Het dwingt Ukraine in elk geval aan de onderhandelingstafel. Rusland zal nooit stoppen met bloedvergieten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je wil dus Putin zijn zin geven en er vanuit gaan dat ie het daarbij houdt?
Nou ja; waarom is dat het probleem van de VS?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met als effect meer dode, gemartelde en verkrachtte Oekraïners
Ja, natuurlijk. Men is illegaal het land binnengekomen, dat moet bestraft worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moet je illegale immigratie niet belonen, maar als mensen illegaal binnengekomen zijn en inmiddels al jaren meedraaien, een baan hebben, bijdragen aan de samenleving en economie, moet je ze dan alsnog straffen omdat ze in eerste instantie illegaal binnenkwamen?
Mwah, je schetst hier een veel te positief beeld.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, dat deporteren.
Die Amerikanen moeten het helemaal zelf weten, maar het is natuurlijk tamelijk stupide om in een klap 10 tot 20 miljoen mensen te deporteren. Je kunt het zwaar vervelend vinden dat die lui illegaal in de VS verblijven, maar deze mensen werken vrijwel allemaal (anders heb je weinig te zoeken in de VS) en ze geven daar ook gewoon geld uit.
Deporteren houdt in dat je in een klap 10 tot 20 miljoen werknemers én consumenten uit de economie onttrekt. Ik hoef toch niet uit te leggen dat dat een hoop geld gaat kosten.
Als je alle maatregelen van Trump van tafel afveegt en je roept ook nog eens dat ze allemaal moeten komen. Dan kan ik dat niet anders zien dan een open uitnodiging. Dat werd later ook duidelijk toen men die illegalen ging interviewen. De een na de ander riep dat ze kwamen vanwege Biden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar van "binnen halen" is natuurlijk geen sprake.
Echt he. Het is sowieso al zo'n scheef kiessysteem met de kiesmannen, slechts 2 partijen, 1 partij die duidelijk de meerderheid over het totaal aantal stemmen heeft, maar de andere partij die duidelijk de meerderheid van de staten wint.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan bepaalt het Huis van Afgevaardigden en wint Trump.
Dat zou wat zijn zeg.
Je moet het maar op je conto hebben willen staan. Ik zie het probleem niet met geven van steun aan Oekraïne eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou ja; waarom is dat het probleem van de VS?
Waarmee je een verdere instabiliteit in oostelijk Europa garandeert. Slimquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Het dwingt Ukraine in elk geval aan de onderhandelingstafel. Rusland zal nooit stoppen met bloedvergieten.
Omdat er in de VS genoeg andere problemen zijn? Geld kan maar een keer worden uitgegeven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je moet het maar op je conto hebben willen staan. Ik zie het probleem niet met geven van steun aan Oekraïne eigenlijk.
De VS ligt niet in Europa.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarmee je een verdere instabiliteit in oostelijk Europa garandeert. Slim
Europa heeft de Amerikaanse steun hard zat nodig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat er in de VS genoeg andere problemen zijn? Geld kan maar een keer worden uitgegeven.
Komen ≠ binnen halen. Lijkt me niet zo moeilijk. Maar misschien kun je het woordje "import" ook weer eens gebruiken. Dan lijk je ook meteen weer een flinke jongen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je alle maatregelen van Trump van tafel afveegt en je roept ook nog eens dat ze allemaal moeten komen. Dan kan ik dat niet anders zien dan een open uitnodiging. Dat werd later ook duidelijk toen men die illegalen ging interviewen. De een na de ander riep dat ze kwamen vanwege Biden.
Bekijk deze YouTube-video
Merkel deed hetzelfde met “wir schaffen das”, en dat heeft uiteraard desastreuze gevolgen gehad voor Duitsland.
Zodat Rusland een paar jaar de tijd heeft om op adem te komen en dan de rest van Oekraïne binnenvalt en ook de Baltische staten waardoor wij ook rechtstreeks een oorlog zullen hebben met Rusland?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je wil dus Putin zijn zin geven en er vanuit gaan dat ie het daarbij houdt?
Dat is een andere discussie. Nogmaals waarom zou de VS steun moeten geven? Wat is het voordeel van een inwoner in een stad zoals LA om te investeren in een Oost-Europees land?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Europa heeft de Amerikaanse steun hard zat nodig.
En wie zegt dat dat die niet opgelost kunnen worden vanwege steun aan Oekraïne?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat er in de VS genoeg andere problemen zijn? Geld kan maar een keer worden uitgegeven.
Je snapt er weinig van lees ik wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Nogmaals waarom zou de VS steun moeten geven? Wat is het voordeel van een inwoner in een stad zoals LA om te investeren in een Oost-Europees land?
Kijkt op horloge....quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat die niet opgelost kunnen worden vanwege steun aan Oekraïne?
Ah het altijd mooie antwoord 'jij bent dom en ik ben slim'. Sterk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van lees ik wel.
Daar geef je wel blijk van want die "ver van mijn bed show" slaat nergens op.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah het altijd mooie antwoord 'jij bent dom en ik ben slim'. Sterk.
Ja, kijk zo kunnen we naar alles gaan kijken, maar veel Amerikanen zijn juist trots erop dat ze hun bondgenoten hebben gered. Een militair krijgt altijd applaus, waar ze ook lopen in de VS. Amerika zelf heeft ook baat bij zo'n grote bondgenoot zo dichtbij Rusland.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Nogmaals waarom zou de VS steun moeten geven? Wat is het voordeel van een inwoner in een stad zoals LA om te investeren in een Oost-Europees land?
Wat boeit de VS dat?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarmee je een verdere instabiliteit in oostelijk Europa garandeert. Slim
Leg dan eens uit waarom niet want half van de VS denkt wel zoquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar geef je wel blijk van want die "ver van mijn bed show" slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |