Maar zeg zoiets dan niet en geef toe dat je bezeten bentquote:Op maandag 4 november 2024 22:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Derksen is de hypocrisie Zelve. Is al jaren bekend
Ankie?quote:Op maandag 4 november 2024 22:07 schreef Droopie het volgende:
In principe kunnen Valentijn, Job, Ankie, Albert en Helene toch iedere dag op Johan zijn stoel zitten.
Is al best lang zo, paar jaar zelfs. Ziet er heel vermoeid uit. Ik heb allemaal het idee dat dat begonnen is toen RoddelPraat met dat ladyshave-verhaal is gekomen, dat zijn gezin vanaf dat moment veel negatieve aandacht kreeg en hij daar erg mee zat. Zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 4 november 2024 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Genee ziet er met vlagen heel slecht uit.
(Vanavond ook)
Vind je ook niet? Zou daar meer mee aan de hand zijn? Coke ofzo?
lekker de laatste jaren van je carrière slijten als dagvoorzitter. Geen 1 TV baas in Hilversum die Genee een solo programma geeftquote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.
En Derksen gaat richting de 80, Genee moet nog even, ik zie niet echt wat ie zonder Derksen moet.
Ik denk dat dat wel anders is, als het goed hebben jullie ook leuke momenten met elkaar en is iets (werk)technisch niet jullie voornaamste doel, sowieso zal het niet daaruit ontstaan zijn. Deze lui hebben daarbuiten niet echt heel veel met elkaar. Deze formule doet ze ook gewoon de das om. 2 keer per week over voetbal praten dat ging prima.quote:Op maandag 4 november 2024 22:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gewoon pure hebzucht en het feit dat ze ook wel beseffen dat ze in een zwart gat vallen anders. Om nog maar te zwijgen over contractuele afspraken.
Geneetje zal de boel af en toe heus wel eens opstoken, maar als dit acteerwerk is verdienen ze allemaal een Oscar. Die storen zich mateloos aan elkaar, maar ze kunnen ook niet zonder elkaar. Ik heb ook wel eens knallende ruzie met mijn vriendin, paar uur later praat je het uit en ga je weer door. Is met deze mannen in principe niet anders.
He? Een ladyshave verhaal? Die ken ik niet.quote:Op maandag 4 november 2024 22:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is al best lang zo, paar jaar zelfs. Ziet er heel vermoeid uit. Ik heb allemaal het idee dat dat begonnen is toen RoddelPraat met dat ladyshave-verhaal is gekomen, dat zijn gezin vanaf dat moment veel negatieve aandacht kreeg en hij daar erg mee zat. Zeker weten doe ik het niet.
Derksen en Genee zijn ook wel echt enorm druk. Johan zag er ook erg vermoeid en slecht uit vandaag. Ach, morgen zit hij er weer. Prima dit hoor. Had ook wel verwacht dat het een keer zou gebeuren.quote:Op maandag 4 november 2024 22:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is al best lang zo, paar jaar zelfs. Ziet er heel vermoeid uit. Ik heb allemaal het idee dat dat begonnen is toen RoddelPraat met dat ladyshave-verhaal is gekomen, dat zijn gezin vanaf dat moment veel negatieve aandacht kreeg en hij daar erg mee zat. Zeker weten doe ik het niet.
Tuurlijk is dat zo. Maar ik bedoel te zeggen dat ze zo'n intense relatie hebben met elkaar, dat ontploft af en toe. Staat veel geld maar bijvoorbeeld ook een loyale achterban tegenover in hun geval. Dus denk dat ze zowel intrinsiek als extrinsiek wel gemotiveerd zijn om er wat van te maken en op hun eigen manier dus heel betrokken zijn bij het programma, wat die irritaties ook oprecht maakt. Dat je daarna weer doorgaat vind ik op zich niet zo gek, maar het moet toch een keer eindigen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel anders is, als het goed hebben jullie ook leuke momenten met elkaar en is iets (werk)technisch niet jullie voornaamste doel, sowieso zal het daaruit ontstaan zijn. Deze lui hebben daarbuiten niet echt heel veel met elkaar. Deze formule doet ze ook gewoon de das om. 2 keer per week over voetbal praten dat ging prima.
Darts presenteren!quote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.
En Derksen gaat richting de 80, Genee moet nog even, ik zie niet echt wat ie zonder Derksen moet.
Ik vind jou een geweldige flapdrol.quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het bewuste fragment is hier trouwens terug te zien: Bekijk deze YouTube-video
Mensen op Twitter zijn niet serieus te nemenquote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
reacties op Twitter zijn ook voor Team Johan
Dit programma is al lang niet meer top. Ik ben kijker van het eerste uur, sport aan tafel. Maar ik zou het totaal niet erg vinden als het stopt. Ik kijk uit gewoonte en voor de grappen af en toe. Maar de rechts radicale onderbuik stoort me ontzettend. Van mij mag het klaar zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 22:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Johan maakt dit programma top, zonder hem is het niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |