https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Hey niet zo serieus nemen allemaal ouwe reus, laat gaan joh.quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:19 schreef DrDentz het volgende:
De voormalig linksback van Veendam kijkt om 18:00 het NOS Journaal, schrijft zijn lijstje met onderwerpen en rijdt dan dagelijks naar Hilversum om het volk toe te spreken en weet het beter dan alle experts. Wat een belachelijk landje zijn we geworden eigenlijk hč.
Eigen website of op X beginnen en daar verder met Nicky op de plek van Genee en weer met sigaar erbij want dat mag dan weer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als Johan slim is zegt hij dat het een 'onwerkbare' situatie is geworden en dan ontbinden.
Misschien kunnen ze het geflopte Een huis onder de zon of Muscles en Brains van net5 op de plek van VI zetten
Omdat Genee een smerige rat is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 02:38 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom ging Derksen nou naar huis?
Dat is Derksen ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 03:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Omdat Genee een smerige rat is.
Ja, dit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 02:04 schreef spapaars het volgende:
We hebben al een tijdje minder dan een miljoen kijkers, dus laten we de boel nog eens opschudden.
Zo doorzichtig weer.
Hier heb je een transcriptie.quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:05 schreef Paul het volgende:
wat heb ik nou allemaal gemist
[ afbeelding ]
Als dit geacteerd was, hadden ze acteur moeten worden. Aparte kamer inrichten voor de Oscars. Allebei.quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, dit.
Echt, wie trapt toch steeds weer in die toneelstukjes van ze?
Scoop???quote:
Ben benieuwd. Johan is niet van het thuiszitten en Genee beseft dat Johan onmisbaar is voor het programma en zijn eigen succes. Maar voor ons als kijker worden het ook lange weken dan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:57 schreef RipCity het volgende:
AngelaGodin:
Wilfred Genee loopt al tijden te muiten en gebruikt Vandaag Inside als particuliere reclamezuil
https://www.ad.nl/show/wi(...)eclamezuil~a07393fe/
Sjek is de saaiste man op de Nederlandse televisie.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Raymond en Job afwisselend.
Sjek mag ook wel van mij trouwens
Ik denk dat mensen die houden van de volkszangers waar Genee zo gek op is, een te laag IQ en concentratievermogen hebben om naar wat voor praatprogramma dan ook te kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:21 schreef DrDentz het volgende:
Wel beetje apart dat Johan een grote rol speelt in deze videoclip, en vervolgens alle promotie om dit onder de aandacht te brengen haat. Je boort toch een beetje dezelfde doelgroep aan met dit programmaatje en dit liedje zou je zeggen.
Maar wel profetische video, hoe Johan wegloopt: "wat een ellende, daar wil je toch niet bijhoren?"
Jezus wat een kut nummerquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:21 schreef DrDentz het volgende:
Wel beetje apart dat Johan een grote rol speelt in deze videoclip, en vervolgens alle promotie om dit onder de aandacht te brengen haat. Je boort toch een beetje dezelfde doelgroep aan met dit programmaatje en dit liedje zou je zeggen.
Maar wel profetische video, hoe Johan wegloopt: "wat een ellende, daar wil je toch niet bijhoren?"
Mensen die blind achter Israël staan en doen alsof het allemaal begon met 7 oktoberquote:Op dinsdag 5 november 2024 06:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, dit.
Echt, wie trapt toch steeds weer in die toneelstukjes van ze?
Keek sowieso nooit meer, ergerde me al mateloos aan dat domme gehinnik van Gijp en na die 7 Oktober uitspraak van Derksen heeft ie helemaal afgedaan..
Hij ging de mist in met "de joden". Zoals Frits Barend zei: "Wat heeft mijn kleinzoon hiermee te maken?"quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mensen die blind achter Israël staan en doen alsof het allemaal begon met 7 oktober![]()
Derksen raaskalt al jaren, maar als hij ergens nog iets zinnigs over zei dan was het wel over Israël.
Wat hij zelf ook aangaf en verduidelijkte dat hij doelde op de staat Israel. Een van de weinige zinnige dingen die nog uit zijn onderbuik kwam.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:03 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij ging de mist in met "de joden". Zoals Frits Barend zei: "Wat heeft mijn kleinzoon hiermee te maken?"
Het was typerend voor zijn onnadenkende kroegpraat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat hij zelf ook aangaf en verduidelijkte dat hij doelde op de staat Israel. Een van de weinige zinnige dingen die nog uit zijn onderbuik kwam.
Het is met name Wilfred Genee, die er geen echte energie meer in lijkt te steken. Hij kijkt altijd zo blassé.quote:Op dinsdag 5 november 2024 02:04 schreef spapaars het volgende:
We hebben al een tijdje minder dan een miljoen kijkers, dus laten we de boel nog eens opschudden.
Zo doorzichtig weer.
Dit is het einde van lineair tv kijken, nu gaan we alleen nog streamenquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:28 schreef Dutch_view het volgende:
Wat moeten we straks gaan kijken om 21:30
Hopelijk Veronica Offside.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:28 schreef Dutch_view het volgende:
Wat moeten we straks gaan kijken om 21:30
quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is met name Wilfred Genee, die er geen echte energie meer in lijkt te steken. Hij kijkt altijd zo blassé.
Als ik aan iemand vervangen denk, dan is het Genee.
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mensen die blind achter Israël staan en doen alsof het allemaal begon met 7 oktober![]()
Derksen raaskalt al jaren, maar als hij ergens nog iets zinnigs over zei dan was het wel over Israël.
Dat zou jammer zijn, wellicht is een korte break geen slecht idee zodat ze het format weer intern kunnen bespreken. Ik denk dat Johan uiteindelijk wel weer wil terugkomen omdat hij dit al niet meer voor het geld hoefde te doen. Ik denk dat Johan ook graag in de kijker staat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wilfred zei net op 538 dat Johan had aangegeven door te willen gaan (contract verlengen) maar deze week toch ineens liet weten het niet te doen. Dat zou wellicht ook meespelen waardoor Genee dacht 'laten we er dan maar meteen mee stoppen'.
Ik denk niet dat Raymond Mens zich zorgen hoeft te maken, die wordt gewoon de opvolger van Maarten van Rossem als de Amerika-deskundige de komende jaren op tv.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:49 schreef RipCity het volgende:
Vaste gast Raymond Mens maakt zich zorgen over Vandaag Inside
Politicoloog en vaste Vandaag Inside-gast Raymond Mens maakt zich zorgen over de toekomst van het programma. Dat zei hij dinsdagochtend in de Radio 10 Ochtendshow met Lex Gaarthuis. Johan Derksen liep maandagavond een paar minuten na de start van de uitzending boos weg bij de uitzending van het SBS-programma.
"Ik heb alles afgezegd om bij Vandaag Inside te zitten vanavond om over de Amerikaanse verkiezingen te praten, dus ik mag hopen dat het vanavond doorgaat", zegt Mens. "Toen Johan wegliep dacht ik voor het eerst in al die tijd van ruzies en confrontaties: oeh, dit zou wel eens echt het einde kunnen zijn."
Toch weet Mens ook "hoe leuk" Derksen het vindt om Vandaag Inside te maken. "Maar ik durf er geen fles wijn op te zetten dat Johan vanavond weer aan tafel zit."
Het gesprek bij Vandaag Inside liep maandagavond niet goed toen Wilfred Genee zei dat hij van plan was "de hele avond leuk" te doen. "Ik vind je een geweldige flapdrol", zei Derksen daarop. Dat was andersom ook het geval. "Dat weet je inmiddels", aldus Genee. "Weet je wat, ik ben er wel klaar mee", zei Derksen daarna. "Ik ga naar huis. Het is voor mij voorbij", zei hij terwijl hij van de tafel wegliep. "Rij voorzichtig", gaf Genee hem nog na.
Ik bespeur een lichte vorm van rancune.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:57 schreef RipCity het volgende:
AngelaGodin:
Wilfred Genee loopt al tijden te muiten en gebruikt Vandaag Inside als particuliere reclamezuil
Maandag en vrijdag de nadruk op sport met Gijp en wat andere sportgasten als Valentijn of Hansie. Dinsdag, woensdag en donderdag dan Derksen met gasten als Verlinde, Knoeperd, De Winther en het liefst ook wat nieuwe gasten die nog wel durven. Genee zou je wellicht af en toe door Hendriks kunnen laten vervangen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, wellicht is een korte break geen slecht idee zodat ze het format weer intern kunnen bespreken. Ik denk dat Johan uiteindelijk wel weer wil terugkomen omdat hij dit al niet meer voor het geld hoefde te doen. Ik denk dat Johan ook graag in de kijker staat.
Er zit nog wel een verschil tussen een beetje promotie of zowat elk rustig moment in de uitzending ervoor gebruiken..quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:21 schreef DrDentz het volgende:
Kan niet de hele column lezen, maar particuliere reclamezuil is toch wel een terechte opmerking?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:50 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik bespeur een lichte vorm van rancune.
Ik vond dat gehoereer van Genee altijd al irritant. Badjassen, screen savers, onderbroeken en nou dat domme liedje. Goedkoop allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen een beetje promotie of zowat elk rustig moment in de uitzending ervoor gebruiken..
Maar goed: daar was Derksen ook zelf altijd goed in met z’n boekjes
Absoluut. Tot het irritante aan toe met dat geweldige kutnummer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan niet de hele column lezen, maar particuliere reclamezuil is toch wel een terechte opmerking?
Wilfred is een trekpop geworden van zijn eigen eurotekens geworden. Hij repeteert het woord 'merchandising' om elke twee zinnen. Een ruggengraat van een banaan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:57 schreef RipCity het volgende:
AngelaGodin:
Ah ja, Johan doet dit al zolang. Denk dat hij sinds 1999 al aan zo'n tafel zit, en Johan is nauwelijks ziek of afwezig geweest in 25 jaar. Hij kan zich dit wel een keertje veroorloven, maar vandaag zal hij er wel weer moeten zitten, gok ik. Of misschien gunnen ze hem nog even afkoeltijd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef DrDentz het volgende:
Je zit wel in een luxepositie als je op je werk gewoon na 5 minuten al kunt zeggen: krijg de tering, ik ga naar huis.
Ik hoop weet zeker dat ie er vanavond zit en er dan met gestrekt been ingaat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah ja, Johan doet dit al zolang. Denk dat hij sinds 1999 al aan zo'n tafel zit, en Johan is nauwelijks ziek of afwezig geweest in 25 jaar. Hij kan zich dit wel een keertje veroorloven, maar vandaag zal hij er wel weer moeten zitten, gok ik. Of misschien gunnen ze hem nog even afkoeltijd.
Vergeet ShowBird niet! Dat komt ook meerdere keren per week langs.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik vond dat gehoereer van Genee altijd al irritant. Badjassen, screen savers, onderbroeken en nou dat domme liedje. Goedkoop allemaal.
Wilfred is een fantastische presentator, authentiek en overwogen. Hij moet het doen met idioten aan tafel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:15 schreef Idisrom het volgende:
Wilfre
[..]
Wilfred is een trekpop geworden van zijn eigen eurotekens geworden. Hij repeteert het woord 'merchandising' om elke twee zinnen. Een ruggengraat van een banaan.
En zijn liedje, die hij volgens mij niet eens zelf geschreven heeft, is een slap aftreksel, omdat hij denkt wat Ricky met 'Genot' kan, dat 'moet ik ook wel gemakkelijk kunnen maken'.
Waar is dat eigenlijk gebleven?quote:
+1. Kijk ook al vanaf het begin. Twee keer een voetbalshow per week was prima, maar nu het een dagelijkse show is, zie je ook dat ze zich op een gegeven moment aan elkaar gaan ergeren, en ondergetekende ook aan bepaalde uitspraken van Johan. Ik kijk ook nog uit gewoonte eigenlijk, om de drukke dag relaxed af te sluiten tussen 11 en 12, zo'n "afschakeluurtje" is lekker. Als het nu stopt, dan maar wat anders zoeken voor dat uurtje.quote:Op maandag 4 november 2024 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit programma is al lang niet meer top. Ik ben kijker van het eerste uur, sport aan tafel. Maar ik zou het totaal niet erg vinden als het stopt. Ik kijk uit gewoonte en voor de grappen af en toe. Maar de rechts radicale onderbuik stoort me ontzettend. Van mij mag het klaar zijn.
Hij kan het met z'n bankrekening de rest van z'n leven uitzingen, terwijl 'ie alleen maar op z'n rug ligt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef DrDentz het volgende:
Je zit wel in een luxepositie als je op je werk gewoon na 5 minuten al kunt zeggen: krijg de tering, ik ga naar huis.
Haha, echt hequote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef DrDentz het volgende:
"Je bent al 57 ", zie Valentijn gisteren.quote:Op maandag 4 november 2024 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
He? Een ladyshave verhaal? Die ken ik niet.
Genee ging er eerder ook altijd slecht uitzien bij dagelijkse programma’s. Zoals de bij de Tour de France afleveringen of de Oranje verslaggeving.
Hij kan die druk niet aan gewoon. Dat denk ik.
Aan Johan zie je het niet af.
Gijp is met zijn dommigheid nog het slimste. Die doet verder geen fuck.
Ja maar dan gaat het weer de hele tijd over de Amerikaanse verkiezingen, het lijkt gvd wel of wij zelf moeten stemmen vandaag zoveel aandacht krijgt dat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Haha, echt heheb het nog ff terug gekeken, hij had de eerste 5 minuten ook nog geen woord gezegd. Komt ook nooit voor, anders mengt-ie zich wel in een gesprek. Al werd er geopend met F1, dat vindt-ie geen sport.
Maar het is duidelijk dat Johan zich sinds vrijdag (de discussie over de promotie van Wilfreds liedje) zich heeft zitten op te vreten, er voor de uitzending wellicht al irritatie bij hem is geweest (zie verhaal Sam) en dat de eerste opmerking van Genee richting hem over het "lijstje" (waar ze al eerder gedoe over hebben gehad) de druppel was die de emmer liet overlopen bij Johan.
Mocht Johan niet meer terugkeren, dan gewoon een vaste tafelheer voor elke dag. Ik zou beginnen met Raymond Mens vanavond (promotie van de bar naar de tafel), want het is USA election time.
Nog één laatste aflevering metquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Had het gewoon bij voetbal gehouden, toen was het leuk, nu al jaren niet meer. Gijp is zo dom als het niet over voetbal gaat en Derksen kraamt ook voornamelijk onzin uit voor andere onderwerpen dan voetbal. De anekdotes zijn wel goud.
Zoiets als Wim Bosboom vroeger. Een rubriekje van een paar minuten op de TV, waar hij zijn mening kan ventileren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Johan niet terugkeert, misschien kan hij dan wel een dagelijkse "column" op beeld maken voor het programma? Heeft-ie toch nog elke dag zijn eigen mening gegeven, en dan kunnen de mensen aan tafel dan op inhaken. Hoeft hij ook niet dat hele pokke end te rijden om zich vervolgens te ergeren aan anderen.
Die prikte inderdaad dwars door die gespeelde onschuld en verbaasdheid van Genee heenquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:55 schreef RipCity het volgende:
Goed wel dat Valentijntje Wilfred niet elke keer laat wegkomen met z'n gezwets.
Ever change a winning teamquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag de nadruk op sport met Gijp en wat andere sportgasten als Valentijn of Hansie. Dinsdag, woensdag en donderdag dan Derksen met gasten als Verlinde, Knoeperd, De Winther en het liefst ook wat nieuwe gasten die nog wel durven. Genee zou je wellicht af en toe door Hendriks kunnen laten vervangen.
Die vijf dagen in de week lijken eigenlijk zowel voor Gijp als Derksen wat te veel van het goede. Maar goed, dan zullen ze wel wat salaris moeten ophoesten.
Waarom een eigen topic, kan toch gewoon hier..quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
VER / Tong over Johan Derksen en Vandaag Inside......
Het is een column voor de Frontpage en dacht dat-ie de moeite waard zou zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom een eigen topic, kan toch gewoon hier..
Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitendquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een column voor de Frontpage en dacht dat-ie de moeite waard zou zijn.
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk gebleven?
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.
Same here. Kon wel lachen om die hersenloze Andy en de oudgasten zoals Kieft en Boskamp natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschrevenquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitend
😋
Rondo is al een paar jaar het beste praatprogramma. Wat ik "vroeger" bij VI had heb ik nu bij Rondo. Wil het niet graag missen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschrevenIk reageer gewoon op jou. Anders zou ik het nooit posten. "Stuitend"
![]()
Ik kijk regelmatig en begreep de post verkeerd. Bij nader inzien is ie grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:51 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee.
Idd, rijd je dat hele pokke end voor dit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb de uitzending gekeken en Johan heeft gewoon niks gezegd tot het moment dat hij weg liep. Dat is voor hem een unicum.
tong doet een Genee'tjequote:Op dinsdag 5 november 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
VER / Tong over Johan Derksen en Vandaag Inside......
Pak een kleedje en ga op het terras bij dat cafeetje zitten tegenover zijn huisquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:14 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd of Johan straks in zijn auto stapt![]()
Ik woon vlakbij, maar in het donker is het wat lastig kijken
Hélčne wil én kan (door tv-taken elders) sowieso niet dagelijks.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zag wat reacties van mensen die denken dat Wilfred makkelijk vervangbaar is door Helene.
Dat zijn dezelfde dagjesmensen die naar het damesvoetbal gaan kijken.
In het hoofd van die mensen is het de hele dag Sesamstraat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zag wat reacties van mensen die denken dat Wilfred makkelijk vervangbaar is door Helene.
Natuurlijk zijn die twee niet inwisselbaar. Maar voor ome Sjon tellen puur de kijkcijfers. En Hélčne scoort vaak nauwelijks minder dan VI met haar flutprogramma. In die zin zou het de kijkcijfers waarschijnlijk niet al te veel pijn doen als zij af en toe Wilfred zou vervangen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik heb al prullaria te koop, je brengt me op een idee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tong Badjassen, waar en hoe duur?
Die is misschien een beetje chauvinistisch, maar wie is dat niet in de sport/voetbalwereld ? Ze is al meer dan 20 jaar bezig in de media. Helden is een mooi blad en ze heeft verstand van zaken. 100 keer liever zij dan Noa Vahle.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:21 schreef DrDentz het volgende:
Barbara Barend kun je er ook niet neerzetten want als het over Ajax gaat moet je een teiltje onder haar stoel zetten want dan wordt ze vreselijk opgewonden
Zolang er een voetbalanalist met een dildo op zijn hoofd de oorlog in de Oekraīne becommentarieert kijk ik nergens meer van op.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef RipCity het volgende:
maar even serieus. Hoeveel mensen kopen er nu zo'n mok of shirt van Genee z'n nummer? Badjassen ok... maar die 2 dingen wordt toch niks van verkocht?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hélčne wil én kan (door tv-taken elders) sowieso niet dagelijks.
Presentators genoeg... toch zit die judas er nog steeds.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Geheel eens, ergens denk ik dat ie het gewoon ook niet kan laten in het vuur van het gebeuren en achteraf denkt dat had ik zo niet moeten doen. Hij had met die Helene Hendriks ook ooit wijlen Peter R. de Vries te gast en maakte toen een oneliner over een aanvaring die de Vries met Caroline Tensen had ooit (wat ook allang al uitgepraat en zeker over was). De Vries reageerde buitengewoon kalm, sportief, maar gaf Wilfred er wel een sneer over en de toon van het gesprek was gezet (lees: het werd grimmig en ongezellig).quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk gebleven?
Genee is gewoon de aanstichter van dit hele conflict. Constant uitdagen en zuigen, en op een gegeven moment is Johan er wel klaar mee. Dat gebeurde dus gister. Maar mensen die beweren dat Genee Johan nodig heeft voor zijn succes... Mwah. Hij maakt ook al jarenlang radio en deed ook talkshows waar Johan niet bij zat (Offside, Toer de Sjoer etc.), maar het moge duidelijk zijn dat hij vooral groot door dit programma is geworden. Verder loopt het programma altijd lekker snel omdat hij goede "bruggetjes" kan maken. Maar dat zuigen en stoken, dat is en blijft irritant ja.
Ik ga er overigens van uit dat Johan er vanavond weer is. Sjon zal hem op zijn contract wijzen. Of hij moet het afkopen uiteraard. Boete betalen, klaar. En dan maar een roulerende vaste gast per dag, want die andere twee hebben gewoon een contract. Maar ik kan me niet voorstellen dat het programma hier stopt. Dat hebben we al zo vaak gedacht, en uiteindelijk gingen ze "gewoon" weer door.
[..]
+1. Kijk ook al vanaf het begin. Twee keer een voetbalshow per week was prima, maar nu het een dagelijkse show is, zie je ook dat ze zich op een gegeven moment aan elkaar gaan ergeren, en ondergetekende ook aan bepaalde uitspraken van Johan. Ik kijk ook nog uit gewoonte eigenlijk, om de drukke dag relaxed af te sluiten tussen 11 en 12, zo'n "afschakeluurtje" is lekker. Als het nu stopt, dan maar wat anders zoeken voor dat uurtje.
Ik moest lachen toen ik dat las: alsof het te ontkennen valt, het was inderdaad openlijk en de kijker kon live meekijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Talpa, het moederbedrijf van SBS 6 waar Vandaag Inside wordt uitgezonden, laat in een korte reactie weten dat het tot het laatste moment spannend zal blijven of Derksen nog terugkeert. ,,Wilfred en Johan hebben gisteren inderdaad openlijk onenigheid gehad. Zoals we inmiddels van het programma gewend zijn, wordt er ongetwijfeld vanavond aan tafel verder over gesproken. Of Johan aanschuift, zal dan ook duidelijk worden.”
Die distantieert zich hier tof van, maar was zeker wel betrokken bij de 'clash' waar voor het eerst naar dat lijstje werd gerefereerd.quote:Van der Gijp laten weten aan deze site: ,,Ik reageer niet, ik voel me eigenlijk geen onderdeel van dit gedoe.” In de uitzending van maandagavond zei hij tegen Derksen: ,,Blijf nou zitten.” En later ook dat hij het opstappen ‘onnodig’ vond.
Geheel eens en je hebt weer kans dat als Johan terugkomt Wilfred tergend vaak hierover begint: 'Ja ik moet wel oppassen wat ik zeg anders loopt Johan weer weg'. Het zit gewoon zo in hem, hij kan dat bijna niet laten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef KingRoland het volgende:
Tsja dit is gewoon wilfred die aan trollen is dan krijg je dit
Niet de schuld van de snor dit keer
Misschien niet door haar, maar mocht er een van de twee afscheid moeten nemen dan denk ik dat het programma met Derksen beter zou scoren dan met Genee. Ik bedoel toen Genee naar Talpa ging wist het toenmalige programma het prima vol te houden, terwijl Genee's programma daar geheel flopte net als al zijn programma's zonder Derksen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Eens hoor, maar misschien had Genee dat lijstje een of twee keer moeten noemen en dan klaar. Maar er elke keer op terugkomen is ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef BobW het volgende:
Wilfred is een zuiger, dat klopt.
Maar als hij niet tegen Johan in gaat dan heeft Johan elke uitzending dezelfde monologen over 'zijn lijstje': migratie, stikstof, wolven, suriname, woke, links, elite.
Dat moet je helemaal niet willen. En Johan moet wel tegen een stootje kunnen.
Er tegenin gaan kan Derksen vaak prima hebben van hen als het om de inhoud gaat, hij en Vd Gijp hebben dat soms ook weleens. Dan zeggen ze wat ze te zeggen hebben en is het klaar, maar Genee gaat niet inhoudelijk tegen hem in, die zit hem heel geniepig op de man te zieken met dit soort opmerkinkjes tussendoor en heel veel herhaling. Ook op zo een wijze dat het niet eens opvalt als je de achtergrond niet zou weten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef BobW het volgende:
Wilfred is een zuiger, dat klopt.
Maar als hij niet tegen Johan in gaat dan heeft Johan elke uitzending dezelfde monologen over 'zijn lijstje': migratie, stikstof, wolven, suriname, woke, links, elite.
Dat moet je helemaal niet willen. En Johan moet wel tegen een stootje kunnen.
Verkopen ze ook ladyshaves?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef RipCity het volgende:
maar even serieus. Hoeveel mensen kopen er nu zo'n mok of shirt van Genee z'n nummer? Badjassen ok... maar die 2 dingen wordt toch niks van verkocht?
Je zal maar met iemand in bed belanden die vervolgens zo'n afgrijselijke onderbroek blijkt aan te hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef RipCity het volgende:
Net dat stuk gezien dat Genee net na de uitzending met Valentijn napraat: zoals ik al zei een totaal gebrek aan zelfinzicht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een totaal gebrek aan zelfinzicht.
Dan nog had Derksen niet op moeten stappen. Het is hetzelfde als zijn dooddoeners tegen wetenschappers aan de bar. Het deugt niet en het klopt niet. Discussiëren is een vak, dat zit hem niet in de genen. (Geneeën).quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Net dat stuk gezien dat Genee net na de uitzending met Valentijn napraat: zoals ik al zei een totaal gebrek aan zelfinzicht.
Dit is geen discussiëren, dit is een oneliner roepen en hem blijven herhalen met geen enkel ander doel dan een etterbak te zijn. Hetzelfde als jij tegen een corpulent persoon op het schoolplein met extreem veel herhaling en opvallend 'Hee dikke' roept. Wat valt daar nou over te discussiëren?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan nog had Derksen niet op moeten stappen. Het is hetzelfde als zijn dooddoeners tegen wetenschappers aan de bar. Het deugt niet en het klopt niet. Discussiëren is een vak, dat zit hem niet in de genen. (Geneeën).
Alsof Derksen zelf geen mensen beledigt. En dan het liefst niet in iemands gezicht maar vaak achteraf en of in de volgende uitzending.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:24 schreef Seeburg54 het volgende:
Genee is gewoon een geniepige treiterbek. Ik snap wel dat die ouwe er een keer zat van was.
Maar aan de andere kant, voor dat geld wilde ik me best elke week een paar keer ergeren.
Dat is zo, ze zijn allebei fucking irritant.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Derksen zelf geen mensen beledigt. En dan het liefst niet in iemands gezicht maar vaak achteraf en of in de volgende uitzending.
Die vent trek ik niet. Die is nog erger dan Robert Molendijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:35 schreef superniger het volgende:
Nu een item bij RTL Boulevard met Aran Bade.
Jawel, maar het gaat nou om die 3 onderling, ze moeten wel met elkaar werken hč. Zowel Vd Gijp als Derksen zitten nooit dusdanig frequent opmerkingen puur om een van de anderen ultiem te treiteren te maken en Genee doet dat keihard wel, hij heeft dit niet aflatend gedaan jegens Derksen. Sowieso altijd al, maar sinds die clash in september zowat non-stop, dan is een situatie misschien minder werkbaar. Zeker 5 avonden per week in plaats van 2.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Derksen zelf geen mensen beledigt. En dan het liefst niet in iemands gezicht maar vaak achteraf en of in de volgende uitzending.
Volgens mij heb je niet helemaal gelijk. Hij zal Gijp nooit zo aanspreken als ie met Genee doet. Die heeft hij vaak genoeg beledigd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jawel, maar het gaat nou om die 3 onderling, ze moeten wel met elkaar werken hč. Zowel Vd Gijp als Derksen zitten nooit dusdanig frequent opmerkingen puur om een van de anderen ultiem te treiteren te maken en Genee doet dat keihard wel, hij heeft dit niet aflatend gedaan jegens Derksen. Sowieso altijd al, maar sinds die clash in september zowat non-stop, dan is een situatie misschien minder werkbaar. Zeker 5 avonden per week in plaats van 2.
Met de anderen die ze zouden beledigen hoeven ze natuurlijk niet te werken en ook nemen ze nooit iedere uitzending dezelfde persoon zo vaak tot mikpunt als Genee dat nou bij Derksen deed.
Misschien had ik Vd Gijp inderdaad beter weg kunnen laten, maar volgens mij zit ik verder aardig in de goede richting. En dit is niet eens echt beledigen, dit is gewoon zuigen, hetzelfde als de hele tijd een kauwgom knallen vlak bij iemands oor ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet helemaal gelijk. Hij zal Gijp nooit zo aanspreken als ie met Genee doet. Die heeft hij vaak genoeg beledigd.
Ik doel ook niet op Gijp. Die had ik beter weg kunnen laten. Ik vergelijk gewoon hoe Derksen met Gijp overweg gaat en met Genee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien had ik Vd Gijp inderdaad beter weg kunnen laten, maar volgens mij zit ik verder aardig in de goede richting.
Leuke vergelijking.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
hetzelfde als de hele tijd een kauwgom knallen vlak bij iemands oor ofzo.
Ik heb mijn post wat bewerkt, die omgang is zeker verschillend. Maar dan nog doet Derksen niet, wat Genee wel doet. Beledigen is iets anders dan jennen. Johan kan inderdaad mensen beledigen, maar dit is iets anders. Je kan het vergelijken met iemand in de klas steeds een tikje op zijn schouder geven, een bijnaam geven, expres een irritant geluid maken of iets dergelijks en dat allemaal tot treurens toe herhalen natuurlijk. Ook nog in een situatie waar die ander nauwelijks uit weg kan. Jij probeert het te verruimen tot discussiëren of beledigen, maar het is veel simpeler en daardoor ook veel treuriger dan dat, vind ik.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op Gijp. Die had ik beter weg kunnen laten. Ik vergelijk gewoon hoe Derksen met Gijp overweg gaat en met Genee.
Nu begrijp ik het beter. Het gaat onder je huid zitten, zonder dat het één keer erg grof of gemeen is. Het is dan eerder vals, zoals Plompzakker als mod met alles wegkomt omdat het speldenprikken zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb mijn post wat bewerkt, die omgang is zeker verschillend. Maar dan nog doet Derksen niet, wat Genee wel doet. Beledigen is iets anders dan jennen. Johan kan inderdaad mensen beledigen, maar dit is iets anders. Je kan het vergelijken met iemand in de klas steeds een tikje op zijn schouder geven, een bijnaam geven en tot treurens toe herhalen, expres een irritant geluid maken of iets dergelijks. Jij probeert het te verruimen tot discussiëren of beledigen, maar het is veel simpeler en daardoor ook veel treuriger dan dat, vind ik.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:38 schreef Dutch_view het volgende:
Aran Bade zou weten of Johan gaat komen.
Ben benieuwd, voor deze ene keer ga ik een stukje Boulevard kijken
Die Plompzakker ken ik niet zo goed, maar dat is inderdaad wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het beter. Het gaat onder je huid zitten, zonder dat het één keer erg grof of gemeen is. Het is dan eerder vals, zoals Plompzakker als mod met alles wegkomt omdat het speldenprikken zijn.
Hij zit er vanavond gewoon, geeft aan dat ie zijn contractje gaat uitzitten en over een maandje of 2 verlengd ie met nog een jaar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=8003]
Nu weet ik het nog niet
Vind je hem een roofdier?!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef Remco het volgende:
Die Aram, wat een baan heeft die ook, elke avond dat er weer iets loos is moet die direct de auto in op naar het Mediapark voor een lullig quoteje.
Misschien meet Johan maar smartengeld vragen bij ome John ook wel een leuke case voor de arbeidsinspectie, kunnen we daar geen melding van makenquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb mijn post wat bewerkt, die omgang is zeker verschillend. Maar dan nog doet Derksen niet, wat Genee wel doet. Beledigen is iets anders dan jennen. Johan kan inderdaad mensen beledigen, maar dit is iets anders. Je kan het vergelijken met iemand in de klas steeds een tikje op zijn schouder geven, een bijnaam geven, expres een irritant geluid maken of iets dergelijks en dat allemaal tot treurens toe herhalen natuurlijk. Ook nog in een situatie waar die ander nauwelijks uit weg kan. Jij probeert het te verruimen tot discussiëren of beledigen, maar het is veel simpeler en daardoor ook veel treuriger dan dat, vind ik.
Lale Gulquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet Bert van Leeuwen met een limousine voorrijden bij de studio. Zodat het tot het laatst spannend blijft: zit Johan erin of niet?
Vandaag zelfs helemaal naar Grolloo gereden maar alle luiken dicht daarquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef Remco het volgende:
Die Aram, wat een baan heeft die ook, elke avond dat er weer iets loos is moet die direct de auto in op naar het Mediapark voor een lullig quoteje.
Dat ligt er net aan hoeveel geld hun dat gaat kosten. Ik gok dat dat in de tonnen loopt. Nog 150 afleveringen met 1 miljoen kijkers per aflevering zijn voor SBS gigantische inkomsten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Angela: 'Benieuwd of VI-trio durft te zeggen: dit was het'
Het panel van de AD Media Podcast bespreekt het moment van maandagavond toen Johan Derksen wegliep van tafel bij Vandaag Inside. Wéér ruzie, maar dit keer is er meer aan de hand. De ooit zo onverwoestbare chemie lijkt volledig verdwenen.
https://www.ad.nl/video/productie/angela-over-vi-861762
Waarschijnlijk. Ja en waarschijnlijk gaat Aram vanavond weer naar huis.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:08 schreef Dutch_view het volgende:
Johan komt niet volgens Aram. Waarschijnlijk.
En directeurtje helemaal niet meerquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:59 schreef Dutch_view het volgende:
Denk dat ome Sjon slecht heeft geslapen
Jawel, die kruipt lekker tegen de hont aanquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zouwel lekker geslapen hebben
Dan liever Angela de Jong. Je geld verdienen met naar tv kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef Remco het volgende:
Kan dan net zo goed de rest van de week wegblijven, omdat het toch overal over de verkiezingen gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Ook een beetje ongelukkig moment om weg te lopen, iedereen is nu bezig met die Amerikaanse verkiezingen, als er niks anders in het nieuws was maakte heel Nederland zich druk om de vraag of Johan nog terugkeert bij VI.
Zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Kan dan net zo goed de rest van de week wegblijven, omdat het toch overal over de verkiezingen gaat.
Tot die tijd net doen of het programma stopt.
Maandag kan hij weer aanschuiven. Afkoelperiode gehad en het nieuws rondom de verkiezingen is dan weer wat weggezakt. Dan is er weer volle aandacht naar wat Johan te zeggen heeft.
Neequote:Op dinsdag 5 november 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
Door al die meninkjes zie ik de relevante info niet, is Johan nou wel of niet aanwezig vanavond?
Je moet de kijkers wel aan het lijntje houdenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:28 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Net in het voorstukje (teaser) was Genee nog een beetje geheimzinnig.
Ik denk dat het dan een soort Veronica Offside wordt, het zal misschien niet meteen extreem verliesgevend zijn, maar het zal het niet halen bij wat het was. Maar slechts mijn speculatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat dit programma best een kans van slagen heeft zonder Johan.
Komt meer omdat Gijp in dit soort situaties heel ongemakkelijk is. Is zelf ook behoorlijk conflictmijdend.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar weinig mensen het over hebben is de rol van Van de Gijp. Ik heb net de uitzending van gister gezien en hij zit eigenlijk ook Johan voor lul te zetten, meer nog dan Genee. En dan maar de hele tijd lollig willen doen, zoals toen Genee serieus met Valentijn aan het praten was over de situatie. Ik snap dan wel dat Johan zich in een hoek gezet voelt door die 2
Gijp is eigenlijk de personificatie van een goedkope lachbandquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Komt meer omdat Gijp in dit soort situaties heel ongemakkelijk is. Is zelf ook behoorlijk conflictmijdend.
Dit is dan zijn coping. Omdat hij van die ruzies helemaal niets wil weten gaat ie maar schijtlollig doen.
Nu loop je gewoon te liegenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:35 schreef DrDentz het volgende:
In de teaser stapt Johan wel uit de auto..
Binnenkort bij God. @KingRolandquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Oh hij heeft zich ziek gemeld
Wat ontzettend zwak
Wil die zelf nietquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Mens had gewoon aan tafel kunnen zitten wat mij betreft
Komt door de genen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Gijps zoontje is een drugsverslaafde.
Doeiquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:37 schreef tong80 het volgende:
We gaan het met twee droplullen over cola hebben. Doei.
Makkelijk aan te komen ook gezien zijn pa er ook vol mee zit want anders springt die achter de bank.quote:
De megalomane pillenslikker.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Makkelijk aan te komen ook gezien zijn pa er ook vol mee zit want anders springt die achter de bank.
Wel mee naar het casino, want alles wat hij doet zit hij ernaastquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou geen tweedehands auto kopen van Chris Woerts
Jij ging toch weg?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:42 schreef tong80 het volgende:
Maar wel een rechtse bar en tafelgast.Gijp weet het weer goed te vertellen als de kust veilig is.
Nee. Hoezoquote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. HoezoDoor doei ? Neem je nou echt alles letterlijk van mij om een punt te scoren ?
Nou. Je zal gemist worden. Tot over 4 maanden en de volgende rel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nou het stuk dat over Derksen ging weer gehad, de rest is de saai voor woorden voor mij, ik ga ook weer, lees het wel mocht er nog wat gebeuren.
Hij valt me vanavond mee. Vaak is ie te veel op de hand van de Republikeinen. Met Trump heeft ie eigenlijk ook geen keus.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:54 schreef RipCity het volgende:
Blij dat we raymond hebben ipv Max Westerman maar vooral die enge kwal van RTL4 Mouthaan zie je gelukkig nooit meer.
Zeeeeg, ik reageer niet vaak, maar echt niet alleen per rel. Ik bedoelde overigens niet dat ik hier ga, maar dat ik iets anders ging doen dan ernaar kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nou. Je zal gemist worden. Tot over 4 maanden en de volgende rel.
Ik vond het bijna altijd leuker dan VIquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.
Tot mei gaat nog lang worden hoor. Als Trump vandaag wint kan Johan daar nog wel wat over vertellen vanavond maar als kijker weet je dat hij er eigenlijk nog met tegenzin zit. Uiteindelijk is elke dagelijks te negatief voor hem geworden. Je bent alleen nog maar met de waan van de de dg bezig waardoor je al snel zuur wordt omdat je vooral wat van je eigen leven moet maken om niet te veel aan te trekken van alle ellende die wereldwijd elke dag aan de gang is.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:05 schreef Kakadylo het volgende:
Een dikke kans dat ie er juist morgen gewoon weer zit hoor en waarna ze 'gewoontjes' overgaan tot de orde van de dag
Dat is waar. Aan de andere kant zit Johan er echt al een langere tijd met tegenzin, en toch weet hij er nog regelmatig leuke shows van te maken. Zo af en toe gaat het dan een keer fout, zoals nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Tot mei gaat nog lang worden hoor. Als Trump vandaag wint kan Johan daar nog wel wat over vertellen vanavond maar als kijker weet je dat hij er eigenlijk nog met tegenzin zit. Uiteindelijk is elke dagelijks te negatief voor hem geworden. Je bent alleen nog maar met de waan van de de dg bezig waardoor je al snel zuur wordt omdat je vooral wat van je eigen leven moet maken om niet te veel aan te trekken van alle ellende die wereldwijd elke dag aan de gang is.
Edit: volgens John de Bever zit Johan er waarschijnlijk donderdag of vrijdag en maakt hij zijn contract af. Maar ja ik blijf hem verzuurd vinden om nog geloofwaardig te zijn.
Was het ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vond het bijna altijd leuker dan VI
Sinterklaas is zijn geld wel waardquote:'Johan Derksen snel terug in Vandaag Inside na 'betere afspraken' met Wilfred Genee'
Wilfred Genee en Johan Derksen hebben dinsdag tijdens hun telefoongesprek „betere afspraken gemaakt” over de inhoud van de SBS-talkshow Vandaag Inside. Dat zegt voormalige Talpa-zenderdirecteur Marco Louwerens woensdagochtend in de 538 Ochtendshow, nadat de twee mannen ruzie hadden gekregen in de uitzending van maandagavond. Na een paar minuten liep Derksen weg.
Louwerens zegt nu op de radio dat ’er betere afspraken zijn gemaakt over het lijstje van Johan’. Derksen brengt voor iedere uitzending onderwerpen in die hij wil bespreken. „Hij levert wel eens een lijst van twintig onderwerpen in. Die kunnen niet allemaal in die uitzending. Daar hebben we betere afspraken over gemaakt. Daar is ook iedereen het over eens.”
Ook deelt Louwerens dat hij is geschrokken van de ruzie tussen Genee en Derksen. „Ik dacht ook wel eventjes: nou, dit is even een pittige”, aldus Louwerens. Nadat de ruzie was ontstaan, is Louwerens, die in de uitzendingen van VI steevast ’directeurtje’ wordt genoemd, naar de studio van Vandaag Inside gegaan
„Dan tref je een paar mannen aan die elkaar een beetje wezenloos aan zitten te kijken, van: wat is er nou gebeurd?” vertelt hij. Dinsdag hebben Genee en Derksen met elkaar gesproken en is het volgens Louwerens „allemaal weer redelijk goed gekomen.” „Maar het is een beetje wat het is bij deze mannen. Het komt dan gelukkig ook meestal wel weer goed”, zegt hij.
Staaroperatie
Derksen was dinsdagavond nog niet aanwezig in Vandaag Inside . Of hij woensdagavond wel aanschuift, is nog niet duidelijk. „Hij moet naar het ziekenhuis, hij krijgt een staaroperatie”, legt Louwerens uit. „Dus hij zou me vanmiddag even bellen of dat wel of niet gaat werken. Dus dat zou eerder daarmee te maken hebben dan dat hij niet zou willen komen. Ik ga ervan uit dat hij er gewoon weer gaat zijn.”
Derksen en Genee kregen maandagavond onenigheid over de onderwerpen die in de SBS-talkshow besproken moeten worden. Ook vindt de tv-analist dat Genee zijn kroegliedje te veel promoot in het programma.
Toevallig toch, is er even niet moet een staaroperatie ondergaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:48 schreef Dutch_view het volgende:
Dagblad van het Noorden:
[..]
Sinterklaas is zijn geld wel waard![]()
![]()
Hij had het er wel eerder over gehad in vorige uitzendingen. Maar misschien wel de kliniek gebeld of ze de afspraak konden verplaatsen naar deze weekquote:Op woensdag 6 november 2024 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toevallig toch, is er even niet moet een staaroperatie ondergaan.
Goh dit zag ook niemand aankomenquote:Op woensdag 6 november 2024 10:48 schreef Dutch_view het volgende:
Dagblad van het Noorden:
[..]
![]()
Is letterlijk z’n bijnaam.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stagiair mag opzoek naar nieuwe plek
https://www.dumpert.nl/item/100107187_440676dc
In feite zei Gijp dat gisteren ook in de uitzending: "we moeten dit programma waardig afsluiten" oid.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nog even allemaal contract uitdienen tot de zomer en dan klaar. Doorgaan na de zomer in deze vorm is niet houdbaar en geloofwaardig.
Ik vroeg me al af of er al nieuws was uit Grolloo. Nou, zo te lezen is de boel weer gelijmd onder leiding van directeurtje.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:48 schreef Dutch_view het volgende:
Dagblad van het Noorden:
[..]
![]()
En nog nooit gesport heeftquote:Op woensdag 6 november 2024 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
Chris Woerts die 3 liter cola per dag drinkt, goh.
Als je dit bedenkt valt het eigenlijk nog heeeeel erg mee hoe dik hij is.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of er al nieuws was uit Grolloo. Nou, zo te lezen is de boel weer gelijmd onder leiding van directeurtje.Over een maand zal hij er als Sinterklaas nog wel een grap over maken vermoed ik.
[..]
En nog nooit gesport heeftdat gaf-ie ook al 's aan. #viesdik
Klopt, hij liep bijna het publiek in.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef Firuze60 het volgende:
Zonder knorrepot Derksen vind ik het programma geen bal aan. Vermoed dat het allemaal in scene is gezet om hem even tijd te geven die staaroperatie te ondergaan.
Ze gedragen zich alle drie als kleuters en verdienen een schop onder hun hol. Maar telkens roepen dat zoiets in scene is gezet dan kun je beter ook maar gelijk in marsmannetjes gaan geloven. Benieuwd of de heren dan eindelijk eens geleerd hebben...quote:Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef Firuze60 het volgende:
Zonder knorrepot Derksen vind ik het programma geen bal aan. Vermoed dat het allemaal in scene is gezet om hem even tijd te geven die staaroperatie te ondergaan.
Niemand kijkt voor Wilfred. Al denkt Wilfred daar zelf anders over.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef TjjWester het volgende:
Dit is de ultieme kans om zijn twee kameraden te dumpen en te laten zien dat hij ook prima VI kan maken zonder Johan en/of René.
Niet mee eens, Wilfred vind ik juist door zijn gezuig daar prima op zijn plek.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Niemand kijkt voor Wilfred. Al denkt Wilfred daar zelf anders over.
Volwassen gedrag is supersaai om naar te kijken. Home ludens.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze gedragen zich alle drie als kleuters en verdienen een schop onder hun hol. Maar telkens roepen dat zoiets in scene is gezet dan kun je beter ook maar gelijk in marsmannetjes gaan geloven. Benieuwd of de heren dan eindelijk eens geleerd hebben...
Maar als het verhaal is: "Johan was gewoon wat oververmoeid", dan moet JD natuurlijk nooit meer wat zeggen over Omtzigt....quote:Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hebben gewoon een contract
Doen het voor de mensjes
Niet piepen
Goed gesprek gehad
Eigenlijk mag hij nooit meer iets zeggen. Zoveel mensen heeft hij beledigd en afgekraakt.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar als het verhaal is: "Johan was gewoon wat oververmoeid", dan moet JD natuurlijk nooit meer wat zeggen over Omtzigt....
Dat is satire.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag hij nooit meer iets zeggen. Zoveel mensen heeft hij beledigd en afgekraakt.
Was het maar waar.quote:
Derksen zegt van wel.quote:
Dat weet ik. Ik heb hem nog nooit op satire of anderzijds humoristisch betrapt.quote:
Hmm Johan komt hier ouder en fragieler over dan op tv.. zal wel aan de belichting liggen ofzoquote:Op woensdag 6 november 2024 21:10 schreef RipCity het volgende:
7minuten interview met de landelijke pers:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-1-minuut-weer-weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |