan de context, volgens mij heel gangbaar hoor maar goed.
Oekraïne is natuurlijk gigantisch in vergelijking met een Estland of Letland. En de relevante vraag is natuurlijk hoe het Oekraïne was vergaan zonder verregaande steun vanuit Europa, maar vooral vanuit de VS.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel moeite Rusland met Oekraïne heeft... Ik denk ook niet dat Russen zitten te springen om Finland te veroveren omdat Finland niet in de Sovjet-Unie heeft gezeten.
Klopt, maar Finland hoorde wel bij Rusland tot (uit m'n blote bol) 1919. En daar waren ze in Finland al niet zo blij mee .quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel moeite Rusland met Oekraïne heeft... Ik denk ook niet dat Russen zitten te springen om Finland te veroveren omdat Finland niet in de Sovjet-Unie heeft gezeten.
Je veranderd steeds van doelpalen, dat is vervelend. Jij vraagt van alles, maar bij elk antwoord switch je van onderwerp. We hebben het over waarom de VS (of Amerika, je begrijpt zeker wel wat ik bedoel) bondgenoot moet blijven met Europa. Ik stel dat ze die nodig hebben om de Westerse normen en waarden hoog te blijven houden. Jij vraagt min of meer welke waarde en die geef ik je. Vervolgens Switch je naar de situatie in Oekraïne, waar NATO niet bij betrokken is en we alleen steun geven. En dan komt de keuze tussen al die waarden en 'prijs per m3 gas'. Dat was dus het punt niet, maar jij rekent de ander er wel op af, blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik vind de termen Amerika en de VS door elkaar gebruiken altijd een beetje vervelend omdat het twee verschillende zaken zijn.
Nu doe je ook een beetje alsof de VS niet om tafel heeft gezeten wat betreft de NAVO:
Bekijk deze YouTube-video
Pas toen Oekraine binnen was gevallen zagen we dat peif paf roepen tijdens een training voor soldaten niet heel erg effectief is in een echte oorlog.
[..]
Het is letterlijk een keuze geweest waarvoor we hebben gestaan in Europa
Die orders moeten komen vanuit een noodsituatie die er niet is. Nogmaals ik geloof er geen zak van. Te meer omdat de Amerikaanse oorlogsindustrie enorm veel garen spint bij de dominante positie die ze hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij kan de Senaat omzeilen middels een executive order die vervolgens door The Supreme Court, die op zijn hand is, kan worden goedgekeurd. En zelfs als dat niet lukt dan kan Trump de NAVO volledig ondermijnen door de Amerikaanse tripwire troepen weg te halen uit Europa en publiekelijk te zeggen dat hij artikel 1 van de NAVO gaat negeren.
Als Trump wint is de NAVO dood.
nee, Maar oost-europa kun je op de lange termijn vergeten. want het eerste dat gebeurd is dat de geldkraan naar de Oekraïne dichtgaat, zodat het land Russisch grondgebied wordt. vervolgens wordt er vanuit Rusland intieme banden aangeknoopt met Servië Hongarije Slowakije. Polen en Tsjechië halen Nu nog hun neus op, dus die krijgen meer te maken met spionage en sabotage en kleine acties om te kijken hoe de navo gaat reageren als die verdeeld is. ondertussen bereid mijn waarschijnlijk coups voor in Georgië en Moldavië om die ook bij groot-rusland te halen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het probleem met Trump is een beetje dat hij het concept 'non-zero sum' niet zo goed snapt. Kijk, de VS zal niet direct uit de NAVO stappen, maar een Poetin ziet ook wel dat met Trump het maar zeer de vraag is of artikel 5 in gang wordt gezet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die orders moeten komen vanuit een noodsituatie die er niet is. Nogmaals ik geloof er geen zak van. Te meer omdat de Amerikaanse oorlogsindustrie enorm veel garen spint bij de dominante positie die ze hebben.
Als ze Europa laten zitten hoeven we ook hun spullen niet meer te kopen want er is geen relevantie meer door het wegvallen van de alliantie. Bovendien kan het ons de handen drijven van China. Zij hebben er alle belang bij om die dominantie vast te houden.
Kijk de interviews met Bolton maar eens. Die heeft Trump er de vorige keer van weerhouden om uit de NAVO te stappen. Zijn eigen partij is nota bene zo bang dat Trump er deze keer wel uitstapt dat ze een wet hebben gemaakt en aangenomen om te voorkomen dat hij dit zomaar eenzijdig kan doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die orders moeten komen vanuit een noodsituatie die er niet is. Nogmaals ik geloof er geen zak van. Te meer omdat de Amerikaanse oorlogsindustrie enorm veel garen spint bij de dominante positie die ze hebben.
Als ze Europa laten zitten hoeven we ook hun spullen niet meer te kopen want er is geen relevantie meer door het wegvallen van de alliantie. Bovendien kan het ons de handen drijven van China. Zij hebben er alle belang bij om die dominantie vast te houden.
1) Ik switch niet van Europa naar de NATOquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je veranderd steeds van doelpalen, dat is vervelend. Jij vraagt van alles, maar bij elk antwoord switch je van onderwerp. We hebben het over waarom de VS (of Amerika, je begrijpt zeker wel wat ik bedoel) bondgenoot moet blijven met Europa. Ik stel dat ze die nodig hebben om de Westerse normen en waarden hoog te blijven houden. Jij vraagt min of meer welke waarde en die geef ik je. Vervolgens Switch je naar de situatie in Oekraïne, waar NATO niet bij betrokken is en we alleen steun geven. En dan komt de keuze tussen al die waarden en 'prijs per m3 gas'. Dat was dus het punt niet, maar jij rekent de ander er wel op af, blijkbaar.
Vermoeiend.
Waarom laat die partij hem wel verkiesbaar stellen als ze/een deel er zo bang voor is?quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kijk de interviews met Bolton maar eens. Die heeft Trump er de vorige keer van weerhouden om uit de NAVO te stappen. Zijn eigen partij is nota bene zo bang dat Trump er deze keer wel uitstapt dat ze een wet hebben gemaakt en aangenomen om te voorkomen dat hij dit zomaar eenzijdig kan doen.
https://www.cbc.ca/news/w(...)roofs-nato-1.7059768
Volg je de Amerikaanse politiek überhaupt?quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom laat die partij hem wel verkiesbaar stellen als ze/een deel er zo bang voor is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |